• Het ‘Get out of your comfort zone’- topic
    “Everything you’ve ever wanted is right outside your comfort zone.”



    Al jaren vind ik het erg moeilijk om uit mijn comfort zone te komen en dingen die ik lasting vind, vermijd ik dan ook liever en dat helpt natuurlijk niet.
    Omdat ik mezelf toch graag wil uitdagen om mijn comfort zone te vergroten, open ik dit topic, want er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die hier last van hebben!
    Ik ben iemand die graag in haar eigen wereldje blijft, een ontzettende perfectionist is en contact met onbekenden best lastig vind. Wellicht kunnen we elkaar met dit topic motiveren om toch dingen te doen die we lastig vinden. Natuurlijk hoeven het geen grote dingen te zijn zoals uit een vliegtuig springen, maar juist kleine stapjes waar je tegenop ziet.
    Voor mij is mijn eerste stap uit mijn comfortzone het openen van dit topic geweest, want wat als dit niet goed ontvangen gaat worden of ik rare dingen in de openingspost zet? Toch heb ik vandaag deze stap gezet, want ik wil toch mijn comfort zone vergroten.
    In dit topic kunnen we bespreken wat we moeilijk vinden (nee, er zijn geen ‘domme’ angsten), elkaar motiveren om het toch te doen en natuurlijk onze overwinningen vieren!
    Dus, wie doet er mee en stapt ook zijn/haar comfort zone uit?


    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 12:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik loop met mijn witte beentjes in een korte broek en ga vanavond film kijken met een vriend, dus dat is allemaal flink buiten mijn comfort zone. Vooral dat laatste, want ik ben stiekem hartstikke bang voor mensen toelaten in mijn leven. Zit liever alleen op mijn kamer waar niemand je pijn kan doen. Maar ik ga de strijd aan en film kijken!


    Happy Birthday my Potter!

    op q ben ik altijd de luidruchtige sarcast enzo maar op school is het anders. ik heb woensdag gepraat met mensen. WOEHOEw krijg ik een award

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 18:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ik ook zoiets :') I feel you. Samen zwemmen? ;3


    Springen we in een zwembad gevuld met hoop?


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    B4STILLE schreef:
    (...)

    Springen we in een zwembad gevuld met hoop?


    Da's nog geen slecht idee :Y) Al zou ik het fijner vinden om dan in iets te springen dat helpt tegen de hoeveelheid littekens die ik heb :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Door dit topic ben ik vandaag in een kort zomerjurkje naar het winkelcentrum gegaan zonder dat ik me eerst helemaal zorgen ging maken over of het niet te kort was (hij kwam tot halverwege mijn dijen) en of hij niet te strak zat (dat jurkje is maat 42 en ik heb vrijwel altijd 44). Het enige waar ik me van mezelf zorgen om mocht maken, was of de wind de rok niet op liet waaien. :Y) Kan niet zeggen dat het een levensveranderende ervaring was, maar het was zeker fijn om een keertje iets te dragen dat mijn lijf benadrukte in plaats van verstopte en dat ik me er nog steeds redelijk badass in voelde.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik merk dat veel mensen het moeilijk vinden om jurken/rokken te dragen. Ik ben er ook zo'n eentje. Ik vind het absoluut vreselijk. Vorig jaar tijdens mijn examenfeest ging iedereen in een jurk en ik voelde zoveel druk om dat ook te doen. Twintig minuten voordat al mijn vriendinnen zouden komen zat ik in totale stress, ik was woest en ik wilde niet meer. Ik wilde zelfs me ziek melden. Maar ik moest gaan.
    En ik ben gegaan. En ik vond het leuk, ondanks de eerdere ongemakken. Van zowel echte vrouwelijke kledij als feestjes houd ik niet, maar ik kon het een leuke avond vinden. Ik draag nu nog steeds niet zulke kleding, maar ik ben wel blij dat ik het toch aan heb gedaan. Volgend jaar heb ik weer examen. Ben benieuwd hoe het dan gaat.


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Wat fijn dat hier nu een topic voor is.

    Voor mij is nieuwe mensen ontmoeten en met ze praten echt iets wat buiten mijn comfortzone ligt. Omdat ik bang ben wat ze van me denken of dat ze vinden dat ik niet aardig ben, ook omdat ik niet zo spontaan ben en het idee heb dat mensen dat wel verwachten. Daarnaast trek ik liever niet strakke kleding aan en als ik het dan toch doe, het liefst in de kleur zwart want dat kleed nog een beetje af.

    Ook vind ik het moeilijk dat als iemand iets doet waarvan ik denk dat kun/moet je anders doen, aangezien ik het niet durf te zeggen.


    Physics is awesome

    dit is echt een heel mooi topic! Zelf wil ik ook gewoon veels te graag bij hetgene blijven wat ik gewend ben en zal nooit snel iets anders doen. Het enige wat me helpt is mn sarcasme (wat ook zo zn nadelen heeft want daardoor gaan mensen ook sarcastisch tegen mij praten en weet ik nooit of het serieus is ahah) en ik ben geloofik veels te perfectionistisch, en kan anderen hele goeie adviesen geven maar ze niet zelf gebruiken. Oke dit klinkt heel raar. Nouja whocaaaaares hihihihih.

    Maar opzich, op quizlet kan ik wel meer mezelf zijn. Al blijft mn sarcastische humor. En het heeft me al wel veel meer geholpen om gewoon mijn eigen keuzes te maken en niet te doen wat iedereen doet, wat ik heel erg deed en daardoor juist ook belangrijke vrienden kwijt raakte. En al zit ik dan nog maar 4maand op quizlet, het heeft mij gewoon veranderd. Op de goede manier, en daar ben ik echt, heel blij mee. Eerder was het zo dat als iemand mijn shirtje niet mooi vond ofzo, ik hem niet meer aandeed. Maar nu probeer ik hem dan juist aan te doen want en ik vind m zelf mooi, en het geeft me gewoon een beter gevoel om niet naar anderen te hoeven luisteren.

    Oke dit is een heel verhaal ik stop dr maar eens met xD . Maar dit is echt een heel goed topic, en ik denk dat we elkaar er echt mee kunnen helpen!


    take risks

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Da's nog geen slecht idee :Y) Al zou ik het fijner vinden om dan in iets te springen dat helpt tegen de hoeveelheid littekens die ik heb :')


    Ow dan ben ik niet de enige die onder de littekens zit, de binnenkant van mn benen. en mn armen ow gowd. En dan ook die onderhuidse littekens pfffff


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Hiver schreef:
    op q ben ik altijd de luidruchtige sarcast enzo maar op school is het anders. ik heb woensdag gepraat met mensen. WOEHOEw krijg ik een award


    krijg ik nog die award? als leonardo dc er een krijgt dan ik toch ook


    Heaven is a place that we all have

    Ik moet wel zeggen dat ik afgelopen weken best wel uit mijn comfortzone ben gekropen door rokjes en een jurk te dragen. De rokjes gingen uiteraard gepaard met een bandshirt. De reacties van mensen waren erg tof en dat was erg fijn. Ook heb ik vandaag de hele tijd in een tanktop gezeten bij bandleden van mijn vriend. Dat is ook een erg grote stap voor me omdat ik ongeveer 30 kilo ben verloren en daardoor mijn bovenarmen (in mijn ogen) majestueus meeflapperen in de wind. Volgens anderen is dit totaal niet zo, maar ja. Ach.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jonty schreef:
    Mt


    Ik heb niet eens een idee wat mijn comfort zone is. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat leuk dat dit topic zo goed ontvangen wordt ^-^
    Go iedereen!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hiver schreef:
    (...)

    krijg ik nog die award? als leonardo dc er een krijgt dan ik toch ook

    Hier, je krijgt die van Leo zelf ^^



    Ik vind het heel moeilijk om met mensen te praten, met mijn familie en mijn goede vrienden lukt het wel, maar met al de rest niet.


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Hier, je krijgt die van Leo zelf ^^



    Ik vind het heel moeilijk om met mensen te praten, met mijn familie en mijn goede vrienden lukt het wel, maar met al de rest niet.


    YAAAS NAILED IT.

    nee socializen in general is al een grote stap voor me mostly bcs tegenwoordig is backstabben het nieuwe cool


    Heaven is a place that we all have