• Het ‘Get out of your comfort zone’- topic
    “Everything you’ve ever wanted is right outside your comfort zone.”



    Al jaren vind ik het erg moeilijk om uit mijn comfort zone te komen en dingen die ik lasting vind, vermijd ik dan ook liever en dat helpt natuurlijk niet.
    Omdat ik mezelf toch graag wil uitdagen om mijn comfort zone te vergroten, open ik dit topic, want er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die hier last van hebben!
    Ik ben iemand die graag in haar eigen wereldje blijft, een ontzettende perfectionist is en contact met onbekenden best lastig vind. Wellicht kunnen we elkaar met dit topic motiveren om toch dingen te doen die we lastig vinden. Natuurlijk hoeven het geen grote dingen te zijn zoals uit een vliegtuig springen, maar juist kleine stapjes waar je tegenop ziet.
    Voor mij is mijn eerste stap uit mijn comfortzone het openen van dit topic geweest, want wat als dit niet goed ontvangen gaat worden of ik rare dingen in de openingspost zet? Toch heb ik vandaag deze stap gezet, want ik wil toch mijn comfort zone vergroten.
    In dit topic kunnen we bespreken wat we moeilijk vinden (nee, er zijn geen ‘domme’ angsten), elkaar motiveren om het toch te doen en natuurlijk onze overwinningen vieren!
    Dus, wie doet er mee en stapt ook zijn/haar comfort zone uit?


    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 12:55 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Het staat je echt heel leuk!

    Dankjewel ^^
    Jonty schreef:
    (...)


    Mag ik jouw lichaam? Please!

    Staat je echt heel leuk tho c:

    Haha van mij wel :'D Al heb je er niet zoveel aan. 0% spiermassa. :Y)
    Maar thank you ^^
    Angewomon schreef:
    (...)
    You are so cute *zoekt hartjes ogen smiley*

    Hahha well thank you (bloos)

    Krolock schreef:
    (...)
    Hahha well thank you (bloos)


    Beter 0% spier dan >10% vet hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Snack schreef:
    Ik heb mn shorts aangepast maar ik word gelijk de grond in getrapt voor mn zus. Te kort, ziet er niet uit. Ik kan beter mijn bed inkruipen en er niet uitkomen vandaag. Ik ben gewoon te lelijk, dik, weetikveel voor leuke kleding. Ik zit gewoon te huilen nu.

    Fuck haar en iedereen. Als jij shorts aan wil, mag je dat prima dragen. Ze is gewoon jaloers dat je het lef hebt gehad.

    Krolock schreef:
    YAS.


    Ik ben zoooo blij dat ik 'm toch gekocht heb. c:
    En sommigen kunnen dan misschien denken; whut, dat is toch gewoon een broek.
    Jaaaa maar wel een compleet andere stijl die ik normaal heb so. Dus. Ja. Ik heb wat overwonnen oke.

    Goed bezig!!!
    Wat een ontzettend leuke broek zeg! Hij staat je heel goed!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2019 - 16:48 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind die korte broek heel mooi staan, de witte benen vind ik ook mooi :D. Dat zou mij niet staan omdat ik echt X-benen heb die ik niet mooi vind. En ik vind niet slank genoeg for that kinda shit.
    Voor als er mensen zijn die zich schamen voor melkflessen of melkarmen: in Azië zijn ze jaloers op zo'n melkwitte huid en ik vind het ook heel mooi!


    No growth of the heart is ever a waste

    Krolock schreef:
    YAS.


    Ik ben zoooo blij dat ik 'm toch gekocht heb. c:
    En sommigen kunnen dan misschien denken; whut, dat is toch gewoon een broek.
    Jaaaa maar wel een compleet andere stijl die ik normaal heb so. Dus. Ja. Ik heb wat overwonnen oke.


    Staat je goed!!
    Ik heb ook zo'n soort short hihi

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:49 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Krolock je bent een freaking beauty.


    Slightly drunk.

    Necessity schreef:
    (...)
    Goed bezig!!!
    Wat een ontzettend leuke broek zeg! Hij staat je heel goed!

    Yay, thanks!

    En zelf ook goed bezig zie ik. :Y)

    Modmededeling: aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 21:41 ]

    HANAYA schreef:
    Ik vind die korte broek heel mooi staan, de witte benen vind ik ook mooi :D. Dat zou mij niet staan omdat ik echt X-benen heb die ik niet mooi vind. En ik vind niet slank genoeg for that kinda shit.
    Voor als er mensen zijn die zich schamen voor melkflessen of melkarmen: in Azië zijn ze jaloers op zo'n melkwitte huid en ik vind het ook heel mooi!

    Kan me eigenlijk niet voorstellen dat x-benen het er anders uit laten zien, of wel? Eigenlijk heb ik nog nooit zo op benen van een ander gelet en weet ik ook niet zeker hoe dat er dan uit ziet

    En wij bakken en braden onszelf totdat we bijna zwart zijn. Ik heb eigenlijk sinds een paar jaar dat ik niet meer bewust in de zon ga "bakken" (vind het maar een raar woord - alsof je daarna opgegeten wordt). Vind een donkere huid mij niet eens bijzonder mooi staan. Porseleinen huid ftw!

    Caprice schreef:
    (...)

    Staat je goed!!
    Ik heb ook zo'n soort short hihi

    Dankje ^^
    Nice! Heb je misschien nog tips voor andere kledingstukken die hier op lijken? c: Zelfde stijl of iets?

    Jerker schreef:
    Krolock je bent een freaking beauty.

    Wauw dankje haha (bloos)

    Dikke ego boost door al deze reacties damn

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 19:13 ]

    Vandaag ben ik uit mijn comfortzone gestapt ja ja!

    Een familielid van mij zei iets over mij waar ik het dus echt niet mee eens was. Vaak durf ik hier niks van te zeggen, maar het deed me zo'n zeer dat ik dus mijn mond opengetrokken heb.
    Hierna is er echter wel een ruzie gekomen, waar ik wel van baal. Maar ik ben blij dat ik er wat van gezegd heb.


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Krolock schreef:
    YAS.


    Ik ben zoooo blij dat ik 'm toch gekocht heb. c:
    En sommigen kunnen dan misschien denken; whut, dat is toch gewoon een broek.
    Jaaaa maar wel een compleet andere stijl die ik normaal heb so. Dus. Ja. Ik heb wat overwonnen oke.

    Damn, u cute. Dat broekje staat je echt heel goed! ^^

    Vandaag heb ik niet per se iets gedaan wat ver buiten mijn comfort zone lag (afgezien van zeer oncharmant met schuddend buikvet door een drukke speeltuin rennen om mijn oppaskindjes te vermaken, maar dat telt niet, want daar werd ik voor betaald), maar in de speeltuin heb ik wel een meisje ontmoet dat haar eigen comfort zone uit kroop. Ze was een jaar of vijf en redelijk verlegen, maar toch durfde ze het aan om mij, een volkomen vreemde, een bloemetje te geven en te zeggen "mevrouw, voor jou". Ik voelde me echt plaatsvervangend trots. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben gisteren uit mn comfort zone gesleept omdat iemand me uitvroeg :') absoluut niet vrijwillig en absoluut hatelijk hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik ben gisteren uit mn comfort zone gesleept omdat iemand me uitvroeg :') absoluut niet vrijwillig en absoluut hatelijk hahaha


    LEKKEEEEEEER. oke laatmaar. hihihihihihi.

    Ik ben uit mn comfortzone gestapt door niet te perfectionistisch te zijn met cadeautjes inpakken xD . Het zag er iets minder netjes uit, maar goed, het was mooi genoeg en ik had veel meer tijd over. Het is iets kleins, maar het voelt als een hele grote verandering hahaha.


    take risks

    Krolock schreef:
    YAS.


    Ik ben zoooo blij dat ik 'm toch gekocht heb. c:
    En sommigen kunnen dan misschien denken; whut, dat is toch gewoon een broek.
    Jaaaa maar wel een compleet andere stijl die ik normaal heb so. Dus. Ja. Ik heb wat overwonnen oke.


    Wat zie je er leuk uit, vooral de combinatie van de broek en het shirt vind ik mooi. En je haar zit zo schattig, zo je pony en dan die twee wat langere plukjes haar.


    Physics is awesome

    Bij mij verandert mijn CZ echt continu (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.