• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Eindelijk was ik aangekomen. Ik zag het mooiste dorp ooit. Storybrooke. Ik ging maar wat aan mijn conditie werken en ging joggen in het bos. Ik liep voorbij een jongeman en stopte enkele meters later voor zijn neus. "Hallo. Ik ben nieuw hier. Wie ben jij?

    Jens Potter

    "Hallo. Ik ben nieuw hier. Wie ben jij?" Vroeg de persoon. Hij had een zware stem. Een beetje zoals Severus. Die goede oude Severus... Was het misschien Jos? Het zou best kunnen. Maar ik weet het niet... "Oh. Leuk. Ik ben Jens." Mijn achternaam hielt ik maar achterwegen. "En wie ben jij?"

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik ben Joseph Lloyd Dombrowski. Ik kom van Rusland."

    Regina


    'Ik ga even naar mijn kamer.' mompelde Ruby. Ik knikte dat dat goed was. Met een grijns op mijn gezicht liep ik de keuken in. Ik pakte mijn make-up spiegeltje en kon daardoor kijken wat Ruby aan het doen was. "Ik wist het." mompelde ik. Dacht Ruby nou echt dat ik niet wist dat ze het kistje met dat hertenhart onopgemerkt kon meenemen. Het maakte mij echter niet uit. Dit hoorde bij het plan. Ze zou Graham hoop geven dat zij nu over zijn hart beschikte. Ze moest alleen nog een manier zien te vinden deze terug te plaatsen. Met een soepele polsbeweging stond ik onder het graf van mijn vader, mijn kluis. "Die bitch. Ik denk dat ik maar een paar aanpassinkjes moet maken voor de vloek." zei ik al lachend, terwijl ik een la open trok en daar een glimmend rood hart uit pakte.

    Graham

    "nou eigenlijk," begon Emma. "Ik weet niet of je het weet, maar ik heb een vriendje, Killian. Het is raar om je zo te zien nadat je in mijn armen was gestorven, maar er is veel gebeurd in die tijd." Ik zette mijn tanden op mijn lip en wreef met mijn hand over mijn baard. "De tijd stond niet meer stil toen jij aankwam. Mensen gaan door met hun leven. Jij, ik, wij allemaal." ik vond het een ongemakkelijke situatie.


    Do I look like Mother Teresa?

    Harry Potter

    Ik stormde het politiebureau binnen en zag de sheriff praten met een vrouw, die ik 33 schatte en die ik erg knap vond. "Euhm, hebben jullie soms toevallig mijn lieftallige vrouw Ginny gezien? Ik vind ze nergens..."

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 19:09 ]

    Ruby

    Ik liep het politiebureau binnen. Snel liep ik naar het kantoor van Graham. 'Graham,' Ik keek hem somber aan. 'Ik heb je hart,' zei ik terwijl ik het doosje opende. Ik was zo teleurgesteld in Regina, hoe kon ze mij dit aan doen. Hoe kon ze Graham dit aan doen. Ik dacht echt dat ze veranderd was, voorzichtig streelde ik over het hart. Vervolgens gaf ik het aan Graham. Ik had mij zo gefocust op Graham en het hart, dat ik nu pas merkte dat Emma er stond. Wat doet zei hier? Wilde ik uitroepen, maar ik hield mij in. 'Hey Emma,' glimlachte ik. Daarnaast zag ik een onbekende jongen staan. 'Hoi,' ik stak mijn hand naar hem op.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 19:11 ]


    When you believe your dreams come true

    Emma

    Ik wist niet wat ik moet zeggen dus zei ik snel. "maar heb je nog een hulpsheriff nodig?" Vroeg ik met een glimlach. Ineens kwam er een jongen binnen rennen. "Euhm, hebben jullie soms toevallig mijn lieftallige vrouw Ginny gezien? Ik vind ze nergens..." Zei hij. "nee ik ben net terug, en ik weet niet wie ze is."

    Ruby ik ben er ook nog... ;) al aangepast

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 19:12 ]

    Harry Potter

    "Oh, spijtig..." Opeens kwam Ruby binnengerend. "Hey, hulpsheriff, heb jij soms mijn vrouw gezien? Ginny Weasley?"

    Graham

    "maar heb je nog een hulpsheriff nodig?" Ik had Ruby al als hulpsheriff, maar aangezien het toenemende aantal moorden zou nog eentje geen kwaad kunnen, maar nog voordat ik iets kon zeggen kwam de broer van Jens aanrennen. "Euhm, hebben jullie soms toevallig mijn lieftallige vrouw Ginny gezien? Ik vind ze nergens..." Ik schudde mijn hoofd naar de man. "Nee sorry. Heb je een foto van haar?" Ook Ruby kwam mijn kantoor opeens binnenstormen. 'Graham,' Ze keek me somber aan. 'Ik heb je hart,' Ik stond verbaast op en nam het doosje van Ruby over. Verbaast keek ik van het doosje naar Ruby. "Hoe?" brabbelde ik uit.


    Do I look like Mother Teresa?

    Harry Potter

    "Ja ik heb ee-" de hulpsheriff zei tegen de sheriff dat ze zijn hart had. Hoe kan dat nu weer? Rare wereld hier.

    Emma

    Er gebeurde zoveel Ruby kwam binnenstormen en zei dat ze het hart had van Graham, die jongen die naar die Ginny ofzo zocht. Ik snapte er niks meer van. "hoezo hart?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Maria-Elena schudt haar hoofd als ze hoort of ze goed kan praten waardoor ik glimlach. "Dat maakt niks uit hoor," zeg ik "Ze is twintig, drie jaar ouder dan ik,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Harry Potter

    "Het is maar beter dat we even naar een andere kamer gaan denk ik. Geef ze van privacy..." Fluisterde ik in de 33-jarige vrouw haar oor.

    Ruby

    'Regina had het,' mompelde ik bedroeft. 'Ik vertrouwde haar.' Ik keek Emma aan. 'Emma, jij kan het hart in Graham plaatsen!' riep ik uit. Ik pakte het hart en gaf het aan Emma. Toen pas drong het tot mij door dat het doosje van Regina kwam. 'Nee, wacht,' ik griste het hart weer uit haar handen. 'Het is en het blijft Regina, we moeten het eerst testen.' Ik keek Graham aan, 'Dit kan even pijn doen.' Ik pakte met mijn andere hand zijn hand vast. Voorzichtig kneep ik in het hart, gespannen wachtte ik af. Maar er gebeurde niets. 'Voel je niets?' vroeg ik aan Graham. Ik kneep wat harder in het hart, steeds een beetje meer. Maar Graham gaf geen kick. In één beweging verpletterde ik het hart tot stof. Het was een gevaarlijke gok, maar het liep goed af. Graham leefde nog steeds. Ik keek Graham geschrokken aan. 'Het was niet jouw hart,' fluisterde ik. Ik liet zijn hand los 'Ik moet gaan, ik ga jouw hart halen Graham.' Ik wist nu zeker dat Regina hem had. Dit had ze mij eerder geflikt. Ik gaf Graham een zoen en stormde vervolgens weg. Thuis aangekomen klom ik via de regenpijp naar mijn kamer. Ik draaide mijn kamer van het slot en liep naar beneden. 'REGINA,' schreeuwde ik uit.


    When you believe your dreams come true

    Ginny Weasley

    "Ik ben 19 jaar oud, trouwens." Er stormen opeens massaal veel verplegers binnen. Daar gaat de rust. 2 verplegers komen mijn richting uit. "U moet dringend verzorgt worden mevrouw. Komt u maar mee naar de spoed. In de gauwte wuifde ik nog even naar Maria-Elena en Ellie. "Tot ziens." Zei ik zachtjes, niet wetend of ze me hoorden.

    Emma

    'Emma, jij kan het hart in Graham plaatsen!' Schreeuwde Ruby, ze legde het hart in mijn hand, maar ze trok hem al snel weer uit mijn handen. Ik keek nog steeds verbaast naar Ruby. Ze kneep in het hart maar er gebeurde niks. Ze was teleurgesteld en ging er vandoor. Verbaast keek ik Ruby na.