• Beste Quizletters, op het moment ben ik voor school bezig met het project "On being an (Angel) Monster". Dit wordt een korte, experimentele film en het leek mij leuk om een soort van logboek/blog iets op Quizlet bij te houden voor degene die geïnteresseerd zijn hierin. Ik heb het scenario af dat ik met behulp van Adephagia heb geschreven! Ik zal hier zo nu en dan updates en sneak-previews posten en natuurlijk kunnen jullie altijd vragen stellen! (:

    TITEL on being an Angel Monster
    PREMISSE je verandert pas echt in een monster, als je een ander daartoe veroordeelt
    MEDIUM experimentele korte film
    TIJDSDUUR vijf tot tien minuten
    GENRE surrealisme gothic

    LOGLINE in een rijke familie wordt een jonge, geestelijk onontwikkelde vrouw afgestoten door haar familie, zonder dat de buitenwereld hier enig benul van heeft, Ellie (19) probeert zich zo goed mogelijk door deze structuur heen te bewegen, maar als enige engel in een gezin vol monsters, kan ze geen kant op.

    SYNOPSIS on being an Angel Monster is een korte, experimentele film over een jonge vrouw die uit een rijk gezin komt, waar de verwachtingen hoog zijn. Ellie (19) leidt aan Post Traumatische Stres Stoornis en Dissociatieve Identiteitsstoornis als gevolg van mishandeling tijdens haar jeugd. Hierdoor heeft ze onder andere een flinke mentale achterstand, maar leidt ze ook aan hallucinaties, nachtmerries, paniek aanvallen en het gevoel dat ze constant iemand anders is. Naar de buitenwereld toe wordt het stil gehouden, Ellie komt het huis niet uit en voor zover de rest van de wereld weet, bestaat ze niet. Ook binnenshuis lijkt ze soms niet te bestaan. Ze wordt afgestoten, is de outsider van de familie en wordt behandeld alsof ze het ergste is wat hen ooit is overkomen. Terwijl, als je haar de kans zou geven om zichzelf echt te laten zien, ze geen monster is, maar gewoon niet begrepen en eenzaam. Haar familie noemt haar een monster en gedragen zich als engelen, maar je verandert pas echt in een monster, als je een ander daartoe veroordeelt.

    Dus... wat vinden jullie ervan? (:

    meer over de film

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 19:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omg, this is awesome!! ;oo
    Ik ben zo jaloers op jou! Ergens wou ik dit soort dingen ook altijd doen, maar ik heb het echt nooit gedaan, dus waarschijnlijk is het toch veel minder mijn ding dan ik dacht ;/ Ah, misschien wordt het later nog een vervlogen hobby. Ik ben in ieder geval heel erg nieuwsgierig naar wat je ervan maakt! Klinkt al helemaal geweldig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coming soon... *epic music playing*

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wow dit ziet er zo awesome uit! Mijn tooicsss, dit wil ik volgen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De film is bijna klaar! Er moet alleen nog wat gesleuteld worden aan het geluid, maar als het goed is, gaat hij donderdag online! Ik vind hem echt gaaf geworden, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden (:

    Updates via instagram!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 11:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De Instagram is echt super gaaf!


    ' Nyctophilia '

    Ontzettend gaaf dit!
    Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I want to see him!!!

    Oeh, ik vind het er allemaal zo gaaf uit zien! Ik ben zeer benieuwd!


    -


    Trailer...

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 19:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:

    Trailer...
    Prachtig!

    Ziet er goed uit!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Morgen komt hij uit toch? c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Morgen komt hij uit toch? c':

    Als het goed is wel ja (: maar we krijgen morgen feedback van de docenten dus heel misschien wordt er eerst nog wat aangepast.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    We hebben feedback van de docenten gekregen en ik ben nog even aan het twijfelen of ik de film ga aanpassen of niet, vandaar dus de vertraging, maar hij komt er sowieso op!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.