• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Lizor [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Lizor
    James Potter • ? || ? [?]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || Millard [1.2]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Alice Prewett • Rosie Tupper || Dumbledore [1.6]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Adephagia [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Lizor [1.7]

    SLYTHERIN
    Daniël Cillin Rogers • Dylan Sprayberry || Transmissions [1.7]
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.4]
    Regulus Arcturus Black • ? || ? [?]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Lizor [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Mulisch [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Lizor [1.6]
    Edward Nathaniel Mulciber • FC || Liber [1.7]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Bigsleep [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Frenchcore [1.1]
    Mavi Fallyn Rogers • Willa Holland || Transmissions [1.7]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || AlecLightwood [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Kathryn Newton || Sociopaths [1.3]
    Ailis Juliet Sutherland • Nastya Kusakina || Adephagia [1.3]
    Alexis Pascal Rutherford • Caitlin Stasey || Mulisch [1.6]
    Alcina Pyralis • Janel Parrisch || TheseWords [1.8]

    RAVENCLAW
    Caspian Foxx Zachariah • Josh Duhamel || SiriuslyBlack [1.7]
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Frenchcore [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Adephagia [1.3]
    Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || Dumbledore [1.6]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Mulisch [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Bigsleep [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || AlecLightwood [1.2]
    Harper Coralie Lukasiak • Gigi Hadid || Dumbledore [1.4]
    Emily Lucy Matthews • Barbara Palvin || Liber [1.5]
    Wiktoria Harmion • Angelica Blick || Polovina [1.5]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || AlecLightwood [1.2]
    Max Adrian Sanderson • Misha Collins || SiriuslyBlack [1.7]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Mulisch [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Bigsleep [1.3]
    Ashley Joseph Diggory • Ash Stymist || calice [1.6]
    Freya Brennan • Cora Keegan || WillNotLearn [1.8]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Millard [1.2]
    Dove Elisabeth Sparrow • Alexis Ren || SiriuslyBlack
    Chava Hailey Stirling • Brittany Robertson || Altaria [1.5]
    Elise Anna Matthews • Barbara Palvin || Saiph [1.4]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain

    Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Celebran and Alcina – Great Hall – Beater – Year 6




    ‘Hey,’ zei Celebran tegelijkertijd met Alcina toen ik naast hem kwam zitten. “Ik ben Alcina,” vervolgde het meisje, terwijl ze haar hand naar mij uit stak. Dat wist ik al, dacht ik, maar ik beantwoorde haar hand door met mijn hand de hare vast te pakken. “Maia,” antwoordde ik een beetje twijfelend. Ze was vriendelijk, wat een verrassing. Celebran schoof een beetje op om wat meer ruimte te maken voor mij en nam dan een grote slok van zijn koffie, waarna hij een toast pakt en daar kaas op legt. Celebran keek mij even aan en richtte zich toen weer op mijn eten. Zo zaten we even in stilte. Zijn blik ging langzaam naar de leraren tafel die bijna helemaal leeg was, ik volgde zijn blik en ik fronste even. Daarna richtte hij zich op ons.
          “Dus… hebben jullie al een date? Of zijn jullie niet zo sneu dat jullie naar dat feest gaan?” vroeg hij, de afschuw in zijn stem niet verbergend. Ik keek hem grijzend aan en nam toen zijn toast over, ik nam er een hap van.
    “Ik was eigenlijk van plan mijn lieftallige neef als date te nemen,” grinnikte ik en ik nam nog een hap van zijn toast, waarna ik het terug gaf. Ik keek hem onschuldig aan en ik plette zijn neus.
    “Lekkere toast,” zei ik en ik keek Alcina aan. “En jij? Hoe zit het met jou? Ga jij ook – je lijkt me wel zo’n typetje dat zich helemaal dronken voert en daarna met een random gast het bed deelt,” floepte ik eruit en ik sloeg daarna mijn handen voor mijn mond. Oeps.
    “Sorry,” zei ik toen zachtjes en ik giechelde even.

    Dat was best wel beschamend om zomaar te zeggen en haar reputatie kennende zou ze het ook niet zo appreciëren. Celebran zou er waarschijnlijk wel om moeten lachen, maar hij lachte om alles wat anderen belachelijk maakte. Ik bleef Alcina even aankijken en glimlachte onschuldig naar haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Slytherin • Sixth year • Dorm • Lana • Chaser • Pureblood

    Caleb Brody Hughes

    "Finding a girl who's equally pretty won't be hard."

    Damn... Zoals altijd hebben ik en Scarlett het reuze gezellig gehad, als je begrijpt wat ik bedoel. Daarna hebben we nog wat geknuffeld, beetje gepraat, maar i s ze er ook alweer snel tussenuit geknepen. Niet dat we elkaar dan met rust laten. Daarvoor is de ontwikkeling van de smartphone zo handig, we kunnen elkaar via Twitter bereiken. We praten wat, spelen truth or dare, praten nog meer en dan... Knapt er iets? Scarlett gedraagt zich opeens heel vreemd en afstandelijk, hoewel ze ontkent dat er iets scheelt. Zuchtend kleed ik me aan en loop de kerkers uit om wat rond te dwalen door de school. Ik kom haar ook niet tegen, helaas.
          Gelukkig is er iemand anders, die me weet op te vrolijken. De Française die sinds kort bij ons op school zit, Lana. Sommige mensen beschrijven haar als een Franse hoer, iets waar ik het totaal niet mee eens ben. Ik neem het dan ook voor haar op en zo raken we aan de praat. Ze is alles behalve een sloerie, ze is hartstikke lief en vriendelijk. Helaas blijkt iemand onze 'vriendschap' niet te waarderen, drie maal raden wie: je mag nooit meer raden, Scarlett. Verontwaardigd spreek ik haar erop aan. Een heel gedoe ontstaat, allemaal rare misverstanden komen aan het licht. Het eindresultaat is alleen dat we niet meer praten: wacht. Wat is daar gebeurd?
          Vermoeid wrijf ik in mijn ogen en besluit gewoon naar Lana toe te gaan. Ik had haar immers beloofd te helpen met jurken kopen, laat ik maar even niet meer denken aan Scarlett en... Okay nee, stop it. Zuchtend loop ik richting de Great Hall en net voordat ik binnenloop zorg ik voor een charmante glimlach. Ik zie Lana al zitten aan de Gryffindor tafel en ik loop op haar af.
          'Bonjour, mademoiselle Lana,' probeer ik met mijn beste Franse accent voordat ik haar hand vastpak en er een kus opdruk. Daarna zak ik lachend naast haar neer en begroet Gwen even. 'Hey Gwensel.' Ik steel een muffin en kijk Lana aan. 'Hoe is het met je?'

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Slytherin • Sixth year • Great Hall • Adalae • Beater • Pureblood

    Alexis Pascal Rutherford

    "I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints."

    Langzaam en zachtjes begint het te sneeuwen en ik kijk op. Er valt ook wat op mijn zwarte broek en ik steek mijn tong uit om wat sneeuw te vangen.
          'Een witte Kerst. Ik haat Kerstmis eigenlijk ook, maar een witte Kerst is toch wel leuk.' Ik kijk Adalae aan en haal een hand door mijn haar.
          'Ik zou gaan en ja, ik ga. Althans, dat denk ik. Sirius wilde met Marlene en ik samen naar het bal gaan, maar hij reageert niet op mijn berichtjes,' Ik frons even en knik dan terwijl ik wat in de verte staar.
          'Ja, volgens mij hebben we hem gekwetst. Edward had me alleen al gevraagd dus ik kon geen ja zeggen tegen Sirius, anders had ik het uiteraard wel gedaan, ik bedoel, kijk naar hem.' Ik grijns even. 'Maar goed, hij gedraagt zich altijd een beetje vreemd toch? Ik denk dat het wel goed komt, je moet zijn ego wat opkrikken.' Ik klop wat sneeuw van me af. 'Maar als ik jou was, zou ik gewoon gaan en een leuke nacht en date hebben.' Ik knik en kijk Ada's kant op.
          'Anders gaan we gewoon samen, dag jongens!' Ik maak een wuif gebaar met mijn hand terwijl ik er overdreven bij glimlach.
          'Heb je al een jurk?' Vraagt Ada terwijl ze opstaat en ik schud mijn hoofd. 'Je hebt natuurlijk wel een jurk nodig.' Ik zucht en knik.
          'Ik weet alleen niet wat voor één, Edward prefereert een korte, guess why?' Ik maak een geluid alsof ik leegloop en bedenk me dan opeens iets en spring op.
          'Ik ben iets heel belangrijks vergeten tegen je te zeggen!' Ik pak een hoopje sneeuw en vorm er een bal van. 'GEFELICITEERD!' Ik gooi de sneeuwbal recht in haar gezicht en steek mijn tong uit.


    I just caught the wave in your eyes

    Alice Elizabeth Prewett
    Gryffindor • Hospital Wing • Frank

    Alice keek rustig toe hoe Frank uit haar raam keek alsof er buiten iets spannends te beleven viel. Toch volgde Alice geïnteresseerd de blik van zijn ogen en keek ook naar buiten, vooral om erachter te komen of het nog sneeuwde buiten. Er dwarrelden inderdaad kleine sneeuwvlokjes naar beneden, maar niet genoeg om nog echt te blijven liggen.
          'Date voor het kerstfeest?' herhaalde Frank tenslotte mijn vraag. Ik knikte als bevestiging dat dat inderdaad was wat ik vroeg. 'Ja, ik ga met Pixie.' Alice's gezicht vertrok iets. Pixie was in principe een aardige jongedame, maar ze zou die twee niet bepaald als dates naast elkaar kunnen zien op een kerstfeest. Ze zag het al voor zich hoe Pixie in een kort jurkje zelfverzekerd en verleidelijk ronddanste, terwijl Frank er onhandig naast stond met twee glazen Pumpkin Juice in zijn handen. Zachtjes grinnikte Alice.
          'En jij?' vroeg Frank toe. Alice lachte licht. 'Ik ga met Jase. Jaston O'Donnell' vertelde ze toen. Ze had zin in het feest. Waarschijnlijk zou ze niet veel dansen met Jason, omdat ze genoeg meisjes die zo'n dans met hem wilden delen. Alice gaf hen groot gelijk en ze gunde Jason een leuke avond. Het feit dat hij haar had mee gevraagd, betekende al de wereld voor haar.
          'Zeg Alice, echt heel leuk hoor, die spreuk' zei Frank uit het niets. Alice fronste, omdat ze niet begreep waar hij het over had. 'Maar welke heb je precies gebruikt?' Alice puzzelde zijn woorden aan elkaar, maar begreep nog steeds niet wat hij ermee bedoelde. Spreuk? Ze had toch helemaal geen spreuk op hem gebruikt?
          'Spreuk?' vroeg ze toen voorzichtig, bang dat hij heftig zou reageren. 'Ik heb geen spreuk op je uitgeoefend. Dat zou ik ook nooit doen!'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Great Hall • Gwen, Wiktoria, Alicia and Caleb

    Ik luister maar half naar Wiktoria en Alicia terwijl ik een beetje op mijn mobiel zit en reageer op de berichten die er via zowel whatsapp als twitter binnen komen. Mijn aandacht wordt pas weer naar de echte wereld getrokken als ik Alicia wat hoor zeggen.
          ‘Zo, heeft er iemand al een date. Ik ben benieuwd of iemand meer geluk heeft dan ik.’
          ‘Oh, oui, iek ga avec Axel, et toi?’ vraag ik en ik glimlach. Vanuit mijn ooghoek zie ik Gwen al aankomen, ik kijk op en zwaai naar haar.
          ‘Hey, hoe gaat het ermee? Al wilde plannen voor kerst?’ vraagt ze als ze bij ons aanschuift.
          ‘Nog nieks, iek willen vooral niet veel aan school denken,’ zeg ik. Op het moment dat ik er nog wat aan toe wil voegen, komt Caleb ineens voor mijn neus staan.
          'Bonjour, mademoiselle Lana,' zegt hij in gebrekkig Frans en ik grinnik. Hij pakt mijn hand vast en drukt er een kusje op. Charmeur. Als hij naast mij zit druk ik drie kussen op zijn wangen.
          ‘Bonjour, Boubou! ‘oe is ‘et avec toi?’ Hij begroet Gwen ook en steelt dan de muffin die voor mij op mijn bord neemt. Een tegensputterend geluidje verlaat mijn mond en ik probeer de muffin terug te pakken.
          ‘Caleb! Dat ies mijn muffin!’ zeg ik terwijl ik hem probeer te grijpen. ‘‘et was de laatste chocolade muffin.’ Ik kijk hem met grote ogen aan en pruil. Snel prik ik hem in zijn zij waarna ik overeind spring en een grote hap van de muffin neem. Ik grinnik zachtjes als ik tand afdrukken in zijn vinger achter laat die ik blijkbaar ook mee nam.
          ‘Oops. Iek ben un kannibaal.’ Ik grinnik en zit weer terug op mijn plaats. Ik probeer niet te veel na te denken over het feit dat al drie mensen mij vandaag een slet genoemd hebben voor geen goede reden. Ik hoop dat Caleb er niet ook zo over denkt.
          ‘Zullen wij zo naar ‘ogsmeade gaan?’ vraag ik en ik kijk Gwen en Caleb aan. ‘Natuurlijk mogen Alicia en Wiektoria ook meegaan.’


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 14:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Peter’s dorm • Jil

    Ja. Ik ben gelukkig. Mijn hand heb ik om haar lichaam gekruld en ik kus haar haar zachtjes. Mijn ogen zijn gesloten en mijn krullen springen alle kanten op. Het was misschien ongemakkelijk, maar het was precies zoals het had moeten zijn en ik had het met niemand anders gewild.
          ‘Dat was geweldig, Pete,’ fluistert Jil. Ik draai mijn hoofd om zodat ik haar aan kan kijken en streel voorzichtig een pluk haar uit haar gezicht.
          ‘Heb ik je geen pijn gedaan?’ vraag ik voorzichtig en lichtjes blozend. Ik trek de dekens wat verder over ons heen zodat er geen warmte kan ontsnappen. Ik weet dat het ondertussen tijd is om naar Scarlett toe te gaan. Om de een of andere reden begon ze ineens tegen mij te praten en nu gaan wij met zijn tweeën een film kijken vanavond. Natuurlijk gewoon als vrienden, maar het verbaasd me. Ik heb nooit eerder met haar gepraat. Echter, heb ik op dit moment niet zoveel haast om op te staan. Dit moment is perfect en ik wil Jil niet alleen achter laten, vooral niet omdat ik weet dat dit de laatste keer gaat zijn dat ik haar zo in mijn armen kan houden.
          Ik rek mij lichtelijk uit en sla dan mijn armen weer stevig om haar heen. Met een glimlach sluit ik mijn ogen en speel ik een beetje met haar haar. Mijn gedachten zijn alleen maar bij dit moment en het duurt niet lang voordat een gaap mijn mond verlaat. Wie had gedacht dat dit zo vermoeiend zou kunnen zijn.
          ‘Ik hou van je Jil,’ fluister ik, voor de zoveelste keer deze dag. Een gelukkige glimlach verschijnt op mijn gezicht en terwijl ik dichter tegen haar aan kruip, soes ik langzaam in. Tot ik uiteindelijk in slaap val, mijn armen nog steeds om haar heen.


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Chava Hailey Stirling

    Hufflepuff
    _________________________________________________________________________________________________________



    Toch een beetje op mijn hoede loop ik het kasteel binnen. Opgelucht verlaat zucht ik als ik merk dat ik rustig door kan lopen.
    “Waar ben je nou eigenlijk zo bang voor?” lach ik zachtjes. Het is waarschijnlijk niet eens dat er iemand vermoord is. Niet dat dat niet vreselijk is, het is verschrikkelijk. Het probleem is echter dat mensen elkaar na gaan kijken zodra er iets gebeurd is. Het is kudde gedrag dat mensen dan dichter bij elkaar gaan staan zodra er iemand langsloopt. Je weet nooit over wat die mensen het nou hebben. Ze kunnen het over het ongeval hebben maar ze kunnen het ook over mij hebben.
    De platenspeler in mijn hoofd begint te spelen:
    “Once i was seven years old, my mama told me, make yourself some friends or you’ll be lonely.” Mijn hand gaat naar mijn zak om de bladmuziek van dat nummer op te zoeken.

    “B bes. Die heb ik niet.” Rustig loop ik scrollend op mijn mobiel langs groepjes met mensen. Langzaam krijg ik een idee. Ik heb dan misschien niet heel veel vrienden, maar ik kan er altijd meer krijgen en een betere band met ze proberen te vormen. Minder aandacht aan de harmonica en de muziek en net iets meer aan sociale contacten. Ik ben nog steeds een Hufflepuff, ik ben toch een beetje trouw en loyaal. Dat moet ik wel kunnen. Toch?
    “Chava je gaat dit gewoon doen.” Er zijn een heleboel aardige mensen op Hogwarts, op de moordenaar van de Hufflepuff na dan, maar dat betekend niet dat je met die vrienden moet worden. Nee, die kan je beter ontwijken. Je moet gewoon de aardige mensen vinden op Hogwarts. Misschien vind je ze heel makkelijk.
    “Goed, je gaat vanaf nu iets meer aandacht besteden aan vrienden en iets minder aandacht aan de muziek! You can do this girl!” Toen viel het me pas op dat ik door meerdere mensen werd geshht. Natuurlijk, ik had het plan om vrienden te maken en was rechtstreeks naar de stilte afdeling van de bibliotheek gelopen. Ik loop naar een leeg tafeltje en ga, door het gebrek aan betere tijdverspilling, uit het raam zitten staren.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 16:51 ]


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney



    Wiktoria Harmion
    6th Year • Pureblood • Ravenclaw • Seeker • Great Hall


    Wanneer ik mijn woorden heb gezegd, antwoord Lana dat ze al een date heeft en vraagt ze of ik er zelf eentje heb. Lachend schudt ik mijn hoofd "Nee, ik ben nog zoals elk jaar opnieuw alleen," zeg ik terwijl ik glimlach. Vervolgens scrol ik eventjes door mijn berichten, wat hartstikke nodig was aangezien mijn vrienden me een overvloed aan berichten hebben gestuurd over hoe hun vakantie vieren met hun geliefde families. Ik glimlach als ik van mijn beste vriendin van het thuisfront genaamd Katya hoor dat haar zusje opeens houdt van zingen en dat ze er niks van kan. Gauw typ ik terug dat ik medelijden met haar heb voordat ik mijn telefoon weer netjes in mijn jaszak doe, die op wat kauwgom na compleet leeg was. Opeens komt Gwen naar de groep toe, die ons begroet en vraagt of we al wilde plannen hebben. Lachend schudt ik mijn hoofd, "Ik heb niks wilds in mijn gedachten, het wordt denk ik wel een saaie kerst," zeg ik "Heb jij al wilde plannen?". Ik pak vervolgens uit mijn jaszak een pakje kauwgom aangezien ik het haat om een vieze adem te hebben. Ik voel me daarom ook fijn wanneer ik een frisse smaak proef. Vervolgens komt Caleb die vooral veel aandacht blijkt te geven aan Lana en Gwen waardoor ik niet heel veel intresse heb om met hem te praten. Vervolgens hoor ik vooral Lana met Caleb praten waardoor ik me niet heel geweldig op mijn gemak voel aangezien ik er een beetje uit wordt gezet. Om dat gevoel te verbergen, zet ik een glimlachje op mijn gezicht zodat het niet lijkt alsof ik problemen met iets heb. Vervolgens vraagt Lana of we mee naar Hogsmeade willen. "Als jullie er no problemo van maken wil ik best wel mee," zeg ik zodat ik niemand hoef te laten dwingen om mij mee te nemen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ALICIA EDEN GREEN


    Lachend kijk ik naar haar, terwijl ze verteld dat ze nog niemand heeft. Ik kan haar geen ongelijk geven. Er is toch niemand die zo aardig is. Van heel veel mensen op Hogwarts kan ik het bloed wel drinken, en zij is zo ongeveer de eerste die me niet ontwijkt alsof ik een giftige slang ben.
    Lana vraagt aan Wiktoria of ze mee wil naar Hogsmeade en ze stemt in.
    Maar intussen wil ik nog niet gescheiden worden van het meisje dat ik als een soort vriendin beschouw, dus ik besluit haar te volgen, als ze gaat.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 11:48 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    James Potter
    6th year - Gryffindor - Captain and chaser


    De dag begon redelijk goed. Ik stond vroeg op, zodat ik nog even kon trainen. Dat trainen is goed gelukt, aangezien er niemand op het veld was en ik daardoor alle ruimte had om lekker rond te vliegen. Maar na een tijdje vond ik het genoeg en ging ik weer terug naar het kasteel. Eerst keek ik op de Marauder's Map, om mijn dagelijkse check-rondje te doen. Ik vind het altijd heel geruststellend om te weten waar al mijn vrienden zijn - en Lily Evans natuurlijk.
    Maar dat was dan ook waar mijn goede ochtend tot een einde kwam. Ik was net aan het uitrusten op mijn bed toen ik met Sirius begon te praten. Ik was al boos op hem, maar heel duidelijk had ik het nog niet gezegd. Ik vind dat wat hij heeft gedaan echt niet makkelijk te vergeven is. Remus is niet iemand die zijn emoties heel veel laat zien, maar het is maar al te duidelijk dat hij er kapot door is. En Sirius had het echt niet mogen zeggen.
    Maar goed, zoals wel vaker laat ik me meeslepen in mijn woede en zeg ik dingen die ik eigenlijk helemaal niet wil zeggen. Ik weet nu al dat ik hier spijt van ga hebben, maar toch kan ik mezelf niet tegen houden. Ik wil dat hij weet hoe boos ik ben.

    Voor even is mijn ochtend redelijk abnormaal. Ik maak huiswerk - kijk dan hoe erg ik me verveel zonder Sirius, het is vreselijk! Maar dan begin ik tegen Evans te praten en even is alles goed. Hoewel ze nog steeds duidelijk maakt dat ze niks met me te maken wil hebben, vind ik het fijn om met haar te praten. En dan komt het. De spijt. Ik had die dingen echt niet tegen Sirius mogen zeggen. Ik probeer met hem te praten, maar hij ontvangt mijn berichtjes niet. Ik vraag aan anderen of ze hem gezien hebben, maar de enige die hem gezien heeft is Pixie, die hem weg zag gaan met zijn motor. Ik vloek en ren meteen naar buiten. Niet dat ik verwacht hem te zien, maar ik moet toch iets.
    Evans biedt aan om mij te helpen met zoeken. Ik zeg dat ik dat fijn vind en ga op de grond zitten, dicht bij het meer. Lily zegt dat ze bij me in de buurt is en ik zie haar, samen met Luke, een Hufflepuff die niet heel erg op mij gesteld is. Ik loop erheen en glimlach zwakjes.
    'Hey, hoe is jullie dag?' vraag ik, zodat ik niet totaal hopeloos klink.


    [face=times]Regulus Arcturus Black
    5th year - Slytherin - Captain and seeker


    Terwijl ik mijn koffer inpak, zie ik nieuwsgierige blikken van mijn slaapkamergenoten. Zij gaan voor zover ik weet ook allemaal naar huis deze vakantie. Behalve dan de jongen die zojuist mee is genomen omdat hij Stiles McCall vermoord zou hebben. Niemand praat vandaag in de zaal, aangezien we allemaal weten dat hij ten onrechte is meegenomen. Hij zou nooit McCall vermoorden. Ik raak voorzichtig mijn linkerarm aan. Niet dat ik iets kan voelen, maar ik weet wat daar op mijn arm staat. Ik walg er soms van, als er zoiets gebeurt. Ik werk mee aan iets waar ik een hekel aan heb. Of nou ja, zal mee werken. Mijn hele toekomst is voor mij gepland. Ik heb amper iets erover te zeggen.
    Ik praat wat met Frankie via Twitter over het bal, dat vanavond is. We besluiten erheen te gaan en zoals vanzelfsprekend gaat zij als mijn date. Niet dat ik het erg vind. Eerst vond ik haar een beetje eng, bedreigend. Maar nu ik haar beter heb leren kennen is ze eigenlijk best lief. Ik denk na over de kleding die ik vanavond aan kan doen. De keuze is tussen een simpele zwarte blouse en een pak. Ik denk even na, maar besluit het dan aan Frankie te vragen. Misschien wil ze graag dat onze kleding matcht. Ik pak de kledingstukken en loop naar Frankies kamer; de route is me nu al redelijk bekend. Als ik daar ben klop ik op de deur.
    'Frankie, kan je me binnen laten?' vraag ik. Ik durf niet zomaar de kamer binnen te lopen, misschien is ze zich wel aan het omkleden ofzo. En ik wil die situatie liever vermijden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Remus John Lupin

    Gryffindor - - - - - - - - - - Looking for Sirius - - - - - - - - - -Prefect



    Er was nu al een maand voorbij gegaan, één maand zonder Sirius, één maand zonder een woord met hem gesproken te hebben, één maand zonder zijn knuffels of kussen, één maand gevuld met ongemakkelijke voorbijgangen.

    Natuurlijk wilde ik mijn beste vriend.. en misschien mijn vriendje wel terug maar wat hij gedaan had, gezegd had, had me toch echt pijn gedaan. Misschien uiteindelijk niet zo zeer wat hij zei, maar meer dat de dingen zich op bleven stapelen. Heb ik alles overdreven? Was ik te hard van stapel gelopen? Was het onterecht?
    Had ik alles verpest?

    'Hou op Remus' mompel ik zachtjes tegen mezelf terwijl ik nog een blik op de foto's in het boek werp. Het had een cadeautje voor Sirius moeten zijn, zijn verjaardagscadeautje. Maar ik was er niet aan toe gekomen om het aan hem te geven. 'You are the Stars to my Wolf' stond er op de eerste pagina geschreven, verder was het hele boek gevuld met foto's van de Marauders maar vooral foto's van hem en mij. Nu lag het boek echter op mijn schoot en de verpakking op het voeteneinde van het bed.

    Bezorgde berichtjes van James lieten me weten dat Sirius weg was gegaan en dat niemand hem kon vinden. Wat was er met Sirius? Misschien moet ik hem zoeken aangezien ik me ook een beetje zorgen begon te maken. Ik sta op van mijn warme bed en leg het boek onder mijn kussens neer om me een paar minuten later buiten in de koude sneeuw te bevinden.
    Gelukkig had ik een warme trui aan onder mijn gewaad, en nog een trui mee voor als ik of Sirius die nodig had. Mijn adem maakte witte wolkjes in de donkere lucht, sneeuw kraakte onder mijn voeten en mijn haar vulde zich met sneeuwvlokjes.
    Met mijn handen in de zakken van mijn gewaad liep ik in de richting van The Great Lake, het zou de plaats zijn waar ik heen zou gaan als ik even helemaal alleen wilde zijn en in de winter was het meer nog mooier dan anders.

    Toen ik dichterbij kwam werd een gedaante niet ver van mijn vandaan zichtbaar, 'Sirius?' in mijn stem was mijn bezorgdheid een beetje te horen.
    'Is, ehm, alles goed?'
    We hadden elkaar al een maand niet gesproken.. Misschien was dit niet het beste idee?


    - ''You are the Stars to my Wolf'' -

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 14:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Outside • Remus

    Ik zit op de grond in de sneeuw naast mijn motor. Ik heb zojuist een ronde gereden rond the Great Lake en mijn haar zit behoorlijk door de war. Mijn handen en voeten zijn bevroren en mijn gezicht is bedenkt met modder. Mijn kont is ook niet echt ver van bevriezen af en ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik op het punt sta om onderkoeld te raken. Echter, kan dat mij vrij weinig deren. Een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik leun tegen mijn motor aan terwijl ik met een vinger de modder van het metaal af veeg. Ergens ligt mijn mobiel in de sneeuw, maar ik heb hem uitgezet. Ik wil niet tegen iemand praten, behalve misschien tegen James en Sirius, maar dat is nou juist het probleem: zei praten niet tegen mij. James wel omdat hij duidelijk moest maken dat hij niet meer tegen mij zou praten en Remus heeft besloten om mijn complete bestaan te negeren.
          Ik haal mijn hand door mijn haar heen en ril. Een pijnscheut schiet door mijn hart heen en ik bijt mijn lip zo hard - vechtend tegen de tranen - dat een straaltje bloed opwelt en langs mijn kin naar beneden stroomt. Ik doe geen moeite om het weg te vegen en sluit mijn ogen. Als ik ze weer open, laat ik mijn ogen over de motor glijden. Het was een cadeau van mijn vrienden. Het beste verjaardagscadeau ooit en nu ligt het hier in de sneeuw. Ik ben zo slim geweest om de laatste bocht iets te scherp te nemen en onderuit te glijden. Ergens op mijn hoofdhoofd zit hoogstwaarschijnlijk een wond, maar de kou heeft mijn gevoel verstomd en het enige wat ik nog voel is een opgedroogde korst bloed. Kon de kou maar mijn mentale pijn verstommen.
          'Sirius?' Ik schrik op en draai me om. Degene die daar voor mij staat zorgt ervoor dat mijn emoties alle kanten op schieten. Mijn hart springt op en neer en ik slik. Langzaam voel ik dat mijn wangen verkleuren.
          'Remus?' Mijn stem is slechts een fluistertoon, maar hier in de stilte maakt dat niet uit.
          'Is, ehm, alles goed?' vraagt hij. Wacht, hij is hier naar toe gekomen om te kijken of alles goed met me gaat? Hij geeft om me? Hij mist me? Duizenden gedachten spinnen door mijn hoofd heen en ik realiseer mij niet dat ik compleet vergeet om te antwoorden.
          'Eh... ja... natuurlijk,' fluister ik en ik hijs mijzelf overeind, om vervolgens de motor overeind te trekken. Mijn lichaam rilt en ik sla mijn blik neer. Ik wil hem vertellen hoe erg het me spijt, maar de woorden lijken te blijven hangen in mijn keel.
          'Gewoon... ik ehm... wilde even een rondje rijden.' Ik haal mijn schouders op. 'En genieten van de... sneeuw.' Ik trap tegen de sneeuw en kijk hem schaapachtig aan. Sirius, you bloody idiot.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ravenclaw • Sixth year • Dorm • Peter • Beater • Prefect • Muggleborn

    Lajila Vinaya Lancaster

    "Where would I be if I was my brain?"

    Als ik mijn ogen open, is de vloer van de kamer opeens wel héél dichtbij. Met een kreetje spring ik vlug op en kom tot de conclusie dat ik zeer charmant half uit het bed aan het hangen was, terwijl ik sliep. Hopelijk lag ik niet te kwijlen, maar mezelf kennende was dat waarschijnlijk wel het geval. Lekker Jil. Vluchtig blik ik in de richting van Peter die gelukkig nog ligt te slapen, ondanks het lawaai dat ik maak. Een koude, droge lucht hangt in de kamer en rillend sta ik op van het bed. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Hufflepuff dorm hebben zowel Ravenclaw en Gryffindor hun doms in 2 torens. Prachtig uitzicht, maar in de winter verdomde koud als je het mij vraagt.
          Stilletjes open ik de gordijnen rondom zijn hemelbed waarna ik snel mijn bh en slipje aantrek. De rest van mijn kleren trek ik later wel aan, het is alleen dat ik liever niet poedelnaakt hier lig, bij min weet-ik-veel-hoeveel. Het deken til ik vervolgens weer op voordat ik tegen Peter aankruip.
          'Psst, Pete,' fluister ik en ik schud hem zachtjes door elkaar, geen reactie. Ik rol mijn ogen even. Vergeten, Peter Pettigrew hier is een enorme slaapkop.
          'Hallo-ho, Peter Pan?' Probeer ik nogmaals en por hem in zijn zij. 'Wendy heeft je nodig.' Alweer geen reactie. Ik zucht zachtjes en kom dan tot de conclusie dat me nog maar één ding rest: de kieteldood. Onverwachts begin ik hem te kietelen. Na een half jaar ken ik zijn zwakke plakken en genadeloos ga ik door totdat die slaapkop eindelijk eens wakker wordt.


    I just caught the wave in your eyes


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || No one is having more fun than me
    Ik werd straal genegeerd door de Slytherins naast me, maar erg vond ik het niet. Ik genoot van de pannenkoeken, die echt het lekkerst waren aan deze tafel. Als we ze al bij de Ravenclaw tafel hadden, waren het ofwel halfgare deeglappen, ofwel waren ze zwart, terwijl dezen perfect waren. Ik at rustig verder, en speelde wat spelletjes mee over de chatgroep, maar dat was jammer genoeg van korte duur toen Sirius plots verdwenen leek te zijn. Ik had hem toen ik ging zitten zien wegrijden op een motor, vet ding trouwens, wat nog meer rotzooi veroorzaakte. Ik richtte me er maar weer vanaf en ging maar verder met appen met mijn broer, die inmiddels in de trein zat en door de UK croste. Ik had echt heel erg veel zin om hem te zien, want als ik iemand had gemist, wat het Ez wel, en een heel jaar zonder hem te zien zou ik echt niet volhouden. Ik at mijn pannenkoeken op, en keek toen rond, opzoek naar een bekend gezicht. Lana had gezegd dat ze onder de klokkentoren zou wachten, maar ik zag haar iets verderop al staan, met Caleb en nog een paar andere dames. Toch kwam er nog iets tussendoor, tijdens het spel wat was opgestart. Celeb zei me degene naast me te hexen, maar hij had duidelijk niet door dat ik dat was, tot het te laat was. Hij wilde dat ik iemand pijn deed, maar dat kon ik niet, zo was ik niet. Ik stuurde dus een kietelspreuk zijn kant op. Hij probeerde eerste duidelijk zijn lach in te houden, maar na even kwam de schattigste giechel ooit uit zijn keel. Ik maakte een vertederd geluidje en liet het toen ook weer stoppen. Het was niet omdat hij dreigde, want no way dat hij iets ging proberen in de Great Hall, daarbij was ik echt te veel in mijn eigen wereld om het echte gevaar van mensen in te kunnen schatten, maar ik stond toch op. Dit was om Lana te zeggen dat ik even iets anders aan ging doen, vooral iets met een broek, zodat ik geen koude benen zou krijgen. We gingen dan wel jurken passen, maar ik was net op de toren bij Frank al verkleumt. Ik liep dus maar naar ze toe, mijn hakken als altijd tikkend achter me aan. Nog heel even bleef ik bij Celeb stilstaan. Ik voelde met een glimlach door zijn haren. "Je giechel is echt heel schattig, Celly. Maak je geen zorgen." zei ik, voor ik doorliep naar de groep dames. "Hey." Ik keek de groep even rond, voor ik me op Lana richtte. "Ik ga even iets warmers aantrekken. Ik ben zo terug." zei ik tegen ze, voor ik snel wegtrippelde, naar mijn kamer. Daar was gelukkig niemand, waardoor ik me snel ontdeed van mijn jurk en hakken, en die verwisselde voor een bustier en jeans met hoge laarzen tot op mijn knieën. Ik pakte mijn jas en portemonnee mee, en trippelde toen snel weer naar beneden, om me bij de groep dames te voegen. "Zullen we gaan winkelen?" vroeg ik vrolijk. Ik had best veel zin om te gaan winkelen, en daarna hopelijk Ezio van het station te halen.


    Bowties were never Cooler


    Luke MacNamara
    Hufflepuff || This will be a Sad Christmas
    Ik had nog wel zo'n zin gehad in kerst, maar eerlijk gezegd had ik er geen hoop meer in dat het beter ging worden. Al waren het maar kleine woorden over dat ik de Terzielers al lang kon zien, brachten heel veel oud zeer met zich mee. Dit, samen met het nieuwe zeer van de gebeurtenis van vandaag, kwam mijn stemming en gevoel alleen maar lager te liggen. Ik glimlachte heel zwakjes, maar meer dan dat kreeg ik echt niet voor elkaar, toen ze me in een wankele, maar dichte en warme, knuffel trok. Ik kon de tranen nu niet meer tegenhouden. Ze bleven maar komen, en ik moest heel veel moeite doen mijn schouders niet te laten schokken. Het wilde gewoon niet meer stoppen, en over de tijd werd het ook eigenlijk niet minder. Tranen van jarenlang opgekropt verdriet en pijn. Toen ze uiteindelijk weer sprak, probeerde ik stil te worden, maar het was lastig, en mijn schouders begonnen te schokken, doordat ik de tranen probeerde te stoppen. Ik deed mijn best mijn tranen te drogen, mijn muren weer op te bouwen, zodat ik me weer iets beter ging voelen, of in elk geval niet zo zwak en kleintjes als ik me nu voelde. Mijn ogen richtte ik omlaag en ik begon wat te spelen met mijn telefoon. Ik zocht gewoon afleiding. Mijn gedachten waren vaak niet heel rooskleurig, maar zo duister als nu waren ze heel erg lang niet geweest, zelfs niet toen Benji en ik er besloten hadden een punt achter te zetten, wat nu gelukkig weer over was. Ik schrok me een hoedje, en viel bijna van het hek, toen er een bonk sneeuw van een tak boven ons viel, en hard op ons landde. Ik bleef wat verward en vooral geschokt zitten en keek met grote ogen naar Lily, die was begonnen met lachen. Toen mijn hart weer wat normaler was gaan kloppen, en ik het aanzicht van het kleine meisje, compleet bedolven onder de sneeuw, in me op had genomen, begon ik heel zacht te grinniken, hoe slecht het ook voelde. Ik schoof met een zachte hand de sneeuw van haar af, en daarna uit mijn haren. De rest kon me weinig schelen. Door haar voelde ik me iets beter, iets waar ik haar heel dankbaar voor was. Ik drukte eigenlijk net een kus op haar wang toen ik een stem hoorde, die ervoor zorgde dat ik eigenlijk direct wilde weggaan. Direct was mijn stemming weer volledig verpest, maar mijn muren stonden wel weer heel hoog. "Klote, en jij maakt het niet veel beter." Ik sprong van het hek, de weide in, en streek zacht langs de hals van een van de Terzielers, wat voor die arrogante Potter er vast uitzag of ik lucht aaide. "Kun je alsjeblieft gewoon gaan? Ik heb geen zin in nog meer drama vandaag." Mijn stem kraakte als de neten, mijn ogen waren vast nog knalrood van het janken, en ik zat nog onder de sneeuw, maar ik had echt geen zin in James Fucking Potter op dit moment. En als meneertje perfect mijn brutale bek tegen hem niet kon waarderen, kon hij beter gewoon weglopen, want het kon me nu echt niets meer schelen. Ik was echt klaar om iemand te meppen, gezien mijn emoties nog altijd torenhoog waren, maar de muren stevig genoeg om niet meer in janken uit te barsten, zelfs al was ik uit mezelf geen agressief persoon.


    Bowties were never Cooler