• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later
    Aanpassing: Je mag 4 zelf bedachte rollen. Je kan een figurant (Felix, Mister Smee, Devin enz.) op je nemen als je dat leuk vindt.

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart (Robbie Kay)
    × Felix - Verloren (Parker Croft)
    Meisjes:
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart (Georgie Henley)
    × Florence Red - Undertale (Faceclaim waarvan ik de naam vergeten ben)
    × Aina Fighter - Fictionalworld (Geen faceclaim)
    × Leslie/Brian - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    × Merel "Cry Baby" Goat - Verloren (Rowan Blanchard)
    × Wendy Moira Angela Darling - Verloren (Freya Tingley)
    × Ariël Watson - JoSnape (Onbekend voor mij)


    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham (Colin O'Donoghue)
    ×Julius O'brain - _Dark_ (Onbekend voor mij)
    ×Chris James - Undertale (Geen)
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph (Nina Dobrev)
    ×Jo - JoSnape (Sabrina Carpenter)
    ×Sofia Brookelin - _Dark_ (Keira Knightley)
    ×Charlotte "Charlie" Blake - Verloren (Sabrina Carpenter)
    ×Megan Dilana Brookelin - shairell (Mackenzie Foy)

    Other:
    Jongens:
    × Alexandro Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Sean - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1 (Rose McIver)
    × Tiger Lily - Lost_Girl (Onbekend voor mij)
    × Fenne - tinkerbell1 (Geen faceclaim)
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale (Ella Pumel)
    × Lynn Parker Lewis - shairell (Lindsay Hansen)
    × Aster "Sleepsong" Child - Verloren (Kaya Scodelario)
    × Jade ''Dollhouse'' Norman - httpLAURA (Onbekend voor mij)
    × Bastet - BastetCat (Selena Gomez)
    × Abbigail ''Abby'' Wakefield - illustrationx (Emily Rudd)
    × Catharina Sanchez - illustrationx (Onbekend voor mij)
    × Caitlin - shairell (Mia Wasikowska)
    × Babette Woodlin - httpLAURA (Daria Sidorchuk)


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Speeltopic: 1, 2, 3
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    Stop op de meiden vanaf nu!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:04 ]


    obsessive rage

    Naam: Lisa Macaw (betekend ara in het Engels)
    Bijnaam: Lisa
    Leeftijd: 12
    Innerlijk:
    goede eigenschappen:
    - dierenvriend
    - moedig
    - nieuwsgierig
    - slim
    - spontaan

    slechte eigenschappen:
    - eigenwijs
    - ongeduldig
    - prikkelbaar
    - slordig

    Angsten: geen familie hebben en voor schorpioenen
    Uiterlijk: [fc Elle Fanning]
    kleding:


    Uiterlijk:


    Verleden: Toen ze 10 was waren haar ouders vermoord op de haven, door Blackbeard. Killian Jones had alles gezien en had een beetje medelijden gekregen met het meisje. Hij heeft voor haar gezorgd en haar dingen geleerd over het schip. Nu help ze hem op het schip en beschouwd ze hem als familie.
    Wapens: Zwaard
    Extra: Ze heeft altijd haar blauwe ara mee, Star.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 17:07 ]


    ×Odette "Odi" Straw/Stephanie Bird×
    FC: Georgie Henley | 15 jaar | Lost Girl



    Leeftijd:
    Odi is lichamelijk zoiets als 15, al kan ze zich al behoorlijk volwassen gedragen. Hoe ze zich gedraagt schommelt tussen de dertig en twee jaar.
    Innerlijk:
    Positieve eigenschappen:
    ×Sociaal×
    Odi is goed in met anderen opschieten, contacten met anderen leggen is geen probleem voor haar. Ze maakt makkelijk vrienden en kan goed omgaan met mensen die lijden onder dingen als depressie, autisme en andere "aandoeningen" (die niet eens echte aandoeningen zijn, maar goed)
    ×Rechtvaardig×
    Nu kan Odi liegen, want eerlijkheid en rechtvaardigheid is niet hetzelfde. Maar als je oneerlijk gaat spelen, "cheaten", kan je maar beter bij haar uit de buurt blijven. Ze kan er niet tegen en doet het zelf ook niet.
    ×Dapper×
    Nee, het is niet dat Odi nooit bang is. Sterker nog, ze is zo vaak bang. Maar ze gaat de confrontatie met haarzelf aan en bevecht haar angsten, want dat is dapper zijn. En dat is Odi, ook al is ze doodsbang.
    ×Optimistisch×
    Positiviteit is niet iets wat iedereen met een vingerknip tevoorschijn haalt. Odi heeft zichzelf getraind dat wel te kunnen. Ze had een zwaar leven met nauwelijks te eten, maar heeft toen geleerd om zelf hoop en fijne gedachtes te creëren wanneer ze dat het hardste nodig had. De optimist die ze toen heeft opgebouwd is gebleven.
    ×Empathisch×
    In anderen inleven en ze dan begrijpen is niet zo makkelijk. Nu heeft Odi het geluk dat ze daar een beetje op voor loopt vergeleken met de rest omdat ze dat al bijna automatisch doet. Ze is goed in anderen hun bedoelingen begrijpen en ziet in bijna iedereen wel een mens, ook in de duisterste mensen die je je maar kan voorstellen.
    ×Goed gevoel voor humor×
    Odi kan wel tegen een grapje, geen probleem. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

    Negatieve eigenschappen:
    ×Naïef×
    Omdat Odi niet gelooft dat er echte monsters bestaan, of mensen die zich als een monster gedragen, is ze vaak wat naïef. Ze gelooft gewoon niet dat anderen haar pijn willen doen en is ook niet echt voorzichtig, elke vorm van wantrouwen wuift ze weg.
    ×Klunzig×
    Een glas pakken, met water vullen en op tafel zitten is een doodgewone taak. Bij Odi kan je nieuwe glazen bestellen, waarschijnlijk liggen ze binnen enkele seconden op de grond.
    ×Slechte inschat×
    Nu kan Odi's optimisme ook voor talenten gelden die ze dan iets groter inschat dan ze werkelijk zijn. Daarmee overschat ze zichzelf vaak en komt zo makkelijk in de problemen, gewoon omdat ze er niet over na gedacht had.
    ×Eenzaam×
    Sommige mensen kunnen er vanbuiten heel vrolijk uitzien, maar zich vanbinnen eenzaam voelen. Ook al heeft Odi veel vrienden, ze is tot haar dertiende altijd alleen geweest, een weeskind. Die eenzaamheid is altijd wel een beetje gebleven, hoeveel vrienden ze daarna ook kreeg.
    ×Gevoelig×
    Nu kan Odi redelijk goed tegen harde, sarcastische grappen. Maar je moet het wel als een grapje brengen, want haar gevoelige snaren zijn makkelijk te bereiken en zo heb je haar al makkelijk verslagen zonder haar dan ook maar één keer fysiek aan te raken.
    ×Brutaal×
    Er is een dunne grens tussen stoer doen en gewoon brutaal zijn. Odi overschrijdt die iedere dag. Ze is erg loslippig en als ze het ergens niet mee eens is zal je het weten ook, pech voor jou dan. Je kan behoorlijk harde en arrogante opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen dan.
    Angsten:
    ×Wespen×
    Als er een wesp in Odi's buurt komt wordt ze al snel hysterisch, terwijl ze weet dat ze dat juist niet moet doen. Dit komt omdat ze toen ze klein eens een keer gestoken was en niemand kon haar helpen, gelukkig is ze niet allergisch, maar ze is er wel van geschrokken.
    ×Onweer×
    Ja, Odi weet wel dat het haar niks kan doen. Niet meer. Maar vroeger konden huizen zomaar in de fik vliegen als er bliksem was dus heeft ze nog steeds lichte angst wanneer het dondert.
    ×Kleine ruimtes×
    In het weeshuis waar Odi vroeger woonde kon je opgesloten worden als straf. Dat was in een kleine, donkere kast. Met trauma's aan die kast krijgt ze het ook al weer benauwd als ze in een kleine ruimte wordt gezet.
    Uiterlijk:
    FC: Georgie Henley
    Odi is een schattig uitziend meisje van rond de 1,58. Niet erg groot dus.
    Ze heeft een erg rond gezicht met kuiltjes in haar wangen als ze lacht en veel sproeten bij haar kleine wipneus, haar haren zijn lang, golvend en kastanjebruin. Ze is een beetje mager en hoeveel ze ook eet, dat blijft ze. Haar benen zijn een stuk langer dan de rest van haar lichaam, wat haar er sierlijker uit laat zien dan ze verder is.
    Haar huid is behoorlijk bleek, steekt fel af op haar donkere haren. Haar lippen zijn een stuk donkerder en rozig, meestal lachen ze.
    Het liefste draagt ze rood met wit. Ze heeft dan ook rode schoentjes, die een portaal zijn naar andere werelden. Ze draagt ze zo goed als altijd. Het zijn rode, glimmende ballerina's met een bandje, daaronder draagt ze hoge netkousen en daarboven een witte jurk met een naar beneden gevouwen kraagje en korte pofmouwen. Het jurkje is strakker aan de bovenkant maar wordt al enkele centimeters boven haar heupen losse, wijde stof, met daaronder vele witte onderrokken. Ze draagt dit zo goed als altijd, ze heeft meestal wel een pijl en boog mee, plus de "Lost Boys" mantel die alle Lost Boys hebben.
    Verleden:
    Odi is gevonden voor de deur van een weeshuis, ze was pas een baby, hoe ze daar terecht is gekomen weet ze niet. Haar echte ouders hadden alleen een brief achter gelaten of ze alsjeblieft voor haar wilde zorgen, en tja, dat doen weeshuizen.
    Daar is ze een hele tijd eenzaam geweest, totdat ze Peter Pan, toen nog Malcolm slash Mal, ontmoette. Ze werden erg goede vrienden. Beste vrienden. Mal had vijf broers, en adopteerde haar. Op een dag kreeg ze rode schoentjes, die eerst heel normaal leken, maar toen iemand op een dag voor de deur stond om de schoentjes terug te eisen kwam ze er achter dat dat niet zo was.
    Toen Odi dat weigerde heeft die tovenaar haar broers (en Mal, die ze meer als vriendje zag) in zwanen veranderd. Na veel gedoe heeft ze ze weer terug weten te veranderen, alleen is ze toen in steen veranderd.
    Bij de vloek van Regina is ze weer gewoon geworden, alleen wist ze (zoals gewoonlijk) niks meer over wie ze wacht en dacht een hele tijd dat ze Stephanie heette. Ze is er alleen ietsje eerder achter gekomen dat ze dat niet was dan de rest, omdat haar jongste broertje (Chris) op een dag zat te praten met een schaduw. Die schaduw bracht haar naar Neverland en na veel gedoe van Peter/Mal is ze er weer achter gekomen wie ze was. Ze is dan ook een van de weinige meisjes die bij Pan hoort.
    Extra: Ze vindt Peter nog steeds ontzettend leuk en gelooft niet dat hij slecht kan zijn, gezien ze hem alleen als Mal ziet.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 15:04 ]


    obsessive rage

    Mag ik Tiger Lily? ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    Mag ik Tiger Lily? ;3


    Haha ja, die is er in OUAT officieel niet maar ben benieuwd hoe je haar gaat neerzetten ^^


    obsessive rage

    _

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:27 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ik ken de serie wel, en ik wil Alice in Wonderland zijn.
    Ik denk dat dat onmogelijk is, want die is er in de
    serie ook niet. Anders ben ik wel Goudlokje ofzo :P


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Undertale schreef:
    Ik ken de serie wel, en ik wil Alice in Wonderland zijn.
    Ik denk dat dat onmogelijk is, want die is er in de
    serie ook niet. Anders ben ik wel Goudlokje ofzo :P


    Die is er wel, in Once Upon a Time in Wonderland ^^

    Dus misschien is Goudlokje dan beter, want die kan je helemaal zelf invullen. (Net als ik bij Odi deed)


    obsessive rage

    Ik wil een soort heks zijn, degene die iedereen vervloekt heeft.
    Ze laat elk sprookje in het echt uitkomen. Bijvoorbeeld doornroosje
    laat ze aan een doorn prikken. Sneeuwwitje krijgt een appel met gif erin
    en zo verder (ik weet dat het niet klopt maar dat kwam ineens in me op xd)


    ~

    _Dark_ schreef:
    Ik wil een soort heks zijn, degene die iedereen vervloekt heeft.
    Ze laat elk sprookje in het echt uitkomen. Bijvoorbeeld doornroosje
    laat ze aan een doorn prikken. Sneeuwwitje krijgt een appel met gif erin
    en zo verder (ik weet dat het niet klopt maar dat kwam ineens in me op xd)


    Die is er al... Namelijk Regina

    Je hebt Once Upon a Time geloof ik niet gezien want anders had je dat geweten. Klinkt misschien gemeen maar wil je misschien eerst een samenvatting? Dan heb je er misschien een beter beeld van - het is namelijk niet gewoon sprookjes, alles is namelijk HELEMAAL door elkaar gegooid


    obsessive rage

    Naam: Roos Doornstijn (weet niet wat haar echte naam is dus verzin ik het maar/ Doornroosje)
    Bijnaam: Doornroosje / De Schone Slaapster, omdat ze vaak veel slaapt en beeld schoon is (Ik ben nu even niet erg in de stemming om dingen te bedenken vermoed ik :P)
    Leeftijd: 15 Jaar
    Innerlijk:
    x Lief x Schattig x Zacht Aardig x Erg beleefd x Avontuurlijk x
    x Eigenwijs x Verlegen x Heeft veel geheimpjes x Werkt soms op andermans zenuwen x

    Angsten: Naalden, prikkels, spinnen, doorns.
    Uiterlijk:



    Verleden: Ze heeft een rijke familie, en haar vader heeft haar ooit verteld dat ze
    moet oppassen voor naalden en doorns. Ze luistert ook vaak en is soms overdreven beleefd.
    Extra: Ze heeft een sprookjes boek van haar oma geërfd die
    geloofde dat de sprookjes echt hebben bestaan. Helaas
    leeft haar oma niet meer, net als haar moeder trouwens.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:53 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Wanneer gaat het praattopic eigenlijk aangemaakt worden? Dan kunnen we al even brainstormen ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Die is er wel, in Once Upon a Time in Wonderland ^^

    Dus misschien is Goudlokje dan beter, want die kan je helemaal zelf invullen. (Net als ik bij Odi deed)




    Op een dag komt iemand genaamd 'Emma Swan' in een stad.
    In die stad is een jongen met een sprookjes boek op Emma afgegaan.
    Hij zegt dat alle sprookjes figuren in deze stad wonen. En dat Emma
    zijn echte moeder is. Dat klopt, want elk sprookjesfiguur is vervloekt
    en woont als een normaal persoon in de stad (weet ik veel wat zijn naam is.)


    ~

    Undertale schreef:
    Naam: Esra Doornstijn (weet niet wat haar echte naam is dus verzin ik het maar/ Doornroosje)
    Bijnaam: Essdoorn
    Leeftijd: 15 Jaar
    Innerlijk:
    x Lief x Schattig x Zacht Aardig x Erg beleefd x
    x Eigenwijs x Verlegen x Heeft veel geheimpjes x

    Angsten: Naalden, prikkels, spinnen, doorns.
    Uiterlijk:



    Verleden: Ze heeft een rijke familie, en haar vader heeft haar ooit verteld dat ze
    moet oppassen voor naalden en doorns. Ze luistert ook vaak en is soms overdreven beleefd.
    Extra: Ze heeft een sprookjes boek van haar oma geërfd die
    geloofde dat de sprookjes echt hebben bestaan. Helaas
    leeft haar oma niet meer, net als haar moeder trouwens.



    Ik voel me echt een zeur maar een aantal dingen:
    1. Dit is geen Maleficent
    2. Elle Fanning was al gebruikt voor Lisa's rol
    3. Er is al een Aurora/Doornroosje
    4. Dit is Neverland. Ieder karakter moet een rede hebben daar te zijn, Odi heeft die omdat ze een wees is en de piraten omdat ze jong willen blijven. Voor Doornroosje is die er niet geloof ik.

    Dus heb je OUAT echt wel gezien? Want in aflevering 1 seizoen 2 komt Aurora al...

    Yeah I know ik zeur, maar als iedereen andere rollen gaat maken ipv de bestaande gaat alles erg vaag worden


    obsessive rage

    _Dark_ schreef:
    (...)



    Op een dag komt iemand genaamd 'Emma Swan' in een stad.
    In die stad is een jongen met een sprookjes boek op Emma afgegaan.
    Hij zegt dat alle sprookjes figuren in deze stad wonen. En dat Emma
    zijn echte moeder is. Dat klopt, want elk sprookjesfiguur is vervloekt
    en woont als een normaal persoon in de stad (weet ik veel wat zijn naam is.)


    Ja, maar dit is uit seizoen 3 en eind 2, geen 1


    obsessive rage

    Ja graag samenvatting

    (Want ik snap je niet echt, zijn ze nou in Storybooks of Neverland?)


    ~