• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke

    Dit Topic is voor het spelen van de Personen, er komt ook een Praattopic, daar komen de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jo:
    "Je hebt het avondeten gemist." Zei Fabian half lezend.
    "Wacht, wat?!"
    "Het avondeten..." Zei Fabian nog een keer.
    "Joh je meent het..." Zei ik sarcastisch, "waarom heb je me niet wakker gemaakt??" Zei ik boos.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Jij gaf mij die ketting niet terug, waarom zou ik jou dan wel eten geven?" Ik keek geïrriteerd op van mijn boek.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Ik ben niet gehandicapt ofzo, je had me gewoon wakker kunnen maken, je hoeft me niet te voeren!" Zei ik boos, "en trouwens, je had me al genoeg 'gestraft' in de badkamer! En doe nou niet alsof je leest want dat doe je niet!" Zei ik boos


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Ten eerste," ik sloeg mijn boek dicht. "ik was nooit van plan om je te voeren. Dit is een internaat en geen bejaardenhuis. Iemand eten geven is gewoon een bord voor je neus zetten en klaar. Anders had ik wel gezegd jou te eten geven. Dan zou ik je voeren. Ten tweede, gestraft? Je verzette je niet echt hè toen ik dat deed. En zeg nou zelf als je moest kiezen de manier waarop Mick het deed of ik? Dan denk ik wel mijn manier, of niet?" ik knikte hevig met mijn hoofd. "Ten derde, met dat gezeik van jou kan ik inderdaad niet lezen." Ik smeet het boek op het bureau.

    "Ik ben niet gehandicapt ofzo, je had me gewoon wakker kunnen maken, je hoeft me niet te voeren!" Zei ik boos, "en trouwens, je had me al genoeg 'gestraft' in de badkamer! En doe nou niet alsof je leest want dat doe je niet!" Zei ik boos


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    Fabian smeet zijn boek op zijn bureau en keek me doordringend aan.
    "Wat?!" Zei ik boos, "Wat wil je dat ik zeg!?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Waarom wil je elke keer iets zeggen? Gewoon ja knikken en stil zijn is ook goed. We moeten deze kamer met elkaar delen dus laten we op z'n minst niet elke schreeuwen elkaar wanneer we een gesprek hebben." Ik merkte dat ik haar met mijn drie redenen had stil gekregen. Ik werd steeds beter in discussiëren


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    Ik knikte, misschien had hij wel gelijk...
    Ik ging zitten op mijn bed en pakte een boek, ik zag Fabian verbaasd kijken.
    Waar ben ik mee bezig? Wrm doe ik wat hij wil?
    Langzaam begon ik met neuriën, van zacht naar hard.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Tot mijn verbazing deed Jo nog ook wat ik zei. Ze stopte met praten en ging een boek lezen, maar mij geluk liet me in de steek wanneer ze ging neuriën. "STOP!" zei ik boos.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "STOP!" Riep Fabian boos.
    Rustig schudde ik mijn hoofd van nee en ging harder neuriën waardoor Fabian boos opstond.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Ik was er weer klaar mee voor vandaag opnieuw pakte ik mijn boek en ging wéér de kamer uit. Opnieuw ging ik in de woonkamer zitten. "Wat was die Jo toch irritant." mompelde ik.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    Meteen pakte Fabian zijn hagje op en liep weg.
    "Eindelijk..." Mompelde ik. Snel ging ik op zoek naar kostbare spullen in zijn laatjes, het enige wat ik vond waren boeken: Atlantis was de titel van een boek. Snel pakte ik hem, ging zitten op mijn bed en begon te lezen...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    mt

    ( kan er misschien nu iets gebeuren dat ik Fenne naar het Internaat gaat?)

    ( sorry verkeerde maar wel mijn vraag)

    ( effe wat nu tussen Lisa en ik ineens oke? )