• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Lizor [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Lizor
    • James Potter • ? || ? [?]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || Millard [1.2]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Alice Prewett • Rosie Tupper || Dumbledore [1.6]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Adephagia [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Lizor [1.7]

    SLYTHERIN
    • Daniël Cillin Rogers • Dylan Sprayberry || Transmissions [1.7]
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • ? || ? [?]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Lizor [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Mulisch [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Lizor [1.6]
    • Edward Nathaniel Mulciber • FC || Liber [1.7]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Bigsleep [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Frenchcore [1.1]
    • Mavi Fallyn Rogers • Willa Holland || Transmissions [1.7]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || AlecLightwood [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Kathryn Newton || Sociopaths [1.3]
    • Ailis Juliet Sutherland • Nastya Kusakina || Adephagia [1.3]
    • Alexis Pascal Rutherford • Caitlin Stasey || Mulisch [1.6]
    • Alcina Pyralis • Janel Parrisch || TheseWords [1.8]

    RAVENCLAW
    • Caspian Foxx Zachariah • Josh Duhamel || SiriuslyBlack [1.7]
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Frenchcore [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Adephagia [1.3]
    • Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || Dumbledore [1.6]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Mulisch [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Bigsleep [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || AlecLightwood [1.2]
    • Harper Coralie Lukasiak • Gigi Hadid || Dumbledore [1.4]
    • Emily Lucy Matthews • Barbara Palvin || Liber [1.5]
    • Wiktoria Harmion • Angelica Blick || Polovina [1.5]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || AlecLightwood [1.2]
    • Max Adrian Sanderson • Misha Collins || SiriuslyBlack [1.7]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Mulisch [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Bigsleep [1.3]
    • Ashley Joseph Diggory • Ash Stymist || calice [1.6]
    • Freya Brennan • Cora Keegan || WillNotLearn [1.8]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Millard [1.2]
    • Dove Elisabeth Sparrow • Alexis Ren || SiriuslyBlack
    • Chava Hailey Stirling • Brittany Robertson || Altaria [1.5]
    • Elise Anna Matthews • Barbara Palvin || Saiph [1.4]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain

    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes

    "Finding a girl who's equally pretty won't be hard."

    Wat zijn Scarlett en ik nou eigenlijk van elkaar? Dat is de vraag die ik mezelf al voor een lange tijd stel. We zijn altijd heel close geweest – op heel veel fronten – maar de laatste tijd lijkt dit nog meer te zijn geworden. Niet alleen fysiek zijn we sterk tot elkaar aangetrokken, maar er lijkt ook meer te spelen. Nu ben ik geen persoon voor relaties, ik zit het liefst voorlopig nog niet aan iemand vast, maar toch...
          Nou in ieder geval, wat voor label je er ook wilt op plakken, ze komt zo langs. Ik kijk even de dorm rond, netjes genoeg. Sowieso wordt het dadelijk vast wel weer rommelig, als je begrijp wat ik bedoel. Zuchtend kijk ik nog even of Scarlett me wat heeft gestuurd en kijk in de groep. Wacht wat? Een jongen van Hufflepuff is vermoord? Hoe, wat, wanneer, waar? Fronsend bekijk ik de foto die Jil heeft gestuurd en bijt mijn leep. Vreemd, heel vreemd... Ergens heb ik een vermoeden wie er achter zit maar ik wil niet gelijk iemand vals beschuldigen. Ik besluit er ook niet al te veel op in te gaan maar het spookt wel door mijn hoofd. Iemand vermoord, op Hogwarts. Dat – dat überhaupt mogelijk was.
          'Hey big rebel.' Wordt er geroepen vanaf de andere kant van de deur en ik weet gelijk dat het Scarlett is. Grijnzend open ik de deur en trek haar naar binnen.
          'Hey little rebel.' Ik bekijk haar even, grijnzend en wikkel mijn armen om haar middel voordat ik mijn lippen op de hare druk. Mijn hand laat ik naar haar kont glijden maar ik laat de kus niet lang duren. 'Sorry, ik moet nog even douchen, ben zo terug.' Ik knipoog kort naar haar voordat ik richting de douches loop met een grijze joggingbroek, sokken en een handdoek. Na een snelle douche kom ik enkel in een joggingbroek gehuld, weer teruglopen en trek Scarlett richting mijn bed.
          'Dus... hoe gaat het?' Vraag ik haar kijk haar glimlachend aan.

    Badass • Slytherin • 18 • Sixth year • Dorm • Scarlett • Chaser • Pureblood


    I just caught the wave in your eyes

    Scarlett Rose River
    17 ~ Slytherin ~ Seeker ~ Happy to have such a good friend as Caleb



    Al snel gaat de deur open en Caleb trekt me naar binnen. Gelijk in een kus, wat ik fijn vind want op een of andere manier heb ik zijn lippen gemist. Zijn handen glijden af naar mijn kont en een grijns siert mijn lippen. De kus wordt daarintegen snel beëindigd en Caleb loopt richting de douche. Zodra hij terugkomt komen we al snel bij zijn bed in de buurt. Ik trek hem naast me neer zodat we naast elkaar op bed liggen. Zijn lichaam is zo mooi met zijn tattoos en spieren. 'Dus.... hoe gaat het?', vraagt Caleb vriendelijk. 'Jaa het gaat goed, Heb een jurk gevonden, vanavond gezellig wat drinken, ik zie jou weer eens.', zeg ik met een verleidelijke glimlach. Ik nestel me tegen hem aan, hoewel hij geen shirt aanheeft is zijn lichaam warm. 'Je hebt me nog niet eens echt gevraagd als je date voor het feest he.', zeg ik lachend tegen hem. Ik pak mijn sigaretten uit mijn tas en steek er eentje aan terwijl ik mezelf van bed wip. 'Jij hebt hier toch ergens een asbak staan?', roep ik terwijl ik door zijn kamer zoek. Na het open trekken van een paar laadjes vind ik eindelijk een asbak, naast een auto foto. Het is een foto van Caleb en mij, maar echt uit de eerste. 'Wow, kijk hoe jong we waren.', lachend laat ik hem de foto zien terwijl ik weer op bed plof. Ik neem een hijsje van mijn sigaret en nestel me weer in Caleb zijn sterke armen. Misschien voelt het wel zo tussen ons omdat het vertrouwt is. We zijn inmiddels al sinds het eerste jaar om elkaar heen aan het draaien. Ik kijk hem even in zijn mooie ogen aan waarna ik mijn hoofd in zijn nek leg. 'En hoe gaat het met jou?', fluister ik in zijn oor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes

    "Finding a girl who's equally pretty won't be hard."

    Scarlett trekt me naast zich op het bed zodat we tegen elkaar aanliggen en ik speel wat met haar blonde haren.
          'Jaa het gaat goed, Heb een jurk gevonden, vanavond gezellig wat drinken, ik zie jou weer eens.' Ze kijkt me met een verleidelijke glimlach aan waardoor ik even moet grijnzen. Ze nestelt zich tegen me aan en ik laat mijn hand over haar lichaam glijden.
          Hmhm, die jurk zal je waarschijnlijk geweldig staan,' fluister ik in haar oor en plaats wat kussen in haar nek. 'Met wie ga je wat drinken, moet ik jaloers worden?' Vraag ik vervolgens plagend en kijk haar aan.
          'Je hebt me nog niet eens echt gevraagd als je date voor het feest he.' Ze lacht zachtjes en ik lach ook even. Ik wil net antwoorden wanneer ze uit mijn bed klimt, opzoek naar een asbak. Ik bekijk haar vanuit mijn bed en lik onbewust over mijn lippen.
          'Wow, kijk hoe jong we waren.' Fronsend kijk ik op en zie dan een fotolijstje in haar handen. Oh ze heeft de foto ontdekt. Ik lach zachtjes en knik.
          'Toen waren we al close met elkaar,' zeg ik glimlachend en voel hoe ze weer in mijn armen komt liggen. Ze kijkt me kort aan waardoor ik even moet glimlachen voordat ze haar gezicht in mijn nek legt. Ik kus haar voorhoofd en trek haar dichter tegen me aan.
          'En hoe gaat het met jou?' Fluistert ze in mijn oor waardoor ik even moet grijnzen. Ik leg mijn hand weer op haar kont en duw haar langzaam op het bed neer terwijl ik bovenop haar klim.
          'Tja wat zal ik zeggen? Ik heb het mooiste meisje van Hogwarts op dit moment in mijn bed,' zeg ik grijnzend en steel haar sigaret. Kort neem ik er een trekje van voordat ik 'm weggooi in de asbak. 'Dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat het prima met me gaat.' Zeg ik waarna ik mijn lippen op de hare druk.

    Badass • Slytherin • 18 • Sixth year • Dorm • Scarlett • Chaser • Pureblood


    I just caught the wave in your eyes


    CHLOE MALIETTE PORTER
    always keep a smile on your face, it'll lighten up the world
    okay nevermind, i absolutely don't feel like smiling at the moment

          Ik bleef nog even wikkend, wegend en wachtend voor iets beters op mijn bed zitten, toen ik plots een onverwacht bericht van Blake binnenkreeg. Ik had haar misschien een beetje heel erg desperate gevraagd of het nu goed was nu ik hem geblokt had. Ze had het geaccepteerd, wat mij ergens ook wel rustiger gemaakt had. Weliswaar was dat nu niet meer het geval door de boost zelfvertrouwen die ik door Lana gekregen had, maar dat wist Blake niet, behalve als ze een ninjahacker was, wat ik eerlijk gezegd niet echt achter haar zocht. Wie zei dat ze niet hartstikke blufte? Ik moest me er gewoon minder zorgen over maken.
    Omdat ik na al dit ergens wel de behoefte had Jase even te zien en ik dit bovendien niet zomaar digitaal wilde bespreken. Ik besloot terug te keren naar de great hall, waar hij volgens mijn vermoedens nog wel rond zou hangen.
    Na nog even een blik in de spiegel geworpen te hebben om mijn haar en ogen, die een beetje verwilderd waren, weer op orde te stellen, vertrok ik naar de great hall.
    Daar kwam ik na een niet zo'n lange tijd, doordat ik gerend had, aan. Zonder veel te zoeken, had ik de jongen die ik op het moment zo graag wilde zien, gevonden. Alleen was hij echter niet. Niet dat ik dat verwacht had hoor; Jase was niet bepaald het persoon dat je alleen zou zien. Gelukkig waren de personen die bij hem stonden niet de ergsten, eerder het tegenovergestelde.
    'hey' zei ik een beetje verlegen toen ik schoorvoetend bij Alice, Lana, twee meisjes wiens naam ik niet kende en Jase was gaan staan. Ik glimlachtte zwakjes een dankbare glimlach naar Lana, want zonder haar had ik immers nood de moed gehad om weer hierheen te komen. Jase durfde ik echter niet aan te kijken.
    'ik eh' begon ik in een poging Jase even voor mezelf te krijgen, die met deze woorden alleen natuurlijk fataal zou mislukken. Ik keek naar Jase' voorhoofd om zijn gezichtsuitdrukking niet te hoeven zien. Ik haalde even diep adem, waarna ik zijn hand vastpakte zodat ik hem even later mee zou kunnen trekken.
    'Ik wil even met je praten' Ik nam hem mee naar een wat afgelegener plekje waar ik hem even voor mij alleen zou hebben en waar Blake - voor wie ik enigzins nog angst had - ons niet zou kunnen zien.
    'Ik eh' zei ik weer, omdat ik eigenlijk niet zo goed wist wat ik moest zeggen, terwijl ik mijn blik opnieuw naar de grond niet gaan. Dat die prachtig was, was me eigenlijk nog niet eerder opgevallen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 12:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jason Axel O'Donnell

    "I wasn't told you'd be this cold."

    Daar waar Alice en ik eerst alleen waren, heeft zich nu een kleine menigte gevormd. Eerst had Lana zich natuurlijk bij ons gevoegd, maar later ook nog Wiktoria. Eerlijk gezegd ken ik het meisje niet goed, voornamelijk omdat ze vrij weinig zegt over het algemeen. Toch lijkt ze me erg aardig dus ik begroet haar vriendelijk. Nog geen minuut later voegt zich nog een ander meisje bij ons, volgens mij Alicia. Ook haar zeg ik vriendelijk gedag.
          'Hey.' Klinkt een bekende stem opeens en verbaasd kijk ik op. Chloe. Ze lijkt moeilijk uit haar woorden te komen en ontwijkt bovendien mijn blik. Een beetje gekwetst probeer ik toch haar blik te vangen. Dat lukt me niet, maar ik lijk wel haar aandacht getrokken te hebben gezien ze mijn hand opeens pakt. Half struikelend kom ik overeind en ren ik achter haar aan wanneer ze me met zich meetrekt. Ik kijk de rest nog even excuserend aan voordat ik Chloe maar gewoon volg.
          'Ik wil even met je praten.' Begrijpend knik ik en we houden halt in een lege gang.
          'Ik eh,' begint ze en verder komt ze ook niet. Zuchtend trek ik haar nog een stukje mee, richting een bankje en trek haar naast me neer.
          'Hey,' ik leg mijn vinger onder haar kin zodat ze me moet aankijken en glimlach zwakjes. 'Het spijt me als ik iets heb gedaan waardoor je geen vrienden meer wilt zijn. Beloof me alleen dat je – je niet al te veel angst laat aanjagen door Blake. Ik weet niet wat er met haar aan de hand is, maar ze heeft geen reden om je zo te behandelen.' Ik echt zachtjes en kijk weer van haar weg.

    Popular guy • Hufflepuff • 17 • Sixth year • Great Hall • Chloe • Keeper • Captain • Halfblood

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 12:23 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ANDOMEDA 'ANDY' BLACK
    • I don't like to call it revenge.. Returning the favor sounds nicer •

    • 16 • Year 6 • Pureblood (hater) • Hufflepuff • Beater • Great Hall • Alone •

    Alexis reageerde niet zoals ik had verwacht, maar dat maakte het niet minder leuk. "Het spijt me Andy, maar ik ben niet geïnteresseerd." Zei ze en ik grinnikte even. "He, wat jammer. Ik had je zoveel kunnen leren." Was mijn reactie en haalde toen even hand door mijn haar terwijl ik het meisje langs me even bestudeerde.
          Ik had me al vaker gerealiseerd dat ze niet zo voorspelbaar was als andere Slytherins. Ja, ze had wat overeenkomende karaktertrekjes, maar in tegenstelling tot de meeste van haar afdelingsgenoten leek ze het ook geen probleem te vinden om in haar eentje anderen lastig te vallen. Niet dat dat een goed teken was want dat wilde ook zeggen dat ze moeilijker aan te pakken was dan de anderen.
          "Als je me probeert te beledigen, lukt je dat niet zo goed, Andy." Ze kantelde haar hoofd een beetje waarna ze verder sprak. "En over Lucius, hij is me wat te oud. Misschien heb jij een zwak voor oude mannen, maar ik houd het graag wat dichter bij mijn eigen leeftijd."
          Stiekem haalde ik meer voldoening uit dit onverwachte gesprek dan zou mogen. Ze speelde me eigenlijk in de kaart, want ondanks het feit dat het allemaal beledigingen waren was het precies zoals ik graag had dat ze over me spraken. Het liefste in het bijzijn van mijn ouders, zodat die zich nog meer zouden schamen.
          "Ah nee, ik dacht dat je me wel wat beter kende, ik ga liever voor de oude vrouwen." Na dat gezegd te hebben gritste ik het stuk brood uit haar handen en stopte het in mijn mond. "Heb je nog iets meer te zeggen of was dat het?" Sprak ik al kauwend terwijl ik haar vragend aankeek.

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 13:59 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Peter’s dorm • Jil

    'Het spijt me voor mijn reactie, ik was gewoon onzeker…' Ik kijk haar aan en bijt mijn lip. ‘Ik hou echt heel veel van je... Toch… Misschien kunnen we beter gewoon vrienden blijven? Ik zal echt niet minder van je gaan houden, maar gewoon... Ik weet niet. Ik denk dat – dat beter is?' Ik voel haar lippen opnieuw op de mijne maar ik ben te verstijft om haar terug te zoenen. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar de woorden blijven in mijn keel steken. Heel langzaam knik ik. Ik begrijp waar ze op doelt, maar ik kan het niet helpen dat het ongelofelijk veel pijn doet. Een verdwaalde traan stroomt over mijn wang naar beneden en snel veeg ik deze weg voordat ze hem waar kan nemen.
          'J-Ja,' fluister ik uiteindelijk. 'D-Dat denk ik ook. Hoewel ik... ik je wel ga missen,' prevel ik. 'Vooral als ik s-straks thuis ben en...' Ik sluit mijn ogen en leun een beetje tegen haar aan. 'Maar h-het is een g-goed plan.' Ik weet helemaal niet in hoe verre ik er mee eens ben op dit moment, mijn gedachten gaan alle kanten op, maar ik wil Jil geen pijn doen en ik wil haar al helemaal niet dwingen om bij mij te blijven. Misschien doen we het gewoon beter als vrienden, hoewel ik wel gehoopt had dat we nog langer samen zouden blijven. 'Ik hou wel heel veel van je,' mompel ik. 'En ik vind je nog steeds geweldig en heel lief en mooi.' Ik kijk haar aan en kus haar voorhoofd voorzichtig.


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Hallways • Adalae & Alcina

    'Jij bent slecht gehumeurd vandaag. Maar het is begrijpelijk als je honger hebt.' Ik besluit haar te negeren en blijf doorlopen op een gestaag tempo. 'Come on, lighten up.' Ze geeft me een stootje met haar elleboog en ik zucht. 'Het is mijn verjaardag nou.'
          'Goed goed. We gaan straks wel naar buiten. Dan kan je lekker sneeuwpoppen maken.' Ik wil net de Grote Zaal in lopen als ons pad verspert wordt door niemand minder dan Alcina.
          'Aah, onze tortelduifjes. Heb je al een ander slachtoffer gevonden? Of ben je nog altijd onze geliefde Celeb aan het aflebberen.' Ik knijp mijn mijn ogen samen bij haar ronduit belachelijke opmerkingen over Adalae en mij.
          'Je weet dat ik niet geïnteresseerd ben in romantische relaties,' zeg ik kil. 'Haal dat dus ook niet in je hoofd. Als je jaloers bent kan je het Adalae altijd vragen, ik weet zeker dat ze graag een avondje met je in bed kruipt. Ik plof neer op een van de stoelen en schenk voor mijzelf een grote kop koffie in.
          'Heerlijke ochtend, is het niet? Ik vraag me af aan wie ik deze heerlijke ochtend te danken heb.' Ik kijk op dit moment geen van beide meer aan en staar voor mij uit terwijl ik van mijn koffie drink. Hopelijk komt Maia mij nog redden, maar ik ben bang dat ik nog wel even met onze knuffelbeer en mevrouw know-it-all opgescheept zit.
          'Het is maar wat je een heerlijke ochtend noemt.' Ik kijk vol afkeur naar een Slyterhin jongetje dat naast mij is gaan zitten. 'Kan je niet een eind oprotten, ik zit hier. Scheer je weg.' Ik haal mijn wand al tevoorschijn, maar meer hoef ik niet te zeggen en hij is al met een sprintje naar de andere kant van de tafel gerend.


    "I had fun in hell, can I come home now?"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lajila Vinaya Lancaster

    "Where would I be if I was my brain?"

    Ik zie een traan over zijn wang naar beneden glijden en ik bijt mijn lip. Hij veegt hem snel van zijn wang af alsof hij wilt dat ik hem niet zie. Is dit een foute beslissing?
          'J-Ja,' fluistert hij na een lange stilte en ik kijk onzeker naar hem op. 'D-Dat denk ik ook. Hoewel ik... ik je wel ga missen. Vooral als ik s-straks thuis ben en...' Hij sluit zijn ogen en leunt wat tegen me aan waardoor ik me nog dichter tegen hem aan nestel. 'Maar h-het is een g-goed plan.' Ik maak me wat van hem los en kom overeind hoewel ik hem wel blijf aankijken.
          'Ik hou wel heel veel van je.' Ik kijk hem aan en ik kan het niet helpen dat er ook een traan over mijn wang naar beneden rolt, maar ik laat het maar. 'En ik vind je nog steeds geweldig en heel lief en mooi.' Mijn wangen beginnen te gloeien en voorzichtig doch wat onhandig klim ik bovenop hem.
          'Ik hou ook heel veel van jou... Je blijft altijd bijzonder en speciaal voor mij,' fluister ik en speel wat met zijn t-shirt terwijl ik hem twijfelachtig aankijk. Om heel eerlijk te zijn, als ik aan iemand mijn maagdelijkheid zou willen verliezen zou het wel aan Peter zijn. Wie weet zou dit ons afscheid kunnen bevestigen?
          'Misschien is dit het moment.. dat wij...' Stamel ik twijfelachtig en pak de zoom van mijn t-shirt vast. Vervolgens trek ik mijn shirt uit voordat ik mijn lippen weer op die van hem druk en mijn ogen sluit.

    Girl next door • Ravenclaw• 17 • Sixth year • Dorm • Peter • Beater • Prefect • Muggleborn



    Alexis Pascal Rutherford

    "I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints."

    Andomeda lijkt ergens een beetje verbaasd dat haar actie niet het effect had dat ze kennelijk had verwacht, ha.
          'He, wat jammer. Ik had je zoveel kunnen leren.' Merkt ze op en ik kijk haar minachtend aan.
          'Ik wat van jou leren? Nee dank je. Bedankt voor het aanbod, maar ik pas,' zeg ik katterig en kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan, klaar voor een weerwoord, die ze altijd lijkt te hebben. Zó irritant.
          'Ah nee, ik dacht dat je me wel wat beter kende, ik ga liever voor de oude vrouwen,' antwoordt ze op mijn oude mannen opmerking. Ik kan het niet laten om een vies gezicht te trekken en kijk haar verontwaardigd aan als ze het stukje brood van mij afpakt. Okay misschien had ik het eerst van haar afgepakt maar dan nog. Gelukkig heeft ze nog een heel bord voor haar neus staan. Meteen schuif ik het bord mijn kant op en begin met – uiteraard schoon – bestek haar gebakken ei met bacon op te eten.
          'Ik wist dat je vreemd was, Andy. Maar oude vrouwen?' Ik schud even mijn hoofd. 'Dat had ik niet verwacht. Is McGonagall dan je type? Of Sprout?'

    Ultimate bitch • Slytherin• 17 • Sixth year • Great Hall • Andy • Beater • Pureblood


    I just caught the wave in your eyes

    Adalae Cresenta Romanova
    Year 6 • Slytherin • Pureblood • Birthday girl • Hallways • Celeb and Alcina > Alexis and Andy
    ''Maybe I'm making history right here, right now.''

    ''Goed goed. We gaan straks wel naar buiten. Dan kan je lekker sneeuwpoppen maken.'' Ik lachte, maar mijn glimlach verdween als sneeuw voor de zon toen ik Alcina zag. Niet om het één of anders, soms konden we het vrij goed met elkaar vinden, maar soms totaal weer niet. We zouden zien wat de dag ons zou brengen.
          ''Aah, onze tortelduifjes. Heb je al een ander slachtoffer gevonden? Of ben je nog altijd onze geliefde Celeb aan het aflebberen.'' Ah, het werd weer zo'n dag. Fantastisch. Ik zuchtte zachtjes en probeerde mezelf in te houden. Het was mijn verjaardag, alles moest goed verlopen voor één dag. Dat was het enige wat ik wilde.
          ''Je weet dat ik niet geïnteresseerd ben in romantische relaties,'' hoorde ik Celeb zeggen terwijl ik een kopje hete thee pakte en een chocolademuffin. ''Haal dat dus ook niet in je hoofd. Als je jaloers bent kan je het Adalae altijd vragen, ik weet zeker dat ze graag een avondje met je in bed kruipt.'' Ik rolde met mijn ogen en gaf hem zacht duwtje, maar verder trok ik me er niets van aan en ging verder aan mijn muffin.
          ''Heerlijke ochtend, is het niet? Ik vraag me af aan wie ik deze heerlijke ochtend te danken heb.'' Ik haalde diep adem en stond op van de tafel. Mijn geduld was nu echt op met dat kind. Ik hief mijn kopje - die wel een beetje was afgekoeld - en liet het in haar beha druipen. Even twijfelde ik of ik mijn chocolademuffin in haar gezicht wilden gooien, maar daar was hij te lekker voor.
          ''God, denk alsjeblieft eerst voordat je iets zegt.'' mompelde ik en liep daarna weg. Even verderop zag ik Alexis en Andy, dus besloot om daarheen te lopen. Ik lachte zacht terwijl ik nadacht over wat ik had gedaan en tikte Alexis aan.
          ''Zijn we weer eens bezig, Alexis?'' vroeg ik en was inmiddels bij het laatste stukje van mijn muffin. ''Oh en hoi Andy.''

    toestemming van Yu

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 20:50 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Wiktoria Harmion
    6th Year • Pureblood • Ravenclaw • Seeker • Great Hall

    Nadat ik hallo zeg, valt het me op dat Alicia naar mij toe kwam. Aangezien ik weet dat zij nog verlegener dan ik ben, besluit ik ook om haar te begroeten. "Hoi Alicia," zeg ik terwijl ik de rest mij begroet. Ik glimlach verlegen terwijl ik mijn tas over mijn schouder doe. Als Alice mij een plek aanbiedt neem ik de plek dankbaar aan. "Dankjewel," zeg ik glimlachend terwijl ik zorg dat ik comfortabel zit, want anders krijg ik klachten in het lichaam en dat wordt nooit getolereerd. Vervolgens laat ze een foto zien van een jurk die haar moeder heeft gekocht voor haar. "De jurk is best wel mooi," zeg ik "is de jurk voor het bal?". Nu ik het zeg besef ik dat ik geen jurk heb voor het bal. Niet dat dat uitmaakt, aangezien ik toch geen date zal scoren voor het bal, maar ik heb een zwak voor jurken dus was het wel leuk geweest om mijn ideale jurk te halen. Als ik besluit dat het te warm is om mijn grijze lokken los te houden, doe ik ze haastig in een iets te wilde knot, die er nog redelijk goed uit ziet voor een knot die gemaakt is door mij. Vervolgens voegt er iemand anders zich bij de groep die vervolgens iets bespreekt met Jason. Tenminste dat denk ik dan. Ik zit namelijk vaak genoeg met dit soort dingen er ontiegelijk naast. "Zo," zeg ik grijnzend "heeft er iemand al een date?". "Ik ben benieuwd of er iemand meer geluk heeft dan ik," zeg ik er vervolgens gauw achteraan. Vervolgens pak ik uit mijn tas een klein flesje water waar ik een flinke slok van neem aangezien ik vaak last heb van een droge keel en ik heb geen zin in een keelontsteking want dan mag ik niet communiceren door praten.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Celebran and Alcina – Great Hall – Beater – Year 6


    Het was maandag, op een dag in December, een eindigende December. Het was koud buiten, koud en wit. Wit, de kleur van sneeuw. Er lag sneeuw buiten. Grote lagen met verse poedersneeuw. Heerlijk om de gezichten van de jongere studenten te gooien. Vooral als je dan onzichtbaar was en je niet gezien werd. Die gezichten waren priceless. Toch hield ik niet van sneeuw, vooral omdat het zo koud was. Het was wel mooi om te zien. Juist ja, om te zien, daar hield het dan ook mee op.
    Ik had een gesprek gehad met Celebran en hem gedwongen om iets lief te zeggen, nu had hij gezegd dat hij met Adalae was en ik wel kon mengen. Ik liep dus door de gangen, opzoek naar dit tweetal. Of drietal, sinds Celebran mij al had verteld dat ook Alcina hem had vergezeld.

    Alicia, erg goed kende ik haar niet. Ze zat in dezelfde afdeling als Celebran. Uit zijn verhalen had ik opgemerkt dat het niet het liefste meisje was. Maar dan vroeg ik me af, waren meisjes uit die afdeling dat wel? Op uitzondering van sommigen misschien. Met Adalae, een vriendin van Celebran.. Of nou ja, vriendin.. Hij had mij vaak genoeg verteld dat hij niet aan vriendschappen deed. Hij was vrienden met zijn toverstok. Ik zag hem er wel voor aan dat hij zijn diepste geheimen ’s nachts aan zijn trouwe toverstok vertelde.
    Ik giechelde even bij dat idee, zo gestoord was hij wel. Celebran was ook wel een lieve jongen, tegen mij soms. Al had ze het idee dat hij dat moeilijk vond. Niet omdat hij mij stiekem niet kon uitstaan, gewoonweg omdat hij dat lastig vond.

    Ze waren in de Grote Zaal, het was namelijk ochtend. Ik zag hun zitten, bij de tafel van de Zwadderich. Juist ja, hoe precies moest ik daar bij gaan zitten? Vooral nu Alcina er ook bij was en ik er niet vanuit ging dat zij het zo had met meiden uit andere afdelingen. Volbloed of niet.
    Adalae was net weggelopen, helaas. Ik slaakte een diepe zucht en liep toen voorzichtig naar hun toe. Ik nam plaats naar Celebran en gaf Alcina een korte knik. Toen wendde ik mij naar Celebran. “Hey,” zei ik zachtjes. Ik was bang dat hij in bijzijn van Alcina rot tegen mij ging doen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 20:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ashley "Ash" Joseph Diggory
    “Stop being such an ash-hole...”
    Hufflepuff • 18 • Chaser • Sixth year • Halfblood • Great Hall • Andy and Alexis





    Sneeuw bekleedde het landschap rondom Zweinstein, het zal vast ook niet meer lang duren voordat het meer bevroren zal zijn. Ik stond zelf in mijn mantel net buiten de ingang van het kasteel een sigaret te roken. De tijden van wanneer professoren waar waren kende ik bijna uit mijn hoofd. Na al die jaren leer je wel hoe je moet manoeuvreren en regels kunt omzeilen. Ik was er inmiddels een professional ingeworden. Terwijl ik mijn sigaret rook pak ik mijn telefoon erbij. De groepsapp van zesdejaars Hufflepuff is ontploft.
    Er is een jongen vermoord. Er is een Hufflepuff vermoord. Stiles McGall heette de jongen. Ik had wel eens met hem gepraat. Even bleef ik naar mijn scherm staren. Wie zou nu zoiets doen? De berichtjes bleven binnen stromen en ik dacht dat er geen erger begin was aan de kerstvakantie dan dit, maar ik had het mis. Op het lichaam van het jongen was het woord mudblood geschreven, in zijn eigen bloed.
    "Jeez.." fluisterde ik.
    Wie was er in staat om zo'n brute moord te plegen? Wie was er zo zielig om zoveel waarde te hechten aan bloedstatus. Helaas was die vraag best makkelijk beantwoord, er waren genoeg slytherins die alles zouden geven voor hun pureblood-status. Ik vond het misselijkmakend.


    Ik gooide mijn peuk op de grond en drukte hem uit met mijn voet, het werd tijd om even wat gezelschap op te zoeken.
    De hallen waren een gekkenhuis, iedereen had het over de vermoorde leerling. En terecht.
    Twitter wou ik nog niet eens checken, waarschijnlijk was iedereen al los geslagen met speculeren over wie de moordenaar zou zijn. Ik hield me er het liefst buiten.
    Toen ik de Grote Hal binnenkwam zag ik gelukkig het enige lichtpuntje van vandaag: Andy.
    Ze zat aan de Hufflepuff tafel. Helaas was ze niet alleen.
    Ze werd vergezeld door een Slytherin, Alexis, als het goed was.
    "Hee." Begroette ik mijn beste vriendin en gaf haar een kus op haar wang. Ik begroette al mijn vrienden meestal met een kus.
    "Yo." begroette ik het meisje van Slytherin, maar verder was ik eigenlijk niet echt in haar geïnteresseerd.
    Ik pakte wat brood en pompoensap om me vervolgens weer te wendden tot de meisjes. "Alles oké hier?"

    AXEL SUTHERLAND
    17 – Ravenclaw – Gilderoy – Library


    Het was een koude ochtend. Ik had een tijd lang in de sneeuw gezeten, starend naar buiten. De ochtend begon heel goed. Ik was naar het bal gevraagd door Lana. Door een meisje, wie had dat gedacht? Toch voelde ik me ergens nerveus. Bang. Straks voelde Lana iets voor me en was dat niet wederzijds. Ik had mijn hart namelijk opengesteld voor iemand anders. Een jongen. Lily wist het al, dat ik biseksueel was bedoel ik. Ik had haar nog niet verteld wie het was. Ze gokte op Sirius, ik liet haar dat maar denken.
    Het minpuntje was – was dat mijn tweelingzus in het groepsgesprek duidelijk had gemaakt dat ze iets tegen deze mensen had. Luke en Max waren hier niet van gediend. Ook weet Gwen nu mijn geaardheid. Gwen, ik had eigenlijk nog niet eerder met haar een echt gesprek gehad. Ze leek me wel aardig.

    Toen gingen Lily en Lana stomme dingen zeggen over mijn tweelingzus, zachtjes uitgedrukt. Ik wist wel dat Ailis niet de liefste was, maar zulke dingen zou ze nooit zeggen. Daar was ik van overtuigd. Lily en Lana leken er toch echt zeker van te zijn. Ik staarde even naar de grond dat nu bedekt was met een witte laag. Ik had het koud gekregen.
    Misschien moest ik Gilderoy eens vertellen over mijn plotselinge date. Hij zat volgens mij niet in het groepsgesprek, dus ik had besloten dat het nodig was om hem bij te praten. Ik had zo’n vermoeden dat hij zich in de bibliotheek bevond. Misschien dat daar ook mijn uit het niets verdwenen boeken waren gestrand.

    De bibliotheek was mijn bestemming geworden. Ik was naar binnen gelopen en keek ondertussen rond of ik misschien vliegende boeken zag. Mijn vliegende boeken, die eigenlijk niet hoorde te vliegen.
    Ik liep – toen ik bij de bibliotheek aangekomen was – naar binnen en ik ging opzoek naar Gilderoy. Hij was al snel gevonden en ik nam naast hem plaats.

    “Hey, moet je eens horen wat er allemaal gebeurd is. Lana Savore, dat Franse meisje, ze heeft me gevraagd voor het bal!” fluisterde ik enthousiast naar hem en ik keek hem blij aan.

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 20:43 ]


    That is a perfect copy of reality.


    CHLOE MALIETTE PORTER
    always keep a smile on your face, it'll lighten up the world
    okay nevermind, i absolutely don't feel like smiling at the moment

          Dan is Jase degene die iemand meetrekt; hij trekt me mee naar een bankje waar hij op gaat zitten met mij naast zich. Hij plaatst zijn vinger onder zijn kind om mijn blik te trekken als hij begint met praten. Ik ben eigenlijk heel erg blij en dankbaar dat hij het praten even van mij overneemt. De spanningen namen hoog op, wat eigenlijk nogal best wel heel erg mutsig was. Ik wilde dit gewoon niet verkeerd doen.
    'hey' Er staat een zwakke glimlach op zijn gezicht, die iets in me een beetje laat opbloeien. 'Het spijt me als ik iets heb gedaan waardoor je geen vrienden meer wilt zijn. Beloof me alleen dat je – je niet al te veel angst laat aanjagen door Blake. Ik weet niet wat er met haar aan de hand is, maar ze heeft geen reden om je zo te behandelen.'
    Hij denkt toch niet dat hij hier schuld aan heeft? Het ligt dus echt absoluut niet aan hem. Het is aan een paar mensen toe te schuiven, waarschijnlijk het meest aan mij, maar echt niet aan hem. Ik vond het gewoon moeilijk.
    Na even stil te zijn, maakte ik mijn lippen nat om hem te antwoorden; 'Jase, kijk me aan. Het is absoluut niet jouw schuld, jij kan er niets aan doen. Ik... Het komt vooral door mij en een beetje door Blake, die mij inderdaad een heleboel angst aangejaagd heeft en vooral nu die jongen vermoord is. Natuurlijk geloof ik niet dat zij daar iets mee te maken zou kunnen hebben, maar zorgt wel voor een heleboel gedachten. Ik weet zeker dat zij het niet goed zou vinden, maar natuurlijk wil ik nog vrienden met je zijn.'
    Het werd warm in me tijdens het uitspreken van deze woorden en eventuele gevoelens liepen op, maar ik vond Jase niet leuk. Die gedachte liet ik mezelf goed indringen, omdat ik wist dat dat het best zou zijn.
    Ik sloeg enigszins onwennig mijn armen om hem heen voor een knuffel. Ik wist niet of hij het zou accepteren, maar ik had daar op het moment toch echt wel even behoefte aan en zoals wel meerdere mensen deden, voldeed ik mijn behoeften.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jason Axel O'Donnell

    "I wasn't told you'd be this cold."

    Er hangt een kille stilte tussen ons en ik voel me alles behalve op mijn gemak. Zenuwachtig tik ik met mijn vingers op de rand van het bankje en wieg ik mee op een ritme dat in mijn hoofd speelt. Ik zou haast kunnen zeggen dat de stilte oorverdovend is, zodanig dat ik er langzaam gek van wordt. Ik kan het daarom ook niet laten om even kort te kuchen en Chloe hoopvol aan te kijken, alsof ik haar met mijn ogen haast wil smeken om me te antwoorden. Dat klinkt belachelijk wanhopig, ik weet het, maar ik kan echt niet tegen dit soort situaties. Ik besef me dan hoe stom dat klinkt en ik kijk gauw weer weg.
          'Jase, kijk me aan.' Eindelijk begint ze te praten en ik kijk haar meteen aan. 'Het is absoluut niet jouw schuld, jij kan er niets aan doen. Ik... Het komt vooral door mij en een beetje door Blake, die mij inderdaad een heleboel angst aangejaagd heeft en vooral nu die jongen vermoord is. Natuurlijk geloof ik niet dat zij daar iets mee te maken zou kunnen hebben, maar zorgt wel voor een heleboel gedachten. Ik weet zeker dat zij het niet goed zou vinden, maar natuurlijk wil ik nog vrienden met je zijn.' Ik voelde haar armen om mijn lichaam en de ongemakkelijkheid spatte er nog net niet van af. Gelukkig houd ik heel erg veel van knuffels en beantwoord ik haar knuffel enthousiast. Ik sla mijn armen stevig om haar heen en omhels haar stevig.
          'Het is al goed, vergeven en vergeten?' Stel ik voor en druk een kus op haar kruin.

    Popular guy • Hufflepuff • 17 • Sixth year • Great Hall • Chloe • Keeper • Captain • Halfblood


    I just caught the wave in your eyes