• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    De eerste paar keer kunnen inderdaad pijn doen maar bij mij en mn ex was het gewoon van alles uitproberen en als t ware oefenen en na een tijdje had ze nergens meer last van. Het is de eerste keer nooit gelijk goed ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Bij mij deed het ook veel pijn, en kreeg hij "hem" niet eens in ahum :$

    Maar, uiteindelijk hebben we hebben geprobeerd met mij bovenop, zodat je jezelf elke keer een klein stukje kan laten zakken, en zo snel het weer pijn begon te doen even wachten en pas verder gaan als het zich weer ontspant. Zo bepaal je ook zelf het tempo :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hebben jullie ervaring met seksspeeltjes (voor met z'n tweeën)?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Hebben jullie ervaring met seksspeeltjes (voor met z'n tweeën)?

    Ik heb redelijk wat speeltjes gebruikt tijdens seks.
    Wat wil je weten?

    F4K3R schreef:
    (...)
    Ik heb redelijk wat speeltjes gebruikt tijdens seks.
    Wat wil je weten?


    Ik weet het niet zo goed, ik vind het nogal een stap of zoiets? Mijn vriend heeft het er best vaak over (niet zo vaak dat ik het vervelend vind, haha) maar ik heb een beeld in mijn hoofd dat we nog goede en leuke seks hebben zonder speeltjes, dus dat het een soort van hulpmiddel is voor wanneer het saai wordt (wat hopelijk nog heel lang duurt).

    Maar ik ben toch ook wel nieuwsgierig (I wanna make my man happy) en wil deze gekke vorm van preutsheid overkomen.

    Wat ik dus eigenlijk vooral wil weten is hoe jij erover denkt en tegen aan kijkt, en als je het niet te persoonlijk vindt, wat makkelijk/prima is om mee te beginnen.

    Mijn vriend en ik hebben wel een beetje bondage gedaan, dus het is niet dat we alleen maar normale seks hebben. Misschien dat ik het daarom ook een stap vind, omdat dit al 'genoeg gekkigheid' is (ik kan het niet zo goed verwoorden haha)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 21:37 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ga nu al 2 jaar met met mijn partner seksueel om, en anderhalf jaar een relatie, hij was niet mijn eerste maar wel na een lange tijd, wij hebben altijd veel voorspel dus nooit echt last gehad van van pijn, waarbij met me ex het iedere keer zeer deed.

    Speeltjes hebben we nog nooit gebruikt maar staan er wel open voor.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 21:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Perffect schreef:
    (...)

    Ik weet het niet zo goed, ik vind het nogal een stap of zoiets? Mijn vriend heeft het er best vaak over (niet zo vaak dat ik het vervelend vind, haha) maar ik heb een beeld in mijn hoofd dat we nog goede en leuke seks hebben zonder speeltjes, dus dat het een soort van hulpmiddel is voor wanneer het saai wordt (wat hopelijk nog heel lang duurt).

    Maar ik ben toch ook wel nieuwsgierig (I wanna make my man happy) en wil deze gekke vorm van preutsheid overkomen.

    Wat ik dus eigenlijk vooral wil weten is hoe jij erover denkt en tegen aan kijkt, en als je het niet te persoonlijk vindt, wat makkelijk/prima is om mee te beginnen.

    Mijn vriend en ik hebben wel een beetje bondage gedaan, dus het is niet dat we alleen maar normale seks hebben. Misschien dat ik het daarom ook een stap vind, omdat dit al 'genoeg gekkigheid' is (ik kan het niet zo goed verwoorden haha)

    Je hoeft het niet te zien als een hulpmiddel voor wanneer het saai wordt. Ik zie het eerder als iets dat je gebruikt om eens iets anders te proberen en als het goed voelt, waarom niet nog eens gebruiken?


    Take me to wonderland

    Perffect schreef:
    (...)

    Ik weet het niet zo goed, ik vind het nogal een stap of zoiets? Mijn vriend heeft het er best vaak over (niet zo vaak dat ik het vervelend vind, haha) maar ik heb een beeld in mijn hoofd dat we nog goede en leuke seks hebben zonder speeltjes, dus dat het een soort van hulpmiddel is voor wanneer het saai wordt (wat hopelijk nog heel lang duurt).

    Maar ik ben toch ook wel nieuwsgierig (I wanna make my man happy) en wil deze gekke vorm van preutsheid overkomen.

    Wat ik dus eigenlijk vooral wil weten is hoe jij erover denkt en tegen aan kijkt, en als je het niet te persoonlijk vindt, wat makkelijk/prima is om mee te beginnen.

    Mijn vriend en ik hebben wel een beetje bondage gedaan, dus het is niet dat we alleen maar normale seks hebben. Misschien dat ik het daarom ook een stap vind, omdat dit al 'genoeg gekkigheid' is (ik kan het niet zo goed verwoorden haha)


    Ayy, je hoeft speeltjes niet te zien als hulpmiddel of wat dan ook. Net als bondage, is het een voorkeur. Als je het niets vindt, dan hoef je jezelf ook niet te dwingen. Onder de spoiler zal ik je wat tips meegeven hahaha. :Y)

    Je kunt een vibrator aanschaffen. Die kun je ook alleen gebruiken, dus dat is gewoon helemaal prima. Wat ik zelf fijn vind wanneer mijn vriend en ik seks hebben, is dat ik mezelf 'stimuleer' met said vibrator. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Perffect schreef:
    (...)

    Ik weet het niet zo goed, ik vind het nogal een stap of zoiets? Mijn vriend heeft het er best vaak over (niet zo vaak dat ik het vervelend vind, haha) maar ik heb een beeld in mijn hoofd dat we nog goede en leuke seks hebben zonder speeltjes, dus dat het een soort van hulpmiddel is voor wanneer het saai wordt (wat hopelijk nog heel lang duurt).

    Maar ik ben toch ook wel nieuwsgierig (I wanna make my man happy) en wil deze gekke vorm van preutsheid overkomen.

    Wat ik dus eigenlijk vooral wil weten is hoe jij erover denkt en tegen aan kijkt, en als je het niet te persoonlijk vindt, wat makkelijk/prima is om mee te beginnen.

    Mijn vriend en ik hebben wel een beetje bondage gedaan, dus het is niet dat we alleen maar normale seks hebben. Misschien dat ik het daarom ook een stap vind, omdat dit al 'genoeg gekkigheid' is (ik kan het niet zo goed verwoorden haha)

    Je moet het inderdaad niet zien als iets voor wanneer het saai wordt, maar als afwisseling, net als je met bondage doet. Je kan het als voorspel gebruiken, of als je vriend een keer klaarkomt en jij er nog lang niet bent kan hij je er mee verwennen. Ik zou eerst voor een niet te grote, ingewikkelde en dure gaan, je kan de collectie altijd uitbreiden. Vibrators met penisvorm, of een eitje, vinger vibrator. Ze hoeven natuurlijk niet altijd aan te zijn, maar als dildo gebruiken kan ook leuk en anders zijn. Ook hoef je ze niet alleen inwendig te gebruiken, maar kan het ook als massage apparaat. Bijvoorbeeld over jouw of zijn tepels.

    Vitriol schreef:
    (...)

    Ayy, je hoeft speeltjes niet te zien als hulpmiddel of wat dan ook. Net als bondage, is het een voorkeur. Als je het niets vindt, dan hoef je jezelf ook niet te dwingen. Onder de spoiler zal ik je wat tips meegeven hahaha. :Y)

    Je kunt een vibrator aanschaffen. Die kun je ook alleen gebruiken, dus dat is gewoon helemaal prima. Wat ik zelf fijn vind wanneer mijn vriend en ik seks hebben, is dat ik mezelf 'stimuleer' met said vibrator. :Y)


    Deze opvatting is echt sterk, bedankt, nu heb ik er wat meer rust van!!


    F4K3R schreef:
    (...)
    Je moet het inderdaad niet zien als iets voor wanneer het saai wordt, maar als afwisseling, net als je met bondage doet. Je kan het als voorspel gebruiken, of als je vriend een keer klaarkomt en jij er nog lang niet bent kan hij je er mee verwennen. Ik zou eerst voor een niet te grote, ingewikkelde en dure gaan, je kan de collectie altijd uitbreiden. Vibrators met penisvorm, of een eitje, vinger vibrator. Ze hoeven natuurlijk niet altijd aan te zijn, maar als dildo gebruiken kan ook leuk en anders zijn. Ook hoef je ze niet alleen inwendig te gebruiken, maar kan het ook als massage apparaat. Bijvoorbeeld over jouw of zijn tepels.


    Beiden bedankt voor de tips!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn vriend zou het ook heel graag willen dat ik ja ga zeggen hahaha ik weet niet, ik ben gewoon liever intiem met mijn vriend zo'n ding vind ik niet belangrijk... maar misschien dat ik heb dan ook maar eens zijn zin moet geven(lol)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Mijn vriend zou het ook heel graag willen dat ik ja ga zeggen hahaha ik weet niet, ik ben gewoon liever intiem met mijn vriend zo'n ding vind ik niet belangrijk... maar misschien dat ik heb dan ook maar eens zijn zin moet geven(lol)


    Je moet altijd doen waar jij je goed bij voelt! En als dat het niet is, moet je dat niet doen (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Voiles schreef:
    Mijn vriend zou het ook heel graag willen dat ik ja ga zeggen hahaha ik weet niet, ik ben gewoon liever intiem met mijn vriend zo'n ding vind ik niet belangrijk... maar misschien dat ik heb dan ook maar eens zijn zin moet geven(lol)

    In een relatie moet je soms opofferingen voor elkaar doen, maar als jij iets niet wilt doen omdat je er niet helemaal achter staat (zeker wanneer het om seks gaat), dan hoef je het ook helemaal niet te doen omdat je vriend het net heel graag wil. In dat geval zal hij een opoffering moeten doen. ^^


    Take me to wonderland

    Question time; Ik heb nu en drie jaar seks met dezelfde jongen, heel leuk allemaal, heel nieuwsgierig ook, dus dan probeer je wel eens het een en ander uit, maar nu vind hij Role Play erg leuk, wat we ook wel een aantal keer geprobeert hebben, maar ik voelde me er persoonlijk heel raar bij. Ik wil het ook wel graag echt proberen voor hem, maar na Like vijf tot tien minuten raak ik ongelofelijk comfortabel, mede omdat hij me vaak een andere naam geeft en omdat ik het nogal bang ben dat ik het niet 'goed' doe... Weet iemand misschien hoe je over zo'n 'angst' heen komt? Want ik wil het wel graag, ik heb ook niks tegen het idee zelf, ik ben alleen bang dat ik het op een of andere manier verpest ofzo...


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Question time; Ik heb nu en drie jaar seks met dezelfde jongen, heel leuk allemaal, heel nieuwsgierig ook, dus dan probeer je wel eens het een en ander uit, maar nu vind hij Role Play erg leuk, wat we ook wel een aantal keer geprobeert hebben, maar ik voelde me er persoonlijk heel raar bij. Ik wil het ook wel graag echt proberen voor hem, maar na Like vijf tot tien minuten raak ik ongelofelijk comfortabel, mede omdat hij me vaak een andere naam geeft en omdat ik het nogal bang ben dat ik het niet 'goed' doe... Weet iemand misschien hoe je over zo'n 'angst' heen komt? Want ik wil het wel graag, ik heb ook niks tegen het idee zelf, ik ben alleen bang dat ik het op een of andere manier verpest ofzo...



    Dit gaat heel raar klinken maar doe je aan rpg?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."