• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    volgens mij wel


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Graham liep naar mij toe en legde zijn handen op mijn heupen en trok mij naar hem toe. "Ik denk dat we wel een pauze hebben verdient." Vervolgens raken onze lippen elkaar. Een golf van verliefdheid overspoelde mij. Ik drukte hem tegen de muur aan en trok zijn stropdas af. 'Moeten we nog naar het ziekenhuis toe?' mompelde ik tussen het zoenen door. Ik probeerde helder te denken, maar het lukte niet. Ik gaf me over aan het gevoel. Met mijn hand woelde ik door zijn haar en aaide vervolgens over zijn baardje.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    "Oké. Eerst en vooral moeten we Ellie waarschuwen. Ik weet haar wonen. Daar bespreken we verder." Spike rent vooruit en Jens, Ava en Lisa gaan erachter aan. Eens aangekomen, horen ze Ellie schreeuwen.

    Wat heeft de politie toch een drukke job. Ze zijn aan het kussen als een stel ongetrainde mensen een massamoord oplossen. Logica?!



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ook al ben je een Banshee," zegt Jos vervolgens tegen me "Je kan enkel de dood volgen, en ditmaal de jouwe,". Wanneer ze dat zei, komt ze op me af. Ik schiet mijn pijl af, die in haar arm komt en de muur doorboort. Daarna ren ik angstig het huis uit, waar ik Jens, Lisa, Ava zie. "De moordenaar is daarbinnen," hijg ik terwijl ik Jos hoor gillen "Ik krijg je wel, irritante Banshee," waardoor ik bleek wegtrek.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    We zien Ellie uit het huis van de buren rennen. "Ik krijg je nog wel, irritante Banshee!" Schreeuwt Jos. Jens neem zijn dolk vast. Hij gaat richting de deur. "Bel de politie!" Riep hij nog. Hij stormt naar binnen, en ziet de bloedende Jos. De pijl ligt op de grond. "Aha! Ben jij 1 van haar vriendjes misschien?" Jos komt op Jens af, met een keukenmes. "Achterlijke mens!" Is het enige dat Jens nog kan uitschreeuwen. Dan bespringt Jens Jos. Met zijn dolk doorboord hij Jos' been. Jos probeert Jens zijn hand eraf te snijden, maar het is een te bot mes. Hij maakt een diepe snede. Jens haalt het mes er uit. Hij zoekt een vaas en klopt ermee op het hoofd van Jos. Hij is bewusteloos. Voor de zekerheid houd Jens hem in bedwang...



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Als Jens naar binnenrent, volgt ze hem direct want in z'n eentje kan hij het niet redden. Ik zet mijn pijlen gereed terwijl ik binnenkom. Ze ziet dat Jos bewusteloos is en dat Jens een wond heeft. "Holy Guacamole," zegt Ellie als ze naast hem knielt "gaat het?"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Holy Guacamole," zegt Ellie als ze naast hem knielt "Gaat het?". "Ja hoor, het kan niet beter!" Zegt Jens sarcastisch met een vaag lachje. "Is de politie er al?" Jens zwijmelt weg.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ze moet grijnzen wanneer Jens Sacarstisch antwoordt. "Ik was vanwege de situatie het vergeten, maar ik bel eerst de ambulance voor jouw wond," zeg ik terwijl ik 112 bel.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham en Ruby, stop met kussen en kom langs! Ik ga dood!!!

    Je bent tenminste niet alleen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    maar jij kan me enkel helpen met de persoonlijke kant he

    Ze is tenminste aantrekkelijk en kan goed verdiepingen en is nu aan het bellen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    Nadat onze lippen elkaar raakte duwt Ruby mij tegen de muur. Ze trekt mijn stropdas van mijn nek. Het gaf een heerlijk gevoel. 'Moeten we nog naar het ziekenhuis toe?' "Ach een lijk loopt niet weg. Die kan wel even wachten. Ik heb vandaag wel voldoende aan mijn hoofd gehad." Ik geniet ervan hoe Ruby met haar hand door mijn haar woelt en en vervolgens zachtjes langs mijn wang en kind haar hand laat wegglijden. En natuurlijk had ik het kunnen zien aankomen. De telefoon ging weer. Al zoenend liep ik met Ruby naar de telefoon. "Sheriff Graham, zeg het maar." kwam er tijdens het zoenen met moeite uit.

    jij gunt Graham ook ff geen rust ofzo xD


    Do I look like Mother Teresa?

    niet zo aantrekkelijk als mij (lol)