• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]

    Graham

    "Midden op het linkerpad van Leilisa Avenue aan het linkerpad werd ik aangevallen en ik heb een wond op mijn nek." Leilisa Avenu wil ik opschrijven, maar opnieuw staat mijn blaadje vol met hartjes, ik voel dat ik lichtjes rood wordt en sla opnieuw mijn kladblok om. Leilisa Avenu schrijf ik nu op. Ellie laat de wond op haar nek zien. "Het lijkt wel iets van een bijtwond. Niks van een hond of iets gehoord?" 'Heb je vijanden, mensen waarmee je ruzie hebt?' vroeg Ruby haar. Hmm, goede vraag. Ik was daar nog nog niet opgekomen. Met een klein glimlachje keek ik haar kant en gaf een klein knikje naar haar om aan te duiden dat ze goed bezig was. "Zover ik weet heb ik hier geen vijanden. In Cyprus had ik wel een persoon die vaak ruzie met me had maar die kan hier nooit komen en Cyprus ligt aan zuid-oost Europa wat dus belachelijk ver weg is," opnieuw iets wat ik kon noteren

    Regina

    Ik hoorde buiten opeens iets. Ik keek uit mijn raam en zag uit mijn raam Lisa met een ander meisje wegrennen. Ze hadden waarschijnlijk iets gehoord. "Hahaha, ren maar! Ren maar weg. Ik ben jullie altijd een stapje voor. Ik schoof de spiegel in mijn kantoor aan de kant en er verscheen een trap omlaag richting mijn kluis, onder mijn vaders graf.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 21:06 ]


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Het lijkt inderdaad op een bijtwond, maar ik heb niks gezien of gehoord wat voor hond of dier uit kan maken," zeg ik tegen Graham terwijl ik merk dat hij enkel tekent, maar daar zeg ik niks van.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Ik schrik even als Graham zegt dat hij de wond op een bijtwond vind lijken. Het was namelijk gebeurd tijdens de nacht dat ik ging rennen in mijn wolvengedaante. Ik voel dat ik een beetje wit weg trekt. Dat was ik toch niet? Nee Ruby, je hebt jezelf onder controle. Ik probeerde mezelf gerust te stellen. Ik keek Graham's kant op, hij knikte naar mij. Hij vindt in ieder geval dat ik mijn werk goed doe. Voorzichtig kon ik weer lachen. 'Hmm vreemd,' zeg ik tegen Ellie. 'We gaan voor je uitzoeken wie de dader dan wel is.'



    Weet Graham eigenlijk dat Ruby een weerwolf is?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 21:14 ]


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer Ruby zegt dat ze de dader zullen zoeken. "Ik hoop dat jullie hem/haar/het vindt," zeg ik "het is hier nu gevaarlijk,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham weet nog niks over Ruby en haar wolf zijnde

    Graham

    "Het lijkt inderdaad op een bijtwond, maar ik heb niks gezien of gehoord wat voor hond of dier uit kan maken," Opnieuw begin ik wat te schrijven op het kladblokje en terwijl ik schrijf knik ik een beetje.
    'Hmm vreemd,' hoorde ik Ruby tegen Ellie zeggen. 'We gaan voor je uitzoeken wie de dader dan wel is.' Van mijn kladblok keek ik op naar Ruby, die wat bleekjes leek te zijn geworden. "Ik hoop dat jullie hem/haar/het vindt," zeg Ellie "het is hier nu gevaarlijk,"
    "Geen zorgen Ellie. We zullen niet stoppen voor we de dader gevonden hebben." Ondertussen loop ik richting de door. "ik hoop dat je snel opknap." Buiten de kamer wacht ik op Ruby. "Okay eens even kijken wat we hebben. Ik blader heen en weer in mijn kladblok. Ik heb hier een straatnaam, wond in de nek, misschien een bijtwond en oja ze was bewusteloos." Ik noemde alles door elkaar op en ik had gewoon een gevoel dat ik nog iets belangrijks was vergeten.


    Do I look like Mother Teresa?

    @HeyitsGraham: Waarom stuur jij iets om 3:14 's nachts???



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Dat klinkt goed," zeg ik tegen Graham toen hij zei dat ze niet zouden stoppen voor ze de dader hadden gevonden. Vervolgens vertrekt hij en ik wacht op Ruby's vertrek zodat ik eventjes rust heb.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Ik stond nog wat voor mij uit te staren, tot ik opschrok uit mijn gedachten. Ik zag dat Graham al weg liep. 'Ik, uhh ga er ook maar eens vandoor. Veel beterschap gewenst.' Ik glimlachte naar het meisje. Snel liep ik de kamer uit, waar Graham stond. Ik hoorde hem alle punten nog een keer opnoemen. 'Vergeet niet dat de dader geen duidelijk motief heef, behalve dan dat het normale mensen haat.' Vulde ik aan. 'Gaan we nu naar het plaats delict?' Ik merkte dat ik het naar mijn zin had. Deze baan was zoveel beter dan die bij Granny's. Ik glimlachte naar Graham.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens vertrekt Ruby ook uit mijn kamer waardoor ik weer in mijn eentje ben . Ik besluit dan ook om eventjes te liggen op dat goddelijke kussen. Aangezien ik niet wil slapen, besluit ik om naar het plafond te staren, waardoor ik denk dat ik gek ben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter



    Ze hadden het bloedspoor gevonden, en zagen onderweg Ruby en Graham wandelen. Enkele minuten later hield het onweer op. Het stopte met regenen en de stralende zon doorbrak de dichte bewolking. 'Wat kan dit nu betekenen, Ava?' Zegt Jens met een verontrustende stem.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 14:05 ]


    Ava Heart

    Ik frons en staar naar de blauwe lucht. 'Het betekent dat iemand aan het prutsen is met magie.' zeg ik.


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Het betekent dat iemand aan het prutsen is met magie.' zegt Ava. 'Heb je een vermoeden? Vraagt Jens. Hij kijkt, terwijl hij dit zegt, verontrustend naar de hemel. Dan bemerkt hij dat Ava ergens naar links is gevlogen, toen hij naar de hemel was aan het staren. Hij probeert om te keren, en gelukkig was hem dit net gelukt, de autostrade was niet ver meer. Hij verhoogd de snelheid en haalt Ava gelukkig nog in...

    @Harry_Potter007 zoals je kan zien had de rest van de avond niet gereageerd, omdat ik bij vrienden was. Geloof me of niet, maar ik was nog nuchter, toen ik thuis kwam. :P Daarom typte ik nog een stukje, anders moesten mensen zo lang wachten op mijn stuk.


    Graham

    'Vergeet niet dat de dader geen duidelijk motief heeft, behalve dan dat het normale mensen haat.' Vulde Ruby mij aan. 'Gaan we nu naar het plaats delict?' Ik wist dat ik wat vergeten was, waarschijnlijk stond het ergens tussen de hartjes geschreven. "Het plaats delict is inderdaad onze volgende bestemming." Ik liep al richting de auto ,maar draaide me nog snel even om. "Ik ben blij dat ik je deze baan gegeven heb Ruby."


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    We liepen naar de auto, toen Graham zich omdraaide. "Ik ben blij dat ik je deze baan gegeven heb Ruby," zei hij. Ik voelde mijn wangen rood worden en werd er verlegen van. Voordat ik het wist gaf ik hem een knuffel terwijl ik in zijn oor fluisterde 'Ik ben blij dat je mij deze kans gegeven hebt'. Snel loop ik naar de bijrijderskant van de auto en stap in. Ik doe net alsof er niets is gebeurd, maar onbewust straal ik.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ik zah hoe Ruby's wangen lichtjes rood kleurde. Is dit gevoel wederzijds? Bedacht ik me. Ik wilde met net weer opdraaien om door te lopen, maar ik werd vastgepakt door Ruby doordat ze me knuffelde. Ik was stomverbaasd. 'Ik ben blij dat je mij deze kans gegeven hebt'. fluisterde ze in mijn oor. Terwijl Ruby al doorliep bleef ik uit verbazing staan. Ik keek hoe ze de auto instapte. Met open mond bleef ik haar even aanstaren, totdat ik weer uit mijn gedachtes schrok. Snel rende ik naar de auto. Ik kuchte even en met moeite kreeg ik de sleutel in het contact. "Euh, volgende euh, bestemming is..." Ik zat met mijn gedachtes nog steeds bij de knuffel die Ruby me had gegeven. Ik kon niet meer op de straat naam komen. "plaats delict." zeg ik dan maar gauw.


    Do I look like Mother Teresa?