Alcina Pyralis
Slytherin - Dorm --> Great Hall - Celebran/Adalea/Maia
Ik heb trouwens Alcina's uiterlijk veranderd naar Fc Janel Parrish
Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen bij het horen van Celebran's opmerkingen.
'Oh, ja, ik ben echt zó jaloers, Celeb' zei ik sarcastisch. Ik kon genoeg mannen krijgen op elk moment dat ik dat wilde, dus jaloers zijn was nergens voor nodig. Daarnaast viel ik ook zeker niet op vrouwen, dat was wel het laatste wat ooit zou gaan gebeuren.
Toen ik hoorde hoe Celebran tegen het jongetje uitbarste, verscheen er echter weer een klein grijnsje op mijn gezicht. Een grijns die meteen verdween en plaats maakte voor een klein, geschrokken kreetje toen ik iets nats en lauwwarms tussen mijn borsten voelde glijden.
Geschrokken keek ik op en, zoals al te verwachten viel, merkte ik dat Adalea haar theekopje over mij heen had gegoten. Gelijk kwam er een gemene opmerkingen in mijn gedachten, maar tijd om deze tegen haar uit te spreken had ik niet, ze was namelijk gelijk al weer verdwenen.
'Trut' mompelde ik kwaad terwijl ik, met een kleine tik van mijn toverstok op mijn boezem, het natte, plakkerige spul liet verdwijnen.
Een tijdje had ik tegenover Celeb gezeten, door het voorval van net niet in de stemming om ook maar iets tegen deze jongen te zeggen, toen een meisje zich bij ons voegde.
"Hey" hoorde ik haar tegen Celeb zeggen, nadat ze mij een klein knikje gegeven had.
Verbaasd keek ik van het meisje naar Celeb en weer terug naar het meisje, dat ik even besloot te bestuderen. Ik kende haar niet, dus ze was zeker geen Slytherin. Maar aan haar uiterlijk te zien leek ze ongeveer net zo oud te zijn als wij en daarnaast leek ik haar ook ergens vaag van te herkennen, één of andere les dacht ik. Dan zou ze dus waarschijnlijk bij ons in het jaar zitten. De manier hoe ze tegen Celeb sprak, leek daarnaast aan te geven dat ze hem wel mocht, wat betekende dat ze zeker geen mudblood zou zijn.
'Heej,' antwoordde ik, na een lange tijd getwijfeld te hebben 'ik ben Alcina' vervolgde ik, terwijl ik mijn hand naar haar uit stak. Waarschijnlijk zou ze mij al kennen en hoogstwaarschijnlijk kende ze ook mijn reputatie al, maar dat nam niet weg dat ik haar niet het tegenovergestelde kon bewijzen. Zolang zij aardig tegen mij zou doen, en daarnaast bevriend was met Celebran, had ik ook geen reden om hatelijk te reageren.
[ bericht aangepast op 10 april 2016 - 7:15 ]
Keep your head up, keep your heart strong