• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Ik weet de weg," zeg ik glimlachend terwijl ik haar weer optil en naar de juiste locatie breng. Eenmaal aangekomen wijs ik naar haar lijk. "Dit is Maria-Elena, mijn zus,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rumplestiltskin
    'Ow ja maar dat bedoelde ik ook dat ik je daar mee kan helpen.' ik vergrendelde alle deuren en ramen met magie zodat ze niet weg kan.
    'Jij dacht misschien wel dat jij er ongestraft weg komt van het stelen van mijn dolk,' ik kwam dreigend op haar aflopen. 'Maar dat heb je goed mis.'
    Een gemene grijns kwam er op mijn gezicht en met behulp van magie gooide ik haar tegen de muur aan.

    Ginny Weasley

    "Ik weet de weg," zei ze met de grootste glimlach die ik ooit heb gezien. Ze tilde me nogmaals op. Ik werd het al wat gewoon! Eenmaal aangekomen wees ze me de weg naar haar lijk. "Dit is Maria-Elena, mijn zus," "Oké, ik ga me nu eventjes diep concentreren. Zorg dat niemand me stoort. Anders mislukt het en bestaat de kans dat... Ik... Ook euhmmm... Maar, die kans is klein. Dus, gewoon niemand binnenlaten." Ik concentreerde me op Maria-Elena. Ik verplaatste me in haar ziel. "Kom tot leven Maria-Elena, kom tot leven... Doe het voor je zus, Ellie... Ze wilt jou niet kwijt..." Ik liet deze gedachten in haar brein rondspoken. Ik bracht mijzelf uit mijn trans. "Zo, Ellie. Normaal gezien zou ze over 2 à 3 minuten terug beginnen ademen. Verwacht er niet teveel van, ze zal nog slapjes zijn, maar praten zou ze al wel moeten kunnen."

    Ava Heart

    Ik klap tegen de muur aan en sta op. Goed, tijd dat ik een beetje van Pan's magie leen. Ik hef mijn hand op en er verschijnt een anti-magie band in.
    Ik tover hem om Rumple's pols en kom dan naar hem toe.
    'Één.' zeg ik. 'Het was per ongeluk. Ik heb mijn magie niet altijd in de hand als je me overstuur maakt.'
    Ik kruis mijn armen. 'En twee, ik heb je dolk altijd weer terug gegeven.'
    Dit maal verschijnt er een gemene grijns op mijn gezicht. 'En zonder magie kan je zo goed als niks. Dat weet je. En op mij werkt dat ding niet.'


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Eenmaal aangekomen probeert ze Maria-Elena te wekken. Nadat ze klaar is, wacht ik vol spanning af. "Wordt alsjeblieft wakker," zeg ik angstig.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ginny Weasley

    En jaja, na enkele minuten opende het meisje zachtjes haar ogen. "Hey, welkom terug!" Zei ik zachtjes.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Opeens openen de ogen van Maria-Elena. Tranen stromen er over mijn wangen. "Je leeft nog," zeg ik huilend als ik haar omhels.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ginny Weasley

    Maria-Elena en Ellie waren allebei aan het wenen van geluk. Ik zou het liefste de meisjes alleen laten, maar ik kon niet weg. Dus dan zweeg ik maar gewoon.

    Ruby

    Graham moest lachen om mijn vraag. "Heb jij ooit meer verteld dat dat oma Granny is en je nieuwe moeder Regina?" reageerde hij. Ik kleurde een beetje. 'Er valt niet meer te vertellen,' mompelde ik. Het verhaal van mijn moeder liet ik liever achterwege. Graham mocht niet weten dat ik een moordenaar was. "Ik heb vier broers en één zus. Kazan, Medion, Delta en Omega. Mijn zusje heet Chanouk." Ik keek hem verbaast aan, wat waren dit voor namen? En als hij zoveel familie heeft, waarom heeft hij nog nooit eerder iemand benoemd of laten zien? Ik keek hem peilend aan. Zei hij nou zomaar wat? "Mijn moeder kwam vanuit het Noorse koningrijk en heet Farischa." Graham keek mij ongemakkelijk aan. "En mijn vader draagt de naam Alpha." Mijn ogen werden groot. 'Farischa?' zei ik zachtjes. Zij kwam uit de lijn van befaamde wolvenvrouwtjes. Iets waar ik vroeger veel onderzoek naar had gedaan toen ik opzoek was naar andere roedels. Met mensen net zoals ik, of gewone wolven. Maar waarom heette Graham's moeder hetzelfde als die wolf? 'Maar dat is een wolf,' floepte het er bij mij uit. Ik hoopte dat ik hem nu niet had beledigde door zijn moeder een wolf te noemen. Ik snapte er steeds minder van, ik keek Graham vragend aan.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Er valt niet meer te vertellen,' mompelde Ruby als antwoord op mijn vraag. Toen ik de namen van mijn broers en zus opnoemden keek Ruby me verbaast aan. Dit had ik al kunnen zien aankomen. Nadat ik de naam van mijn vader had verteld werden Ruby's ogen groter. Ze zou toch niet één van mijn familieleden kennen? 'Farischa?' Ruby herhaalde zachtjes de naam van mijn moeder. 'Maar dat is een wolf,' zei Ruby. Ik merkte dat ze een beetje spijt had van die opmerking. Ruby staarde me vragend aan, want het was ook lastig te begrijpen. "Dit zijn niet mijn echte ouders." ik probeerde de opmerking over de wolf te negeren. "Als baby ben ben ik door hen geadopteerd." Ik wist dat dit niet genoeg zou zijn. Ruby zou meer willen weten en vooral over Farischa.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Dit zijn niet mijn echte ouders. "Als baby ben ben ik door hen geadopteerd." Ik glunderde. Ik had nog nooit iemand ontmoet die door wolven was opgevoed. 'Dus daarom begrijp je mij als ik wolf ben.' mompelde ik. 'Wauw, Je moet mij alles vertellen.' Ik keek hem enthousiast aan. 'Hoe was dat om met wolven te leven? Hoe communiceerde je met ze? Werd je volledig door hun geaccepteerd?' Ik overspoelde Graham met vragen, maar ik wilde alles weten. Zijn hele pack was een legende en hij had gewoon met ze geleefd. 'Hoe was je wolfmoeder?' Ik keek hem verliefd aan. Graham was al perfect, maar nu helemaal.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Hoe kan ik je ooit bedanken?" zeg ik tegen Ginny.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    Ruby glunderde terwijl ik het kleine beetje informatie vertelde over mijn familie. 'Dus daarom begrijp je mij als ik wolf ben.' mompelde ze. 'Wauw, Je moet mij alles vertellen.' Het verzwijgen dat mijn pleeggezin wolven waren had dus geen zin meer. Ruby keek me enthousiast aan en smeekte me bijna om meer te vertellen. 'Hoe was dat om met wolven te leven? Hoe communiceerde je met ze? Werd je volledig door hun geaccepteerd? Hoe was je wolfmoeder?' het waren allemaal vragen waar Ruby antwoord op wilden hebben. Ik ging zitten op een groot rotsblok en tikte met de hiel van mijn schoen hier steeds tegenaan. "Ik ben niks anders gewend. Ik leefde niet graag onder de mensen. " Hoe kon ik met mijn familie kon communiceren? Ik vroeg het mezelf af. "Nou ja het zit zo. Als je lang genoeg bij een ander soort ben leer je ze vanzelf te begrijpen. Hun lichaamstaal was echter wel belangrijk." Met mijn streek ik een keertje door mijn haar, waarna ik vervolgens wat frommelde aan mijn kraag.

    "Wat heb je nu weer meegebracht Farischa?" vroeg Alpha mij terwijl ik met een mandje in mijn bek kwam aanlopen. Deze zette ik neer en likte Alpha een paar keer. "Zie hier je zoon."

    Als kind zijnde vergeet je me meestal het begin van je jeugd, maar het beeld van mijn vader en moeder die mij beide aankeken met die blik... Ik zou die herinnering nooit vergeten.

    Met moeite probeerde ik Kazan en Medion van me af te duwen. Ik kon ze niet aan en werd in mijn zij gebeten door Medion, terwijl Kazan mij via mijn been verder wegtrok van het kamp. Vanachter een een struik verscheen een zwarte wolf die Kazan bij me wegslingerde. Ik keek om en zag dat vader naar me toe liep, terwijl Medion met zijn staart tussen de benen wegliep. De band met mijn twee broertjes was niet goed.

    "Of ik door ze geaccepteerd werd?" herhaalde ik de vraag van Ruby. "In het begin niet, maar,"

    Met Omega aan mijn zijde rende ik door de bossen heen. Ik hoorde de ridders al aankomen. Vader zou de wolvenorde bij elkaar roepen, maar Medion en Kazan zeiden dat ze het wel alleen af konden hendelen. Daar zaten ze dan in het nauw gedreven grommend naar de tien ridders die met zwaarden op ze afliepen. Het was nu mijn kans om in te grijpen. Ik schoot met mijn pijl en boog, raak. Dat was het teken voor Omega dat de strijd begonnen was.

    "je moet je plek leren te bemachtigen in een roedel. Dat heb ik uiteindelijk weten te doen en tja, sindsdien kon de groep niet meer zonder mij en ik niet met hen." Vervolgens drong de laatste vraag tot me door hoe mijn wolfmoeder was.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 21:09 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Ginny Weasley

    "Hoe kan ik je ooit bedanken?" zegt Ellie tegen mij. "Dat heb je al gedaan. Zonder jou lag ik nu te creperen in het bos. Ik deed dit voor jou en je zus. Jij, Ellie, bent 1 van de beste mensen in de wereld die ik ken. Het enigste wat ik je kan vragen is, dat we blijven afspreken en dat je me niet gaat vergeten." Antwoorde ik. Ik lachte naar Ellie, en keek dan naar Maria-Elena.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ik zal je zeker niet vergeten en dat van het afspreken is een deal," zeg ik terwijl ik haar omhels. Maria-Elena laat ik eventjes tot zinnen komen want praten lukt nog niet.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina