• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    Nu was het alleen maar op Black wachten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Can you imagine the irony?


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    We logen tegen de wereld, maar niet tegen elkaar.

    En dat is stiekem een LEUGEN maar dat WEET HIJ NIET en ik ben op dit moment HEEL EMOTIONEEL OVER MIJN EIGEN VERHAAL SORRY. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Pelle," zei hij, en hij opende zijn ogen weer. "Ik ben een neef van prins Émile."

    DRAMA HOLY SHIT


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Longing for a future just inches out of his reach.


    Ex astris, sciencia

    I love thinking about it, dreaming about it and talking about it.

    Het was bloedheet buiten en hierbinnen smolten we al helemaal weg, maar dat weerhield ons er niet van om met een hevig geëmotioneerde blik in de toiletpot te turen.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Het was bloedheet buiten en hierbinnen smolten we al helemaal weg, maar dat weerhield ons er niet van om met een hevig geëmotioneerde blik in de toiletpot te turen.


    Deze vind ik oprecht prachtig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    He can’t tear his eyes away from Colin’s body, which is slumped against the doorpost like he has just fallen asleep there that morning and never woke up.


    Ex astris, sciencia

    En de zon is altijd grijs gebleven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Handen die bebloed waren sloegen op het raam en rode vegen bleven achter op het glas.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ik heb honger


    ik heb honger

    Of ik heb iets ontzettend slims gedaan, of ik heb mezelf in een valkuil geholpen.


    i wanna die with you once or twice.

    Maar Buizel wil er alles aan doen om zijn vrijheid te behouden.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    We nemen ook oud brood mee voor de eendjes.