• Omdat het er nog niet was: EEN 'OFFICIËL' FITNESS TOPIC.<3



    Ik fitness dus al 4-5 jaar (ik heb het niet precies bijgehouden) en ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om het er meer over te hebben met mensen, ideeën, oefeningen, schema's, tips uitwisselen enzo en ik dacht bij me zelf: Er moeten toch wel meer mensen hier op Quizlet zitten die fitnessen en het leuk vinden om er over te praten.....en wellicht een beetje op te scheppen als je weer vijf kilo zwaarder kan tillen.(;



    Dust TADA: dit topic ontstond, want samen is alles makkelijker dan in je eentje (behalve als je midden in je oefening zit en iemand opeens besluit om tegen je te praten, like hallooo ik heb mijn zuurstof nu hard nodig ja *zucht*) en zo kunnen de oude veteranen hier tips geven aan de mensen die het kunnen gebruiken en wellicht leer je nog nieuwe dingen van de jonkies in het fitness!8D

    Zelf zijn dit de dingen die ik graag in het topic zou willen posten:

    Oefening(en) elke dag/week
    Outfits
    Tips van de dag/week
    Prestaties
    Interessante fitness aanbiedingen (zoals matjes, fietsjes, sportkleren die je ergens goedkoop kan krijgen)
    Misschien interviews met fitness mensen als hier interesse voor is.
    Qittie van de maand (Quizlet Fittie van de maand die dan in het zonnetje word gezet?:Y)

    Als je nog ideeën hebt, laat het me weten!:Y)



    Wil je op de lijst? Vul dan het volgende lijstje in:

    Naam, leeftijd en sport+aantal jaren dat je het doet.

    Qittie's:

    -Jolijn, 19, Fitness (gewichten en cardio): 4 jaar.
    -Nikki, 23, Fitness+cardio: Tijd onbekend.
    -Sarita, 18, Krachttraining: Twee jaar.
    -Nadine, 17, Cardio en krachttraining sinds April.
    -Tesla, 19, cardio: twee maanden
    - Evelien, 18 Cardio(thuis)&Spinning
    -Sofie, 19, cardio + core stability, +/- 4 jaar

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    floraflora schreef:
    Is lenigheid je flexibiliteit oefenen ook een fitness?


    Nou in principe is fitness een combinatie van cardio en gewichten, maar stretchen komt er ook bij kijken zo nu en dan.^^ Daarbij, als je erbij wilt op het lijstje ben je hoe dan ook meer dan welkom!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik ben vandaag die fitness kleren gaan halen bij de lidl.c: Ik wou om 09:15 daar zijn, maar het regende te hard dus uiteindelijk kon ik met de auto om 10:15 daar zijn en toen was een fitness broek die ik het allerliefste wou hebben (die palmboom broek) in maatje L al niet meer te krijgen.;c Wel een M maar het ligt er net aan hoe die valt.=\

    Toen ik vandaag toevallig met mijn mama nog eens ging winkelen (gebeurt echt niet vaak meer), zag ik nog shirtjes liggen. Dus ik heb de blauwe en de gele nu ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben naar de sportschool geweest! Maar ik heb amper wat gedaan omdat het zo druk was.


    Your make-up is terrible

    Vandaag schoenen gekocht, morgen komt mijn zalando pakketje met kleding. Whoooop.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pfoe, ik heb deze week vier keer gefitnesst en al vijf keer gewandeld.='D #GoedBezig
    Hoe gaat het met de rest hier?!(;


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb 1 keer gefitnesst haha. Maar ik heb een vage pijn in mijn benen, dus ik doe rustig aan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb 1 keer gefitnesst haha. Maar ik heb een vage pijn in mijn benen, dus ik doe rustig aan.


    Nou ja, zolang je maar gezond eet...in tegenstelling tot wat ik doe.=x Werkt dus ook voor geen meter.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik sport sinds een half jaar. Ik ben begonnen met tien minuten crosstrainer en loopband en daarna arm buik en been spier oefeningen wat ik begon op 10 kilo
    Inmiddels sport ik meer en ben ik een fanatiekeling omdat ik mijn emoties erin kwijt kan. Zo ga ik nu ipv 1 keer 2 keer of vaker in de week. Ik deed vorige week een half uur crosstrainer en een half uur lopen en een kwartier steps. Van de week heb ik drie kwartier crosstrainer, half uur loopband en een kwartier steps en mijn gewichten zijn nu 23 kilo voor buik been en spier.

    Ik merk het veel ik ben wat afgevallen mijn heupen en dijen zijn echt heel erg veel slanker net als mijn buikomvang (5 riemgaten eraf =3) verder is mijn conditie beter en mijn armen zijn breder.

    Ik vind het fijn om te kijken hoelaat leuke programmas komen op TLC en dan te sporten want dan dwing ik mijzelf bv een serie van een uur af te kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja, zolang je maar gezond eet...in tegenstelling tot wat ik doe.=x Werkt dus ook voor geen meter.


    Noooope, haha.


    Your make-up is terrible

    Dat moment dat je de hele dag goed bezig bent geweest en dan toch maar zwicht voor lasagne (Die ik niet eens lekker vond!) om je moeder een plezier te doen. Kom ik erachter af achter dat die kant en klare troep 850 calorieën was en 75 koolhydraten. Nog maar te zwijgen over het zout.-.- Geweldig nu ben ik door me hele da voorraad heen en mag ik vasten voor een week ofzo. Kutzooi. Ik ben echt boos nu, mam weet dat ik gezond wil eten en ze neemt alleen maar koekjes en snoepjes en nuttela en kant en klare rootzooi mee.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Dat moment dat je de hele dag goed bezig bent geweest en dan toch maar zwicht voor lasagne (Die ik niet eens lekker vond!) om je moeder een plezier te doen. Kom ik erachter af achter dat die kant en klare troep 850 calorieën was en 75 koolhydraten. Nog maar te zwijgen over het zout.-.- Geweldig nu ben ik door me hele da voorraad heen en mag ik vasten voor een week ofzo. Kutzooi. Ik ben echt boos nu, mam weet dat ik gezond wil eten en ze neemt alleen maar koekjes en snoepjes en nuttela en kant en klare rootzooi mee.


    Dat is echt stom ;c


    Your make-up is terrible

    ^Als ik echt gezond wil eten, laat mijn mama vaak mij zelf gaan winkelen, zodat ik zelf met de juiste dingen thuis kom.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    ^Als ik echt gezond wil eten, laat mijn mama vaak mij zelf gaan winkelen, zodat ik zelf met de juiste dingen thuis kom.


    Nou ja ik denk niet dat me moeder me geld geeft om zelf boodschappen te doen.=\ meh.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja ik denk niet dat me moeder me geld geeft om zelf boodschappen te doen.=\ meh.

    Mja, waar ik over spreek is wel toen ik een maand lang echt een soort van dieet volgde. Het was een reset, dus enkele voedselgroepen voor een mand uit je leven bannen zeg maar. Toen moest ik ook zelf koken enzo, omdat wat ik at heel anders was dan wat de rest at


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja ik denk niet dat me moeder me geld geeft om zelf boodschappen te doen.=\ meh.


    Echt niet? ;o Ik doe regelmatig boodschappen in het weekend als mijn ouders geen zin of tijd hebben om boodschappen te doen.


    Your make-up is terrible