• Omdat het er nog niet was: EEN 'OFFICIËL' FITNESS TOPIC.<3



    Ik fitness dus al 4-5 jaar (ik heb het niet precies bijgehouden) en ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om het er meer over te hebben met mensen, ideeën, oefeningen, schema's, tips uitwisselen enzo en ik dacht bij me zelf: Er moeten toch wel meer mensen hier op Quizlet zitten die fitnessen en het leuk vinden om er over te praten.....en wellicht een beetje op te scheppen als je weer vijf kilo zwaarder kan tillen.(;



    Dust TADA: dit topic ontstond, want samen is alles makkelijker dan in je eentje (behalve als je midden in je oefening zit en iemand opeens besluit om tegen je te praten, like hallooo ik heb mijn zuurstof nu hard nodig ja *zucht*) en zo kunnen de oude veteranen hier tips geven aan de mensen die het kunnen gebruiken en wellicht leer je nog nieuwe dingen van de jonkies in het fitness!8D

    Zelf zijn dit de dingen die ik graag in het topic zou willen posten:

    Oefening(en) elke dag/week
    Outfits
    Tips van de dag/week
    Prestaties
    Interessante fitness aanbiedingen (zoals matjes, fietsjes, sportkleren die je ergens goedkoop kan krijgen)
    Misschien interviews met fitness mensen als hier interesse voor is.
    Qittie van de maand (Quizlet Fittie van de maand die dan in het zonnetje word gezet?:Y)

    Als je nog ideeën hebt, laat het me weten!:Y)



    Wil je op de lijst? Vul dan het volgende lijstje in:

    Naam, leeftijd en sport+aantal jaren dat je het doet.

    Qittie's:

    -Jolijn, 19, Fitness (gewichten en cardio): 4 jaar.
    -Nikki, 23, Fitness+cardio: Tijd onbekend.
    -Sarita, 18, Krachttraining: Twee jaar.
    -Nadine, 17, Cardio en krachttraining sinds April.
    -Tesla, 19, cardio: twee maanden
    - Evelien, 18 Cardio(thuis)&Spinning
    -Sofie, 19, cardio + core stability, +/- 4 jaar

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik weet niet of jullie het al weten, maar Lidl heeft vanaf morgen weer super toffe en goedkope sportkleding in de aanbieding:












    Ik weet niet wat jullie doen...maar ik ga in ieder geval inslaan!*-*

    JA I NEED THIS IN MY LIFE. Dankdankdank.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    JA I NEED THIS IN MY LIFE. Dankdankdank.


    Graag gedaan!=3 Dus jij fitnesst ook hé?8D Ik had je nog niet gezien hier volgens mij?x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Graag gedaan!=3 Dus jij fitnesst ook hé?8D Ik had je nog niet gezien hier volgens mij?x)

    Ik probeer het zo nu en dan te doen, maar ik ben meer van de pilates. Dat is gewoon te doen op mijn slaapkamer en werkt voor mij ook echt goed. ;D


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Ik probeer het zo nu en dan te doen, maar ik ben meer van de pilates. Dat is gewoon te doen op mijn slaapkamer en werkt voor mij ook echt goed. ;D


    Nice nice.:3 Wil je op het lijstje er bij? Ik probeer hier meer mensen heen te lokken 8'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou ja, fitness, fitness... Ik ga altijd fietsen. Mag dat ook fitness heten? Ik had al een topic over wielrennen aangemaakt, maar dat is een beetje doodgebloed helaas. ><

    Spinnen dus. Mijn naam is Nikki, ben 20 jaar en ga twee keer per week, soms drie keer. Doe dit nu een krappe twee jaar, het is een combinatie van krachttraining en cardio. En je kan de weerstand zo hoog zetten als je zelf wilt, dus helemaal prima voor mij. Ik ben zelfs zo trouw dat de instructrice zich al afvraagt waar ik blijf, als ik er een keertje niet ben :'P

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 20:49 ]


    Slightly drunk.

    Ik ga binnenkort in de komende maand starten met trainen voor een halve marathon, vanaf niks, dus dat wordt nog lachen x)
    Ik moet eerst kleding en goede schoenen aanschaffen, en daarnaast hopen dat mijn lichaam mee gaat werken. Ik heb sinds december veel last van mijn rechterheup, ik zit al bij een therapeut, maar ik ga langzaam vooruit. Ik mag wel rustig van haar beginnen, maar ben wel bang dat uiteindelijk mijn lichaam het toch niet aan kan en ik mijn doel nooit ga halen ._.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb mezelf ingeschreven voor Nederlands ruigste. Hoort niet bij het fitness maar ik vind het wel leuk om mee te delen. De echte inschrijving opent pas 1 juni maar ik heb mezelf ingeschreven voor de inschrijving zodat ik een grotere kans krijg om er tussen te komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandicy schreef:
    Nou ja, fitness, fitness... Ik ga altijd fietsen. Mag dat ook fitness heten? Ik had al een topic over wielrennen aangemaakt, maar dat is een beetje doodgebloed helaas. ><

    Spinnen dus. Mijn naam is Nikki, ben 20 jaar en ga twee keer per week, soms drie keer. Doe dit nu een krappe twee jaar, het is een combinatie van krachttraining en cardio. En je kan de weerstand zo hoog zetten als je zelf wilt, dus helemaal prima voor mij. Ik ben zelfs zo trouw dat de instructrice zich al afvraagt waar ik blijf, als ik er een keertje niet ben :'P


    Haha, ja dat heb ik dus ook. Als mensen me een tijdje niet zien in de sportschool dan is het ook van: "Heb je een tijdje niet gezien hé?" (": Echt zo van : Je ziet me niet, ik ben er wel!8D

    Hoe dan ook ik zet je erbij!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Junns schreef:
    Ik ga binnenkort in de komende maand starten met trainen voor een halve marathon, vanaf niks, dus dat wordt nog lachen x)
    Ik moet eerst kleding en goede schoenen aanschaffen, en daarnaast hopen dat mijn lichaam mee gaat werken. Ik heb sinds december veel last van mijn rechterheup, ik zit al bij een therapeut, maar ik ga langzaam vooruit. Ik mag wel rustig van haar beginnen, maar ben wel bang dat uiteindelijk mijn lichaam het toch niet aan kan en ik mijn doel nooit ga halen ._.


    Oh jeetje dat vind ik echt enorm knap!(: Ik hoop voor je dat het lukt, ik zelf zou zoiets wel willen, maar ik ben daar niet vasthoudend genoeg voor.=d


    You were born original, don't die as a copy.

    ImAwesome schreef:
    Ik heb mezelf ingeschreven voor Nederlands ruigste. Hoort niet bij het fitness maar ik vind het wel leuk om mee te delen. De echte inschrijving opent pas 1 juni maar ik heb mezelf ingeschreven voor de inschrijving zodat ik een grotere kans krijg om er tussen te komen.


    Connecties, chill!:Y) Maar pfoe jullie hebben wel allemaal van die big ass doelen hé?8D Nederlands ruigste, halve marathon...toe maar!(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben vandaag die fitness kleren gaan halen bij de lidl.c: Ik wou om 09:15 daar zijn, maar het regende te hard dus uiteindelijk kon ik met de auto om 10:15 daar zijn en toen was een fitness broek die ik het allerliefste wou hebben (die palmboom broek) in maatje L al niet meer te krijgen.;c Wel een M maar het ligt er net aan hoe die valt.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    WIJ HEBBEN EEN BOSU BALL :3


    Das dit kekke ding


    I'm so happy. Buikspieren en core stability: here I come! *O*

    Ik wil er trouwens ook wel bij. Ik heb helaas geen fitnessabo meer, maar dat is op het moment ook te duur. Wil wel zombierun gaan doen en thuis buik + core trainen :Y)
    En héél véél fietsen, naar mijn werk. ^^
    Dus Sofie, 20, cardio + core stability, +/- 4 jaar

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:57 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    WIJ HEBBEN EEN BOSU BALL :3


    Das dit kekke ding


    I'm so happy. Buikspieren en core stability: here I come! *O*

    Ik wil er trouwens ook wel bij. Ik heb helaas geen fitnessabo meer, maar dat is op het moment ook te duur. Wil wel zombierun gaan doen en thuis buik + core trainen :Y)
    En héél véél fietsen, naar mijn werk. ^^
    Dus Sofie, 19, cardio + core stability, +/- 4 jaar


    Oh daar heb ik wel eens opgestaan, platte kant gebruiken, ronde kant op balanceren. Niet voor mij weggelegd.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Vandaag heb ik een lekker ´lui´ dagje gehad. Min of meer dan.=P
    En wat hebben jullie gedaan?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Is lenigheid je flexibiliteit oefenen ook een fitness?