• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    "Laat haar liggen. Ze heeft koorts." De vrouw legt een koud washandje op mijn voorhoofd.

    “Ik denk dat je maar beter via het raam kunt gaan. Ze laat je niet met rust, geloof me.”

    Hij dacht over zijn land zoals ik dacht over Lek.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I can't lose you


    Ex astris, sciencia

    Waarom moesten ze uitgerekend mij met een mens opschepen? En uit alle mensen: waarom May?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    “Een draak in deze maatschappij heeft geen leven, en zonder je vleugels zou je een prima kandidaat zijn voor onze park, waarbij iedereen je kan bezichtigen, je zal zeker niet alleen zijn. Wees daar vooral blij om.”
    Mijn leven was compleet ingestort.


    ( XD )


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    "Be careful, Steve," Natasha replies coldly. "Your place in this investigation is on the line."


    Ex astris, sciencia

    Emma leek het daar mee eens en we spraken af in de bar waar we samen voor het eerst uit gingen.

    Ik keek niet achterom.

    Dum dum DUMMM.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Bah, Seneca. Ik háát Seneca," mompelde Bahorel, maar hij hield er verder zijn mond over.

    i feel u bahorel


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'Ik denk dat je te levendig gedroomd hebt, Nevvie.' Mijn beste vriendin schuift de broodjes op een bord.

    "I want to tell her how I've been feeling about her this whole time before I leave and never come back."


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    In een karaktersheet van een RPG:
    "Despite my markings, I find myself acting pretty human. Yes, I could remove them, but they're a part of me. Without them I'd feel empty."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanhopig haal ik mijn hand door mijn haar en kijk nogmaals om me heen.

    Ze was toch dood? hoor ik ze denken. Ik heb haar lijk op de grond zien liggen.


    i wanna die with you once or twice.