• Omdat het er nog niet was: EEN 'OFFICIËL' FITNESS TOPIC.<3



    Ik fitness dus al 4-5 jaar (ik heb het niet precies bijgehouden) en ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om het er meer over te hebben met mensen, ideeën, oefeningen, schema's, tips uitwisselen enzo en ik dacht bij me zelf: Er moeten toch wel meer mensen hier op Quizlet zitten die fitnessen en het leuk vinden om er over te praten.....en wellicht een beetje op te scheppen als je weer vijf kilo zwaarder kan tillen.(;



    Dust TADA: dit topic ontstond, want samen is alles makkelijker dan in je eentje (behalve als je midden in je oefening zit en iemand opeens besluit om tegen je te praten, like hallooo ik heb mijn zuurstof nu hard nodig ja *zucht*) en zo kunnen de oude veteranen hier tips geven aan de mensen die het kunnen gebruiken en wellicht leer je nog nieuwe dingen van de jonkies in het fitness!8D

    Zelf zijn dit de dingen die ik graag in het topic zou willen posten:

    Oefening(en) elke dag/week
    Outfits
    Tips van de dag/week
    Prestaties
    Interessante fitness aanbiedingen (zoals matjes, fietsjes, sportkleren die je ergens goedkoop kan krijgen)
    Misschien interviews met fitness mensen als hier interesse voor is.
    Qittie van de maand (Quizlet Fittie van de maand die dan in het zonnetje word gezet?:Y)

    Als je nog ideeën hebt, laat het me weten!:Y)



    Wil je op de lijst? Vul dan het volgende lijstje in:

    Naam, leeftijd en sport+aantal jaren dat je het doet.

    Qittie's:

    -Jolijn, 19, Fitness (gewichten en cardio): 4 jaar.
    -Nikki, 23, Fitness+cardio: Tijd onbekend.
    -Sarita, 18, Krachttraining: Twee jaar.
    -Nadine, 17, Cardio en krachttraining sinds April.
    -Tesla, 19, cardio: twee maanden
    - Evelien, 18 Cardio(thuis)&Spinning
    -Sofie, 19, cardio + core stability, +/- 4 jaar

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wooh, applaus voor jullie allemaal!(krul) tot nu toe gaat het bij mij met eten ook 1,5 dag goed...hoera.='d Want sporten doe ik altijd wel.=p


    Haha, dat is wel awesome. Ik suck in goed eten.


    Your make-up is terrible

    Ik ga als ik eenmaal een goed ritme in het sporten heb gevonden, ook beginnen met beter eten. Op zich eet ik gewoon gezonde maaltijden, maar ik kan koekjes tijdens de thee echt niet laten liggen en ik geef altijd toe aan mijn tussen-maaltijden-vreetbuien. En in zo'n vreetbui eet ik echt alles wat los en vast zit en die dingen zijn meestal ook slecht :/


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gibigianna schreef:
    Vandaag ben ik begonnen met die workout dat ik eerder een linkje van had geplaatst (die waarbij je een soort van hoofdrol in een verhaal hebt). Wow, mijn conditie is niets meer xp Ik was helemaal kapot.

    Volgens mij heeft mijn workout mijn afweersysteem net dat beetje verzwakt dat ik ziek ben geworden (net vermoeiende examenperiode achter de rug). Vond het al zo moeilijk gaan, maar dacht dat mijn conditie gewoon zo slecht was geworden xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel awesome. Ik suck in goed eten.


    Nou ja, ik heb net een gezouten karamel ijsje op.... 220 kcl, maar goed. De rest van de avond braaf zijn!(krul) Ik bedoel, wie laat er nou een gezouten karamel isjje schieten.;3


    You were born original, don't die as a copy.

    Junns schreef:
    Ik ga als ik eenmaal een goed ritme in het sporten heb gevonden, ook beginnen met beter eten. Op zich eet ik gewoon gezonde maaltijden, maar ik kan koekjes tijdens de thee echt niet laten liggen en ik geef altijd toe aan mijn tussen-maaltijden-vreetbuien. En in zo'n vreetbui eet ik echt alles wat los en vast zit en die dingen zijn meestal ook slecht :/


    Het is ook lastig hoor als ik geen bewerkte suikers binnen krijg dan voel ik me minstens drie dagen alsof ik een hypo heb (lage bloedsuiker) en alsof ik ga flauwvallen.;d Zelf haal ik altijd chocolade/chocolade kokos snack a jacks in huis, die zijn echt fijn voor zoete trek. Daarnaast heb ik elke week twee kleine zakjes suikervrije snoepjes van Food2Smile, 0,02 kcl per snoepje....echt ideaal! Ik haal deze altijd bij de plus, maar ze hebben ook een webshop (die is wel wat goedkoper).


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb al 2 dagen gehoepeld en ik heb geen blauwe plekken dit keer. 8D Eens kijken of ik vanavond 20 minuten kan doen. Dan ga ik proberen om minstens 4 dagen per week 20 minuten te hoepelen.


    Your make-up is terrible

    Oh man, rennen in de regen is leuk, maar niet als het opeens met bakken uit de lucht komt. En mijn gps deed het ineens niet meer, dus ik baal.


    Your make-up is terrible

    Ik doe alleen aan thuistraining en ballet :') telt dat ook mee?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Samenvatting van de afgelopen twee weken:

    Eerste week weer braaf 3 keer gelopen met een schema van 3 minuten hardlopen tegenover 3 minuten wandelen, met een totaal van 12 minuten hardlopen. (3h-3w-3h-3w-3h-3w-3h)

    Deze week heb ik BIJNA maar twee keer gelopen, omdat het donderdag en vrijdag kut weer was. Heb uiteindelijk mezelf gelukkig wel zover gekregen om vrijdag tussen de buien door alsnog te gaan, wel een beetje nat geworden, maar ben blij dat ik gelopen heb.
    Dinsdag en vrijdag deed ik 4 min hardlopen, 3 wandelen, 3 hardlopen, 2 wandelen. En dat twee keer met een totaal van 14 minuten hardlopen.
    Vandaag had ik even zooltjes in mijn schoenen gedaan, omdat ik af en toe wat irritatie in mijn knieën voel. Slecht idee. Ik deed 6h-4w-6h vandaag, dus een totaal van 12 minuten, maar ik langere stukken. Van mijn knieën geen last, maar kreeg af en toe een hele scherpe pijn naast mijn schenen.
    Die zooltjes gaan dus ook meteen weer mijn schoenen uit -.-


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je kan beter investeren in goede hardloopschoenen als je last krijgt, denk ik. Dan moet je even kijken welke winkels ook kijken wat voor soort schoenen je nodig hebt. Ik heb een keer dez blog erover geschreven.


    Your make-up is terrible

    Bij de perrysport hebben ze nu sale op allerlei schoenen en sportspullen!c=
    Ik ben ook gewoon nog steeds netjes aan het trainen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik had eens een vraagje eigenlijk. Ik wil beginnen met trainen (thuis) en heb een schema, maar ik krijg mezelf gewoon niet aan het hardlopen, omdat ik er gewoon niks aan vind. Zwemmen is ook geen optie, omdat ik paars haar heb en door het chloor het waarschijnlijk groen gaat worden. Op het moment gaat het toch niet, omdat ik een blessure heb aan mn knie (ging schommelen -> sprong eraf -> knie klapte verkeerd dubbel -> kon niet lopen -> kan nu nog net niet helemaal strekken en verder dan 45 graden buigen doet pijn).
    Heeft er iemand tips om toch aan mn cardio te komen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Assassin schreef:
    Je kan beter investeren in goede hardloopschoenen als je last krijgt, denk ik. Dan moet je even kijken welke winkels ook kijken wat voor soort schoenen je nodig hebt. Ik heb een keer dez blog erover geschreven.


    Ik heb schoenen van RunnersWorld, die gingen kijken hoe ik liep enzo. Maar ik weet dat de spieren tussen mijn heupen en mijn knieën niet goed sterk zijn, daar doe ik oefeningen voor die goed helpen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ik heb schoenen van RunnersWorld, die gingen kijken hoe ik liep enzo. Maar ik weet dat de spieren tussen mijn heupen en mijn knieën niet goed sterk zijn, daar doe ik oefeningen voor die goed helpen.


    Dat is wel heel fijn! Ik krijg ook altijd last van random pijn, maar dat gaat ook altijd weer over.
    Wat voor oefeningen doe je? Ik moet die spieren eigenlijk ook sterker maken.


    Your make-up is terrible

    Hoihoi. Ik doe aan hardlopen, dus geen idee of ik wel in dit topic thuis hoor hahaha. Maar ik heb dus 0 motivatie. Ik volg een serie podcasts van 30 lessen, ik ben nu bij les 6 en heb nu al zin om op te geven :'D Hebben jullie tips om toch door te zetten?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...