• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ja dat zie ik," zeg ik lachend "anders stond je niet te praten tegen mij,". Ik loop de hoofdstraat in. "Ik kom eigenlijk vooral uit de Baltische staten Letland en Estland," zeg ik "ik heb er onderzoek naar gedaan,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oke! Leuk!" Antwoorde ik. We liepen een mooi klein hotelletje binnen. Ik drukte het belletje in.



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    Als we aankomen in het hotelletje loop ik richting de receptie. "Ik laat jou maar uitleggen wat voor kamer je wilt," zeg ik lachend "ik heb namelijk al thuis een eigen kamer.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Er kwam een vrouw aangelopen. "Kamer voor 2? Net getrouwd? Of op huwelijksreis?" Wat was ze opdringerig. "Euhm, neen. Enkel voor mij." Antwoorde ik. En ik kleurde rood. "Graag de goedkoopste éénpersoonskamer."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    Toen de vrouw dacht dat wij getrouwd waren, schudt ik hevig mijn hoofd nee. "Sorry, we zijn niet getrouwd. Ik ben een single zeventienjarige,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Nadat we zeiden dat we GEEN koppel waren, dan keek de vrouw ons raar aan. "Dit is de goedkoopste kamer. Kamer 23. 3 euro per dag." Dat was goedkoop zeg! "Oké, dat is goed! Ik neem het!" "Ellie, ik denk dat onze wegen hier tijdelijk scheiden. Hoe kan ik je bereiken?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ik zie inderdaad dat onze wegen zullen scheiden," zeg ik "je kan me vinden in mijn huis in Averlyn Street 53 of bij Granny's want ik ga avond eten en daarna overnachten,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oke, tot ziens dan maar!"

    Lisa

    Nadat ik met Henry een rondje paard had gereden besloot ik te kijken hoe het met de schildpad ging.



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ciao," zeg ik terwijl ik het hotel uitloop. Ik loop richting Granny's maar dan word ik in een donker steegje geduwd. Ik voel een mes op mijn keel en ik weet meteen dat dit Jos is. "Je houdt je niet aan je woorden stoute meid," zegt ze als het mes tegen mijn keel aanduwt. Ik gil het uit van de pijn. Een aantal lichte wonden veder wordt ik op de grond gesmeten. "De volgende keer wordt het erger, en durf niet te gillen,". zegt ze als ze weer verdwijnt waardoor ik angstig op de grond lig.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Opeens besefte ik dat ik Ellie's jas daarstraks had aangenomen, en in had deze nog vast. Ik ging eerst alles op mijn kamer zetten, en deed mijn jas uit en die van Ellie aan. Een jas is een jas toch? Ik ging naar buiten. Ze ging naar Granny's toch? Opeens hoorde ik geluiden in een donker steegje. Ellie lag op de grond met enkele sneden. "Wwwwat is er gebeurt?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    Opeens zie ik Joseph voor mijn neus, die nog niks weet over Jos. "Laten we maar zeggen dat er hier een gek rondloopt die me al een tijdje treitert," zeg ik terwijl ik moeizaam opsta.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oh, oke." Antwoord ik. Ik weet 99,9999...% zeker dar ze iets verbergt. Ik besef dat ik de vrouwenjas nog aan heb. "Hier, euhm. Je jas." Ik doe haar jas uit en doe hem aan bij Ellie. "Moet ik een ziekenwagen bellen ofzo?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Dankjewel," zeg ik als ik mijn jas terug heb. "Je hoeft geen ziekenhuis te bellen. Ik ben er deze periode te vaak geweest en hun aanschouwen me als totally nuts," zeg ik lachend.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oke, maar wie of wat was dat?"