• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Lizor [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Lizor
    James Potter • ? || ? [?]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || Millard [1.2]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Alice Prewett • Rosie Tupper || Dumbledore [1.6]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Adephagia [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Lizor [1.7]

    SLYTHERIN
    Daniël Cillin Rogers • Dylan Sprayberry || Transmissions [1.7]
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.4]
    Regulus Arcturus Black • ? || ? [?]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Lizor [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Mulisch [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Lizor [1.6]
    Edward Nathaniel Mulciber • FC || Liber [1.7]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Bigsleep [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Frenchcore [1.1]
    Mavi Fallyn Rogers • Willa Holland || Transmissions [1.7]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || AlecLightwood [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Kathryn Newton || Sociopaths [1.3]
    Ailis Juliet Sutherland • Nastya Kusakina || Adephagia [1.3]
    Alexis Pascal Rutherford • Caitlin Stasey || Mulisch [1.6]
    Alcina Pyralis • Janel Parrisch || TheseWords [1.8]

    RAVENCLAW
    Caspian Foxx Zachariah • Josh Duhamel || SiriuslyBlack [1.7]
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Frenchcore [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Adephagia [1.3]
    Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || Dumbledore [1.6]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Mulisch [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Bigsleep [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || AlecLightwood [1.2]
    Harper Coralie Lukasiak • Gigi Hadid || Dumbledore [1.4]
    Emily Lucy Matthews • Barbara Palvin || Liber [1.5]
    Wiktoria Harmion • Angelica Blick || Polovina [1.5]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || AlecLightwood [1.2]
    Max Adrian Sanderson • Misha Collins || SiriuslyBlack [1.7]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Mulisch [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Bigsleep [1.3]
    Ashley Joseph Diggory • Ash Stymist || calice [1.6]
    Freya Brennan • Cora Keegan || WillNotLearn [1.8]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Millard [1.2]
    Dove Elisabeth Sparrow • Alexis Ren || SiriuslyBlack
    Chava Hailey Stirling • Brittany Robertson || Altaria [1.5]
    Elise Anna Matthews • Barbara Palvin || Saiph [1.4]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain

    Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ANDOMEDA 'ANDY' BLACK
    • I don't like to call it revenge.. Returning the favor sounds nicer •

    • 16 • Year 6 • Pureblood (hater) • Hufflepuff • Beater • Great Hall • Alone •

    Uiteindelijk had ik mijn mobiel weggestopt toen ik erachter was gekomen wie de leerling was die was vermoord. Stiles McGall. Hij had in het derde jaar gezeten en ik had hem een tijdje bijles gegeven in transfiguration, gezien dat het enige vak is waar ik wél goed in scoorde. Het kwam dus best hard aan en zorgde ervoor dat ik eigenlijk weer terug naar de Common Room wilde.
          Net toen ik op wilde staan om ook precies dat te doen kwam er iemand naast me zitten. Geïrriteerd keek ik naar Alexis en klemde mijn kaken op elkaar om te voorkomen dat enkele vulgaire woorden mijn mond verlieten. Ik vroeg me af wat ze hier deed, maar ik kreeg al snel mijn antwoord toen ze begon over hoe ik de naam Black niet verdiende. Bijna moest ik glimlachen, het gebeurde immers niet vaak dat de Slytherin diva me een compliment gaf. Zelfs al was het niet de intentie om dat te doen.
          "Wat lief van je Rutherford," sprak ik met een grijns terwijl ik me wat naar haar toe boog. "Als je nog meer van zulke opmerkingen maakt kan ik niet beloven dat ik er niet meer van ga denken." De grijns werd alleen maar breder des te dichterbij ik kwam, tot mijn mond langs haar oor hing. "If you know what I mean," zei ik zachtjes waarna ik lachend rechtop ging zitten en even plagend over mijn lippen likte.
          Uiteraard had ik geen interesse in haar, maar ik had het idee dat ze dit niet zo op prijs zou stellen. De opmerking over Narcissa en Lucius liet me met mijn ogen rollen, het was niet nieuw dat de Slytherins Narcissa en Bellatrix ophemelden in mijn bijzijn om mij vervolgens te vertellen dat ik niks waard was. Maar in tegenstelling tot wat zij dachten, vond ik het alleen maar fijn dat de Slytherins mij niet zagen zoals hen. Want zo zag ik mezelf immers ook niet.
          "Ben je niet jaloers Rutherford, ik bedoel, ik dacht dat Lucius wel jouw type was -", mijn glimlach werd wat breder voor ik verder sprak, "- Je weet wel, schijnheilig en weerzinwekkend. Het lijkt wel alsof hij je evenbeeld is."

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 19:23 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Adalae Cresenta Romanova
    Year 6 • Slytherin • Pureblood • Birthday girl • Hallways • On her way to Celeb
    ''Maybe I'm making history right here, right now.''

    ''Dank je, dat had ik nou echt nodig,'' zei hij en ik kon mijn lach niet inhouden. Ik keek hem aan en glimlachte lichtjes - ik was veel te vrolijk vandaag. Het was nou eenmaal mijn verjaardag en het sneeuwde.
          '‘Kunnen we niet iets doen wat niet koud, nat of vies is?’' vroeg hij en ik haalde kort mijn schouders op. Het kon mij niet zoveel schelen, maar ik wilde later wel naar buiten voor de sneeuw. '‘Ik blijf liever binnen. We kunnen wel wat gaan eten? Ik heb honger.’' Celeb liep daarna al gelijk naar de Great Hall.
          ''Jij bent slecht gehumeurd vandaag,'' zei ik en liep achter hem aan. ''Maar het is begrijpelijk als je honger hebt.'' Ik moest net iets harder gaan lopen dan Celeb, ik was namelijk een kop kleiner dan hem en had best wel korte benen. ''Come on, lighten up.'' Ik gaf hem een zacht stootje met mijn elleboog. ''Het is mijn verjaardag nou,'' Ik bleef lopen en keek kort naar buiten. Mijn leren jas zou waarschijnlijk niet genoeg zijn voor deze laag sneeuw en kou, maar het kon niet anders. Sinds ik klein was, was ik dol geweest op sneeuw en dat is zo gebleven. Het liet me gewoon weer een klein kind voelen en af en toe had ik dat nodig.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 19:15 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lajila Vinaya Lancaster

    "Where would I be if I was my brain?"

    Ik heb mijn ogen gesloten en luister naar zijn hartslag, heel langzaam weet ik mezelf te kalmeren en ik kruip nog dichter tegen hem aan.
          'Ik hou ook van jou.' Fluistert hij zachtjes en ik glimlach gelukkig, het klinkt zo... fijn om te horen. 'Natuurlijk.' Hij trekt de deken over ons heen en trekt me nog dichter tegen zich aan, alsof we versmelten – net zoals hengelvissen. Okay die gedachte verpest dit moment een beetje maar goed.
          'Jil? Dump me alsjeblieft niet.' Vervolgt hij. ‘Ik heb echt nog nooit seks gehad met iemand en ik heb ook nergens over gelogen. Alsjeblieft geloof me. G-Gossip Girl loog.' Ik open mijn ogen en kijk hem aan. Zijn grote bruine, puppy ogen kijken me terug aan en ik bijt mijn lip. 'Ik zou dat nooit doen. Vergeef je het me?' Hij snikt zachtjes en ik veeg gauw een verloren traan van zijn wang.
          'Het spijt me voor mijn reactie, ik was gewoon onzeker...' Fluister ik en plaats zachte kusjes vanaf zijn wang tot zijn lippen en sluit mijn ogen kort. 'Ik hou echt heel veel van je... Toch..' Ik open mijn ogen weer en kijk hem aan. 'Misschien kunnen we beter gewoon vrienden blijven? Ik zal echt niet minder van je gaan houden, maar gewoon... Ik weet niet. Ik denk dat – dat beter is?' Fluister ik voorzichtig en kus hem nog één keer zachtjes op zijn lippen.

    Girl next door • Ravenclaw• 17 • Sixth year • Hallways • Peter • Beater • Prefect • Muggleborn

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 21:16 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Alexis Pascal Rutherford

    "I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints."

    Andromeda kijkt me iet wat geamuseerd aan en ik kijk haar een beetje droog terug aan.
          'Wat lief van je Rutherford.' Een grijns speelt om haar lippen terwijl ze wat naar me toebuigt. 'Als je nog meer van zulke opmerkingen maakt kan ik niet beloven dat ik er niet meer van ga denken.' Ze komt nog dichter bij terwijl haar grijns breder wordt. "'f you know what I mean.' Fluistert ze dichtbij mijn oor voordat ze lachend weer rechtop gaat zitten en haar lippen likt. Ik kijk haar een beetje vreemd aan maar trek dan mijn gezicht in de plooi. Als ze denkt dat ze me hiermee afschrikt kent ze me toch minder goed dan ik dacht.
          'Het spijt me Andy, maar ik ben niet geïnteresseerd.' Een neppe glimlach vormt zich om mijn lippen terwijl ik wat knipper met mijn wimpers.
          'Ben je niet jaloers Rutherford, ik bedoel, ik dacht dat Lucius wel jouw type was -' haar glimlach, die ik graag van haar gezicht zou meppen, wordt steeds breder. '- Je weet wel, schijnheilig en weerzinwekkend. Het lijkt wel alsof hij je evenbeeld is.' Ik stoot een kort lachje uit en kijk even naar mijn nagels voordat ik mijn blik weer op haar richt.
          'Als je me probeert te beledigen, lukt je dat niet zo goed, Andy.' Ik kantel mijn hoofd wat. 'En over Lucius, hij is me wat te oud. Misschien heb jij een zwak voor oude mannen, maar ik houd het graag wat dichter bij mijn eigen leeftijd.'

    Ultimate bitch • Slytherin• 17 • Sixth year • Great Hall • Andy • Beater • Pureblood


    I just caught the wave in your eyes


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Betting usually causes the greatest situation
    Het duurde nog even dat ik bovenop de toren zat, tot ik toch echt rennende voetstappen de trap hop hoorde komen, eerst zacht, maar heel rap harder wordend. Ik stond op, net toen hij door de deur stormde en met een hoofd zo rood als zijn haren. Ik schonk hem een zachte glimlach en grinnikte zacht. Ik had het wel koud, maar dit had ook weer niet gehoeven. Hij moest van verder komen, maar zijn conditie mocht misschien ook wel nog iets van training hebben, want dit zou een fitte jongen van zijn leeftijd toch moeten kunnen. Nu had ik alleen mijn broer, zijn baseballteammaten, en de gasten van Quidditch eigenlijk als referentie, dus misschien was dat ook niet eerlijk als vergelijkingsmateriaal, maar goed. Ik liep rustig heupwiegend naar hem toe en streek met een vinger een paar losse plukken haar uit zijn gezicht, wat langzaam weer een normale kleur begon te krijgen. Toen hij eenmaal weer begon te praten, was gelukkig wel duidelijk dat hij niet dood zou gaan aan een astma-aanval ofzo, wat toch wel ergens een zorg van me was geweest. Ik grinnikte weer zacht door zijn woorden, en liet mij vinger onder zijn kin liggen, zodat ik zijn blik wat kon sturen. Zeker nu hij nog wat gebogen stond, en ik hakken aan had, was ik net iets langer. Ik deed of ik even moest denken, door een klein tuitmondje te trekken, naar de spierwitte lucht te kijken, en mijn hoofd schuin omhoog te kantelen. Toch keek ik al snel weer terug naar hem, met een stralende witte glimlach tussen mijn rode lippen, en een glinster in mijn ogen. "Wat dacht je van een date? Voor het kerstfeest." Het laatste voegde ik toe als verduidelijking, voor ik hem een cheeky kusje op zijn lippen gaf, wat zijn lippen een prachtige rolde gloed van mijn lipstick gaf. "Al zeg ik ook geen nee als je daarvoor al een keertje een drankje wil gaan doen. Dan moet je alleen wel snel zijn." Ik gaf hem nog een knipoog, en liet hem toen los, om een los plukje haar eerst om mijn vinger te draaien, en toen achter mijn oor te steken. Ik wist hoe ik met jongens moest spelen, en deed het graag. Ik wilde absoluut niemand pijn doen, maar je leeft maar een keertje, toch? Ik had graag lol, mijn broer was de verantwoordelijke van ons twee, en hield me vaak enigsinds tegen, wat nu al een tijdje op school niet was gebeurt. Toch vond ik dat ik me redelijk gedroeg, ik was wel eens veel roekelozer geweest, ook met mensen hun emoties. Ezio kon trots op me zijn. Ik ging in een semi-uitdagende pose staan, wachtend op een antwoord van Frank, al wist ik stiekem al wel welke kant het waarschijnlijk op zou gaan.


    Bowties were never Cooler

    Alice Elizabeth Prewett
    Gryffindor • Great Hall • Jase & Lanal

    Jase begon enthousiast te vertellen over wat hij gehoord had. 'IK heb het gehoord, er is een jongen uit mijn afdeling dood gevonden in de gang, waarschijnlijk vermoord.' Hij haalde even kort adem en sprak verder. 'Ze hebben de zogenaamde dader te pakken, maar ik betwijfel of hij het ook daadwerkelijk is. Daarbij, op de borst van het slachtoffer stond mudblood geschreven. Je kunt er dus wel vanuit gaan dat hij niet de laatste zal zijn.' Alice voelde dat ze beladen werd door een vreemd gevoel. Een bepaald gevoel van de veiligheid die ze ooit gevoeld was die bij haar weggenomen werd. Hogwarts zou een veilige plek moeten zijn, geen school voor moorden en discriminatie tegenover dreuzelgeborenen.
          Toch wist Jase gauw van onderwerp te wisselen toen hij vroeg of de meisjes zin hadden in het kerstfeest. Kort bleef Alice nog hangen in haar melancholische stemming, maar ze haalde zichzelf eruit en wist een glimlach op haar gezicht te toveren. Ze had zin in het feest, zeker omdat ze samen met haar beste vriend zou gaan. De date tussen Jase en haar zou puur vriendschappelijk zijn en dat vind Alice fantastisch. Ze had geen jongen op Hogwarts die ze ook maar enigszins leuk vond, dus een vriend zou geweldig zijn om mee te kunnen dansen. Alice wilde net iets zeggen toen Wiktoria zich bij hen voegde. Alice begroette haar kort en met een vriendelijke lach. 'Kom erbij zitten, Wiktoria' zei Alice vriendelijk en ze schoof wat op om plek te maken voor de Ravenclawer.
          Alice wierp een blik op haar telefoon toen deze oplichtte. Gauw greep ze het apparaat van de tafel af en bekeek de tweet die ze van Frank Longbottom had gekregen. Plots deed hij erg gemeen tegen haar, terwijl ze niet eens met elkaar omgingen. Alice zuchtte eens diep en legde haar telefoon weg. 'Mijn moeder heeft een jurk voor me uitgekozen,' zei ze vervolgens en het klonk alsof ze er alles behalve tevreden mee was. Ze liet een foto van de jurk zien. 'Mijn moeder vond dat het tijd was om mezelf wat meer te laten zien in de menigte,' voegde ze daaraan toe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • The hallways -> Outside • Luke


    Mijn blik was zodanig op het lugubere toneel gefixeerd geweest, dat ik geschrokken opkeek toen ik twee armen om me heen voelde. Eén enkele blik leerde me echter dat het Luke was, waarna ik hem stevig terug knuffelde.Toen hij me aan mijn hand mee naar buiten voerde, de koude sneeuw in, protesteerde ik niet. Hij had gelijk: het was waarschijnlijk maar beter om niet al te lang naar een levenloos lichaam te blijven kijken - daar werd niemand meegeholpen. Toen hij uitnodigend naast zich klopte, veegde ik met mijn hand wat sneeuw van het hek af, om vervolgens inderdaad naast Luke op het hek te klauteren. Een minuut of wat staarde ik zwijgend voor me uit, niet zeker wat te zeggen, maar tegelijkertijd was ik getroost door de aanwezigheid van de jongen naast me. Soms waren woorden overbodig om er voor elkaar te kunnen zijn en instinctief voelde ik aan dat dit zo'n geval was. Na verloop van tijd richtte ik mijn groene kijkers in plaats van op het lege veld voor me, op Luke en dat was tegelijkertijd het moment waarop ik besefte dat het veld voor hem niet leeg was.
          "Jij ziet ze, hè?" vroeg ik zachtjes, beseffend dat dit geen gegeven was om blij mee te zijn. Onbewust vroeg ik mezelf af wat Luke ooit had meegemaakt, maar ik weerhield mezelf ervan om deze vraag te stellen. In plaats daarvan bewoog mijn hand zich naar de zijne, waarna mijn verkleumde vingers zich voorzichtig met de zijne verstrengelden. Ik glimlachte waterig naar hem en gaf er een kneepje in.
          "Vrolijk kerstfeest," mompelde ik met een vleug sarcasme en donkere humor in mijn stem die me niet eigen was. Ik kon het niet helpen om zo verbitterd te zijn: over enkele dagen zou het daadwerkelijk Kerstmis zijn en dat betekende dat dit een periode vol vreugde en kerstkriebels hoorde te zijn. De dingen waarover ik mezelf druk zou moeten maken waren mijn jurk, het feit dat ik nog altijd niet met zekerheid wist wie Axel op dit moment in het geheim aan het bewonderen was, het feit dat diezelfde Axel nu met Lana ging en ik dus nog altijd geen date had - mede mogelijk gemaakt door het feit dat ik Potter niet veel eerder duidelijk had gemaakt dat ik liever niet naar het feest ging, dan met hem.
          Het waren stuk voor stuk dingen waar ik me ook wel degelijk druk om maakte, maar tevens dingen die totaal overschaduwd werden door de dood van de onschuldige Hufflepuf jongen, of door de tekst die op zijn borst gekerfd stond. Ik zuchtte diep, een poging doend om mezelf uit mijn gedachten te halen en om mezelf weer op Luke te kunnen focussen. "Kende je hem erg goed?" vroeg ik hem, omdat ik wist dat de jongen op dezelfde afdeling had gezeten.


    She's imperfect but she tries

    FRANK LONGBOTTOM

    GRYFFINDOR
    Pixie was naar me toegelopen en had haar vinger langs verscheidene plekken van mijn gezicht laten glijden. Na mijn woorden was ze met een zacht lachje bij mijn kin aangekomen, waarvandaan ze me leek te sturen met haar vinger.
    Vervolgens stapte ze van me af om even na te denken over mijn woorden - nou ja tenminste, ze deed alsof ze nadacht. Mijn laatste hijgen uithijgend keek ik haar verwachtend aan. Het was wel duidelijk dat ze al iets bedacht had.
    Al snel werd haar blik weer op mij gericht, waarvan ik verwachtte dat ze wel iets bedacht had. Mijn vermoedens werden bevestigd.
    'Wat dacht je van een date? Voor het kerstfeest' Mm, dat had ik op de één of andere manier eigenlijk niet verwacht. Zo'n meisje als zij had meestal genoeg jongens tot haar beschikking, waardoor ze niet voor een jongen zoals ik kozen. Niet als een beleding voor haar ofzo, ik vond het vooral lief dat ze mij meevroeg.
    Quasi onder de indruk keek ik haar aan. Oke, ik zal niet liegen; ik was ook wel een beetje onder de indruk.
    Een zoen was echter wat deze uitdrukking versterkte. Pixie plantte haar lippen voor een miliseconde op mijn lippen. Voor een seconde wist ik niet meer wat ik moest doen.
    'Al zeg ik ook geen nee als je daarvoor al een keertje een drankje wil gaan doen. Dan moet je alleen wel snel zijn.' Pixie voegde nog wat aan haar aanbod of gebod toe, het lag eraan hoe je het wilde zien. Ik denk dat ik toch wel voor die eerste zou gaan.
    Voor een aantal seconden zat ik even in mijn eigen gedachten, verbazingen en realisaties over wat er gebeurd was. Niet dat ik nooit gezoend was of iets, het was gewoon dat ik meestal niet door meisjes gezien werd als ... dit. Ik realiseerde me toen echter dat Pixie me afwachtend aankeek.
    'Buh' kwam er eerst mijn mond uit, toen ik me besefte dat ik misschien weer even een beetje grip moest nemen op mezelf. Ik moest realistisch blijven. Pixie was geweldig, maar verliefd was ik niet op haar en zou ik nooit worden, dat wist ik nu ook al. Weer geen belediging.
    Ik trok één wenkbrauw naar haar omhoog gepaard met een lichtelijk sceptische blik. 'Jij wil met mij naar het kerstfeest als date?' Ik deed alsof ik even nadacht, wat ik natuurlijk absoluut niet hoefde te doen. 'Ja, ja ik denk het wel. Ik heb nog niemand, dus ja, lijkt me goed.' Ik wilde haar echt niet beledigen hoor, ik hoopte dat zij het ook op zou vatten. Weetje, ik vond meisjes natuurlijk wel geweldig enzo, maar al dat blote gedoe was wat mij betreft niet noodzakelijk. Maar ach, het kon nooit kwaad.
    'En wat betreft die voorgaande date; wat vind je van nu?'

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 16:25 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Luke MacNamara
    Hufflepuff || This will be a Sad Christmas
    Lily voegde zich naast me, terwijl ik zacht over het hoofd van een van de dieren aaide. Ze waren zachtaardig en leken emoties, zeker negatieve emoties, extreem sterk aan te voelen, wat misschien ook wel logisch was. In stilte zaten we zo een tijdje, terwijl de dieren voor ons rustig wat rondscharrelden en af en toe even kwamen kijken naar de twee bezoekers, die ze meestal niet kregen. Ik vond de stilte fijn, zeker met de sfeer die er hing in de lucht en in mijzelf. Ik voelde me gewoon echt verschrikkelijk, en wilde het liefst onder mijn bed verstoppen en er nooit meer onderuit komen. Het eerste wat deze stilte brak, en dus eigenlijk ook mijn gedachtengangen die inmiddels waren opgestart in mijn hoofd, en me nog verder de put in brachten, was Lily die me een vraag stelde. Ik zuchtte en knikte. "Al jaren." kwam er zacht uit mijn mond. Ik had eerst altijd gedacht dat iedereen ze kon zien, omdat ik niet beter wist, maar al snel leerde ik dat ik een van de weinigen was, en het niet iets was om blij mee te zijn. Weer verzonk ik in gedachten, die deze keer nog duisterder waren dan hiervoor, maar gelukkig werden die weer door de roodharige dame doorbroken, nu door een klein kneepje in mijn hand, waarvoor ik haar een dankbare glimlach schonk. Die glimlach verdween al snel door haar volgende woorden, waarmee ik zoals altijd wat moeite had om de sarcasme erin te detecteren. "Klote kerstmis zal je bedoelen." mompelde ik zacht, voor ik me weer op de dieren richtte, en mijn blik zich weer op het oneindige richtte. Langzaam werden mijn ogen dof, terwijl mijn hoofd terug tuimelde in gedachten, die met de seconde duisterder werden. Ik kon het niet tegenhouden, daar was ik niet sterk genoeg voor. Het kostte me al al mijn kracht om van buiten zo stoicijns mogelijk te blijven, in plaats van in duizenden stukjes te breken, wat Lily alleen maar moeilijker maakte door haar vraag over de jongen. Ik slikte zo goed en zo kwaad als het ging mijn emoties weg, voor ik sprak, al durfde ik haar niet aan te kijken. "Kleine Stiles McCall, jong, naïef, uit normale ouders, lief, deed nooit een vlieg kwaad, maar was altijd het slachtoffer van pesterijen. Ik heb hem eigenlijk vanaf minuut een onder mijn hoede genomen, maar als ik hem maar 5 minuten uit het oog verloor buiten de Common Room was het mis. Nu leek het de laatste tijd beter te gaan... Maar niets was blijkbaar minder waar." Bij het laatste brak mijn stem, en ook bijna mijn façade. Ik trok mijn handen teug van de Terzieler en van Lily, en vouwde ze ineen op mijn schoot. "Hij heette eigenlijk Stelian, maar had een afkeer van zijn Roemeense afkomst." Mijn stem hield ik niet meer bij elkaar, en ging alle kanten op, maar ik kon het gewoon niet meer verbergen, net als de tranen die tegen mijn wil over mijn wangen begonnen te lopen.


    Bowties were never Cooler

    Alcina Pyralis
    Slytherin - Dorm --> Great Hall - Alone


    Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen toen ik wakker wed gemaakt door verschillende bliepjes van mijn telefoon. Ik was geen ochtendmens en het liefst sloeg ik deze daarom ook helemaal over, om ergens aan het begin van de middag wakker te worden. Echter dacht de wereld daar op dit moment echter anders over.
    Langzaam pakte ik mijn telefoon en begon ik met het lezen van de vele berichtjes. Iets wat mijn ochtendhumeur echter geen goeds deed. Er was een of ander Hufflepuff kind vermoord en bij het lezen van de naam vloekte ik zacht. Een fcking mudblood, moesten ze me daar nou echt wakker voor maken? Was dat nou echt zo belangrijk?
    Echter verscheen er langzaam een gemene grijns op mijn gezicht toen ik door de verschillende foto's die er gemaakt waren, scrolde. Dit zorgde er om de een of andere reden voor dat ze toch van het voorval genoot. De moord was duidelijk een aanval tegen alle mudbloods geweest, iets wat Alcina als iets goeds zag. Er mocht eindelijk wel iets gaan gebeuren om die mudbloods te verwijderen en hoogstwaarschijnlijk kon ze daar nog wel een mooie rol in gaan spelen.
    Langzaam legde Alcina, iets opgewekter, haar telefoon weg, waarna ze een handdoek en haar kleding pakte en naar de douche toe liep.
    Even later kwam ze, aangekleed in een strak, mooi jurkje haar kamer weer binnen lopen, waar ze met haar haren en make-up aan de slag ging. Veel tijd koste dit haar echter niet. Het was vakantie, dus een mooi laagje en loshangend haar waren genoeg voor vandaag.
    Nog even bleef ze in haar kamer zitten, voordat ze besloot naar de Great Hall te lopen. Ze had koffie nodig, veel koffie om de ochtend door te komen.


    Keep your head up, keep your heart strong


    CHLOE MALIETTE PORTER

    always keep a smile on your face, it'll lighten up the world
    okay nevermind, i absolutely don't feel like smiling at the moment

          Nadat ik over de gangen gerend was, kwam ik eindelijk aan bij mijn slaapkamer. Enigszins in de war opende ik de deur om naar mijn bed te rennen en daar op neer te ploffen om tot bedaren te proberen te komen. Er was niemand anders te bekennen, wat me niet echt verbaasde en wat ik ook wel fijn vond. Nu kon ik tenminste rustig in mijn eentje even goed op een rijtje zetten wat er nou allemaal precies gebeurd was, want dat was voor mijn gevoel niet zomaar wat.
    Het was begonnen als een normale gezellig leuke vriendschap, met Jase niet te vergeten. Het was echt hartstikke onschuldig geweest. Ja oke, hij had foto’s gestuurd van een geweldige sixpack en we hadden misschien dingen tegen elkaar gezegd die heel misschien wat verder gingen dan enkel een vriendschap, maar zo was Jase gewoon, toch? Daar was ik niet anders in dan alle andere vrienden, vrouwelijke vrienden van Jase.
    Waarom had Blake mij dan allemaal berichten gestuurd? Berichten met een enigszins dreigend toontje, die mij eigenlijk steeds slechter laten voelen.
    Eerst zag ik het als een soort grapje. Ja, ik wist dat er een heleboel dingen gebeurd waren tussen Blake en Jase die veel meer dan enkel vriendschap hadden betekend, dus ik begreep best dat ze jaloers kon zijn, maar dat was echt niet nodig. Jase zou echt nooit wat in mij zien en zeker niet met al die andere meisjes die aan zijn voeten lagen. Vond ik hem leuk? Weet ik veel, misschien, een beetje… Ik zag hem gewoon niet zo. Jase en ik waren hele goede vrienden en dat zou ik echt niet met zoiets stoms willen verpesten, wat het zeker zou doen. Jase zou mij echt never nooit niet op die manier zien. Ho stop, niet denken dat ik verliefd op hem was, want dat is dus niet zo. denk ik
    Afijn, de berichtjes kwamen steeds beter binnen bij mij, ik begon ze steeds serieuzer te nemen. Alhoewel ik niet alles precies begreep, maakte het me wel bang en zeker met die jongen die vermoord was. Zou hetzelfde met mij kunnen gebeuren? Volgens Blake wel, haar exacte woorden waren geweest; "I might not be the one to finish you, but i know plenty of people who will"
    Alhoewel ik het één nu wel met het ander verbond, zonder zeker te weten of dat eigenlijk wel goed was, kon ik niet geloven dat Blake iets met de moord op de jongen te maken had. Daar zag ik haar gewoon niet voor aan. Voor het gedoe met Jase heb ik haar nooit echt goed leren kennen, maar ik zag haar altijd als een aardig persoon, wat dus absoluut niet aansloot bij deze doorzichtige vermoedens.
    Ik kroop onder mijn dekens en pakte mijn telefoon erbij om twitter te openen. Ik had Jase al geblokt op de weg naar de kamer, zodat ik dat gestopt had. Ja natuurlijk vond ik het rot voor hem, alhoewel hij waarschijnlijk een enkele minuut treurde om vervolgens weer door te gaan, als het niet al veel minder was. Ik kon het gewoon niet door laten gaan. Ik wilde er niet aan denken wat er zou gebeuren als ik dat deed.
    Ook Blake vermeed ik, ik besloot om voor een persoon te gaan waarmee ik het wat luchtiger kon houden; Lana, al bleek al snel dat ik helemaal niet in de stemming was voor een luchtig gesprek. Ook dit gesprek eindigde bij alles wat erin mijn hoofd rond spookte en eerlijk gezegd raakte ik alleen maar meer overstuur. Of ik me aanstelde? Ik wist het niet en eerlijk gezegd maakte het me ook niet zoveel uit. Ik was op het moment gewoon even helemaal radeloos.
    Lana raadde me aan om Jase te unblocken, maar ik wist het echt niet. Zou dat het niet allemaal nog veel erger maken? Ze overtuigde me dat zij me zou helpen, maar niet alleen met deze problemen, ook met het toveren. Doordat ik hier nog niet zolang op school zat, was het eigenlijk allemaal nog wel erg lastig en dat maakte me soms onzeker. Lana maakte me echter wel weer een beetje blij. Heel fijn dat ik zo'n lieve vriendin had, dat maakte het allemaal toch net wat minder erg, wat toch erg fijn was in deze kerstvakantie.
    Ik besloot uiteindelijk toch maar te doen wat Lana me aanraadde; ik unblockte Jase. Ik wist echter wel dat het hem waarschijnlijk niet veel uit zou maken. Ik was echt heel raar van hem weggerend, de great hall uit en had hem gelijk geblockt. Ach, we zouden wel zien...

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 17:02 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 18:30 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Scarlett Rose River
    17 ~ Slytherin ~ Seeker ~ Happy to have such a good friend as Caleb



    Ik word wakker van het licht wat door mijn raamkozijn naar binnen valt. Als ik mijn ogen open realiseer ik me dat het sneeuwt. Ik hou van sneeuw, het laat de wereld lijken op een wit wonderland.
    Mijn telefoon trilt en ik kijk op Twitter. Al snel raak ik in gesprek met meerdere mensen. Sirius die een sneeuwballengevecht wilt houden, maar dan wil hij wel Luke meenemen. Het is niet dat ik Luke niet mag, ik heb gewoon
    het gevoel alsof hij mij niet mag. Niet dat het heel raar is na wat er begin dit jaar gebeurde. Hoe ik Regulus zijn hart brak door met Caleb te zoenen en daarmee ook gelijk zijn relatie omzeep heb geholpen. Gelukkig zijn de meeste
    het vergeten, al krijg ik af en toe het gevoel nog alsof ik er raar op word aangekeken. Een nieuw berichtje verschijnt op mijn telefoon. Speaking of the devil, het is een berichtje van Caleb, of ik zin heb om langs te komen. Ik weet gelijk wat hij bedoelt en een grijns verschijnt op mijn gezicht. De relatie tussen Caleb en mij is iet wat vreemd. Het maakt niet uit wat er gebeurt of met wie we zijn uiteindelijk komen we altijd bij elkaar terug. Niet dat we een relatie hebben ofso, nee dat zeker niet al twijfel ik soms nog wel eens of dat niet de kant is die we op aan het gaan zijn. Ik spreek af met Caleb om zo naar hem toe te komen, maar eerst douchen. Even snel kijk ik mijn kamer rond wat ik allemaal nodig heb. Een strakke zwarte broek, blauw topje met diepe V-hals, ondergoed, sokken en een handdoek. Ik verzamel mijn spullen en loop naar de douche, onderweg ga ik verder met het bekijken van mijn twitter. Een Hufflepuff is vermoord en er wordt gezegd door een Slytherin, wie het zou kunnen zijn geen idee, waarschijnlijk die Mugglehaters van deze school. Het is maar wat je leuk vind de hele dag een beetje haten op mensen. Ik neem een warme douche en spuit daarna mijn favoriete parfum op, deels wetende hoe gek Caleb erop is. Snel doe ik een beetje make up op en vervolg mijn weg naar Caleb. Ik klop op zijn deur. 'Hey big rebel.', schreeuw ik zodat hij weet dat ik het ben terwijl ik wacht tot hij zijn deur opent.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 18:54 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alcina Pyralis
    Slytherin - Dorm --> Great Hall - Alone --> Celebran/Adalea


    Een barste koppijn nam beslag van Alcina's gedachten zodra ze de Common Room uit kwam en de trap op kwam lopen. Hoewel ze geen idee had waar de moord precies had plaatsgevonden, kon ze vanaf hier genoeg stemmen van gestreste of bange leerlingen horen. Iets dat haar geïrriteerd met haar ogen deed rollen, voor ze langzaam haar weg naar de Great Hall vervolgde.
    Wat ze daar aantrof, zorgde ervoor dat er een kleine, gemene grijns op Alcina's gezicht verscheen. Drie tafels zagen er verslagen en verloren uit, alsof ze allemaal niet meer wisten wat ze met hun leven aan moesten. De laatste tafel, daarintegen, zat vol vrolijke mensen die leken te genieten van het moment en vol trots uitkeken naar de rest van de vakantie. Het was duidelijk te zien welke groep hier nou het beste, machtigste was. Iets wat ze heerlijk vond.
    Langzaam liet Alcina haar blik over de drie tafels gaan, af en toe iemand met een gemene grijns op haar gezicht kil aankijkend, alsof ze de mudbloods en halfbloedjes wilde waarschuwen dat dit nog maar het begin was en dat ze beter deze school zo snel mogelijk van hun afschuwelijke aanwezigheid konden bevreiden.
    Toen ze alle drie de tafels af had gezocht en zag dat er niks interessant genoeg aanwezig was om op af te stappen, besloot Alcina langzaam naar de beste van de vier, naar haar tafel, te lopen.
    'Aah, onze tortelduifjes' zei ze grijnzend terwijl ze tegenover Celebran en Adalea aan de tafel plaats nam. Ze wist dat Celebran niks in Adalea zag, zoals hij eigenlijk in niemand echt iets leek te zien, maar Alcina vond het maar al te leuk om ze, en dan voornamelijk Adalea, een beetje te plagen.
    'Heb je al een ander slachtoffer gevonden? vroeg ze, met een lichtelijk arrogante ondertoon, aan Adalea 'Of ben je nog altijd onze geliefde Celeb aan het aflebberen.
    Begrijp me niet verkeerd, Alcina mocht zowel Celeb als Ada graag, maar vond dat Ada veel te klef was, iets wat Celeb verbazingwekkend genoeg leek te accepteren.
    'Heerlijke ochtend, is het niet?' vervolgde ze, terwijl ze langzaam een kop koffie voor zichzelf inschonk en een bakje yoghurt met fruit pakte 'Ik vraag me af aan wie ik deze heerlijke ochtend te danken heb'
    Alcina was er maar al te zeker van dat de "dader" die zich aangegeven had, dit nooit veroorzaakt had en had een al te groot vermoeden wie hier wel voor de heerlijke, bange gezichten van de mudbloods gezorgd had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    ALICIA EDEN GREEN


    Ik word wakker, met het gevoel van iemand die naar buiten kijkt, en ziet dat de zon schijnt over het gras. Ik kijk dus naar buiten, en ik zie een waterig zonnetje en sneeuw.
    Ik wil naar de Common Room lopen, bedenk me, en wandel weer naar boven. Ik ben vergeten dat ik slechts de joggingbroek en het t-shirt aanheb waar ik zojuist mee heb geslapen. Snel trek ik een warme grijze trui aan, een zwarte broek en zachte bruine laarzen aan. Na enige aarzeling zet ik ook mijn bril op, hoewel ik weet dat er om gelachen zal worden. Zuchtend loop ik naar beneden. De meeste mensen op dze school vind ik achterlijk, dus mijn trots weerhoudt me ervan vrienden te maken. Maar trots, heb ik ontdekt, is een koude bondgenoot.
    Als ik de Common Room binnen loop zie ik meteen dat er iets mis is. De sfeer is bedrukt. Gauw check ik twitter, want niemand wilde mij erbij bij snapchat en whatsapp. Maar ik zei al, de school is achterlijk!
    Geschrokken verneem ik wat er is. Er is een jongen uit Hufflepuff dood. Maar ik ben er nog niet aan toe om te kijken. Nog niet.
    Ik hoor iemand achter me en Wiktoria komt naar beneden gelopen, en ik laat haar passeren. Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen hoe ze Divergent pakt, en leest om het uiteindelijk toch weer weg te leggen. Divergent. Geweldig boek. Vooral benijd ik Four, die ookzo'n verstoten gevoel zou moeten kennen, maar hij heeft vrienden.
    Eigenlijk wil ik even trainen voor Quidditch, maar hoe langer ik naar Wiktoria kijkt, hoe sneller mijn verlang naar sport wegebt. Ik wil naar Wiktoria toelopen, maar als ik met haar omga dan kom ik op een nog lager pitje te staan... Maar de trots verliest, en ik loop toch maar naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 21:56 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner