• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Een jongen en een meisje reserveren kan dat
    anders alleen een meisje :P


    ~

    _Dark_ schreef:
    Een jongen en een meisje reserveren kan dat
    anders alleen een meisje :P


    Bij de Lost Boys, Piraten of overig? ^^


    obsessive rage

    Overig :p


    ~

    Ik wil een pirate meisje reserveren als dat kan?

    Ik heb wel een idee:


    x Wat voorafging x
    Een wereld van magie en mensen door elkaar
    hadden altijd in vrede geleefd, tot dat de nieuwe
    koning kwam en het voor hem een probleem was.
    Het was geen normale koning, nee, want niemand
    zou magie verbieden. En op een dag vond de wereld
    dat ook, want de wereld brak in twee. Aan de ene
    kant was een mooi bos van de magie en zijn wezens.
    En aan het andere deel van de wereld leefden de mensen
    in vrede. Een mooie grote stad, waar ook armoede was.
    Als je het maar over magie had stond er een zware straf
    op je te wachten. Soms de doodstraf, soms een kerkstraf,
    of een snelle dood... Want de koning wou geen magie meer hebben...


    x Heden x

    Het is 50 jaar later en de koning word ziek. Zijn zoon
    denk dat het de schuld van de magie is. Want een week
    geleden zijn de werelden plots geheeld. De magische wezens
    stonden versteld en maakten meteen plannen om zich
    te beschermen, mensen zijn niet te vertrouwen
    zeiden ze. Als de koning dood gaat krijgen ze
    een nieuwe koning die meteen plannen smeed,
    hij zou hoe dan ook wraak nemen op de magische
    kant omdat de magie zogenaamd zijn vader heeft gedood.


    Zou dit goed aflopen?


    ~

    Ik snap niet wat overig enzo betekend 0_o


    ~

    _Dark_ schreef:
    Ik heb wel een idee:


    x Wat voorafging x
    Een wereld van magie en mensen door elkaar
    hadden altijd in vrede geleefd, tot dat de nieuwe
    koning kwam en het voor hem een probleem was.
    Het was geen normale koning, nee, want niemand
    zou magie verbieden. En op een dag vond de wereld
    dat ook, want de wereld brak in twee. Aan de ene
    kant was een mooi bos van de magie en zijn wezens.
    En aan het andere deel van de wereld leefden de mensen
    in vrede. Een mooie grote stad, waar ook armoede was.
    Als je het maar over magie had stond er een zware straf
    op je te wachten. Soms de doodstraf, soms een kerkstraf,
    of een snelle dood... Want de koning wou geen magie meer hebben...


    x Heden x

    Het is 50 jaar later en de koning word ziek. Zijn zoon
    denk dat het de schuld van de magie is. Want een week
    geleden zijn de werelden plots geheeld. De magische wezens
    stonden versteld en maakten meteen plannen om zich
    te beschermen, mensen zijn niet te vertrouwen
    zeiden ze. Als de koning dood gaat krijgen ze
    een nieuwe koning die meteen plannen smeed,
    hij zou hoe dan ook wraak nemen op de magische
    kant omdat de magie zogenaamd zijn vader heeft gedood.


    Zou dit goed aflopen?


    Heb je OUAT gezien? Want het gaat sowieso om OUAT in Neverland, daar sluit dit zich niet echt op aan

    @Lisa: is goed


    obsessive rage

    Moeten we ook iets invullen?

    Geef mij maar een Lost Girl hehe ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lisadragonrider schreef:
    Moeten we ook iets invullen?


    Zie de lijstjes ^^

    don't mind me i'm a time traveler doing a layout check in this comment!!



    they who know

    "COWEN MADSEN"
    CHAOTIC NEUTRAL THEY/THEM

    : name :



    FIRST NAME:
    LAST NAME:
    NICKNAME:
    ALIAS (1):
    ALIAS (2):
    Alice
    Lietta
    Al
    Cowen Madsen
    9.13.16.15.19.20.5.18




    Noble
    Just
    Fair, handsome
    Twins
    Imposter
    Cowen, commonly referred to as "C", goes by many names and aliases. They're not all too used to their legal name anymore, and may have never felt connected to it to begin with - though some friends do call them Al. Most people refer to Cowen with other names and titles, though, such as "the Hermit", "the Oracle", "They Who Know", "Oculus", etcetera.


    : age :
    AGE:
    Gemini Sun

    14-23 years old
    Capricorn Rising

    June 12
    Scorpio Moon
    Cowen typically appears as a teenager up to a young adult. Most people who haven't seen them estimate them as older.


    : gender :
                                                                AGENDER            THEY/THEM     
    Cowen doesn't really have a gender, but they might present femininely or masculinely regardless. They describe their gender as "imposter" - not quite a girl, and not quite a boy, though they sure might look like either one from time to time. They haven't had much human contact for quite a while, and thus don't really relate to any social constructs much. They just kind of... Exist? If they were to box themselves into gender stereotypes based on their behavior, they would still fall somewhere androgynously - either as a masculine woman or a feminine man. They like feminine aesthetics more than masculine aesthetics, though, because things considered "beautiful" are very quick to be labeled as such.


    : sexuality :
    Cowen isn't somebody who experiences attraction very often, and in case of sexual attraction, they don't ever really experience it at all. Gender doesn't play much of a role in who they like, though. They're asexual and demi panromantic. Mostly, they have chemistry with the more recent incarnations of the Antichrist, Prince of Darkness.


    : species :
                WITCH     
    A witch is best explained as a human who is more open towards seeing things beyond the walls of Reality. The closer to cracks or holes in these walls they become, the more powerful they become - though they're often more sensitive to these cracks too, so they might start noticing effects of them much sooner than the average human. Some witches have gifts or curses when away from the cracks as well. Cowen is one of these witches. Their gift (or curse) can best be summarized as "knowledge" in and of itself. Cowen will often gain knowledge about people or objects simply upon touching or meeting them, which can be as little as their current mood, or as much as their deepest secrets - depending on their proximity to a crack as well as the person's guard. (You could see it as a form of involuntary telepathy or extreme psycho analysis) Cowen's most dreaded form of their gift that seems consistent, is their ability to know if someone is going to die soon. They call this "Requiem" or "Memento Mori". As likely expected, their gift also includes clairvoyance (and mild charm magic).
    DOES IT SCARE YOU?
    THE VOID OF THE UNKNOWN?

    :personality:

    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    POSITIVE TRAITS:
    Intelligent
    Creative
    Analytical
    Good actor
    Charming
    Compassionate
    Self-aware
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    NEGATIVE TRAITS:
    Paranoid
    Cunning
    Passive
    People-pleasing
    Masochistic
    Arrogant
    Manipulative
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    "Mortality is truly the drive behind everything we do, isn't it?"

    Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text

    IT'S OKAY.
    IT SCARES ME TOO.


    :appearance:
    Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text

    [ bericht aangepast op 22 nov 2021 - 15:03 ]


    obsessive rage

    Mag ik een vrouwelijke piraat?


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    Mag ik een vrouwelijke piraat?


    Jep ^^ Ik zet jou en Lost_Girl erbij


    obsessive rage

    Naam: Mary Goodnight
    Bijnaam: Malifecent
    Leeftijd: 12 Jaar
    Innerlijk: x eigenwijs x gevoelig x zacht aardig x slim x is snel bang x
    Angsten: Is bang voor grote monsters en iemand te verliezen. Mensen kunnen haar ook snel laten schrikken, ookal laat zij
    personen ook vaak schrikken.
    Uiterlijk:


    Dat is ze als magisch wezen


    dat is ze als mens

    Verleden:
    Ze is altijd heel goed opgevoed, maar haar ouders zijn
    vroeger zomaar verdwenen. Ze is de dochter van
    3 elfjes en is groter dan hun 0_o.

    Extra: Ze verliest nooit haar krachten
    (de rest weet ik pas als we de verhaallijn weten)


    ~

    Ik zal hem morgen ochtend maken

    _Dark_ schreef:
    Naam: Mary Goodnight
    Bijnaam: Malifecent
    Leeftijd: 12 Jaar
    Innerlijk: x eigenwijs x gevoelig x zacht aardig x slim x is snel bang x
    Angsten: Is bang voor grote monsters en iemand te verliezen. Mensen kunnen haar ook snel laten schrikken, ookal laat zij
    personen ook vaak schrikken.
    Uiterlijk:


    Dat is ze als magisch wezen


    dat is ze als mens

    Verleden:
    Ze is altijd heel goed opgevoed, maar haar ouders zijn
    vroeger zomaar verdwenen. Ze is de dochter van
    3 elfjes en is groter dan hun 0_o.

    Extra: Ze verliest nooit haar krachten
    (de rest weet ik pas als we de verhaallijn weten)


    Deze rol kan alleen als dit de jongere Maleficent is want in OUAT is ook al een Maleficent, volgens mij heb je de serie niet gezien want dit sluit zich er niet echt op aan...


    obsessive rage