• Beste Quizletters, op het moment ben ik voor school bezig met het project "On being an (Angel) Monster". Dit wordt een korte, experimentele film en het leek mij leuk om een soort van logboek/blog iets op Quizlet bij te houden voor degene die geïnteresseerd zijn hierin. Ik heb het scenario af dat ik met behulp van Adephagia heb geschreven! Ik zal hier zo nu en dan updates en sneak-previews posten en natuurlijk kunnen jullie altijd vragen stellen! (:

    TITEL on being an Angel Monster
    PREMISSE je verandert pas echt in een monster, als je een ander daartoe veroordeelt
    MEDIUM experimentele korte film
    TIJDSDUUR vijf tot tien minuten
    GENRE surrealisme gothic

    LOGLINE in een rijke familie wordt een jonge, geestelijk onontwikkelde vrouw afgestoten door haar familie, zonder dat de buitenwereld hier enig benul van heeft, Ellie (19) probeert zich zo goed mogelijk door deze structuur heen te bewegen, maar als enige engel in een gezin vol monsters, kan ze geen kant op.

    SYNOPSIS on being an Angel Monster is een korte, experimentele film over een jonge vrouw die uit een rijk gezin komt, waar de verwachtingen hoog zijn. Ellie (19) leidt aan Post Traumatische Stres Stoornis en Dissociatieve Identiteitsstoornis als gevolg van mishandeling tijdens haar jeugd. Hierdoor heeft ze onder andere een flinke mentale achterstand, maar leidt ze ook aan hallucinaties, nachtmerries, paniek aanvallen en het gevoel dat ze constant iemand anders is. Naar de buitenwereld toe wordt het stil gehouden, Ellie komt het huis niet uit en voor zover de rest van de wereld weet, bestaat ze niet. Ook binnenshuis lijkt ze soms niet te bestaan. Ze wordt afgestoten, is de outsider van de familie en wordt behandeld alsof ze het ergste is wat hen ooit is overkomen. Terwijl, als je haar de kans zou geven om zichzelf echt te laten zien, ze geen monster is, maar gewoon niet begrepen en eenzaam. Haar familie noemt haar een monster en gedragen zich als engelen, maar je verandert pas echt in een monster, als je een ander daartoe veroordeelt.

    Dus... wat vinden jullie ervan? (:

    meer over de film

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 19:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Shhh... mogen we de film bekijken, of ben je nog bezig met bewerken? (A)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik wil hem zo graag online zetten maar er zijn wat dingen mis gegaan, ik hoop heeep erg dat die morgen opgelost zijn want dan kan ik hem morgen uploaden, maar ik kan niks beloven helaas. Ik weet vrijwel zeker dat het sowieso dit weekend wordt!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hier is hij dan!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wow. Ik heb hem net gekeken en ben best een beetje speechless.
    Echt onwijs goed gedaan, ik heb er eigenlijk nu even geen woorden voor.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Wow. Ik heb hem net gekeken en ben best een beetje speechless.
    Echt onwijs goed gedaan, ik heb er eigenlijk nu even geen woorden voor.

    Awh wow heel erg bedankt! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Prachtig!!!

    Wow. Ik heb er geen woorden voor


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wow, mooi gedaan!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Heel erg bedankt! Dat is echt geweldog om te horen haha (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is zo bijzonder om alle enorm positieve reacties te horen, ook op de premiere ging het echt super goed. Ik ben helemaal happy met de film haha. Natuurlijk zijn er nog wel dingen die beter hadden gekund, maar dat is altijd. Ik ga hopelijk deze zomer meer films maken, dus als jullie interesse hebben om meer te zien over mijn films, moeten jullie het maar laten weten (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    Het is zo bijzonder om alle enorm positieve reacties te horen, ook op de premiere ging het echt super goed. Ik ben helemaal happy met de film haha. Natuurlijk zijn er nog wel dingen die beter hadden gekund, maar dat is altijd. Ik ga hopelijk deze zomer meer films maken, dus als jullie interesse hebben om meer te zien over mijn films, moeten jullie het maar laten weten (:


    Ja hoor, naar mij mag je ze altijd doorsturen!

    Wow, echt mooi gedaan!


    -

    FeorgeWeasley schreef:
    Het is zo bijzonder om alle enorm positieve reacties te horen, ook op de premiere ging het echt super goed. Ik ben helemaal happy met de film haha. Natuurlijk zijn er nog wel dingen die beter hadden gekund, maar dat is altijd. Ik ga hopelijk deze zomer meer films maken, dus als jullie interesse hebben om meer te zien over mijn films, moeten jullie het maar laten weten (:


    Ik heb zeker weten interesse om meer te zien!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Super leuk! Ik zal het hier wel laten weten als ik een nieuw project begin en je kan me altijd op Instagram/YouTube volgen want daar post ik meestal ook dingen op als ik aan iets ga beginnen! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als jullie verder nog geïnteresseerd zijn, ik doe op mijn tumblr een soort Q&A? Of nou ja, mensen kunnen gewoon vragen over de film insturen als ze dat willen en ik weet niet of jullie het leuk vinden om te lezen, maar zo ja dan klik (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 19:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.