• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Jeroen:
    "Alsjeblieft stop boos worden is niet goed voor je. En jullie maken me boos dus stop dadelijk krijg ik rimpels of grijs haar." Snel wou ik een gevatte opmerking maken over Amber haar haar maar Fabian was me voor, "Dan mag je wel gaan oppassen, want ik zie er al één." boos keek ik naar Fabian.
    "Prutsers" zei ik zacht maar gemeend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Ik draaide me om naar Jeroen terwijl Amber gillend richting de badkamer rende. "Prutsers" hoorde ik Jeroen zacht mompelen. Hij keek me boos aan en ik keek hem terug boos aan, maar dan iets minder. "Heb jij niks beters te doen?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    "Ik was bezig om naar de keuken te gaan voor voedsel, maar nu ik jouw heb gezien heb ik toch geen honger meer..." zei ik gemeen, ik ergerde me dood aan Fabian.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Ik was bezig om naar de keuken te gaan voor voedsel, maar nu ik jouw heb gezien heb ik toch geen honger meer..." ik slaakte een diepe zucht. Het boeide me altijd vrij weinig wat Jeroen zei. Het ging het ene oor in en de andere weer uit. "Verkeerde been uit bed gestapt?" vroeg ik.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    "Weet ik niet, weet jij dan met welk been je uit je bed moet stappen? Ik raak altijd in de war..." zei ik sarcastisch.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Gefrustreerd streek ik mijn handen door mijn haar en zuchtte diep. "Weet je wat? laat ook maar. Het is dat je een jongen bent anders zou ik haast denken dat je ongesteld bent." Ik was totaal niet goed in een discussie voeren met Jeroen, maar toch deed ik het keer op keer.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    "En dat snap ik niet... je hebt helemaal geen respect voor meisjes... ik bedoel je scheld nu zo ongeveer iemand uit... prutser."
    Fabian kan niet echt goed discussies voeren met me maar dit was wel een goede, ik was even de kluts kwijt...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Lachend keek ik Jeroen aan. Hij had even niks te zeggen. "In principe scheld ik je nu niet uit. Als ik had gezegd je bent een meid met je ongesteldheid, dan zou het een belediging zijn. ik maak nu enkel maar een statement." Deze discussie leek beter te gaan verlopen voor mij.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    "Het zou eraan liggen, als ik nu ook nog eens chocolade zou pakken, dan was het echt ongesteld, maar als het komt doordat ik chagrijnig ben en vandaag geordend bezig ben dan ben jij dus elke dag ongesteld..." zei ik een heel klein beetje onzeker, Fabian gebruikte moeilijke woorden.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Ongesteldheid heeft een periode Jeroen." ik moest lachen om zijn opmerkingen. "Niet goed opgelet tijdens biologie tijdens het Thema voortplanting?" Nu nog iets over het chagrijnig zijn. "Zie je deze lach?" ik wees naar mijn gezicht. "Volgens mij is dat geen chagrijnigheid." ik had hem nu. Nu maar hopen dat hij niet weer een opmerking er tegen in ging brengen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    "Nee ik let niet op bij dat soort lessen, dat doen alleen nerds en prutsers... Maar daar pas jij allebei goed bij he Fabian? Of weet je er nou zoveel over omdat je gewoon een Fabienetje bent?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Door de reactie van Jeroen en door het woord prutser wist ik dat ik deze discussie gewonnen had. Dat was ook voor het eerst. Nu moest ik me niet tot zijn niveau verlagen. Ik bleef hem enkel aanstaren en schudde mijn hoofd.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    Ik voelde dat Fabian op me neer keek, dat is geen goed teken, ik moet voor mezelf opkomen... Maar hoe, ik weet helemaal niets van meisjes en school...
    Vooral van school niet...
    "Maar nu moet je me toch eens vertellen, welk been is dat het goede been?" fluisterde ik sarcastisch


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Maar nu moet je me toch eens vertellen, welk been is dat het goede been?" Dit was een inkoppertje. Ik zou Jeroen wel willen zoenen. hij had zojuist zijn eigen graf gegraven. "Het been waar jij nooit mee je bed uitstapt." probeerde ik zonder te lachen te zeggen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    ****** hij had me, ik kon geen kant meer op. "Fabian kom eens dichterbij, ik moet je wat vertellen." Fabian kwam dichterbij zodat ik in zijn oor kon fluisteren.
    "PRUTSER!!" Schreeuwde ik in zijn oor.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]