• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kendoka schreef:
    IK BEN EINDELIJK KLAAR!!!! VRIJHEID!

    Ik had alleen wel heel handig Rammstein in mn hoofd tijdens Frans :')


    Het is nooit een slecht moment om Rammstein in je hoofd te hebben. *ikweetnietmeerhoeikdeforksmileytyp*

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 23:24 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Kendoka schreef:
    (...)

    Ja, maar de vraag was waarom je dmv die flagel onvruchtbaar kon zijn. En uitleggen wat er mis is, waardoor je onvruchtbaar bent, vind ik toch echt onder voortplanting vallen.


    Ja maar het stond in binas en in de introtext dus je had er niet voor hoeven leren ofzo.


    --

    Aardrijkskunde was raar.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Aardrijkskunde ging echt helemaal bagger.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Apaixonar schreef:
    Aardrijkskunde was raar.

    Aardrijkskunde is altijd raar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    VAKANTIE! AAAAA


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Al ik Ak heel streng nakijk kom ik uit op een 4-6 . Dat betekent dus dat ik het never nooit ga halen en volgend jaar alsnog 6 vakken moet doen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Laatste dagje... zijn er mensen die vandaag nog examens hebben? Wij hadden gisteren als afsluiting van de examens prom. Inclusief superoude auto's, promdates, alles. Was superleuk (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Laatste dagje... zijn er mensen die vandaag nog examens hebben? Wij hadden gisteren als afsluiting van de examens prom. Inclusief superoude auto's, promdates, alles. Was superleuk (:


    Wat gaaf!
    Ik zou eigenlijk met wat klasgenoten gaan stappen vanavond, maar ik heb morgen vrijgezellendag van mijn zus en daarvoor moet ik al om 9 uur in de trein zitten :/


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pfff ik ben ook klaar!
    Ik moet echt even wennen, ik denk telkens: ik moet nu weer even gaan leren hoor, en dan kom ik tot de conclusie dat ik al klaar ben :') Het voelt alleen niet echt als vakantie nog. IK WIL DE UITSLAG T-T


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Nog minder dan een week, dan krijgen we de uitslag! Zijn jullie (al) zenuwachtig?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wij worden gebeld tussen 13:00u en 15:00u, dat vind ik op zich best een fijne tijdsspanning. Al was in de ochtend wel beter geweest, dan had je nog wat aan je dag gehad.

    Hier wordt je gebeld tussen 5 en 8... Arg, vreselijk! >.<


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wij moeten om 16:00 zelf naar school om de uitslag op te halen. Verschrikkelijk.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wij worden gebeld tussen 3 en half 4, als je gezakt bent moet je dan om 4 uur je lijst ophalen, als je geslaagd bent om 5 uur.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted