• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Misschien een klein beginnetje voor een verhaallijn: wat als er een soort andere macht is, die Neverland zo erg bedreigd dat Peter Pan en de Piraten en gewoon iedereen op het eiland moeten samenwerken om het te kunnen overleven?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Die is wel interessant ^^ Ik houd hem even in mijn hoofd, in het praattopic hier verder over


    obsessive rage

    Is Hook beschikbaar?


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Is Hook beschikbaar?


    Ja ^^ Die wil je?


    obsessive rage

    Als het mag ja :D


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Is Hook beschikbaar?


    Ik werk op je schip xD als 12 jarige xD
    Ik ben ook piraat.

    Heyy!
    Zou ik een piratenmeisje mogen reserveren?
    (hoeft toch niet bestaand?)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Heyy!
    Zou ik een piratenmeisje mogen reserveren?
    (hoeft toch niet bestaand?)


    Is goed en nee hoefde niet nee ^^

    Wel even voor er teveel meisjes komen: Onthoud dat Pan meisjes verbiedt op Neverland en er ook niet heel veel vrouwelijke piraten zijn, dus een paar meiden die gewoon zichzelf zijn kan, maar een heel aantal zal waarschijnlijk vermomd zijn


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Is goed en nee hoefde niet nee ^^

    Wel even voor er teveel meisjes komen: Onthoud dat Pan meisjes verbiedt op Neverland en er ook niet heel veel vrouwelijke piraten zijn, dus een paar meiden die gewoon zichzelf zijn kan, maar een heel aantal zal waarschijnlijk vermomd zijn


    Ik wil wel iemand zijn die vermomd is, maar dan komen ze er wel vroeg of laat achter, mag dat?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Ik wil wel iemand zijn die vermomd is, maar dan komen ze er wel vroeg of laat achter, mag dat?


    Ja dat mag altijd c: Het is jouw karakter dus of ze nou een goede dekmantel heeft of niet mag jij helemaal bedenken


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ja dat mag altijd c: Het is jouw karakter dus of ze nou een goede dekmantel heeft of niet mag jij helemaal bedenken

    Okey! Top, dan begin ik nu met het creëren van het persoon.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Naam: Jo
    Bijnaam: Jo
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Jo is erg koppig, ze houd er niet van om bevelen op te volgen, daardoor krijgt ze vaak problemen. Ze is sluw en vals. Ze is niet echt trouw maar als je een vriend van haar bent doet ze heel veel voor je. Ze wil graag vrij zijn maar dat kan niet altijd.
    Angsten: Jo is bang om achtergelaten te worden, om eenzaam te zijn.
    Uiterlijk: Als Meisje:


    Als Jongen:


    Verleden: Jo weet niet waar ze vandaan komt, ze is als vondeling gevonden in een klein bootje toen ze 3 jaar was.
    Wapens: Jo kan goed vechten met stokken, verder heeft ze niet genoeg geld.
    Extra: Jo werkt op het schip van Hook. Niemand weet dat ze een meisje is want ze heeft zich verkleed als een jongen. Ook heeft ze vaak problemen met de bemanning.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Schattie kan zeker ni Tinkerbell of wel?


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    tinkerbell1 schreef:
    Schattie kan zeker ni Tinkerbell of wel?


    Jawel c:


    obsessive rage

    Naam: Killian Jones
    Bijnaam: Captain Hook
    Leeftijd: Hook is al eigenlijk vrij oud, maar doordat hij in Neverland is wordt hij niet ouder. Hij is zo rond de 30.
    Innerlijk: Hook is man die altijd in is voor een grap en geen gevecht uit de weg gaat. Hij kiest nooit één vaste kant. Alleen de kant die hem het beste aanbied. Hook zet bijna alles op alles om zijn wraak te krijgen tegenover the crocodile.
    Angsten: Hook is bang dat hij nooit zijn wraak kan uitoefenen op the crocodile om zijn geliefde Milah te wreken.
    Uiterlijk:


    Verleden:
    Killian en zijn broer, Captain Liam Jones, hebben een opdracht gekregen van de koning om naar een ver land te varen voor een onbekende missie. Onderweg wordt het schip aangevallen door drie andere schepen, maar Liam weet zijn bemanning in veiligheid te brengen door gebruik te maken van 'Pegasus', een zeil geworven met de vleugels van een pegasus. Uiteindelijk komen de broers aan op het eiland. Liam vertelt Killian dat ze op zoek zijn naar een plant die alle ziektes kan genezen. Echter, Peter Pan verschijnt voor hen en waarschuwt hen dat de plant die ze zoeken giftig is. Liam negeert Pan, maar Killian blijft er steeds aan denken. Wanneer ze uiteindelijk de Dreamshade plant vinden, probeert Killian zijn broer ervan te overtuigen dat hun Koning een leugenaar kan zijn. Liam wilt zijn broer ongelijk bewijzen en snijdt zich aan de plant. Liam valt neer op de grond en Pan verschijnt weer. Hij heeft een manier om Liam te kunnen redden. Er is speciaal water dat Liam redden en dit blijkt nog te werken ook. Echter op de terugweg terug naar hun koninkrijk dat ze dienen sterft Liam aan zijn verwondingen. Het water blijkt alleen te werken in Neverland.
    Samen met de bemanning besluit Killian Liam een zeemansgraf te geven. Hierna zweren ze dat ze piraat worden, zodat ze hun laffe koning niet hoeven te dienen.

    Op een dag ontmoet Hook Milah, een prachtige meid, maar het blijkt de vrouw van Rumple te zijn. Milah wilt graag met Hook mee en dat mag. Als Rumple haar komt halen daagt Hook hem uit voor een gevecht en zet hem erg voor schut. Rumple verlaat het schip en zijn vrouw. Een paar jaar later treffen Rumple en Hook elkaar weer, maar Rumple is nu The Dark One. Hook en Rumple gaan in een gevecht en Rumple wint deze. Voordat hij Hook vermoordt, komt Milah te voorschijn. Ze vertelt dat ze niks meer voor hem voelt. Uit wraak verpulverd Rumple haar hart en hakt de linkerhand af van Hook. "Je gaat je voelen hoe ik mij jaren voelde." zijn de woorden die Hook te horen krijg. Op deze dag zweert hij plechtig om The Crocodile te villen.

    Wapens: Een haak aan zijn linkerhand en Killian kan zeer goed overweg met zijn zwaard.
    Extra: De linker hand van Hook is een haak. Killian is ook kapitein van The Jolly Roger.


    Do I look like Mother Teresa?