• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oke dan zorgen we ervoor dat er niemand meer sterft... (onmogelijk)" We kwamen aan bij de vlieghaven, ik nam mijn pasje en kreeg mijn koffer. Ik keek alles grondig na. Pffffieuw mijn wapen zat er nog in...



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ik wens je er veel geluk mee," zeg ik. Als Joseph z'n koffer controleert en een vuurwapen heeft, loop ik angstig naar achter "je gaat me toch niet neer schieten?" zeg ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "Wat zie jij er trouwens uit lieverd. Slechte nacht gehad?" vroeg ze bezorgt. 'Ik staarde naar de grond. 'Ik had weer een nachtmerrie.' mompelde ik zachtjes. Regina knielde neer bij Henry. "Henry, je hebt er een zus bij." zei ze. "Huh?" vroeg Henry verbaast. Ik snapte dat dit erg verwarrend klonk. "Ik euh... Ik heb Ruby geadopteerd." antwoordde Regina ze bloosde er bij. Ik glimlachte naar haar. Eigenlijk was het raar, dat ze een volwassen vrouw als ik adopteerde. Maar het boeide mij niet, ik voelde mij weer een klein beetje kind. "Dus, dan is Ruby nu mijn grote zus?" zei Henry enthousiast waarop Regina ja knikte. "Ik wist wel dat er een happy end voor je zou komen!" riep Henry terwijl hij haar omhelsde. Ik straalde, dit was precies wat Regina nodig had. Haar band met Henry was heel sterk, het was mooi om dat te zien. Maar wacht, noemde hij mij nou Regina's happy ending? Ik keek verbaast naar de jongen, die ik vanaf nu mijn broertje zou noemen. Ik liep naar het tweetal toe en omhelsde beide.


    When you believe your dreams come true

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik wens je er veel geluk mee," zegt Ellie. "Je gaat me toch niet neer schieten?" "Nee hoor. Ik heb het gewoon nog. In Rusland en Amerika heeft iedereen dat. Dat weet je toch wel?" Ik propte snel het vuurwapen weg in mijn zak en zei "Kom je terug mee naar Storybrooke? En weet je daar soms een slaapplek? Ik heb zelf nog geen eigendom en hier, dus..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ik heb niet zo veel ervaring met dat," zeg ik "Ik weet enkel veel over Griekenland en Cyprus, waar ik opgegroeid ben,". "Misschien in een hotel?" Zeg ik als ik het vliegveld uit loop "dan kan je sparen voor een huis om daar in te trekken,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "En weet je hier ergens een hotel?" Ik legde mijn haar eventjes goed. Dan keek ik weer enkele seconden subtiel in mijn jaszak, ofdat mijn mantel er nog inzat. Ik heb het nu al lang kunnen volhouden. Zou ik het haar zeggen? Ze valt wel te vertrouwen en heeft mij ook haar geheim verteld. Seffens misschien...

    Waarom heb je 2 namen?



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "In de hoofdstraat is een hotel," antwoord ik terwijl ik mijn jas dichtdoe.

    De andere naam is haar werkelijke naam[/spoiler]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Bedankt, ik weet het wel te vinden."

    Regina

    'Ik had weer een nachtmerrie.' mompelde Ruby zachtjes. Ik keek Ruby bezorgd aan, maar ze kwam al snel onze kant op en omhelsde Henry en mij. "Heerlijk dit." fluisterde ik. Ze zouden eens moeten weten dat dit nog maar het begin was van mijn happy end. Ik zou Jos nog een keer om hulp moeten vragen en daarna kon ik de vloek ik werking zetten. "Zo de familie is bij elkaar zie ik?" Ik keek naar de trap waar Graham aangekleed stond.

    Graham

    Ik draaide me weer om en trok de dekens wat hoger. Plots schoot ik overeind. "Shit!" ik had mijn nachtdienst al geskipt en moest nu echt terug naar het bureau. Hoe leuk ik het ook had bij Ruby, hoe fijn ik het ook vond. Ik moest mezelf haasten. Er lagen nog stapels documenten die ik moest behandelen. Ik kleedde me zo snel mogelijk aan en liep de kamer uit. Bovenaan de trap zag ik Henry, Ruby en Regina elkaar omhelzen. "Zo de familie is bij elkaar zie ik?" zei ik lachend terwijl ik naar beneden liep. Beneden aangekomen gaf ik Ruby een zoen, Regina een knikje en bij Henry woelde ik even door zijn haar waarna ik mijn leren jack pakte.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Zal ik je alleen laten?" vraagt Ellie terwijl ze haar telefoon pakt.

    ik heb nu genoeg tijd om te spelen als Ellie

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 16:37 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Nee hoor, kom maar mee!"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Oké," zeg ik terwijl ik richting het hotel loop. "Hoelang blijf je hier trouwens?" vraag ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Als het me hier bevalt eeuwig. Anders verhuis ik naar Azië. Naar Aziatisch Cyprus ofzo."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Grappig, ik woonde me hele leven in Cyprus," zeg ik glimlachend "Ook al kwam ik er achter dat ik geen graadje Cypriot bloed bezit,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik ken mijn oorspronkelijke afkomst niet eens. Ik heb op vele plekken gewoond, maar ja. Ik heb tot nu toe mijn hele leven al overleefd he!"