• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Harry_Potter007 schreef:
    niet zo aantrekkelijk als mij (lol)


    er is niet bekend hoe Jens eruit ziet.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    daar heb je een punt. Ik lijk op spongebob. Zo goed?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer er op genomen wordt, merk ik dat ik het politiebureau eerst heb gebeld. Ik hoor dat Graham zit te zoenen met Ruby. "Ellie hier, ik en Jens vonden de dader van de vorige moord op de Lealith Avenue 93, en een ambulance hebben we ook nodig, Jens is gewond," zeg ik terwijl ik naar Jens kijk

    Elina is dan toch aantrekkelijker dan een spons :)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 16:26 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    spijtig

    Graham

    "Ellie hier, ik en Jens vonden de dader van de vorige moord op de Lealith Avenue 93, en een ambulance hebben we ook nodig, Jens is gewond," met tegenzin duw ik Ruby van me af. "Houd vol Ellie! Ruby en ik komen er gelijk aan. We zijn zo bij je." Ik hang op en loop naar de stoel achter mijn bureau om mijn leren jack te pakken. "Het blijkt dat we toch geen pauze hebben. Ellie en Jens hebben de dader gevonden. Jeens blijkt gewond te zijn. Kan jij het ziekenhuis bellen? Lealith Avenue 93 daar zijn ze." Ik rende alvast richting de auto.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Graham zegt dat ze er zo snel mogelijk zijn en daarna hang ik op. Ik kijk naar Jens "Ze komen er zo snel mogelijk aan Jens," zeg ik zachtjes "Hou vol,". Ik kan niet vandaag nog iemand zien sterven. Ik kijk of ik of ik het bloeden kan stoppen maar dat faalt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Alles komt goed, Ellie... Pfff... Ik... Ben... Een... Een... Een..." En hij is opnieuw bewusteloos.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik hoor Jens wat zeggen voordat hij weer bewusteloos raakt. "Wordt wakker," zeg ik paniekerig terwijl ik op zijn hart druk "Don't you dare to die,". Als hij nog steeds bewusteloos is, voel ik een traan vloeien "Wordt wakker, alsjeblieft, voor je familie en vrienden,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Op magische wijze wordt Jens terug wakker, en weet schijnbaar wat Ellie zei. "Ik heb geen familie. Maar zoals ik al zei, je hebt een sterke hoeveelheid magie in je. En je hebt al veel moorden en sterfgevallen verholpen, door te denken en te hopen. Dat ik nu met jouw praat, was niet het lot, maar dat was jij."



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens wordt Jens weer wakker, waardoor ik opgelucht raak. Hij zegt dat hij is ontwaken vanwege mijn krachten en denken en hopen. "Dat is onzin," zeg ik nog half in shock " Ik ben een Banshee, die weet wanneer iets sterft en niet een magiër,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    De telefoon ging, zoenend liepen we er. Graham beëindigde de zoen om op te nemen. Vervolgens duwt hij mij zachtjes van zich af. "Houd vol Ellie! Ruby en ik komen er gelijk aan. We zijn zo bij je." hoor ik hem zeggen. Ik kijk hem vragend aan. "Het blijkt dat we toch geen pauze hebben. Ellie en Jens hebben de dader gevonden. Jeens blijkt gewond te zijn. Kan jij het ziekenhuis bellen? Lealith Avenue 93 daar zijn ze." vertelt hij mij terwijl hij zijn spullen pakt. 'Uh ja is goed,' stamelde ik. Voordat ik het wist was Graham al richting de auto gerent. 'Ga maar vast,' riep ik hem na. Snel pakte ik de telefoon en draaide het alarmnummer. 'Goedemiddag, u spreekt met hulpsheriff Ruby. Ik heb nu een ambulance nodig voor een gewond persoon. Lealith Avenue 93, de politie is al onderweg.' snel hing ik op. Ik pakte mijn spullen en liep het bureau uit. Rennen was voor mij sneller, daarom had ik Graham alvast vooruit gestuurd. Bovendien wist ik een kortere route door het bos. Binnen vijf minuten kwam ik aan de achterkant van het huis aan, de achterdeur stond open. Voorzichtig pakte ik mijn pistool en richte hem op de deuropening. Vervolgens liep ik heel zachtjes naar binnen. Ik controleerde alle kamers en liep vervolgens naar de woonkamer.

    Zullen we even duidelijk afspreken wie Jos is? Want de ene praat in een zij vorm en de andere in een hij. Dat is erg verwarrend. Het kan wel zijn dat Regina iemand betoverd heeft in het uiterlijk van Ruby ofzo? Dat Ruby verdacht wordt.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    "Je gelooft maar wat je wil geloven." Jos wordt wakker. Hij/zij duwt Jens weg. Mijn hand deed heel veel pijn. "Met de dolk en het keukenmes bedreigt hij Jens en Ellie. Jens fluisterde: "Waar zijn Lisa en Ava?" Enkele seconden later hoorde hij gerommel in de kamer er naast

    Graham

    Met mijn sirene aan reed ik met volle vaart richting het adres dat Ellie mij had doorgegeven. Ik trok mijn pistool en rende richting de voordeur, die gewoon open stond. Achter mij hoorde ik al de sirenes van de ambulance. In de woonkamer hoorde ik zacht gepraat. Ik rende er gelijk naartoe en richtte mijn pistool op degene die naast twee personen, die op de lagen, zat. "Handen omhoog politie! Staan blijven of ik schiet!" Met beide handen houd ik mijn pistool vast, die ik op de dader gericht blijf houden. Langzaam kom ik verder de woonkamer in. Net op tijd blijkbaar.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Opeens wordt Jos wakker en dan bedreigt zij/hij ons. Ik schiet een pijl in zijn/haar been waardoor ze/hij neervalt. Als Graham hem/haar bedreigt, steekt hij een hand omhoog. Daarna snijdt hij/zij mij in m'n been waardoor ik op een Banshee manier gil en neerval. Daarna steekt zij/hij al zijn handen omhoog.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 17:15 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Graham kwam binnengerend. Jos sneed in Ellie haar been. Ze schreeuwde het uit van de pijn. Jens helpt haar, met zijn goed hand, door het eerste het beste ding dat op een verband lijkt er tegen te houden. "Jou been gaat voor mijn hand. Met jou is de wereld nog iets, met mij niet." Jos begint te schelden.