• Omdat het er nog niet was: EEN 'OFFICIËL' FITNESS TOPIC.<3



    Ik fitness dus al 4-5 jaar (ik heb het niet precies bijgehouden) en ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om het er meer over te hebben met mensen, ideeën, oefeningen, schema's, tips uitwisselen enzo en ik dacht bij me zelf: Er moeten toch wel meer mensen hier op Quizlet zitten die fitnessen en het leuk vinden om er over te praten.....en wellicht een beetje op te scheppen als je weer vijf kilo zwaarder kan tillen.(;



    Dust TADA: dit topic ontstond, want samen is alles makkelijker dan in je eentje (behalve als je midden in je oefening zit en iemand opeens besluit om tegen je te praten, like hallooo ik heb mijn zuurstof nu hard nodig ja *zucht*) en zo kunnen de oude veteranen hier tips geven aan de mensen die het kunnen gebruiken en wellicht leer je nog nieuwe dingen van de jonkies in het fitness!8D

    Zelf zijn dit de dingen die ik graag in het topic zou willen posten:

    Oefening(en) elke dag/week
    Outfits
    Tips van de dag/week
    Prestaties
    Interessante fitness aanbiedingen (zoals matjes, fietsjes, sportkleren die je ergens goedkoop kan krijgen)
    Misschien interviews met fitness mensen als hier interesse voor is.
    Qittie van de maand (Quizlet Fittie van de maand die dan in het zonnetje word gezet?:Y)

    Als je nog ideeën hebt, laat het me weten!:Y)



    Wil je op de lijst? Vul dan het volgende lijstje in:

    Naam, leeftijd en sport+aantal jaren dat je het doet.

    Qittie's:

    -Jolijn, 19, Fitness (gewichten en cardio): 4 jaar.
    -Nikki, 23, Fitness+cardio: Tijd onbekend.
    -Sarita, 18, Krachttraining: Twee jaar.
    -Nadine, 17, Cardio en krachttraining sinds April.
    -Tesla, 19, cardio: twee maanden
    - Evelien, 18 Cardio(thuis)&Spinning
    -Sofie, 19, cardio + core stability, +/- 4 jaar

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Echt niet? ;o Ik doe regelmatig boodschappen in het weekend als mijn ouders geen zin of tijd hebben om boodschappen te doen.


    Momma is een controle freak.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Momma is een controle freak.='D


    Dat verklaart veel, haha. En samen boodschappen doen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat verklaart veel, haha. En samen boodschappen doen?


    Dan krijg ik commentaar dat ik de boodschappen niet op de juiste manier in de auto zet.8'D Don't get me wrong, ze is een schatje (zoals mij) maar ze heeft ook een temperament (again: me lol).


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb vorige week 4 runs gedaan en dexe week al twee.
    Stelt nog niets voor, maar zo ver, zo goed.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik heb vorige week 4 runs gedaan en dexe week al twee.
    Stelt nog niets voor, maar zo ver, zo goed.


    Dat is wel super goed! Ik heb er ook al drie gedaan deze week. ;3


    Your make-up is terrible

    Vanaf de 5e, wanneer ik begonnen ben, heb ik nu 7 runs gehad.
    Probeer er wekelijks drie te doen en een beetje om de dag. Tot nu toe gaat het prima, de eerste vier keer deed ik 1 minuut hardlopen tegenover 2 of 3 minuten doorwandelen, met een totaal van 6 minuten hardlopen.
    De afgelopen week deed ik 2 minuten hardlopen tegenover 3 minuten doorwandelen, met een totaal van 8 minuten hardlopen.
    Komende week (drie runs) ben ik van plan 3 minuten te hardlopen tegenover 3 minuten doorwandelen, met een totaal van 12 minuten hardlopen. Ik denk dat ik dan genoeg basisconditie heb om een schema naar de 5 km te kunnen oppakken. ik heb er al eentje klaarliggen van RunnersWorld.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb vanavond weer eens lekker gesport. Eerst 20 minuten op de crosstrainer en dan elke 5 minuten het level verhogen. Vervolgens 20 minuten op de loopband. Dan doe ik eerst 5 minuten 6/7 km/u dan 5 minuten 8 km/u , dan 5 minuten 9/10 km/u en dan nog 5 minuten uitlopen. Daarna 20 minuten roeien en als afsluiting heb ik een uur bodyjam gedaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jeetje mensen, ik zou me als fanatiekeling toch bijna een watje gaan voelen met al dat hardlopen en die hard cardio wat ik hier lees.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga het hoepelen weer oppakken. 8D Ik heb een hoepel van 1,4kg en het is even oefenen, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik kan echt zo niet hoepelen. Laat staan met 1,4 kilo.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vandaag ben ik begonnen met die workout dat ik eerder een linkje van had geplaatst (die waarbij je een soort van hoofdrol in een verhaal hebt). Wow, mijn conditie is niets meer xp Ik was helemaal kapot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb net 5 km in 46 minuten gerend. 8D Voor het eerst dat ik de volle 5 km gerend heb.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb net 5 km in 46 minuten gerend. 8D Voor het eerst dat ik de volle 5 km gerend heb.


    Aight! You go girrrl!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Aight! You go girrrl!


    Ja ik ben zo blij! Ik heb de laatste twee weken van mijn programma gewoon overgeslagen, lol. Vorige week heb ik nog een episode van zombies run 5k gedaan, de dag erna 4 km hardgelopen en nog een dag 2,5 km. Vandaag dacht ik, ik ga gewoon de 5 km proberen! Aan het begin dacht ik dat het me echt niet ging lukken en ik was nogal snel, maar je hebt meer in je dan je denkt als je gewoon doorzet!


    Your make-up is terrible

    Wooh, applaus voor jullie allemaal!(krul) tot nu toe gaat het bij mij met eten ook 1,5 dag goed...hoera.='d Want sporten doe ik altijd wel.=p


    You were born original, don't die as a copy.