• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn ontstoken ogen zijn mega gevoelig voor licht en ik moet naar buiten..

    Trees schreef:
    (...)

    Jup, zo gaat het vaak met zulke mensen. Heel frustrerend, want ze staan ook niet open voor een betere uitleg. Het beste is gewoon om dat onderwerp te vermijden met je oma, of toch proberen er meer over uit te leggen. Maar sommige hebben het ook als een soort griepje, iedereen heeft op zijn minst 1 keer in zijn leven last van een depressie. En bij sommige gaat het ook om meer sociaal doen en naar buiten gaan, maar bij veel zit het ook dieper. Dat zou je kunnen proberen uit te leggen, misschien met je ouders er bij zodat je serieuzer word genomen.
    Als je een keer wilt praten met iemand die je begrijpt, ik heb zware depressie dus ik weet hoe het voelt.

    Ik laat het maar. Waarschijnlijk snapt ze het toch niet.
    View schreef:
    Dat probleem van mensen die niet goed snappen wat er in mij omgaat, heb ik thuis heel vaak. Ik heb een angststoornis. Mijn ouders zeggen, wanneer ik in paniek raak, dat ik me niet druk moet maken of zelfs dat ik me druk maak om niets. Dan hebben ze vaak ook nog het lef om te zeggen dat ik me aanstel en dat ik het te moeilijk maak voor mezelf, what the fuck heb ik daar aan? D:

    Ja, helemaal niks. Zo flauw als anderen, en dan vooral familie, het maar wegwuift alsof het niets is.

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 12:58 ]

    Stomme snob


    i put the fun in funeral

    Ik ben mijn plug verloren. Damn you, vodka.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wow, dat was even een heel fout topic. Oeps. :W


    What would Emma do?

    Dee kap met paniekeren het is maar een sollicitatiegesprek OTL


    because i knew you, i have been changed for good

    Help, zal ik mijn ouders meenemen naar deze intake? Ik ben bang dat ik dan niet vrijuit durf te spreken en als ik dat niet doe is de kans groot dat ik de verkeerde crisishulp krijg. Maar ze willen zelf heel graag mee... Pleasen en toch wat steun hebben of niet pleasen maar er wel alleen voor staan?

    Trees schreef:
    Help, zal ik mijn ouders meenemen naar deze intake? Ik ben bang dat ik dan niet vrijuit durf te spreken en als ik dat niet doe is de kans groot dat ik de verkeerde crisishulp krijg. Maar ze willen zelf heel graag mee... Pleasen en toch wat steun hebben of niet pleasen maar er wel alleen voor staan?


    Niet pleasen als je denkt dat dat in je nadeel gaat werken.


    OTOFT: zo hee, barstende koppijn van de hitte hier binnen. Bah.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga met 90 cent naar school en kom met €1,00 en een zak snoep thuis hehe (fish)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I love the fact that you are nice to people. Makes me very happy :3

    //Ik wil m'n gedicht schrijven, maar eerst: TUINBROEK. :Y)
    Omg, ik hou van dit weer (bloos)

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 14:25 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gibbs schreef:
    (...)

    Niet pleasen als je denkt dat dat in je nadeel gaat werken.


    Mijn psycholoog raad het wel aan omdat ze bij Fornhese dan zien dat het serieus is, maar ik ben zo bang niet vrijuit te durven spreken ugghhh ik haat deze gesprekken. Ik heb er al meer dan 5 gehad in de afgelopen 5 maanden (cat)

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 14:29 ]

    DeadpooI schreef:
    Wow, dat was even een heel fout topic. Oeps. :W

    WIE WAT WAAR IK HOU VAN FOUTE TOPICS


    Slightly drunk.

    Ik krijg nog steeds complimenten over het feit dat ik me gisteren vrouwelijk kleedde. Cool.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Peccata schreef:
    (...)
    WIE WAT WAAR IK HOU VAN FOUTE TOPICS


    Haha, gelukkig niet op Q. ;D Ik ben nog mod op een andere site en ik had heel even een beetje info in een fout topic gezet. Gelukkig is het niet zo'n actieve site, dus het was weg voordat iemand het gezien had. (hoop ik, ik heb er toch nog niets over gehoord)


    What would Emma do?

    DeadpooI schreef:
    (...)

    Haha, gelukkig niet op Q. ;D Ik ben nog mod op een andere site en ik had heel even een beetje info in een fout topic gezet. Gelukkig is het niet zo'n actieve site, dus het was weg voordat iemand het gezien had. (hoop ik, ik heb er toch nog niets over gehoord)

    Nouuuuuuu.... *pruillipje*


    Slightly drunk.

    Toch maar even geoefend met mijn make-up voor de EFF. Uiteindelijk best wel mooi. Op zondag gaan er nog iets meer glitters aan te pas komen, maar de basis is awesome. Yay!

    Voor de geïnteresseerden, zo ziet het er uit:


    The truth is out there.