• Omdat het er nog niet was: EEN 'OFFICIËL' FITNESS TOPIC.<3



    Ik fitness dus al 4-5 jaar (ik heb het niet precies bijgehouden) en ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om het er meer over te hebben met mensen, ideeën, oefeningen, schema's, tips uitwisselen enzo en ik dacht bij me zelf: Er moeten toch wel meer mensen hier op Quizlet zitten die fitnessen en het leuk vinden om er over te praten.....en wellicht een beetje op te scheppen als je weer vijf kilo zwaarder kan tillen.(;



    Dust TADA: dit topic ontstond, want samen is alles makkelijker dan in je eentje (behalve als je midden in je oefening zit en iemand opeens besluit om tegen je te praten, like hallooo ik heb mijn zuurstof nu hard nodig ja *zucht*) en zo kunnen de oude veteranen hier tips geven aan de mensen die het kunnen gebruiken en wellicht leer je nog nieuwe dingen van de jonkies in het fitness!8D

    Zelf zijn dit de dingen die ik graag in het topic zou willen posten:

    Oefening(en) elke dag/week
    Outfits
    Tips van de dag/week
    Prestaties
    Interessante fitness aanbiedingen (zoals matjes, fietsjes, sportkleren die je ergens goedkoop kan krijgen)
    Misschien interviews met fitness mensen als hier interesse voor is.
    Qittie van de maand (Quizlet Fittie van de maand die dan in het zonnetje word gezet?:Y)

    Als je nog ideeën hebt, laat het me weten!:Y)



    Wil je op de lijst? Vul dan het volgende lijstje in:

    Naam, leeftijd en sport+aantal jaren dat je het doet.

    Qittie's:

    -Jolijn, 19, Fitness (gewichten en cardio): 4 jaar.
    -Nikki, 23, Fitness+cardio: Tijd onbekend.
    -Sarita, 18, Krachttraining: Twee jaar.
    -Nadine, 17, Cardio en krachttraining sinds April.
    -Tesla, 19, cardio: twee maanden
    - Evelien, 18 Cardio(thuis)&Spinning
    -Sofie, 19, cardio + core stability, +/- 4 jaar

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Junns schreef:
    (...)

    Een doel stellen, als je weet waar je naar toe werkt en wanneer dat is, ben je al een stuk gemotiveerder (:

    Ja mijn doel is die 30 lessen van Start To Run afmaken. Maar dat is zo'n stom doel want ik heb niet echt de motivatie om ernaar toe te werken. Nou ja, vanavond als het droog is maar weer hardlopen. Ik heb wel een schriftje waarin ik mijn tijden/afstanden etc bijhoud (in mijn bullet journal, haha). Dan zie ik in ieder geval wel dat ik vooruit ga.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Dag 2 van de beginner kalender xp
    Waren heel veel abbs, maar ik heb spierpijn in mijn bovenbenen, eigenlijk aan mijn heupen (omdat je met veel oefeningen je benen moet opheffen)

    Oh je doet die kalender. Die heb ik ook ooit eens gedaan!


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Oh je doet die kalender. Die heb ik ook ooit eens gedaan!

    Ja, ik moet ergens beginnen eh ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja mijn doel is die 30 lessen van Start To Run afmaken. Maar dat is zo'n stom doel want ik heb niet echt de motivatie om ernaar toe te werken. Nou ja, vanavond als het droog is maar weer hardlopen. Ik heb wel een schriftje waarin ik mijn tijden/afstanden etc bijhoud (in mijn bullet journal, haha). Dan zie ik in ieder geval wel dat ik vooruit ga.


    Zoek op of er, tegen de tijd dat je de 30 lessen af hebt, een 5km bij jou in de buurt is.
    Misschien is dat een mooi doel om naar toe te werken?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Een sport zoeken die je wel leuk vind kan helpen. Je kan Zumbalessen gaan volgen, of bodypump oid in de sportschool. Met anderen sporten is al leuker dan alleen, misschien is er wel iemand die je kent die ook mee wil. Dan kun je je optrekken aan elkaar ^^

    Wat mij bijvoorbeeld motiveert is het feit dat is sowieso al naar buiten moet met de hond lopen. Soms heb ik wel moeite on op te staan en om te kleden, maar de kleding die ik heb vind ik echt lekker comfy en ook leuk om te dragen. Dus doe ik het graag aan, en vanaf daar is het voor mij makkelijk om de hond gewoon uit te gaan laten, maar dan al hardlopend.


    Ik moet alleen naar school fietsen, en ik doe al een redelijk dure sport (ballet) en ik heb bijna geen tijd om echt naar een sportschool te gaan, vandaar dat ik alles thuis wil doen. En mn vriend is al net zo gemotiveerd als het op hardlopen aankomt. Dus ja. Eerst inderdaad mn knie laten helen en daarna zie ik wel, kan nu toch niet rennen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zal het topic zsm weer up to date brengen!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Junns schreef:
    (...)

    Zoek op of er, tegen de tijd dat je de 30 lessen af hebt, een 5km bij jou in de buurt is.
    Misschien is dat een mooi doel om naar toe te werken?

    Hmm dan wordt hardlopen weer zo'n verplichting. Het komt er gewoon op neer dat ik eens moet leren doorzetten ipv al bij het eerste stootje af te haken. Want dat doe ik echt altijd :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil een eigen prive fitness. Mensen in de fitness zijn zo vervelend bah :c


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Ik wil een eigen prive fitness. Mensen in de fitness zijn zo vervelend bah :c

    Ja dat. Ik wil ook weer gaan fitnessen, maar het is best duur bij ons in de buurt en ik heb geen zin om mijn halve school daar tegen te komen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja dat. Ik wil ook weer gaan fitnessen, maar het is best duur bij ons in de buurt en ik heb geen zin om mijn halve school daar tegen te komen :'D


    Ik fitness bij mijn judo. Redelijk goedkoop en op zaterdag is het altijd zo gezellig maar op woensdag irriteer ik mezelf aan veertienjarige meisjes die een beetje op hun telefoon zitten en niks zitten te doen waardoor ze apparaten voor andere bezet houden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Training ging vandaag goed. Ik heb voor de eerste keer proberen op te drukken in handstand vorm en het ging echt super goed. Een keer 10 keer en twee keer acht keer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben sinds kort naast cardio, ook aan krachttraing begonnen. ^^
    Het bevalt me eigenlijk best goed!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb een tijdje niet gepost, maar ben nog steeds bezig! Vorige week niets gedaan en de week daarvoor maar twee keer gegaan ipv drie keer. Ivm met een drukke tijd en weinig energie, heeft waarschijnlijk ook een deel te maken met nieuwe anticonceptie.

    Enfin, mijn laatste training voor de pauze van een week heb ik 10h-2w-10h gelopen. Dit was de eerste keer dat ik echt daadwerkelijk goed moe was na het lopen.
    Gister 15h gelopen, wat ik morgen en zondag ga herhalen, om er weer terug in te komen. Volgende week gaan we weer verder met opbouwen.


    Ik denk dat ik ondertussen ook wel in de beginpost kan gaan staan, nu ik het lang genoeg heb volgehouden. Maaike, 21, hardlopen, 2 maanden (Sinds begin juni)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 19:22 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik heb een tijdje niet gepost, maar ben nog steeds bezig! Vorige week niets gedaan en de week daarvoor maar twee keer gegaan ipv drie keer. Ivm met een drukke tijd en weinig energie, heeft waarschijnlijk ook een deel te maken met nieuwe anticonceptie.

    Enfin, mijn laatste training voor de pauze van een week heb ik 10h-2w-10h gelopen. Dit was de eerste keer dat ik echt daadwerkelijk goed moe was na het lopen.
    Gister 15h gelopen, wat ik morgen en zondag ga herhalen, om er weer terug in te komen. Volgende week gaan we weer verder met opbouwen.


    Ik denk dat ik ondertussen ook wel in de beginpost kan gaan staan, nu ik het lang genoeg heb volgehouden. Maaike, 21, hardlopen, 2 maanden (Sinds begin juni)


    15h?='D Wat bedoel je daarmee?
    Ik ben zelf inderdaad vorige week ook niet geweest en deze week wel weer. Ik heb mijn schema afgewisseld....en ik moet zeggen: het werkt! Hoe ik dat weet? Ik kan niet meer pijnloos wandelen.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    15 Minuten hardlopen, als er een w staat, is het wandelen.


    #WWED - What Would Emma Do?