• Het ‘Get out of your comfort zone’- topic
    “Everything you’ve ever wanted is right outside your comfort zone.”



    Al jaren vind ik het erg moeilijk om uit mijn comfort zone te komen en dingen die ik lasting vind, vermijd ik dan ook liever en dat helpt natuurlijk niet.
    Omdat ik mezelf toch graag wil uitdagen om mijn comfort zone te vergroten, open ik dit topic, want er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die hier last van hebben!
    Ik ben iemand die graag in haar eigen wereldje blijft, een ontzettende perfectionist is en contact met onbekenden best lastig vind. Wellicht kunnen we elkaar met dit topic motiveren om toch dingen te doen die we lastig vinden. Natuurlijk hoeven het geen grote dingen te zijn zoals uit een vliegtuig springen, maar juist kleine stapjes waar je tegenop ziet.
    Voor mij is mijn eerste stap uit mijn comfortzone het openen van dit topic geweest, want wat als dit niet goed ontvangen gaat worden of ik rare dingen in de openingspost zet? Toch heb ik vandaag deze stap gezet, want ik wil toch mijn comfort zone vergroten.
    In dit topic kunnen we bespreken wat we moeilijk vinden (nee, er zijn geen ‘domme’ angsten), elkaar motiveren om het toch te doen en natuurlijk onze overwinningen vieren!
    Dus, wie doet er mee en stapt ook zijn/haar comfort zone uit?


    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 12:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT


    Credendo Vides

    Morgen ga ik uit mijn comfort zone door shorts te dragen.


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:
    Morgen ga ik uit mijn comfort zone door shorts te dragen.


    Oke, nu weet ik het niet zeker meer. Damn you, anxiety.


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:
    (...)

    Oke, nu weet ik het niet zeker meer. Damn you, anxiety.


    Ik weet zeker dat die shorts je hartstikke leuk zullen staan! Je hoeft nergens bang voor te zijn, Erieka. Je bent oprecht een mooie meid om te zien. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb mn shorts aangepast maar ik word gelijk de grond in getrapt voor mn zus. Te kort, ziet er niet uit. Ik kan beter mijn bed inkruipen en er niet uitkomen vandaag. Ik ben gewoon te lelijk, dik, weetikveel voor leuke kleding. Ik zit gewoon te huilen nu.


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:
    Ik heb mn shorts aangepast maar ik word gelijk de grond in getrapt voor mn zus. Te kort, ziet er niet uit. Ik kan beter mijn bed inkruipen en er niet uitkomen vandaag. Ik ben gewoon te lelijk, dik, weetikveel voor leuke kleding. Ik zit gewoon te huilen nu.


    Fuck iedereen en maak je dr niet druk om. Het is echt erg hoor, bij ons doet niemand korte broekjes aan 'omdat het niet mooi' is en verstikken ze in een lange broek. Ik zou zeggen, steek je middelvinger op en doe wat je wil. Ik heb ook een short aan op t moment en t ziet er echt niet uit, MAARJA, het zit prettig. Dus kom uit je bed, word vrolijk en geniet van de 25graden, terwijl het vorige week nog 10 was :O


    take risks

    MT


    Keep your head up, keep your heart strong

    Snack schreef:
    Ik heb mn shorts aangepast maar ik word gelijk de grond in getrapt voor mn zus. Te kort, ziet er niet uit. Ik kan beter mijn bed inkruipen en er niet uitkomen vandaag. Ik ben gewoon te lelijk, dik, weetikveel voor leuke kleding. Ik zit gewoon te huilen nu.


    Je zusje is gewoon jaloers dat je het lef had die shorts aan te trekken. Gewoon negeren die hap.


    Happy Birthday my Potter!

    Verkeerde topic. Dit lijkt nu op ljh haha.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 10:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Starkbucks schreef:
    Ik heb op het moment in mn hoofd dat ik weer eens wil gaan zwemmen. Dat zou echt een hele stap zijn, want ik schaam me zo erg voor mijn lichaam dat ik in de zomer niet eens in een korte broek over straat durf.

    So much this. Ik heb al niet meer sinds mijn 14e (8 jaar geleden) niet meer gezwommen omdat mijn benen er niet uitzien en ik me zo schaam voor al mijn imperfecties die gewoon niet weg willen. En ik zou zo graag weer een keer zwemmen..

    Ik heb net een broekje gekocht die ik anders NOOIT zou kopen. :Y) Het is een kledingstijl die ik heel graag zou willen hebben, maar waar ik nog niet zo zeker over ben (aka ik weet niet zo goed wat ik er mee moet en ik durf ook nog niet volledig mijn stijl om te slaan naar deze).
    I'll show pics later. Kunnen jullie gelijk mijn mooie witte benen aanbidden. c:

    YAS.


    Ik ben zoooo blij dat ik 'm toch gekocht heb. c:
    En sommigen kunnen dan misschien denken; whut, dat is toch gewoon een broek.
    Jaaaa maar wel een compleet andere stijl die ik normaal heb so. Dus. Ja. Ik heb wat overwonnen oke.

    Krolock schreef:
    YAS.


    Ik ben zoooo blij dat ik 'm toch gekocht heb. c:
    En sommigen kunnen dan misschien denken; whut, dat is toch gewoon een broek.
    Jaaaa maar wel een compleet andere stijl die ik normaal heb so. Dus. Ja. Ik heb wat overwonnen oke.


    Het staat je echt heel leuk!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Krolock schreef:
    YAS.


    Ik ben zoooo blij dat ik 'm toch gekocht heb. c:
    En sommigen kunnen dan misschien denken; whut, dat is toch gewoon een broek.
    Jaaaa maar wel een compleet andere stijl die ik normaal heb so. Dus. Ja. Ik heb wat overwonnen oke.



    Mag ik jouw lichaam? Please!

    Staat je echt heel leuk tho c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    YAS.


    Ik ben zoooo blij dat ik 'm toch gekocht heb. c:
    En sommigen kunnen dan misschien denken; whut, dat is toch gewoon een broek.
    Jaaaa maar wel een compleet andere stijl die ik normaal heb so. Dus. Ja. Ik heb wat overwonnen oke.

    You are so cute *zoekt hartjes ogen smiley*