• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke

    Dit Topic is voor het spelen van de Personen, er komt ook een Praattopic, daar komen de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Trudie:
    "Eten!!" schreeuwde ik door het hele huis, ik had iets heel lekkers gemaakt voor de nieuwe kinderen. Pannenkoeken.
    Ik moest heel snel nog iets lekkers maken. "Eten!" riep ik voor de tweede keer. Appie was al gaan zitten maar nog lang niet iedereen.
    Daar kwamen ze al, Jeroen, Fabian, een nieuw meisje, nog een nieuw meisje, Amber, nog een nieuw meisje, en nog een?! Wow!
    Ah, daar komt Patricia.
    "We hebben lekkere pannenkoeken!!" zei ik vrolijk, "En we hebben ook 4 nieuwe meisjes erbij! Stel je maar even voor."
    Jo:
    Ik ging aan tafel zitten en rook de geweldige geur van pannenkoeken, snel gaf ik Fabian een stomp in zijn maag, hij had gelogen.
    "We hebben lekkere pannenkoeken!" zei de huishoudster vrolijk, volgens mijn broer zou dat Trudie zijn.
    "We hebben ook 4 nieuwe meisjes! Stel je maar even voor." zei ze terwijl ze naar mij keek, ja tuurlijk ik moet beginnen.
    "Nou ik ben Jo en ik kom hier wonen..." zei ik nors en ging weer zitten waardoor de anderen niet de beste indruk van mij kregen volgens mij.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Trudie riep dat we konden eten. Ik stond op van de bank en legde mijn boek op tafel neer. Voordat ik ging zitten kreeg ik een zacht stompje in mijn maag van Jo. "We hebben lekkere pannenkoeken!" zei Trudie vrolijk, terwijl ik aan de tafel ging zitten. "We hebben ook 4 nieuwe meisjes! Stel je maar even voor." vervolgde Trudie. Ik keek alle meiden één voor één aan. "Zo welke wordt het Fabian." hoorde ik Micks woorden in mijn hoofd. "Nou ik ben Jo en ik kom hier wonen..." Jo zei het op zo'n manier dat ze niet vrolijk overkwam. "En vergeet niet dat je een dief bent." zei ik mompelend op een fluistertoon.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "En vergeet niet dat je een dief bent." zei Fabian zacht. Boos gaf ik hem een harde stomp in zijn zij zodat hij moeite moest doen om rechtop te blijven staan, dat was een voordeel om naast iemand te zitten.
    Trudie:
    "En wie ben jij?" vroeg ik aan een andere meisje, een beetje geschrokken van die Jo.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lisa

    "En wie ben jij?"
    Vroeg de vrouw aan mij. 'ik ben Lisa, 13 jaar, en ik kon hier ook wonen.'

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 7:48 ]

    Fenne :
    Hey. Ik ben Fenne. Het zusje van Amber. Ik lijk toch op haar? Ben toch net zo knap als mijn lieve zus?'

    Jeroen:
    "Hey. Ik ben Fenne. Het zusje van Amber. Ik lijk toch op haar? Ben toch net zo knap als mijn lieve zus?" zei een meisje dat iets teveel zelfvertrouwen had.
    "Ja je lijkt heel veel op je zus, wel jammer dat ze zo lelijk is." zei ik met een grijns.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Ik keek de meisjes één voor één aan nadat ze zichzelf hadden voorgesteld. Lisa en Fenne heette de twee meisjes. "Ja je lijkt heel veel op je zus, wel jammer dat ze zo lelijk is." Ik keek Jeroen met een chagrijnig hoofd aan. "Kan het nooit eens een keer beleefd?" ik richtte me naar de meiden toe. "Hey, welkom. Fabian is de naam." ik stak mijn hand kort in de lucht als begroeting.


    Do I look like Mother Teresa?

    Nienke
    Gespannen keek ik naar de nieuwe meisjes, zometeen moest ik wat zeggen...
    Toen Lisa was geweest keek Trudie naar mij, "En wie ben jij?" vroeg ze.
    "Hallo, ik ben Nienke..." zei ik en ging snel weer zitten.
    Ik voelde me erg ongemakkelijk, iedereen zat te kijken...

    Ik mocht van Inktzwart even Nienke spelen want ze had geen tijd


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lisa

    Nou wat zijn aardig hier ik keek naar het meisje dat Nienke bleekt te zijn. Er kwam iemand binnen het was Noa.

    Noa

    'Lisa? Wat doe je hier?' Hoezo is mijn zusje hier ik snap er niks van. Ik ga aan tafel zitten.

    Trudie
    "Noa! Goed dat je bent! Er zijn veel nieuwe kinderen! Oh en hier zijn de Pannenkoeken!" zei ik onrustig en zette de pannenkoeken op tafel zodat iedereen kon pakken.
    Jo
    Oh wauw, allemaal zusjes hier... Dit word nog een lang leven...
    Jeroen
    Oh waarom heb ik mezelf daarnet nog volgepropt met chips! Nu heb ik geen honger meer.
    "Ik heb geen honger, ik ga weg" zei ik nors en liep weg.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ~Het is avond en de ontgroening begint bij Nienke, Lisa, Fenne en Jo~


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    ~Het is avond en de ontgroening begint bij Nienke, Lisa, Fenne en Jo~


    Moet er eerst niet aan de tafel gesproken worden over een ontgroening? Aangezien Amber Nienke niet mag kan zij zoiets zeggen. Aangezien Jeroen wel van de grappen is kan hij samen met Appie dit uitwerken en Fabian en Noa proberen het tegen te houden


    Do I look like Mother Teresa?

    Ja dat kan ;)

    ik wou gewoon dat er weer wat actie zou komen ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Trudie
    Toen alle pannenkoeken op waren was het tijd voor het toetje. "Nou schattekes van me! Hier hebben jullie lekker ijs!" zei ik vrolijk en zette het schepijs op tafel. Meteen daarna zag ik Jeroen binnenkomen.
    Jeroen
    "Hier hebben jullie lekker ijs!" Alleen het woord ijs is al genoeg om te weten dat het toetje ijs is, snel liep ik mijn kamer uit en zag het overheerlijk schepijs op tafel staan. Meteen schoof ik aan en nam een grote lepel ijs.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    Ik hoorde het woord ijs. En zei: 'Iel dat ga ik echt niet eten en Fenne ook niet. Van ijs wordt je dik. Ik eet wel geen toetje.'

    Fenne:
    Ik hoorde wat Amber zei. En ik zei: 'Ja. Alles waar je dik van kan worden eten Amber en ik niet. En ook niet waarvan je puistjes krijgt. Als ik een puistje heb. Dan wordt ik helemaal gek. ' Toen zei ik best bitchy: ' En uhm ja. Oke waar kan ik slapen? Hopelijk op een beetje een fatsoenlijke plek;.'



    ( appie en jeroen is niet fatsoenlijk maar ja )