• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke

    Dit Topic is voor het spelen van de Personen, er komt ook een Praattopic, daar komen de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lisa

    Ik keek naar Fenne geen ijs? Ik wel ik pakte wat ijs en at het op. 'waar slaap ik?'

    Trudie/Trudy ( sorry weet effe niet sorry speel haar wel effekes )

    'Bij Noa op de kamer. En uhm oh ja Fenne bij Jeroen en Appie.'


    Fenne:
    Ik werd kwaad en zei boos: 'Waarom nou weer die sukkels?'

    Jeroen
    "Sukkels? Heb je wel eens naar jezelf gekeken??" Kwaad liep ik weg.
    Jo
    Ik grinnikte, haha allemaal sukkels op een kamer


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ( nu jullie trouwens weer trudie )

    Fenne:
    Ik werd super boos om wat Jo zei. Maar ja dat was vast een leugen, want ik ben geweldig. En ik zei: 'Ja ik ben een sukkel. Super Uniek Kei Knap En Lief. Maar jij bent een sukkel in een andere vorm. En waarom noem je je broer of zoiets een sukkel?'

    Lisa

    'bij Noa?? Waarom bij haar??!' Waarom moet ik bij mijn zus slapen, dat is niet leuk.

    Noa

    'ja inderdaad kan ze niet bij iemand anders?'

    Trudie: 'Bij Amber? '
    Fenne: 'Ja zeg als ze bij Amber mag. Dat is niet eerlijk.'
    Trudie: Ik dacht ja dit wil Victor. En zei: 'Nee we doen het zo. Lisa bij Noa. En Fenne bij Jeroen en Appie. Zullen we anders een nieuwe kamerindeling doen? Dat liever?'

    Victor:
    Ik kwam chagrijnig aanlopen en dacht wat is dit weer voor een kabaal?!
    Ik zei boos: 'Oke allemaal. Kunnen we hier geen orde houden?! Nou dan moet het maar op een andere manier. Een andere kamerindeling. Iedereen bij de persoon die die niet mag. Gezelligheid tolereer ik niet. En ruzie gaan jullie dan ook niet maken.'

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 18:36 ]

    Jo
    "Waarom noem je je broer een sukkel?" vroeg Fenne, "En dat gaat jouw helemaal niets aan!" zei ik boos en op dat moment kwam victor binnen met een preek.
    "Nou dan blijft het dus hetzelfde, iedereen ligt bij iemand op de kamer die hij niet mag, wat een gezelligheid!" zei ik en pakte nog wat ijs.
    Jeroen
    "Ugh! Waarom moet ik nou weer bij zo'n trutje slapen!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Victor zegt: 'En helaas blijft dat met Appie ook hetzelfde. Appie mag gewoon bij Jeroen. Maar moet ik Jeroen en Appie een keer waarschuwen. Dan ligt een van de twee met zijn koffers op straat. Ik ben alles helemaal beu!'

    Fenne:
    'Trouwens alsof ik het leuk vindt om bij jou te slapen Jeroen.

    Victor:
    'Het is over 3 uur tien uur en dan wil ik dat jullie gaan slapen. Maar ik ben zo boos dat jullie nu al naar jullie kamers kunnen!'

    En iedereen gaat naar hun kamers.


    ( nu Jeroen en ik misschien, want verder is niemand online en dan moet iedereen weer iemand anders spelen en dat is ook niet zo super leuk denk ik voor die gene. Ik heb ervaring. Daarom mogen veel mensen me niet meer )

    ( kan nog steeds alleen ik moet nu gaan bye )

    Lisa


    Ik volgde Noa naar onze Kamer. 'waar slaap ik?'

    Noa

    'in dat bed daar.' Ik wees naar het bed en Lisa ging op haar bed zitten.

    Jeroen
    Ik liep weer naar mijn kamer en gooide de deur hard voor Fenne haar gezicht dicht en ga op mijn bed zitten, "Dit word een lange nacht..." mompelde ik in mezelf.
    Jo
    Rustig stond ik op waardoor victor me boos aankeek, hij wou me intimideren maar ik bleef rustig in zijn ogen kijken. "Is er iets Victor?" vroeg ik beleeft, nog steeds mijn ogen kijkend in die van hem, "Nee!" zei hij en wende zijn blik af, ik had gewonnen!
    Rustig liep ik mijn kamer in en ging op mijn bed zitten, begon te lezen in het boek van Fabian, Atlantis.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fenne.
    Ik ramde op de deur. En riep:' Laat me er in Jeroen! '

    Jeroen
    ' Laat me er in Jeroen! ' riep Amber, ik zuchtte, "Ik weet niet of je het weet maar de deur ik gewoon open hoor..."
    Waarom moet ik juist met háár op een kamer!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    De ruzie aan tafel laat ik maar voor wat het is en ik besluit om maar gewoon naar mijn kamer te gaan. Het was een hele rare dag geworden. Al deze nieuwe mensen, die allemaal familie bleek te zijn op dat ene meisje na. "Nienke," mompelde ik zachtjes tegen mezelf. Ik laat me neervallen op mijn bed en staar naar het plafond. "Waarom zou Viktor al deze mensen in het huis nemen als er geen ruimte is? Alleen Mick is weg, maar die zou terug kunnen komen, toch?" ik schud mijn hoofd en scheur een blaadje uit mijn schrift en er een propje van maak. Deze gooi ik steeds weer omhoog en vang deze weer opnieuw op.


    Do I look like Mother Teresa?