• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Jens Potter

    'Oké, dankje. Als de politie straks weg is, zal ik beginnen met het onderzoek.' Zegt Jens. Wat later zie ik Ava wandelen. Ik loop er naartoe en vertel wat er gebeurde...

    "Vertel me als je meer weet," vertel ik Jens na voordat ik bij het lichaam blijf. hopelijk weet hij niet verbanden te leggen tussen mij en andere Banshee's. Ik kijk naar Lisa "Vindt jij het ook raar dat dit ook een duidelijke wolfachtige wond is?" vraag ik haar.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Een paar minuten later komen Jens en Ava terug bij Lisa en Ellie. In de verte horen we Spike al blaffen. 'Ik hoop dat Graham en Ruby zijn meegekomen... En dat ze seffens niet weg gaan als ze mijn stem horen en de link leggen.

    Ruby

    Ik ben blij dat Graham de formulieren verscheurt en dat hij aan mijn kant staat. Even droom ik weg, totdat de rust verstoord wordt door een blaffende hond. 'He dat is Spike, de hond van lisa' zeg ik tegen Graham. 'Er is vast iets aan de hand, we moeten hem volgen.' Ik wacht Graham's antwoord niet af en ren achter het hondje aan. Ik kom bij een plek aan, waar ik een groepje mensen zie staan. Ik herken ze als Lisa en Ellie. Ook zie ik dat Ava er is en de jongen had ik ook in het ziekenhuis gezien, maar ik weet zijn naam niet. Als ik kijk waar ze om heen staan, zie ik dat er een vrouw op de grond ligt. 'Wat is er gebeurt roep ik geschrokken?' Terwijl ik bij het lichaam neerkniel om de pols te checken. Tevergeefs, want ik merk dat ze al door is.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 21:39 ]


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Op een gegeven moment komen Jens en Ava weer aan en ietsjes later zie ik Ruby. Ze vraagt qat er is gebeurd. "Ik voelde opeens dat er iemand stierf en toen vonden we haar," zeg ik terwijl ik ril.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    'Ellie zag dat er iemand werd vermoord. We zijn hier direct naartoe gerend.' Hij zegt niets over Ellie als banshee. En ook niet dat ze denken dat het door dé wolf komt. Hij hoopt ook dat Graham zijn stem niet herkend...

    Ruby

    'Je voelde dat?' Zeg ik verbaast tegen Ellie. 'Gaat het wel?' Ik zie dat het meisje rilt. Ik sla een arm om haar heen. Het is natuurlijk niet niks om een dood persoon aan te treffen.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ja, ik voelde opeens dat er iets niet in orde was. Dat gevoel heb ik wel vaker," zeg ik. Ruby slaat een arm om me heen als ze merkt dat ik ril. "Ik heb waarschijnlijk een trauma opgelopen. Ik heb nog nooit een lijk gezien en ik vind dat best wel creepy," antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 21:47 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    "Vindt jij het ook raar dat dit ook een duidelijke wolfachtige wond is?"
    "ja, er is echt een wolven probleem hier."
    Ik zag Spike in de verte rennen en Ruby rende achter haar aan.
    "wat doen we nu?"

    Ruby

    'Meisje toch,' zeg ik troostend terwijl ik haar een knuffel geef. 'Het lijkt mij beter dat iedereen naar huis gaat en dat Ellie met mij naar het bureau gaat. Daar kunnen we even rustig praten.' Ik zie in de verte de ambulance aankomen. Niet veel later wordt het slachtoffer ingeladen en meegenomen voor onderzoek. 'Ga je mee?' Zeg ik tegen Ellie, terwijl ik mijn hand naar haar uitsteek.


    When you believe your dreams come true

    Je loopt achter @lisa


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    'Oké, Ellie ik denk dat je nu in goede handen bent. In zal eens naar huis gaan.' Voordat hij vertrekt geeft hij de meisjes een subtiele knipoog. Hij hoopt dat ze het begrijpen. Eens thuisgekomen, ziet hij dat alles nog overhoop ligt. Hij begint dan maar met opruimen, aangezien de politie zich toch niet interesseert in hem. Nadat hij het belangrijkste op zijn plaats had gelegd ging hij opzoek naar zijn spreukenboek. 'Chercon letemen!' Schreeuwt hij uit. Er verschijnt een vage naam op het plafond en een kaart. Hij of zij bevond zich in de buurt van het ongeval, dat wisten ze al. Maar de naam... Nee? Dat kan niet???



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer Ruby voorstelt dat ik meega naar het bureau, zwijg ik heel eventjes. Daarna vertrekt Jens die ons nog een subtiele knipoog geef. Ik knip oog terug.Vervolgens steekt Ruby haar hand uit met de vraag ga je mee. "Ja," zeg ik zachtjes terwijl ik haar hand pak en opsta.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 21:57 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    nakito schreef:
    Je loopt achter @lisa


    Ja klopt was taart maken voor mijn nichtje die morgen jarig is.

    Lisa

    Jens was weg en Ellie liep met Ruby mee. Ik bleef alleen over met Ava. "er gebeuren rare dingen hier he?"