• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Ruby

    Ik neem haar mee naar het bureau en ga in het kantoortje zitten. Tot mijn teleurstelling is Graham nergens te bekennen. 'Neem plaats,' zeg ik terwijl ik een glas drinken voor haar neer zet. 'Dus, vertel me nu eens echt. Hoe kan het dat jij voelde dat die vrouw dood ging?' Ik kijk haar doordringend aan.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 22:01 ]


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Als ik in een kantoortje wordt gezet, wordt ik angstig. Wat gaat er gebeuren? Vervolgens wordt ik ondervraagd met de vraag hoe ik het kon voelen dat ze doodging. Ik wou eerst gaan liegen, maar toen besloot ik om eerlijk te zijn. "Ik kwam vandaag erachter dat ik geen mens ben, maar een Banshee," stamel ik terwijl ik een slokje water neem "Ik voel het aan als iemand sterf, hoor vele stemmen in mijn hoofd en op het moment wanneer diegene sterft moet ik keihard gillen. Ik weet echt niet hoe dat komt en alsjeblieft vertel het niet door, ik ben geen monster,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Hij zag op de kaart dat de persoon (ik zeg de naam nog niet om het spannend te houden!) weg ging. Jens liep zo snel als hij kon naar de plek. Onderweg zag hij Ruby en Ellie. Wat verder waren Ava en Lisa aan het babbelen. 'Ik weet wie het was... Hijg hijg hijg... Het was TUUUUUT en waar denken jullie dat die is? Ergens in de buurt... We zijn hier niet langer veilig in Storybrooke...'

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 22:05 ]

    Lisa

    Ik hoorde Jens schreeuwen dat hij wist wie het had gedaan. "wie was het Jens?"

    het moet spannend blijven dus ik zeg het wel ergens anders.

    Ruby

    Ik zie dat het meisje twijfelt, maar dan beantwoord ze mijn vraag toch. Als ik hoor dat ze een Banshee is, schrik ik ik. Snel herstel ik mijzelf. 'Ik ben geen monster,' klinken haar laatste woorden in mij door. Ik weet precies hoe ze zich voelt. 'Tuurlijk ben je geen monster,' zeg ik terwijl ik naar haar glimlach. Ik leg mijn hand op die van haar en knijp er bemoedigend in.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik zie Ruby schrikken wanneer ik vertel dat ik een Banshee ben maar gelukkig herstelt ze zich gauw daarvan. "Ik denk dat andere mensen daar anders over zullen denken," zeg ik bang terwijl ze me ondersteunende kneep in me hand geef.

    Mijn telefoon chrasht bijna met maar 1% dus ik reageer morgen vroeg pas weer :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    De persoon noemen we vanaf nu... Euhmmmm... Jos. Lisa, Ava en Jens gingen naar Jens' huis. Ze zagen dus de naam Jos op het plafond. En Jos was in het politiebureau (kleine tip?). 'Zouden we er naartoe gaan?' Vroeg Jens.

    Graham

    Opeens rent een hond het politiebureau binnen. 'Er is vast iets aan de hand, we moeten hem volgen.' "Ruby het is maar een hond..." ik bleef stom verbaast achter. Ze had me waarschijnlijk niet gehoord en was achter de hond aan gerend. Ik besloot uiteindelijk toch maar te gaan kijken, maar waar ik ook liep. Ik kon Ruby en Spike niet meer vinden.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    "ja natuurlijk, we gaan toch geen avontuur overslaan."
    "en die Jos kan ons niks doen wat we hebben een soort soortgenootje bij." Ik wees naar Spike.

    Jens Potter

    "En die Jos kan ons niks doen wat we hebben een soort soortgenootje bij." Lisa wees naar Spike. "Maar, hoe gaan we dit aanpakken. Eigenlijk weten al te veel mensen hiervan, en als iedereen het te weten komt breekt er gegarandeerd paniek uit. Wat denken jullie, Lisa en Ava (en Spike ook maar die praat niet)?" Zegt Jens.

    Graham loopt achter

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 8:34 ]

    MT

    Lisa

    "we moeten het inderdaad niet aan meer mensen vertellen, maar hoe kunnen we haar dan stoppen."
    "ik weet het we bespioneren haar, daar ben ik goed in." Ik maak mezelf onzichtbaar en dan weer zichtbaar om te laten zien wat ik bedoel. Spike blaft om te laten zien dat ze het ermee eens is.

    Jens Potter

    "Ik weet het!!! We bespioneren haar, daar ben ik goed in." Lisa maakt zichzelf onzichtbaar en dan weer zichtbaar om te laten zien wat ze bedoelt. "Ik heb bij mij thuis ook een replica van de mantel der onzichtbaarheid liggen. Dan kan iedereen bespioneren..." Zegt Jens.

    Vinden jullie het goed dat er wat van Harry Potter bijzit want anders stop ik met dat erbij te doen...

    @Harry_Potter007 ik loop idd wat achter, maar had zoveel wat ik moest lezen en had niet veel tijd, daarom reageerde ik nog wat er met Ruby had afgespeeld en liet ik hem expres niemand tegen komen.


    Do I look like Mother Teresa?