• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke

    Dit Topic is voor het spelen van de Personen, er komt ook een Praattopic, daar komen de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fenne zegt: 'Hoe lang duurt het nog tot onze taxi er is?'

    Lisa

    'ik zou het niet weten.' Ik zag in de verte een auto. 'misschien is dat onze taxi?' Ik wees naar de taxi. 'weet je eigenlijk waar we heen gaan?'

    Fenne zegt: 'Volgens mij een internaat. Net als jou zus en mijn zus. Ik hoorde van Amber dat het daar verschrikkelijk is.'




    ( oke ik maak mezelf meer Amber al ben ik ook zo een bitch die alles bij pappie regelt. Serieus ik vraag iets aan paps hij doet het ook nog eens hoe erg het ook is )

    Lisa

    'van Noa heb ik niet vel gehoord. ZE vond het ook niet zo Super leuk dat weet ik wel.' De taxi stopt voor ons. 'zullen we instappen?' Ik stapte in.

    Fenne:

    Ik ging er achter aan. Ik ben zo zenuwachtig. En zei super zenuwachtig: "Oh ik ben zo zenuwachtig."

    Lisa

    'ik ook een beetje.' 'ik hoop dat we er zo zijn.'

    (zullen we het rij gedeelte overslaan? Zo ja dan schrijf je dat we er zijn Fenne.)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 16:24 ]

    Fenne:
    "Oh ik vindt dit best eng. Wij zijn 13 hun al kei oud. En dit lijkt me echt een oud huis echt goor, maar ja pappie kan wel alles voor me regelen"
    En ze belt aan.

    Jo:
    Ik hoor de bel, snel loop ik naar de deur toe en zie twee wat jongere meisjes staan.
    "Wat moet je?" zei ik chagrijnig


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fenne:
    "Het zusje van Jeroen he? Ik mag jou dus echt niet"

    Jo:
    "En waarom denk je meteen dat ik het zusje van Jeroen ben?" zei ik boos


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fenne:

    "Jullie hebben dezelfde uitstraling. En oh ja. Amber zei me over jou. En je bent al zo als ik dacht. " Toen zei ik een tikje bitchy: "Maar ja uh. We gaan nu naar binnen en ik wil mijn kamer zien."

    Jo:
    Snel stapte ik opzij en smeet de deur dicht.
    "Vraag maar aan Viktor, of aan je lieve PAPIE!" zei ik en liep naar de woonkamer met het boek van Atlantis nog vast om daar verder te kunnen lezen...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lisa

    'doe normaal en laat Fenne met rust!'
    Zeg ik Jo na.

    (ik lijk niet veel op Noa xD)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 16:36 ]

    ( Serieus ik lijk echt heel erg op Amber ik doe echt heel erg als haar alleen bij jullie probeer ik me anders te gedragen weet niet wat het is )

    Fenne:
    Ik wordt een beetje boos. Maar doe vriendelijk tegen Lisa, want zij is tenminste aardig. "Ahw je bent zo lief."


    ( victor i need him )

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 16:39 ]

    Lisa

    'dankje, jij ook!'