• Omdat het er nog niet was: EEN 'OFFICIËL' FITNESS TOPIC.<3



    Ik fitness dus al 4-5 jaar (ik heb het niet precies bijgehouden) en ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om het er meer over te hebben met mensen, ideeën, oefeningen, schema's, tips uitwisselen enzo en ik dacht bij me zelf: Er moeten toch wel meer mensen hier op Quizlet zitten die fitnessen en het leuk vinden om er over te praten.....en wellicht een beetje op te scheppen als je weer vijf kilo zwaarder kan tillen.(;



    Dust TADA: dit topic ontstond, want samen is alles makkelijker dan in je eentje (behalve als je midden in je oefening zit en iemand opeens besluit om tegen je te praten, like hallooo ik heb mijn zuurstof nu hard nodig ja *zucht*) en zo kunnen de oude veteranen hier tips geven aan de mensen die het kunnen gebruiken en wellicht leer je nog nieuwe dingen van de jonkies in het fitness!8D

    Zelf zijn dit de dingen die ik graag in het topic zou willen posten:

    Oefening(en) elke dag/week
    Outfits
    Tips van de dag/week
    Prestaties
    Interessante fitness aanbiedingen (zoals matjes, fietsjes, sportkleren die je ergens goedkoop kan krijgen)
    Misschien interviews met fitness mensen als hier interesse voor is.
    Qittie van de maand (Quizlet Fittie van de maand die dan in het zonnetje word gezet?:Y)

    Als je nog ideeën hebt, laat het me weten!:Y)



    Wil je op de lijst? Vul dan het volgende lijstje in:

    Naam, leeftijd en sport+aantal jaren dat je het doet.

    Qittie's:

    -Jolijn, 19, Fitness (gewichten en cardio): 4 jaar.
    -Nikki, 23, Fitness+cardio: Tijd onbekend.
    -Sarita, 18, Krachttraining: Twee jaar.
    -Nadine, 17, Cardio en krachttraining sinds April.
    -Tesla, 19, cardio: twee maanden
    - Evelien, 18 Cardio(thuis)&Spinning
    -Sofie, 19, cardio + core stability, +/- 4 jaar

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    In mijn geval ben ik eerder de 'vlieg' zo iemand die je niet hoort of ziet maar die je wel molt.(": Hehe, ik kan niet wachten tot het ooit werkelijkheid word. Ik vond paintball al te leuk.x)

    Haha, op dat gebied ben ik een watje xp
    Ik ben ook zeer slecht om uit mijn comfort-zone te stappen. Dus toen ik eenmaal de kans had om te paintballen heb ik het niet eens gedaan ;x En karten heb ik ook pas na de 3e mogelijkheid gedaan.

    Het lijkt me trouwens ook handig als ze met een soort van sensoren ofzo werken of een camera die je bewegingen registreert en op die manier krijg je feedback op hoe je de beweging uitvoert (om weer terug te komen op virtual reality). Dan wordt het ook een wedstrijd om het juist te doen, want als je de beweging maar half doet of verkeerd: game over. Blijven proberen ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Saritaaaa, zou je mij ook willen helpen? Ik heb mijn spieren vermoord de laatste weken, er is echt nog maar weinig van over helaas. ;c Zou je misschien een klein schema om mee te beginnen kunnen sturen? Als je daar tijd voor hebt.


    Your make-up is terrible

    Ik ga sinds 2 maanden minimaal 1 keer per week naar de sportschool voor cardiotraining. Vooral na maand 1 merkte ik al veel verschil met een half jaar geleden. Mijn moeder en een vriendin van me heb ik in het proces ook geïnspireerd om naar de sportschool te gaan. ^^
    (Tesla, 19, Cardio)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Manami schreef:
    Ik ga sinds 2 maanden minimaal 1 keer per week naar de sportschool voor cardiotraining. Vooral na maand 1 merkte ik al veel verschil met een half jaar geleden. Mijn moeder en een vriendin van me heb ik in het proces ook geïnspireerd om naar de sportschool te gaan. ^^
    (Tesla, 19, Cardio)


    Yay, goed bezig!(: Ik heb je er bij gezet.(:

    Voor wie interesse heeft ga ik morgen een aantal van mijn schema's online zetten hier.:3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:55 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Flazeda schreef:
    Saritaaaa, zou je mij ook willen helpen? Ik heb mijn spieren vermoord de laatste weken, er is echt nog maar weinig van over helaas. ;c Zou je misschien een klein schema om mee te beginnen kunnen sturen? Als je daar tijd voor hebt.


    Natuurlijk! Zo kan ik er ook weer van leren. Het wordt wel allemaal hoogstwaarschijnlijk aankomende week want deze week zit ik vol met school.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Zo kan ik er ook weer van leren. Het wordt wel allemaal hoogstwaarschijnlijk aankomende week want deze week zit ik vol met school.


    Awesome, thanks! En dat is geen probleem, ik ga deze week toch niks uitvoeren, haha.


    Your make-up is terrible

    Lost_Girl schreef:
    (...)
    Haha, op dat gebied ben ik een watje xp
    Ik ben ook zeer slecht om uit mijn comfort-zone te stappen. Dus toen ik eenmaal de kans had om te paintballen heb ik het niet eens gedaan ;x En karten heb ik ook pas na de 3e mogelijkheid gedaan.

    Het lijkt me trouwens ook handig als ze met een soort van sensoren ofzo werken of een camera die je bewegingen registreert en op die manier krijg je feedback op hoe je de beweging uitvoert (om weer terug te komen op virtual reality). Dan wordt het ook een wedstrijd om het juist te doen, want als je de beweging maar half doet of verkeerd: game over. Blijven proberen ;p



    Voor mensen die nog interesse hebben, met dit schema werk ik nu:

    Van te voren doe ik zelf 5 minuten cardio als warming up en erna minstens 15 minuten cardio, ideaal is 30 minuten en dan 10 minuten wandelen, tien minuten fietsen en tien minuten op de crosstrainer zodat je steeds iets anders doet. Dat geeft je lichaam echt een 'schop' zeg maar en cardio na je gewichten zorgt voor meer vetverbranding dan als je van te voren cardio doet. Dit komt doordat je pas na 30 minuten cardio in je vetverbranding zit, maar als je gewichten doet zit je gelijk in je vetverbranding.^^




    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weiger dit topic te laten sterven.(": Daarnaast ben ik nu bezig aan een suiker afkick, ik heb morele steun nodig jongens.(": Ik voel me een slaap vaatdoekje momenteel.

    Hoe dan ook, LOOK WHAT I BOUGHT YESTERDAY:



    AREN'T THEY PRETTY?!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja omg, die zijn echt mooi o.o

    Ik ga ook van suiker afkicken! Momenteel al mee bezig.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Ja omg, die zijn echt mooi o.o

    Ik ga ook van suiker afkicken! Momenteel al mee bezig.


    Ja hé?:y) *PROUD MOMMA OF NEW SHOES =P*
    Ze waren eerst 125 euro, afgeprijsd van 90 en toen had ik nog een kortingscode van 10% die in de winkel ook geldig was en toen waren ze nog maar 81. Ik had ook nog vvv bonnen voor 65 euro dus uiteindelijk heb ik 16 euro cash betaald.=3 Als dat geen goede deal is weet ik het ook niet meer! *-*

    Bruh ik ben er nu mee bezig, de eerste drie dagen zijn zo zwaar, maar ook omdat ik diabetes heb.=\ Mijn bloedsuikerspiegel daalt dan ook nog eens extra snel als ik afkick van suiker, waardoor ik nog extra naar suiker verlang want dat doet een lage bloedsuikerspiegel dus met je, dan wil je alleen maar vreten en vreten.;-; sos, save me.

    Nog tips?D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat is super nice! Voor zoiets had ik mijn schoenen ook, haha. Ook Nikes.

    Ja, eet genoeg proteïne en vet! Daarvan zit je langer vol en heb je minder zin om suiker te eten. ;3 Ik ben aan het vasten (bijna klaar met de 4de dag) en het is moeilijk, haha. Zeker als ik met Mitchell ben die constant eet. Maar ik hou ervan vast omdat het zo goed is voor mijn gezondheid. Ik heb de laatste maand echt enorm veel suiker en koolhydraten gegeten en ik was constant hongerig daardoor. Mijn huid heb ik ook naar de tering geholpen ermee, lol.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Dat is super nice! Voor zoiets had ik mijn schoenen ook, haha. Ook Nikes.

    Ja, eet genoeg proteïne en vet! Daarvan zit je langer vol en heb je minder zin om suiker te eten. ;3 Ik ben aan het vasten (bijna klaar met de 4de dag) en het is moeilijk, haha. Zeker als ik met Mitchell ben die constant eet. Maar ik hou ervan vast omdat het zo goed is voor mijn gezondheid. Ik heb de laatste maand echt enorm veel suiker en koolhydraten gegeten en ik was constant hongerig daardoor. Mijn huid heb ik ook naar de tering geholpen ermee, lol.


    Dat is echt zo van: Ze zijn mooi en voor dat geld zou ik geen betere schoenen kunnen krijgen.<3 Gewoon het feit dat ze mooi zijn, is geeft al voldoening, maar het feit dat ze ook nog eens goedkoop zijn is gewoon *W(HFNWIJD(J YES!* snap je?='D

    Meh, dat doe ik helaas allemaal al.(": Nou hmmm mijn lichaam kan echt enorm veel hebben, maar het is gewoon niet gezond en op de lange termijn is het gewoon crap en geeft je lichaam het ook op.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Lost_Girl schreef:
    Even MT, want na de examens hoop ik hier wat actiever te worden. Bedoelen jullie met fitness ook thuis? Want ik heb echt een geweldig programma gevonden dat misschien met motivatie zeer goed kan helpen en ik ben van plan eraan te beginnen na de examens.
    Het is een soort verhaal, waarin jij het hoofdpersonage bent en actief moet meespelen! http://darebee.com/programs/age-of-pandora.html
    Dus dat wou ik even delen, want mij klinkt het gewoon zooo awesome, haha ^^


    Dit is zo gaaf c:
    Ik ben Evelien en ik doe eigenlijk vooral cardio (thuis), al ga ik als ik op kot zit elke week eens spinning doen, al gaat dat momenteel niet echt meer met de examens :')
    Ik ben wel van plan deze zomer met krachttraining te beginnen.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik weet niet of jullie het al weten, maar Lidl heeft vanaf morgen weer super toffe en goedkope sportkleding in de aanbieding:












    Ik weet niet wat jullie doen...maar ik ga in ieder geval inslaan!*-*

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 18:25 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Agent schreef:
    (...)

    Dit is zo gaaf c:
    Ik ben Evelien en ik doe eigenlijk vooral cardio (thuis), al ga ik als ik op kot zit elke week eens spinning doen, al gaat dat momenteel niet echt meer met de examens :')
    Ik ben wel van plan deze zomer met krachttraining te beginnen.


    Ik zet je erbij.=3


    You were born original, don't die as a copy.