• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)
    Ja, is goed! c:
    Wat zullen we doen hmmm


    Ik stuur je wel een pb (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Millard schreef:
    Poep verkeerde topic, sorry guys.

    Congrats Jente!

    Misschien Stuart?


    Ik zie Stuart nergens? Waar staat hij?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rigel schreef:
    Damn Floor, the hotness of your faceclaim is killing me like always. :')



    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Poep verkeerde topic, sorry guys.

    Congrats Jente!

    Misschien Stuart?


    Santiago?


    Bowties were never Cooler

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ik zie Stuart nergens? Waar staat hij?


    Pagina vijf helemaal onderaan


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Thrones schreef:
    Relaties Angus Till Eisenhower
    Dit wordt stukje bij beetje wel aangevuld met ideetjes of besproken relaties.

    WAT ZOEK IK NOG?
    Iemand die een crush op hem heeft waarvan hij het weet en er mee speelt door haar of hem rond zijn vingers te draaien.
    Iemand die Angus absoluut niet mag, en hem altijd uit zijn schulp probeert te trekken door hem de provoceren.
    Iemand aan wie hij verplicht bijles moet geven.
    Iemand die hij onder zijn vleugel neemt.
    Iemand waar hij een relatie mee gehad heeft (al dan niet goede of slechte afloop).
    Iemand die zijn aankomende studies altijd afkraakt.
    Anders? (suggesties zijn altijd welkom)

    Studenten
    Adriana Elisa Collier
    Brooke Jasmine Rhodes
    Virginia "Gigi" Sigourney Desjardins
    Janny O'Donnel

    Emilie Aspyn Michel
    Bijlesleraar fysica?

    Evita Delgado
    Felicia Ashlin Kane

    Jaimie Anne Patterson
    Angus heeft ooit een onenightstand gehad met het meisje, because Angus is a man and has needs, maar voor de rest is er weinig gebeurd tussen de twee. Ze mogen elkaar best wel, en ze zullen ook wel eens een babbeltje slaan, maar ze gaan nu niet elkaars grote geheimen delen onderling.

    Quin Rebecca Grey
    Sunset Dyani Greenleaf

    Dean Alexander Samuels
    Dominic Harris
    Evan Jordan Ambrose
    Mitchel ‘Mitch’ Dave Freeman
    Angus heeft een een beetje een crush op de jongeman, al zal hij dat nooit uitspreken of het laten merken. Dat buiten de kwestie gelaten zijn ze goede vrienden en trekken ze regelmatig met elkaar op. Hij geeft ook bijles Engels aan de jongeman en laat dus zijn gevoel voor taal los op hem.

    Santiago Miguel Chavez
    Angus kan het wel goed met de jongen vinden, en hij vindt het ook geweldig dat hij zijn samenspel met de jongeman kan oefenen. Zijn omgang met Santiago beschermt hem ook lichtjes voor de populariteit, maar toch niet al te veel.

    Sebastian Connor Montgomery
    Stuart Terence Stephenson

    Daders
    Bethany Goldstein

    Politie
    Dominic Matthew Zemo
    Jared Lestrange Christians
    Sasha Amber Forrester

    Leraren
    Darren Eliot

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AlecLightwood schreef:
    Santiago zoekt nog mensen:
    Die bijles Spaans of Geschiedenis van hem hebben.
    Die hem zien als een duivelskind door zijn Tarot-kaarten.
    Die met hem gedate heeft voor een week na een verloren weddenschap.
    Iemand die hem Engels bijles geeft nu Jack dood is.
    Wat je dan ook kan verzinnen.
    Jack Santiago en Jack waren een vreemd stel samen. Jack was een van de populairste jongens van de school, en Santiago is een buitenbeentje. Toch klikte het, vooral ook door hun gezamenlijke interesse voor Tarot-kaarten. Santiago legde elke dag voor Jack zijn kaarten uit en gaf hem bijles in Spaans, terwijl Jack Santiago hielp met zijn Engels, wat nog altijd gammel is.
    Mitch Santiago voelt zich verantwoordelijk om Mitch te helpen met het verwerken en hem steun te geven in deze tijd. De enige manier waarvan hij denkt dat het werkt, zijn de Tarotkaarten, gezien dat ook hielp voor zijn broer. Santiago had hiervoor al contact met Mitch, omdat hij hem, net als zijn broer, bijles Spaans geeft.
    Angus Santiago en Angus zijn begonnen met samen piano spelen en het zo is uitgegroeid tot een vriendschap en een heel fijne overeenkomst om hun samenspel te verbeteren. Daarbij schermt de omgang met Santiago Angus wat af van de drukte van de populariteit.
    Jaimie Santiago vind Jaimie een rijke snob en zal haar ten aller tijden uit de weg gaan.


    Bowties were never Cooler

    Millard schreef:
    (...)

    Pagina vijf helemaal onderaan


    Over het hoofd gezien, oops! Hij staat nu in de beginpost


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Santiago?


    Ik denk dat Stuart niet een heel grote hekel aan hem zou hebben, maar hij zou hem in ieder geval niet echt mogen.
    Edit; oh hij kan hem wel Engels bijles geven.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:50 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Thrones schreef:
    (...)
    Fysica dan. Ik ben zelf wel niet goed in fysica (wat natuurkunde is), maar met de leerstof erbij dan maar :3


    Hahah ik ben ook echt slecht in fysica

    Dalis schreef:
    (...)

    Hahah ik ben ook echt slecht in fysica

    Is het goed dat ik dat dan neem? Ik zal er nog wat extra's bij schrijven, en dan moet je maar zeggen of het ok is.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Millard schreef:
    (...)

    Ik denk dat Stuart niet een heel grote hekel aan hem zou hebben, maar hij zou hem in ieder geval niet echt mogen.
    Edit; oh hij kan hem wel Engels bijles geven.


    Klinkt goed.

    Edit: Stuart De twee jongens staan neutraal tegenover elkaar. Stuart geeft Santiago Engelse bijles nu Jack is overleden. Hij is hier heel dankbaar voor, maar vind dit nog wel wat ongemakkelijk gezien het verlies van Jack nog heel vers is.

    zoiets?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:54 ]


    Bowties were never Cooler

    GiIderoy schreef:
    Voor Mitch zoek ik nog:
    Iemand die hem bijles wilt geven in Wiskunde, scheikunde, economie en/of natuurkunde.
    Wat losse vriend(inn)en met wie hij soms afspreekt
    Een ex of een vijand


    Relaties:
    Jack Freeman. Jack en Mitch zijn broers en waren thuis vaak beste vrienden. Ze game-den samen en soms gingen ze samen hardlopen. Jack gaf vaak de kritiek die Mitch nodig had op zijn tekeningen, waar Mitch hem dankbaar voor was en in de vakanties wilde Mitch Jack nog wel eens helpen met op conditie blijven. Natuurlijk maakte ze wel eens ruzie, maar dat hield vaak op door elkaar een paar keer 'Loser' te noemen. Dan waren ze vaak al weer vrienden, ondanks dat ze zoveel verschilden.
    Dean Alexander Samuels. Dean en Mitch zijn al best lang beste vrienden en steunen elkaar door dik en dun. Dean zou ook de eerste persoon zijn waarbij Mitch steun zou zoeken.
    Evita Delgado. Evita is Mitch' buurmeisje. Vroeger speelden ze vaak samen buiten, maar nu ze op de High School zitten, is dat ook verwaterd. Ze zien elkaar nog wel op buurtfeesten en op school, maar het is niet meer zoals het vroeger was.
    Evan Jordan Ambrose. Evan en Mitch kennen elkaar al een ruime tijd doordat Evan Jacks beste vriend was, maar Mitch weet eigenlijk niet zo veel over Evan. Na Jacks dood zijn de twee closer geworden
    Santiago Miguel Chavez. Mitch kent Santiago niet zo goed, maar hij weet wel dat Santiago zijn broer regelmatig sprak. Na Jacks dood worden ze closer. Ook krijgt Mitch bijles in Spaans van Santiago
    Angus Till Eisenhower. Mitch kent Angus niet heel goed, maar vindt hem op zich wel vriendelijk. Hij krijgt bijles in Engels van Angus. Mitch weet ook niet dat Angus een crush op hem heeft.
    Emilie Aspyn Michel. Mitch vindt Emilie een hele aardige meid en vertrouwd haar ook wel. Hij weet niet dat zij een crush op hem heeft en heeft ook nog geen vermoeden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    (...)
    Is het goed dat ik dat dan neem? Ik zal er nog wat extra's bij schrijven, en dan moet je maar zeggen of het ok is.


    Okey :)

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Relaties:
    Jack Freeman. Jack en Mitch zijn broers en waren thuis vaak beste vrienden. Ze game-den samen en soms gingen ze samen hardlopen. Jack gaf vaak de kritiek die Mitch nodig had op zijn tekeningen, waar Mitch hem dankbaar voor was en in de vakanties wilde Mitch Jack nog wel eens helpen met op conditie blijven. Natuurlijk maakte ze wel eens ruzie, maar dat hield vaak op door elkaar een paar keer 'Loser' te noemen. Dan waren ze vaak al weer vrienden, ondanks dat ze zoveel verschilden.
    Dean Alexander Samuels. Dean en Mitch zijn al best lang beste vrienden en steunen elkaar door dik en dun. Dean zou ook de eerste persoon zijn waarbij Mitch steun zou zoeken.
    Evita Delgado. Evita is Mitch' buurmeisje. Vroeger speelden ze vaak samen buiten, maar nu ze op de High School zitten, is dat ook verwaterd. Ze zien elkaar nog wel op buurtfeesten en op school, maar het is niet meer zoals het vroeger was.
    Evan Jordan Ambrose. Evan en Mitch kennen elkaar al een ruime tijd doordat Evan Jacks beste vriend was, maar Mitch weet eigenlijk niet zo veel over Evan. Na Jacks dood zijn de twee closer geworden
    Santiago Miguel Chavez. Mitch kent Santiago niet zo goed, maar hij weet wel dat Santiago zijn broer regelmatig sprak. Na Jacks dood worden ze closer. Ook krijgt Mitch bijles in Spaans van Santiago
    Angus Till Eisenhower. Mitch kent Angus niet heel goed, maar vindt hem op zich wel vriendelijk. Hij krijgt bijles in Engels van Angus. Mitch weet ook niet dat Angus een crush op hem heeft.
    Emilie Aspyn Michel. Mitch vindt Emilie een hele aardige meid en vertrouwd haar ook wel. Hij weet niet dat zij een crush op hem heeft en heeft ook nog geen vermoeden


    Ik heb Jaimie?


    -