• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Lizor [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Lizor
    • James Potter • ? || ? [?]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || Millard [1.2]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Alice Prewett • Rosie Tupper || Dumbledore [1.6]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Adephagia [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Lizor [1.7]

    SLYTHERIN
    • Daniël Cillin Rogers • Dylan Sprayberry || Transmissions [1.7]
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • ? || ? [?]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Lizor [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Mulisch [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Lizor [1.6]
    • Edward Nathaniel Mulciber • FC || Liber [1.7]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Bigsleep [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Frenchcore [1.1]
    • Mavi Fallyn Rogers • Willa Holland || Transmissions [1.7]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || AlecLightwood [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Kathryn Newton || Sociopaths [1.3]
    • Ailis Juliet Sutherland • Nastya Kusakina || Adephagia [1.3]
    • Alexis Pascal Rutherford • Caitlin Stasey || Mulisch [1.6]
    • Alcina Pyralis • Janel Parrisch || TheseWords [1.8]

    RAVENCLAW
    • Caspian Foxx Zachariah • Josh Duhamel || SiriuslyBlack [1.7]
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Frenchcore [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Adephagia [1.3]
    • Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || Dumbledore [1.6]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Mulisch [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Bigsleep [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || AlecLightwood [1.2]
    • Harper Coralie Lukasiak • Gigi Hadid || Dumbledore [1.4]
    • Emily Lucy Matthews • Barbara Palvin || Liber [1.5]
    • Wiktoria Harmion • Angelica Blick || Polovina [1.5]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || AlecLightwood [1.2]
    • Max Adrian Sanderson • Misha Collins || SiriuslyBlack [1.7]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Mulisch [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Bigsleep [1.3]
    • Ashley Joseph Diggory • Ash Stymist || calice [1.6]
    • Freya Brennan • Cora Keegan || WillNotLearn [1.8]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Millard [1.2]
    • Dove Elisabeth Sparrow • Alexis Ren || SiriuslyBlack
    • Chava Hailey Stirling • Brittany Robertson || Altaria [1.5]
    • Elise Anna Matthews • Barbara Palvin || Saiph [1.4]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain

    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Faelia 'Fae' Christina Brown






    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Her bedroom • +1 (Dorian)[face]

    Ik word wakker uit mijn korte dutje door het geluid van verdriet. Dorian ligt tegen me aan en ik kan zijn lichaam voelen schokken terwijl hij huilt.
    Hoe lang hij hier al is, hoe lang hij al huilt, weet ik niet, maar ik ben meteen in paniek en bezorgd.
    "Hey..," mompel ik, en ga meteen recht overeind zitten. "Wat is er?"
    Ik kus zijn wang en trek hem dichter tegen me aan, er niet vanuit gaand dat hij me al te snel gaat vertellen wat er met hem is. Soms is gewoon even huilen het allerbelangrijkst.
    Net als zijn snikken wat afnemen en ik de hoop krijg dat hij tegen me gaat praten, gaat mijn telefoon. Een foto van mijn vader flitst op het scherm en paniek neemt mijn lichaam over. Dit is geen goede timing.
    "Sorry..," fluister ik, terwijl ik half over het bed kruip om mijn telefoon te pakken, "deze moet ik écht even nemen."
    Met mijn telefoon in mijn handen loop ik naar de gang, waarna ik de deur naar de slaapkamer sluit. "Met Faelia." Mijn stem klinkt koeltjes en zakelijk. Mijn vader kan niets met emoties.
    "Met je vader." Ja, dat weet ik, ik heb nummerherkenning. Toch houd ik wijselijk mijn mond. "Voordat ik je op kom halen wil ik weten of je je aan onze afspraak hebt gehouden, Faelia."
    Ik tik met mijn vingers op de muur terwijl ik diep ademhaal. "Dat heb ik niet." Ik weet op welke afspraak hij doelt, en de beste oplossing is liegen. Mijn vader wilde dat ik een vriendje zou krijgen, of in ieder geval mijn 'homoseksuele fase' achter me zou laten, en alleen dan zou hij me meenemen op vakantie. Echter wil ik Dorian niet blootstellen aan de giftige instelling van mijn vader, hem niet nog een dwingende ouder toewijzen.
    "Faelia, wanneer ga je nou inzien dat dit allemaal een fase is.." "Dat is het niet." "Ik hoopte dat je me eindelijk trots zou maken, Faelia, maar je blijft je vasthouden aan je lesbische waanbeeld. Wanneer maak je je familie nou eindelijk trots?"
    Ik schraap mijn keel, in een poging niet te gaan huilen. "Het spijt me, papa..."
    "Aan spijt heb ik niets, Faelia. Bel me maar zodra je van gedachten veranderd bent. Tot dan ben je mijn dochter niet meer."
    Een luide toon geeft het einde van het gesprek aan. Hij heeft opgehangen.
    Ik blijf even op de gang staan, diep ademhalend, om mijn hartslag onder controle te krijgen. Dan pik ik in de groepschat het bericht op dat Dorian een date heeft voor het kerstbal, en ik ben het niet.
    Diep in me breekt er iets. Ik heb zojuist mijn relatie met mijn vader verbroken om hem te beschermen, en toch weigert hij dit soort dingen met me te bespreken.
    Het duurt vijf minuten om al mijn emoties te laten zakken en met een emotieloze uitdrukking terug mijn kamer in te lopen, waar Dorian nog steeds is.

    "Half of my heart has got a grip on the situation."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Blake Sophia Haynes





    17 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Prefect • Her bedroom • With Sirius

    "Ik wil niet praten..," antwoord ik, "is dat oké?"
    Zijn huid tegen de mijne voelt fijn. Het klopt niet helemaal, ik verlang naar een andere jongen, maar die gedachte moet ik van me af zetten. Dat is voorbij, Blake.
    Ik zucht diep en ga dichter tegen Sirius aan liggen, waarna ik hem op zijn lippen zoen, zoals we al tientallen keren eerder hebben gedaan. Het voelt niet speciaal, zeker omdat hij bijna als een broer voor me is, maar ik verlang naar aandacht.
    "Ik heb je gemist," mompel ik, tussen kussen door. Mijn lichaamsgewicht verschuift zich als ik bovenop Sirius ga liggen en ik ben bang dat ik hem plet als ik met een geforceerde glimlach zijn nek zoen. Ik heb me zo vaak in dit soort situaties bevonden, waarin ik eigenlijk helemaal niet genoot van datgene dat ik aan het doen was, maar zo lukt het me ten minste een klein beetje om mijn gedachtes te verzetten.
    Mijn hand schuift onder zijn shirt terwijl de andere hand aan zijn riem begint te sjorren. Echter, en dat besef ik al snel, gebeurt er helemaal niets.. daar beneden.
    Eerst denk ik dat het nog wel gaat komen, maar al snel laat ik die illusie varen. Sirius voelt zich blijkbaar niet aangetrokken tot me.
    "Fuck..," een spottend, ironisch lachje rolt over mijn lippen. "Als zelfs jij me niet meer wilt moet er wel heel wat mis zijn."
    Lichtelijk wanhopig haal ik, nog steeds bovenop mijn beste vriend, een hand door mijn haar.
    "Wat is het? Je bent mijn beste vriend, Sirius, vertel me alsjeblieft wat er mis met me is. Jase wil me niet meer, en nu krijgt zelfs de jongen met het grootste libido ter wereld geen zin van me."

    "Our love has gone cold, you've intertwined your soul with somebody else."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Betting usually causes the greatest situation
    Frank leek wat overweldigd door mijn voortel wat ik wilde voor mijn winst. Ik vond het niet meer dan een redelijk voorstel, of hij moest al iemand hebben, want ik wilde ook eens weten hoe het was om al met een date op een bal te verschijnen, in plaats van ergens halverwege met een jongen aan te pappen. Natuurlijk had dat ook z'n voordelen, maar goed. In de hoop Frank toch weer iets te animeren drukte ik een kus op zijn lippen, wat dezen prachtig rood deed kleuren, en stelde voor dat we ook eerder een drankje konden doen. Zoizo wilde ik vanmiddag nog met de dames naar Hogsmeade voor jurken, en hopelijk om mijn broer op te halen. Ik was echt dolblij dat hij hier mocht zijn, maar had al wel een waarschuwing rondgestuurd dat ik wilde dat ze zcih gedroegen zolang hij hier was. Ik leefde het liefst in mijn eigen wereld, maar ik was niet blind, noch doof. Nu was ik toch wel weer meer in mijn eigen wereld dan wat dan ook. Toen hij eindelijk iets liet horen, klonk het nu niet echt gezond. Gelukkig werden zijn ogen al wat helderder, en begon langzaam wat te spreken. Ik knikte bij zijn vraag en schonk hem nog een stralende glimlach. Hij nam het gelukkig aan, wat een rode lippenstiftafdruk op zijn wang van een kus opleverde. "Je bent een schatje, Frankenstein." Ik drukte nog een kus op zijn voorhoofd en grinnikte door zijn vraag. "Het was of/of, Frankenstein, maar ik zeg geen nee tegen een cutie als jij. Misschien moet je dan wel eerst even jezelf opfrissen, want je zit onder de lipstick." Ik wreef even zacht over zijn wang om de lipstick iets weg te vagen, maar het hielp weinig. Het was damn goede lippenstift. "Ik ben in de Great Hall als je nog op die date wil vandaag, Frankenstein. Anders zie ik je graag op het feest." Ik streek nog zacht met de achterkant van mijn hand langzaam zijn kaak, voor ik langs hem de trap af liep. Mijn hakken klikten nu niet op de stenen, tot ik weer helemaal beneden was, waar ik richting de Great Hall liep. Intussen kreeg ik voorstellen om buiten te verzamelen, iets waarvoor ik misschien toch wel een jas aan zou trekken. Ik had een getailleerde trenchcoat, dus die zou ik dragen tegen de kou, en misschien wisselde ik mijn kleren van dit jurkje naar jeans en een topje, maar niets wat mijn lichaam meer verstopte, want dat vond ik echt niet hoeven. Voor nu liep ik naar de Great Hall om wat te eten te pakken, want ik wilde niet van mijn stokje gaan rond de dames. Ik liep binnen en zag op een van de tafels, net bij degenen die ik weg wilden houden bij mijn broer, een stapeltje pannenkoeken staan. Ik liep er dus maar gewoon naar toe en pakte het bord van de tafel. "Dankjewel." zei ik met een stralende glimlach, voor ik me iets verderop op het bankje liet zakken tegen een andere jongen aan, voor ik rustig de pannenkoeken begon op te smikkelen met een vorkje.

    [To whatever Slytherin boy who wants to have fun: Feel free to reply]


    Bowties were never Cooler

    Alcina Pyralis
    Slytherin - Dorm --> Great Hall - Celebran/Adalea/Maia

    Ik heb trouwens Alcina's uiterlijk veranderd naar Fc Janel Parrish


    Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen bij het horen van Celebran's opmerkingen.
    'Oh, ja, ik ben echt zó jaloers, Celeb' zei ik sarcastisch. Ik kon genoeg mannen krijgen op elk moment dat ik dat wilde, dus jaloers zijn was nergens voor nodig. Daarnaast viel ik ook zeker niet op vrouwen, dat was wel het laatste wat ooit zou gaan gebeuren.
    Toen ik hoorde hoe Celebran tegen het jongetje uitbarste, verscheen er echter weer een klein grijnsje op mijn gezicht. Een grijns die meteen verdween en plaats maakte voor een klein, geschrokken kreetje toen ik iets nats en lauwwarms tussen mijn borsten voelde glijden.
    Geschrokken keek ik op en, zoals al te verwachten viel, merkte ik dat Adalea haar theekopje over mij heen had gegoten. Gelijk kwam er een gemene opmerkingen in mijn gedachten, maar tijd om deze tegen haar uit te spreken had ik niet, ze was namelijk gelijk al weer verdwenen.
    'Trut' mompelde ik kwaad terwijl ik, met een kleine tik van mijn toverstok op mijn boezem, het natte, plakkerige spul liet verdwijnen.

    Een tijdje had ik tegenover Celeb gezeten, door het voorval van net niet in de stemming om ook maar iets tegen deze jongen te zeggen, toen een meisje zich bij ons voegde.
    "Hey" hoorde ik haar tegen Celeb zeggen, nadat ze mij een klein knikje gegeven had.
    Verbaasd keek ik van het meisje naar Celeb en weer terug naar het meisje, dat ik even besloot te bestuderen. Ik kende haar niet, dus ze was zeker geen Slytherin. Maar aan haar uiterlijk te zien leek ze ongeveer net zo oud te zijn als wij en daarnaast leek ik haar ook ergens vaag van te herkennen, één of andere les dacht ik. Dan zou ze dus waarschijnlijk bij ons in het jaar zitten. De manier hoe ze tegen Celeb sprak, leek daarnaast aan te geven dat ze hem wel mocht, wat betekende dat ze zeker geen mudblood zou zijn.
    'Heej,' antwoordde ik, na een lange tijd getwijfeld te hebben 'ik ben Alcina' vervolgde ik, terwijl ik mijn hand naar haar uit stak. Waarschijnlijk zou ze mij al kennen en hoogstwaarschijnlijk kende ze ook mijn reputatie al, maar dat nam niet weg dat ik haar niet het tegenovergestelde kon bewijzen. Zolang zij aardig tegen mij zou doen, en daarnaast bevriend was met Celebran, had ik ook geen reden om hatelijk te reageren.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 7:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Scarlett Rose River
    17 ~ Slytherin ~ Seeker ~ Happy to have such a good friend as Caleb



    'Met wie ga je wat drinken? Moet ik jaloers worden?', begint Caleb en een grijns siert mijn lippen. 'Ik ga wat drinken met Sirius en Blake, maar jij mag wel mee hoor lekkerding.', vertel ik hem. Met een draai lig ik bovenop Caleb en blijf hem kusjes geven op zijn lippen. Voor zover ik weet heeft niemand zulke zachte lippen als Caleb. Ondertussen grijns ik even waarna ik weer op hem ga liggen met mijn tong tegen zijn lippen aan laat tikken. Caleb is een echte flirt maar tegen mij ook echt heel lief. Iets wat je niet snel zou verwachten van een Badboy. Even stoppen we en kijken elkaar aan. 'Tja wat zal ik zeggen? Ik heb het mooiste meisje van Hogwarts in mijn bed.', zegt mijn beste vriend nadat we van positie wisselen waardoor hij bovenop komt te liggen. 'Dus ik denk dat je wel kan zeggen dat het prima gaat.', zegt hij terwijl hij zijn lippen op die van mij druk. Zo liggen we een tijdje, zoenend op Caleb zijn bed zoals we al duizenden keren eerder hebben gedaan. Andere zouden ons voor gek verklaren, is het niet dat er al een aantal keer een kamergenoot van Caleb is binnengekomen terwijl we bezig waren. Terwijl het er vurig aan toegaat stop ik even om zijn broek uit te trekken, waardoor zijn tattoo's zichtbaar worden. Misschien vind ik dat nog wel het leukste van Caleb, zijn tattoo's die hem eigen maken. Gepassioneerd druk ik mijn lippen weer op zijn lippen terwijl ik mijn broek uittrek, waarna ik zelf ook mijn shirt uittrek. Ik lift mezelf op van bed en kijk Caleb speels aan. Langzaam trek ik hem omhoog waarna ik op zijn schoot ga zitten en hem een lapdance geef. 'Baby, I'm all yours.', fluister ik na afloop op een sexy toon in zijn oor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Slytherin • Sixth year • Dorm • Scarlett • Chaser • Pureblood

    Caleb Brody Hughes

    "Finding a girl who's equally pretty won't be hard."

    De spanning tussen ons loopt hoog hoewel er op dit moment niet veel meer gebeurt dan elkaar enkel wat aanraken en zoenen.
          'Hm ik denk niet dat Blake het zo leuk vindt als ik mee ga. Daarbij, ik ga vanavond wat drinken met Sirius vanwege een stomme dare.' Ik lach zachtjes en begin zachtjes Scarlett's nek te zoenen. Gelukkig waren zowel Dorian als Danny ergens anders, het zou een beetje ongemakkelijk zijn als ze ons nu zo bezig zagen. Niet dat ze ons niet al vaker hebben betrapt, maar dan nog. Zelfs voor je beste vrienden kan je – je nog wel eens schamen.
          Dan voel ik Scarlett's handen in de buurt van mijn broek en ik kijk haar grijnzend aan. Gaat het toch die kant op? Subtiel help ik haar een beetje terwijl onze lippen nog steeds aan elkaar vast geplakt lijken. Helaas zijn we allebei toch nog menselijk en hebben we zuurstof nodig, anders zouden we hier nu allebei dood in elkaar zakken. Gezien ik nog jong ben, pas ik daar liever voor. Dit geeft Scarlett ook de kans om haar shirt uit te trekken en haar broek. Meteen trek ik ook haar sokken uit.
          'Wow,' fluister ik en laat mijn ogen over haar heen glijden. Ze blijft een prachtig meisje om te zien. Ik voel hoe Scarlett onder me vandaan kruipt en ik kijk haar iet wat vreemd aan. Gelukkig hoef ik niet te wachten op een verklaring want ze trekt me omhoog en klimt op mijn schoot. Meteen weet ik wat ze van plan is en ik voel hoe ze haar heupen begint te bewegen op een niet bestaand ritme. Daar beneden begint er al heel wat te gebeuren en ik krijg het spontaan ook een heel stuk warmer, ondanks het feit dat het buiten waarschijnlijk acht graden onder nul is. Dáárom vinden mensen het dus nodig om seks te hebben in de winter, het is niet alleen fijn maar ook warm!
          'Baby, I'm all yours...' fluistert Scarlett uiteindelijk in mijn oor en ik kijk haar grijnzend aan voordat ik ons weer omdraai. Voor wat privacy sluit ik de gordijnen rond mijn bed, daar wordt het ook gelijk een stuk donkerder door, wat zorgt voor meer sfeer.
          'Hm, good.' Ik plaats allemaal kusjes over haar helemaal lichaam, met wat zuigzoenen hier en daar, voordat ik haar plagend aankijk. 'Klaar?'
    // Skippen we de rest? //


    I just caught the wave in your eyes

    Alice Elizabeth Prewett
    Gryffindor • Great Hall • Frankl

    Terwijl ze aandachtig luisterde naar de verhalen van de rest, voelde Alice een koude rilling over haar lichaam heen schieten. Ze had zich dan ook niet het beste gekleed voor een winterdag met vorst. Een dun t-shirtje met lange mouwen mocht misschien warm genoeg lijken, maar Alice had allang gevoeld dat dat niet zo was. Daarom verontschuldigde ze zich tegenover Wiktoria en Lana, aangezien Jase hen al verlaten had. Ze stond op, glimlachte vriendelijk naar de meisjes en wandelde toen de Great Hall uit.
          Op een stevig tempo liep Alice naar haar slaapvertrek toe. Hier viste ze een grijze trui uit haar tas en deed deze aan. Even genoot ze van het feit dat ze het eindelijk wel warm had. Alice verliet haar slaapvertrek weer, omdat ze het maar saai vond om er lang alleen te blijven. Terwijl ze richting de common room van Gryffindor liep, vlocht ze haar haren in een strakke vlecht. Soms konden haar haren haar erg vervelen en dit was zo'n moment. Ondertussen begroette ze ergens een vijfdejaars uit Gryffindor, een meisje dat ze weleens had geholpen met haar huiswerk. Alice was geen stuudje, maar er waren vakken die ze leuker vond dan anderen en er dus graag mee bezig was. Ergens bovenaan een trap bleef Alice even stil staan. Ze bedacht zich op dat moment dat ze eigenlijk wat boeken mee naar beneden had moeten nemen om alvast wat door te lezen voor na de vakantie. Grommend in haarzelf omdat ze dus weer op en neer moest lopen, draaide ze zich om. Nog voordat ze weg wilde liepen, botste er iemand hard tegen haar op. Alice verstapte zich op de traptrede en viel achterover. Daarna werd alles zwart.


    Some drama for Frank to help her, hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gilderoy "Roy" Lukas Lockhart
    Ravenclaw | Library | Axel


    Nadat hij de brief naar zijn moeder had geschreven, had hij deze netjes opgerold met een lintje eromheen. Hij zou deze later opsturen. Hij schreef graag brieven, ondanks dat hij binnen no-time een berichtje naar haar had kunnen sturen met WhatsApp. Gilderoy had dit echter altijd onpersoonlijk gevonden. Hij nam graag de tijd om een brief te schrijven, omdat hij dat leuk vond om te doen. De brief was, in tegenstelling tot de ellenlange brieven van zijn moeder, niet erg lang. Gilderoy wist het altijd kort en bondig te houden, omdat schrijven met een veer immers veel tijd kostte.
          Gilderoy stond op van zijn stoel en liep naar de boekenkasten. Hij had eigenlijk geen boek dat hij specifiek wilde lezen, hij was gewoon benieuwd of er nog iets tussen stond dat zijn aandacht zou vangen. Hij las veel en had daarom ook al bijna alle boeken van Hogwarts gelezen. Lichtelijk teleurgesteld dat hij niks kon vinden, ging hij weer zuchten aan de tafel zitten waar hij eerder ook zat. Toen hij weer opkeek, zag hij zijn blonde beste vriend aankomen lopen.
          “Hey, moet je eens horen wat er allemaal gebeurd is. Lana Savore, dat Franse meisje, ze heeft me gevraagd voor het bal!' was het eerste dat Axel enthousiast zei tegen hem. Gilderoy grijnste breed en klopte op de stoel naast hem als teken dat Axel moest komen zitten. 'Dat is geweldig,' zei hij en dat meende hij oprecht. 'Ze lijkt me leuk en ze zal vast een leuke date zijn'. Gilderoy dacht even na en wist niet wie hij in godsnaam moest vragen. Wie was er leuk genoeg om mee te nemen?

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 15:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ANDOMEDA 'ANDY' BLACK
    • I don't like to call it revenge.. Returning the favor sounds nicer •

    • 16 • Year 6 • Pureblood (hater) • Hufflepuff • Beater •


    • Great Hall • Alexis, Adalae & Ash •

    Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik toe hoe Alexis mijn bord naar zich toe schoof. Blijkbaar was ze dus nog niet klaar hier en het irriteerde me. Ze had al genoeg van mijn tijd in beslag genomen. En nu dus ook mijn eten. Ze zei wat over mijn eerder opmerking, iets wat ik eerlijk gezegt niet echt mee kreeg omdat ik iemand anders op ons af zag komen lopen.
          "Ik wist dat je vreemd was, Andy. Maar oude vrouwen?" Ze schudde even haar hoofd waardoor ik mijn aandacht weer op haar richtte. "Dat had ik niet verwacht. Is McGonagall dan je type? Of Sprout?" Ik lachte even voor ik antwoordde. "Ik denk dat McGonagall me best zou kunnen verrassen." Uiteraard meende ik er niks van, maar als zij graag wilde denken dat ik een oude vrouwenfetisj had, dan droeg ik daar met alle liefde wat aan bij. Het was toch niet alsof ik nog iets van een reputatie hoog te houden had.
          Adalea, een vriendin van Alexis, kwam bij ons staan en begroette ons. "Hallo Adalae," antwoorde ik automatisch hoewel ik haar wel wat afwachtend aankeek. Ik stelde me altijd wat terug houdend op als het ging om de Slytherins, hoewel ik Adalae niet een verkeerd persoon vond. Het kwam meer door het feit dat ze vrijwillig het gezelschap van Alexis opzocht dat ik wat vraagtekens bij haar kreeg.
          Ik werd een beetje geïrriteerd door de aanwezigheid van Alexis. "Is het eten hier lekkerder dan aan de Slytherintafel of is er andere een reden dat je hier nog bent?" Want wat mij betreft had ons gesprek alweer lang genoeg geduurt.
          Ik haalde dan ook opgelucht adem toen Ash me begroette met een kus op mijn wang. "Oh gelukkig," mompelde ik en keek hem aan. "Ik probeer Alexis al de hele tijd te vertellen dat ik niet met haar uit wil gaan, maar ze wil het maar niet accepteren." Vertelde ik hem op een harde toon waardoor wat mensen omkeken en verbaasd naar de Slytherin keken. Hopelijk was dat genoeg om ervoor te zorgen dat ze me weer met rust liet.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 17:31 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Slytherin • Sixth year • Great Hall • Andy • Beater • Pureblood

    Alexis Pascal Rutherford

    "I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints."

    Andomeda lijkt iets tegen me te zeggen maar mijn aandacht wordt getrokken door een gillende Alcina. Ik en Alcina zijn dan wel vriendinnen maar ik kan het niet laten om te lachen. Sowieso ben ik niet echt iemand waarmee je friendship goals kan hebben. Onze dramaqueen lijkt geschokt te zijn door Adalae's exit, kennelijk heeft ze Ada niet heel blij gemaakt. Ik krijg nog net mee hoe Adalae haar thee in Alcina's decolleté laat lopen en ik sla snel mijn hand voor mijn mond terwijl ik kort moet grinniken.
          'Sorry wat zei je?' Ik kijk Andomeda aan en schenk mezelf wat pompeonsap in en drink het in een paar slokken op. 'Nou ja niet persé, ik vond het alleen wel gezellig hier. Jij niet dan?' Ik kijk haar onschuldig aan maar voel dan een tik op mijn schouder. Zuchtend draai ik me om maar zie dan Adalae en kijk haar voor mijn doen vriendelijk aan.
          'Ik feliciteerde Andomeda alleen met de verloving van haar zus, dat is alles, toch Andy?' Ik glimlach overenthousiast en sta dan op van de tafel, net wanneer een jongen zich bij ons voegt. Ashley of zo.
          'Yo,' begroet hij mij. Ik trek een wenkbrauw naar hem op.
          'Hoi en doei.' Andomeda maakt nog een opmerking waardoor ik mijn ogenrol. De mensen die me aanstaren kijk ik dodelijk aan gevolgd door een middelvinger. Van mijn hand vind ik de middelvinger het leukst en de duim het stomst, raad maar waarom.
          'Je grapjes worden een beetje afgezaagd, Andy. Koop wat humor bij, zou ik zeggen.' Ik verplaats mijn aandacht naar Adalae en kijk kort naar Alcina die snel de theevlek uit haar shirtje tovert. 'Kan ik je even spreken, Ada?'

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 17:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Adalae Cresenta Romanova
    Year 6 • Slytherin • Pureblood • Birthday girl • Hallways • Celeb and Alcina > Alexis and Andy
    ''Maybe I'm making history right here, right now.''

    "Hallo Adalae," Ik glimlachte kort en gooide het papiertje van mijn muffin weg. Chocola maakte me toch altijd iets blijer en ik had dat zeker nodig na Alcina. ''Ik feliciteerde Andomeda alleen met de verloving van haar zus, dat is alles, toch Andy?'' antwoord Alexis op mijn vraag. Ik haalde kort mijn schouders op, ik had niet veel verwacht van Alexis om eerlijk te zijn, maar ik hield wijs mijn mond.
          ''Yo,'' Ik keek op en zag Ashley, tenminste dat was de naam die ik ook ooit had gehoord van iemand. Het zal wel. Ik pakte een bosbessenmuffin en begon die te eten terwijl ik stilletjes naar het gesprek luisterde. Ik keek rond en zuchtte zachtjes, ik wilde naar buiten en eventjes in de sneeuw liggen. Met mijn muffin. En mijn hete thee die ik in Alcina's decolleté had gegooid. Ik besloot maar een kopje thee te stelen van de Hufflepuff tafel en daarvan te drinken. Terwijl ik mijn thee dronk, leunde ik tegen de tafel aan met mijn kont en haalde mijn telefoon uit mijn jaszak. Er was niet echt iets interessants gebeurd in de groepsapp of op Twitter. Het was eigenlijk nog best wel stil.
          ''Kan ik je even spreken, Ada?'' Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door haar stem en ik keek op, waarna ik langzaam knikte. Waarom zou ze mij willen spreken?
          ''Hm, ja natuurlijk.'' Ik glimlachte en zette mijn kop thee neer, pakte daarna een andere muffin en ging dan weer voor Alexis staan.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 18:15 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ALICIA EDEN GREEN


    Wiktoria leek een begroeting te kiezen, en ik maakte daarvan gebruik om haar beter te bestuderen. Ze zag er lief uit en ik bedacht stiekem dat ik haar grijze haar best mooi vond.
    'Hoi Alicia,' zegt ze, en ze glimlacht verlegen, terwijl ze haar tas over haar schouder hijst. Als ik haar een plek aanbiedt, neemt ze die aan, iets wat normaal niet vaak gebeurd, omdat ik voor hen besmet ben, zo lijkt het tenminste.
    'Danjewel,' zegt ze, terwijl ze even heen en weer schuift voor ze meer gaat leunen. Ik frommel in mijn zak, en laat haar een foto zien van een jurk, die ik van mijn moeder heb gekregen. Ik ben blij dat ze hem mooi vind, want ik heb zelf ook het idee dat hij me best goed zou kunnen staan.
    'De jurk is best wel mooi,' zegt ze, en ik glimlach. 'Is de jurk voor het bal?'
    Ze kijkt vertwijfeld, maar ik weet niet of dat komt omdat ze er zelf geen heeft, of om een andere reden. Ze zucht even, en doet een haar in een wilde knot, wat haar grappig staat. Ze kijkt even naar Jasons groepje en grijnst.
    'Zo, heeft er iemand al een date. Ik ben benieuwd of iemand meer geluk heeft dan ik.'
    Ik grijns en kijk wat ze doet.

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 7:26 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Slytherin • Sixth year • Great Hall • Adalae • Beater • Pureblood

    Alexis Pascal Rutherford

    "I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints."

    Ik kijk Ada aan en pak haar hand dan vast voordat ik haar wat weg trek van de tafel, buiten gehoorsafstand. Kort kijk ik naar Andomeda en Ashley om er zeker van te zijn dat ze mij niet kunnen horen.
          'Ik wilde het eigenlijk nergens over hebben met je. Ik had alleen een excuus nodig om van Andy weg te lopen en haar toyboy.' Ik haal mijn schouders op en steel een vanillemuffin en een mok chocolademelk van de Slytherin tafel. Vervolgens loop ik de Great Hall uit.
          'Hoe dan ook, hoe is het met jou?' Ik neem een hap van mijn muffin en kijk Adalae aan. 'Ga je nog iets leuks doen tijdens deze vakantie? Tijdens de 'leukste tijd van het jaar?'' Ik maak een quote gebaar met mijn vingers en neem een slok van mijn chocolademelk. Alleen lopen op dat moment een stelletje tweede jaars tegen me op, die het kennelijk nodig vinden tikkertje te spelen in de gangen. De chocolademelk loopt net zoals bij Alcina, mijn decolleté in en voor een paar seconden staar ik geschokt naar mijn witte trui, die nu niet meer zo wit is.
          'H-het spijt ons.' Ik kijk de jongetjes minachtend aan en haal de vlek met een spreuk uit mijn trui. Vervolgens haal ik de gelukkig niet bijzonder hete vloeistof uit mijn decolleté.
          'Ik hoef jullie excuses niet,' zeg ik bits voordat ik Aqua Eructo fluister en mijn wand op het groepje jongens richt. Een dikke straal water spuit uit de punt van mijn wand en zorgt ervoor dat de jongens door en door nat zijn. 'En nog een fijne dag.' Ik trek Ada met me mee naar buiten en zucht. 'Sorry daarvoor, snot jochies.'

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:32 ]


    I just caught the wave in your eyes


    CHLOE MALIETTE PORTER
    always keep a smile on your face, it'll lighten up the world
    okay nevermind, i absolutely don't feel like smiling at the moment

          Gelukkig wordt mijn knuffel beantwoord en voel ik even later ook zijn warme gespierde armen om mij heen vallen. Pft, het was al ongemakkelijker, maar het was echt nog tien keer zo ongemakkelijk geweest als hij zich als een rare paalvis ging gedragen in onze knuffel, wat hij dus tot mijn geruststelling niet deed. Dat hij zijn armen om me heen sloeg was voor mij een teken dat het weer goed was. Oke, als iemand je een knuffel gaf, knuffelde je meestal terug, maar ik zou absoluut geen knuffel geven aan iemand wie ik duidelijk wilde maken dat ik niets met dat persoon te maken wilde hebben. Tenminste, dat dacht ik. Het was niet alsof ik er van te voren over nagedacht had of het eerder meegemaakt had. Nee, geen sarcasme, echt.
    'Het is al goed, vergeven en vergeten?' Jase stelt me nog meer gerust met deze woorden. Ik ben echt heel erg blij dat hij er verder geen drama van maakt. Ik weet niet of ik dat aangekund had. Nee oke, dat is overdreven; ik had het in ieder geval wel erg vervelend gevonden.
    Wat er daarna kwam, liet mijn wangen in een mum van tijd rood worden. Ik probeerde het nog tegen te gaan door de schrik en verrastheid heen, maar het leek alsof de rode kleur een snelheid had die sneller dan licht was, waardoor dat tegenhouden fataal mislukte; Jase plantte een zachte kus op mijn hoofd.
    Gelukkig wist ik mijn hersenen wel op orde te houden, wat ook niet echt heel erg knap was. Ik bedoel; het zou me toch niet door de war moeten maken dat Jase mijn hoofd een kusje geeft, we zijn vrienden, die doen dat toch? Zo was Jase gewoon. Hij deed dit met iedereen. Hij zou immers ook met Lana op date gaan. Als vrienden weliswaar, wat dus ook aangaf dat hij zulke dingen gewoon met vrienden deed. Hoe jammer ik het ook zou kunnen vinden, ik betekende niets meer dan één van zijn andere vrienden, waarschijnlijk stond ik zelfs ergens onderaan het lijstje.
    Dat ik hierover nadacht, gaf me eigenlijk een antwoord op de vraag waar ik liever geen antwoord op had gevonden; ja, ik had gevoelens voor Jase. Gevoelens die verder gingen dan vriendschap. Gevoelens die beïnvloed werden door zijn lach, stem en humor, die geteisterd werden door iedere keer dat hij met een ander meisje was. Ugh, ik haatte mezelf op het moment van de complete realisatie. Ik wilde hem niet leuk vinden. Ik wilde gewoon vrienden blijven.
    Ik duwde de gedachten weg en maakte plaats voor een plannetje dat zich in mijn hoofd begon te vormen. Ik wist dat het misschien wat minder leuk voor Jase zou zijn, maar volgens mijn gevoel was dit plan erg goed en het juiste om te doen op dit moment. Zeker als ik Jase vaker wilde blijven zien met Blake op de loer.
    'Zien we elkaar later weer?' vroeg ik Jase met een zwak glimlachje, terwijl ik opstond van de bank om opnieuw zijn hand vast te pakken en hem dit keer weer terug te trekken naar de great hall. Daar ging ik tegenover hem staan en keek hem boos aan.
    'Wat ben jij een lul!' riep ik zo hard mogelijk door de hal, waarna ik hem in zijn gezicht sloeg. Zonder nog een enkele blik achterom te werpen naar Jase, die waarschijnlijk erg verbaasd was door deze actie, liep ik de great hall door om een opvallende exit te maken.
    Ik hoopte vurig dat het veel leerlingen opgevallen was en hoopte ook dat, alhoewel ik haar echt enorm verafschuwde, iemand Gossip Girl zou inlichten over onze "ruzie".


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    FRANK LONGBOTTOM

    GRYFFINDOR

    Waarschijnlijk had het me meer tijd gekost om bij Pixie te komen dan dat ons gesprek geduurd had. Met wat er allemaal gebeurd was in die korte tijd, maakte dat me echter niet meer zo heel veel uit.
    Op het moment dat ik dacht dat ik alles weer helemaal onder controle had - niet dat ze me helemaal overgenomen had, maar van verbazing natuurlijk - drukte ze nog een kus op mijn wang. Ik vroeg me af of ze bij alle jongens zoveel rode vlekken achterliet of dat het een soort beloning was, wat ik dan wel een erg vrijgevige beloning vond. In dit eerste geval wist ik overigens niet of ik eigenlijk zo blij was met die kusjes; er zouden dan immers een heleboel bacteriën op haar lippen rondzwerven die zich nu gingen nestelen op mijn wang. Oh hé, ik was back to normal in mijn hoofd en gedachten.
    'Je bent een schatje, Frankenstein.' Nog meer bacteriën werden er verhuisd naar mijn voorhoofd, wat ik toch eigenlijk helemaal niet zo heel erg vond. Ze leek me uit te lachen om mijn voorstel om nu nog even een drankje te doen. Nou ja sorry hoor, maar zo had ik het begrepen.
    'Het was of/of, Frankenstein, maar ik zeg geen nee tegen een cutie als jij. Misschien moet je dan wel eerst even jezelf opfrissen, want je zit onder de lipstick.' Goh, waardoor zou dat nou komen. Ik glimlachtte een een beetje goofy glimlachje naar haar toen ze over mijn wang wreef om de rode vlek weg te halen. Nou, dat was dan wel weer lief van haar, al vroeg ik me af of het zou helpen. Waarschijnlijk werd het zo alleen maar erger, maar ach, zo erg was het toch niet te om te laten zien dat een meisje met haar lipstick een aantal kussen op je gezicht had achtergelaten. Oke, misschien wel een beetje, maar het was niet zo erg dat ik me er zorgen over maakte, of ik was gewoon apart, dat kon het ook zijn.
    'Ik ben in de Great Hall als je nog op die date wil vandaag, Frankenstein. Anders zie ik je graag op het feest.' Met een soort streel en deze voorgaande woorden, liet ze me achter in de astronomy tower, waar ik me eerder nog zo naar toe gehaast had. Die date zou ik waarschijnlijk wel door laten gaan. Al leverde ze me nog zoveel bacteriën, ze was een erg aardige meid en ik had verder toch niet zo heel erg veel te doen. Ik wist niet eens waar mijn vrienden uithingen.

    Ongeveer een minuut nadat Pixie weg was besloot ik ook maar eens ergens anders heen te gaan. Ik had eigenlijk geen flauw idee van wat ik in de tussengaande tijd gedaan had, maar dat maakt voor dit verhaal denk ik ook niet zo gek veel uit. Ik bedacht me echter oor de herinnering aan de heenweg, dat het misschien een goed idee was om mijn conditie te verbeteren. Ik zou een soort rondje gaan lopen, of nou ja, rennen. Dat ik dan zou zweten en rood zou worden, maakte me niet zoveel uit; ik zag er toch al absurd uit met al die zoenvlekken op mijn gezicht.
    Ik begon met rennen op een wat rustiger tempo, maar toch zeker nog wel een snelheid. Ik rende via Gryffindor naar de great hall en van daaruit zou ik weer terug naar boven gaan om me vervolgens eventjes te wassen. Na een tijdje concentreerde ik me enkel op mijn voetstappen en ademhaling. Het ging eigenlijk best wel goed, al kon mijn conditie inderdaad nog heel erg verbeterd worden.
    In mijn hoofd zong ik een liedje op de maat van het ademen en ... Plots werd ik abrupt gestopt in het rennen door iets of iemand dat tegen me aan kwam, of waar ik tegenaan gelopen was. Meteen was ik uit mijn concentratie van het rennen. Ik keek geschrokken naar een meisje dat een aantal traptredes naar beneden gleed. Ik verbaasde me erover dat ik niet eens gemerkt had dat ik al bij de trap aangekomen was.
    Lang deed ik dat echter niet, ik rende zo snel mogelijk naar het meisje toe om haar overeind te helpen en mijn excuses aan te bieden. Een aantal tredes lager merkte ik echter dat ze bijzonder stil lach. Hij ogen waren gesloten. Enorm geschrokken knielde ik bij haar neer. Vanaf daar kon ik eigenlijk pas echt haar gezicht goed zien. Bij dat aanzicht stopte mijn adem voor een aantal seconden, het was Alice.
    Ik besloot haar maar gewoon op te tillen en naar de hospital wing te brengen. Of ze zwaar of licht was merkte ik eigenlijk niet, wel leek de tijd enorm langzaam te gaan en mijn voeten waren ook niet van plan om goed mee te werken.
    Toch kwam ik er aan. Ik leverde Alice aan Madam Poppy Pomfrey af, zodat ze Alice weer zo snel mogelijk zou kunnen laten ontwaken. Ik had haar gelukkig niet gedood, wat ook wel een erg zielige dood geweest zou zijn. Dood doordat je van een trap afvalt. Op dat moment was dat echter totaal niet belangrijk of iets om ook maar een miliseconde over na te denken.
    Terwijl ik neerplofte op een stoel bij het bed waar Alice straks waarschijnlijk in zou komen te liggen, liepen er allerlei gedachten en schuldgevoelens door me heen; wat had ik gedaan? Hoe had ik zo onoplettend kunnen zijn? Waarom was ik zo lomp? Het meest was ik echter bezig met of het allemaal nog wel goed zou komen en wat Alice van me zou vinden. Waarschijnlijk zou ze me nog meer haten dan dat ze al deed. Ik had het vandaag nog wel op de één of andere manier goed willen maken al wist ik niet precies hoe. Ja Lily, sorry zeggen is lastig, ook al heeft het woord maar vijf letters. Dat heeft er dus absoluut niet in de gaten.
    Ondanks dat ik volstond van de adrenaline en spanning, maakte dit alles me toch ook best wel moe. De gedachten stroomden en stroomden, maar op een bepaald moment stond alles op pauze; ik was in slaap gevallen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 23:18 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman