• Het ‘Get out of your comfort zone’- topic
    “Everything you’ve ever wanted is right outside your comfort zone.”



    Al jaren vind ik het erg moeilijk om uit mijn comfort zone te komen en dingen die ik lasting vind, vermijd ik dan ook liever en dat helpt natuurlijk niet.
    Omdat ik mezelf toch graag wil uitdagen om mijn comfort zone te vergroten, open ik dit topic, want er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die hier last van hebben!
    Ik ben iemand die graag in haar eigen wereldje blijft, een ontzettende perfectionist is en contact met onbekenden best lastig vind. Wellicht kunnen we elkaar met dit topic motiveren om toch dingen te doen die we lastig vinden. Natuurlijk hoeven het geen grote dingen te zijn zoals uit een vliegtuig springen, maar juist kleine stapjes waar je tegenop ziet.
    Voor mij is mijn eerste stap uit mijn comfortzone het openen van dit topic geweest, want wat als dit niet goed ontvangen gaat worden of ik rare dingen in de openingspost zet? Toch heb ik vandaag deze stap gezet, want ik wil toch mijn comfort zone vergroten.
    In dit topic kunnen we bespreken wat we moeilijk vinden (nee, er zijn geen ‘domme’ angsten), elkaar motiveren om het toch te doen en natuurlijk onze overwinningen vieren!
    Dus, wie doet er mee en stapt ook zijn/haar comfort zone uit?


    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 12:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben maandag ook een soort van uit mijn comfort zone gestapt door met de vriendin te praten waar ik 3 weken eerder ruzie mee kreeg en sinds toen niet meer met haar sprak. Nu is het weer oke en ben ik weer blij. (:

    Waarom bestaat bellen nog. (cat) Ik wil gewoon mailen. Ik moet dus bellen voor een intake gesprek om bloed te doneren, iets wat ik echt graag wil gaan doen, maar ik stel het bellen nu al twee weken uit.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Waarom bestaat bellen nog. (cat) Ik wil gewoon mailen. Ik moet dus bellen voor een intake gesprek om bloed te doneren, iets wat ik echt graag wil gaan doen, maar ik stel het bellen nu al twee weken uit.


    Fuck bellen, gewoon mailen of er naartoe gaan, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bellen of er naar toe laat wel zien dat je het graag doet, en zegt meer over jezelf (Want met bellen is er veel meer een gesprek).

    Ik ben bijna achttien en wil dan ook bloed gaan doneren! Ik zeg doen. Die mensen zijn geen vampiers ofzo (;

    Jonty schreef:
    (...)

    Fuck bellen, gewoon mailen of er naartoe gaan, hahah.


    Er is geen mailadres of een gewoon adres, dus ik moet helaas wel bellen.

    Ik hou niet van praten, haha. Misschien ook omdat ik slechthorend ben is het nogal een grote stap af en toe, mailen is zoveel makkelijker.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Waarom bestaat bellen nog. (cat) Ik wil gewoon mailen. Ik moet dus bellen voor een intake gesprek om bloed te doneren, iets wat ik echt graag wil gaan doen, maar ik stel het bellen nu al twee weken uit.

    Dat bellen ken ik... ik ga nog liever gewoon naar die persoon/instantie toe. Zo'n hekel aan bellen.

    Kelmeckis schreef:
    Naar onbekende mensen bellen is echt buiten mijn comfortzone, want dan weet ik niet wat ik moet zeggen. Maar vandaag heb ik het wel gedaan (vanwege een vacature en je kon bellen of mailen) en eigenlijk ben ik wel trots op mezelf. Ik heb gewoon gevraagd wat ik wilde weten en het ging goed. :)


    O daar ben ik dus ook rete slecht in!
    Goed van je, ik moet het ook nog even gaan oefenen.

    Ik kom in het eggie zeer zeker over van de woorden die ik spreek, maar met een telefoon in mijn hand begin ik te stottren.


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Flazeda schreef:
    Waarom bestaat bellen nog. (cat) Ik wil gewoon mailen. Ik moet dus bellen voor een intake gesprek om bloed te doneren, iets wat ik echt graag wil gaan doen, maar ik stel het bellen nu al twee weken uit.


    Uiteindelijk bellen ze jou toch? Gebeurde bij mij toen ook toen ik na twee weken nog niet gebeld had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Uiteindelijk bellen ze jou toch? Gebeurde bij mij toen ook toen ik na twee weken nog niet gebeld had.


    Ik weet niet of ze mijn nummer hebben eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    B4STILLE schreef:
    (...)

    O daar ben ik dus ook rete slecht in!
    Goed van je, ik moet het ook nog even gaan oefenen.

    Ik kom in het eggie zeer zeker over van de woorden die ik spreek, maar met een telefoon in mijn hand begin ik te stottren.


    Gewoon doen! Het telefoonnummer intoetsen en dan op het knopje drukken, dat werkt bij mij want dan gaat hij al over voordat ik mij zorgen kan maken over wat ik moet zeggen of vragen.

    Vandaag ook twee keer gebeld en de eerste keer ging achter af gezien iets minder goed dan ik had gedacht. Ik was vergeten te zeggen dat ik op vakantie ga, maar het is goed gekomen later dus.

    Alleen maar beter, als het kan moet je die telefoon weg denken.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Gewoon doen! Het telefoonnummer intoetsen en dan op het knopje drukken, dat werkt bij mij want dan gaat hij al over voordat ik mij zorgen kan maken over wat ik moet zeggen of vragen.

    Vandaag ook twee keer gebeld en de eerste keer ging achter af gezien iets minder goed dan ik had gedacht. Ik was vergeten te zeggen dat ik op vakantie ga, maar het is goed gekomen later dus.

    Alleen maar beter, als het kan moet je die telefoon weg denken.


    Ja precies. Mijn gedachtes zitten me vooral in de weg! Als ik zeker weet dat ik geen fouten wil maken schrijf ik nog wel eens dingen op voordat ik ga bellen, dan weet ik waar ik het over moet hebben. Komt soms wel zeer onsympathiek over moet ik zeggen.


    Dit topic heeft al 100 posts (nu 101). Whoop Whoop


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    B4STILLE schreef:
    (...)

    Ja precies. Mijn gedachtes zitten me vooral in de weg! Als ik zeker weet dat ik geen fouten wil maken schrijf ik nog wel eens dingen op voordat ik ga bellen, dan weet ik waar ik het over moet hebben. Komt soms wel zeer onsympathiek over moet ik zeggen.


    Dit topic heeft al 100 posts (nu 101). Whoop Whoop


    En als hij al over gaat, kan je veel minder nadenken. Als je inderdaad bepaalde info wil of belangrijke vragen hebt, dan is het wel handig om dat even op te schrijven. Dat had ik ook even beter kunnen doen voordat ik de ANWB belde, want dan was ik waarschijnlijk niet vergeten om mijn vakantie door te geven.

    Hoezo komt dat dan onsympathiek over?


    Physics is awesome

    Ik ben zojuist heel erg uit m'n comfort zone gegaan. Ik heb alleen een kaartje besteld voor een concert november as. Dus ik ga, moederziel alleen, naar Douwe Bob. Ik ben heel blij, maar tegelijkertijd ben ik nog steeds aan het twijfelen om het kaartje meteen weer op ticketswap te zetten...


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    Ik ben zojuist heel erg uit m'n comfort zone gegaan. Ik heb alleen een kaartje besteld voor een concert november as. Dus ik ga, moederziel alleen, naar Douwe Bob. Ik ben heel blij, maar tegelijkertijd ben ik nog steeds aan het twijfelen om het kaartje meteen weer op ticketswap te zetten...


    Goed bezig! Veel plezier!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb hakken en een naveltruitje aan voor de opening van Spring in Utrecht.


    Happy Birthday my Potter!