• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 20:17 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Ze heet Jos," zeg ik "Ze kan zich omtoveren tot andere mensen om ons te manipuleren. Ze wilt dat ik doe wat ze wil want anders dood ze me,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Creepy... Dus, het kan dat die Jos nu mijn lichaam heeft?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Nee, want dan zou jij je totaal anders gedragen," zeg ik "en haar voorkeur gaat naar mensen die hier langer wonen,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oh, maar dan kan jij dus nu, Jos zijn?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Nee, want ik blijf gewoon mezelf, maar Jos loopt dan ook rond met exact hetzelfde uiterlijk als die van mij,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oke, maar het kan dat jij niet Ellie bent. Dat jij van innerlijk Jos bent en van uiterlijk Ellie. En dat je zelf die wonden hebt gecreëerd. Ik vertrouw jouw, maar toch heb ik dubbele gevoelens..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Als Jos mij was, zou ze je allang hebben gedood," zeg ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Oftewel mijn vertrouwen winnen en dingen laten doen die ik anders niet zou doen."



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Dus je zegt dat ik Jos ben die mijn hele verblijf hier al zwaar maakt en mij wilt doden?" zeg ik boos "dit is echt een belediging,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Joseph Lloyd Dombrowski

    "Ik wil je zeker niet kwetsen. Ik wil gewoon de je in ziet dat het kan. Zeker omdat hij je dood wilt, kan dit. We kunnen beter iets afspreken waarmee we elkaar kunnen herkennen. Bijvoorbeeld een soort van code." Ik voelde me echt niet goed... Ik wilde haar niet kwetsen. Ze was de enige die ik écht kon vertrouwen... Ik wilde in huilen uitbarsten maar vermande mezelf.



    Elina 'Ellie' Kyriakou|| Elina Gabriella Sirmaisa

    "Jos zou geen elementen kunnen gebruiken,"mijn ogen glinsteren van bijna tranen en daarna maak een vuurbal die ik daarna doof "en ik kan dat wel,". Vervolgens vraagt hij of we een code kunnen maken. "Ik heb geen idee voor een code,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    sorry moet weg, ik ben terug ten laatste om 9 uur

    Ruby

    "Heerlijk dit." hoorde ik Regina. Ik grijnsde. "Zo de familie is bij elkaar zie ik?" klonk het boven aan de trap. 'Mijn held,' zei ik overdreven. Graham kwam naar beneden lopen en gaf mij een kus. 'Wat ga je doen?' vroeg ik toen hij zijn jack pakte. 'Ga je nu al naar het werk? Je hebt nog niet eens ontbeten.' Ik keek hem vragend aan. 'En ik moet ook mee,' Ik wilde al naar buiten lopen in mijn pyjama.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Wat ga je doen?' vroeg Ruby toen ik mijn jack pakte. "Werk," mompelde ik. 'Ga je nu al naar het werk? Je hebt nog niet eens ontbeten.' Ruby keek me vragend aan. "Ik haal wel snel een tosti bij Granny en zoveel honger heb ik nu ook weer niet." ik voelde of ik mijn autosleutels had, maar die lagen nog op het bureau aangezien ik was wezen wandelen met Ruby. "Ik ga vast een begin maken aan alle dossiers op te stellen. Ga jij rustig ontbijten met Regina en Henry en dan zie ik je vanzelf wel verschijnen. Ik zag een glimlach op het gezicht van Regina. Ze was me dankbaar dat ik de drie nog even samen liet. "En als je mee zou gaan..." ik bestudeerde Ruby van top tot teen. "Echt niet zo!" zei ik al lachend. Ik gaf haar nog een zoen en liep de deur uit.

    Regina

    "Zullen we de tafel dan maar dekken?" vroeg ik Ruby en Henry nadat Graham de deur uit was.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Ik haal wel snel een tosti bij Granny en zoveel honger heb ik nu ook weer niet." Ik keek hem afkeurend aan. "Ik ga vast een begin maken aan alle dossiers op te stellen. Ga jij rustig ontbijten met Regina en Henry en dan zie ik je vanzelf wel verschijnen." Ik wilde protesteren. "En als je mee zou gaan..." hij bestudeerde mij van top tot teen. "Echt niet zo!" zei hij al lachend. Ik kreeg een zoen en daarna vertrok hij. Ik keek naar beneden en zag dat ik nog in mijn pyjama stond. 'Oh,' stamelde ik. Ik voelde dat mijn hoofd rood werd, snel sloot ik de deur. "Zullen we de tafel dan maar dekken?" vroeg Regina. Ik zuchtte 'Oke vooruit dan maar.' Maar stiekem vond ik het helemaal niet erg om nog even thuis te blijven. Ik liep naar de keuken en deed een aantal bolletjes in de oven. Snel dekte ik de tafel, zodat Regina en Henry niets hoefden te doen. 'Waar was je eigenlijk vannacht?' Ik keek Regina vragend aan. Het schoot mijn ineens te binnen dat ze vannacht een afspraak had met iemand. Ondertussen nam ik plaats aan de tafel en pakte mijn mobiel en appte Graham Ik mis je X Ik plaagde hem maar, maar ik wist wel dat ik niet lang zonder hem kon.


    When you believe your dreams come true