• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 17:31 ]


    obsessive rage

    PHOEBE "RAINBOW" BERYL MORGAN
    “The're two kinds of you, one before you broke and one after.”

    Hook kenende had ik na mijn woorden uitgesproken te hebben, verwacht dat ik een nog bozer antwoord naar mijn hoofd geslingerd zou krijgen, welke zal hebben geresulteerd in een weer bozer antwoord van mij, maar in plaats van krijg ik de woorden te horen die ik hem niet vaak hoor zeggen.
    "Je hebt gelijk," Ik sta zo perplex dat ik niet één twee drie weet wat ik moet antwoorden. "Dus... Aangezien je niet terug wilt naar het schip neem ik aan dat je meegaat op zoektocht naar Megan?" Eigenlijk wil ik absoluut niet mee naar de zoektocht naar Megan, maar ik heb het gevoel dat ik niet veel keus heb omdat ik net heb lopen te verdedigen dat ik niet op het schip ben. Het zou een beetje onlogisch zijn als ik dan ineens toch besluit terug te gaan.
    "Ja." Antwoord ik dan ook kort, terwijl ik mijn ogen op de grond ligt. Ik voel me altijd een beetje oncomfortabel als iemand me gelijk geeft, soms is het makkelijker om te ruziën. In dat geval hoef ik geen rekening te houden met anderen.
    Mijn aandacht wordt gegrepen door Jo, wie het uit lijkt te schreeuwen. Eerst had ik er niets vreemds van gedacht, want tja, mensen doen wel eens rare dingen. Nu lijkt hij echter iets te zeggen over één of andere kaart, waar ik al meteen geïnteresseerd in ben.
    "Steeds als er iemand beweegt gaat het kruisje veranderen van plek..." Zegt hij. "Alstublieft, kijk er even naar!" Vervolgd hij tegen Hook. Ik kijk Hook's kant op, hij mag dit wel even gaan oplossen, meneer de captain. Ik weet in elk geval niets af van magische kaarten die uit het niet op mensen hun handen verschijnen.
    "Wat gebeurde er?" Vraag ik wel even aan hem. Waarschijnlijk had ik geweten waar hij mee bezig was als ik had opgelet, maar ik heb wel wat beters te doe dan voor babysitter spelen.
    "Interessant." Zegt Hook als die eindelijk besluit naar Jo's nieuwe 'aandoening' te kijken. Het lijkt erop dat hij het serieus begint te nemen. In dat geval bedenk ik me dat dat hele kaart gebeure ook wel eens echt zou kunnen zijn.
    Daarna verschijnt Odi letterlijk uit het niets.
    "Hallo, Ik hoorde dat jullie Megan wilden zoeken. Ik kom jullie helpen. Als dat mag, tenminste." Ik trek mijn mond al zuchtend open om haar weg te sturen, als Hook haar al de groep binnenlaat. Ik rol met mijn ogen.
    "Waarschijnlijk is ze gewoon een rondje aan het lopen en kan ze elk moment weer terugkomen. We hoeven er niet gelijk een heel drama van te maken." Mompel ik een beetje binnensmonds, terwijl ik de groep nog even een keertje rondkijk. Missen we niet iemand?Ja, we missen iemand. Ik merk dat soort dingen altijd. Zodra die gedachte in mijn hoofd opkomt, kan ik het meisje met de hels irritante vogel niet vinden.
    "Ehm, waar de hell is Lisa?" Vraag ik me hardop af, terwijl ik de rest van de groep nog eens rondkijk, om hun reacties te peilen. Meteen kijk ik argwanend naar Odi. Ze hoort bij Pan, is door hem gehersenspoeld en Hook heeft haar zonder twijfel in de 'Red-Megan-groep' toegelaten. Niet zijn beste keuze, moet ik bekennen. Wie weet heeft zij Megan en Lisa wel ontvoerd of vermoord. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk geloof, in plaats van de anderen heb ik niet het idee dat Megan nu ergens ligt dood te gaan. Ik bedoel alleen dat ik Odi niet helemaal vertrouw, totaal niet eigenlijk.


    She was always looking for more..


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15/16 jaar | Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think lovely thoughts,''


    Als Rainbow zegt dat Megan waarschijnlijk een rondje aan het lopen is schudt ik mijn hoofd. 'Nee, ze was op zoek naar mij, ik heb haar terug gestuurd, dan zal ze geen rondje gaan lopen.' zeg ik. Dan vraagt Rainbow waar Lisa is waardoor ik kreun.
    'Nu maar hopen dat de Lostboys ze niet vinden voordat wij dat doen.' mompel ik, als ik merk dat de vrouw argwanend naar me kijkt. Ze denkt vast dat Mal in mijn geheugen heeft zitten roeren, dat ik ze in de val zal lokken.
    Ik begrijp het best - dat is hoe Mal werkt. Dat kan ik niet ontkennen, hij heeft twee gezichten die vrij wispelturig kunnen zijn. Maar hij kan me niet betoveren. Mijn schoentjes houden hem tegen.


    obsessive rage

    Jo
    "Interessant." mompelde Hook toen hij mijn pols vast hield, oh ik hoop niet dat mijn pols te dun is, anders zouden ze misschien denken dat ik een meisje ben. Bjina meteen daarna kwam er een meisje uit de bosjes gelopen, 'Hallo, Ik hoorde dat jullie Megan wilden zoeken. Ik kom jullie helpen.' Het meisje kijkt Hook smekend aan 'Als dat mag, tenminste.' zeg ze er snel achteraan. "Elk beetje hulp is welkom." We waren in Neverland en niemand van de bemanning, zelfs Megan, mocht hier niks overkomen.
    "Waar de Hell is Lisa?" vroeg Rainbow. Meteen daarna krijg ik een grote schok en zie dat er nu 2 stipjes bewegen, maar 1 stipje was er daarnet nog niet, niet heel ver bij ons vandaan zit nog iemand... maar wie?
    Nog een schok, deze was zo hard dat ik op de grond lag, ik begon heel erg te trillen en de pijn werd alleen maar erger.
    "Blijf staan!" was het enige wat ik nog kon zeggen, bang dat de anderen een stukje zouden lopen en dat mijn kruisje begon te bewegen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    × Florence Red - Undertale

    Ik deed mijn rode kap af en liep de bosjes in. Ik schreef
    mijn naam op een boom en daarna ''LOST GIRL'' Ik
    wachtte af dat Peter Pan zou komen, ik heb nieuws voor hem.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    ×Chris James - Undertale

    Stiekem glipte ik van het schip om even een stukje te lopen. Ik liep door het
    water en wat ik vergeten was, de meerminnen. Ineens werd ik in
    zee getrokken. Ik kon niet meer om hulp roepen en wachtte af.
    In 10 seconden zag ik mijn dromen wegvagen, de gedachten dat
    ik mijn familie nooit meer zou zien me laten breken en dat
    ik nu dood zou zijn... maar er gebeurde niets...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    × Kalea-Lilly Brown - Undertale

    Ik vloog naast Odette en sloeg mijn
    vleugels in. Ik pakte haar hand en trok
    haar mee naar achteren. 'Ik hou niet van
    Nieuwelingen' Snauwde ik. Ik maakte mijn
    vleugels groot en angstaanjagend om de piraten
    af te schrikken... Maar of het werkte?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15/16 jaar | Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think lovely thoughts,''


    'Kallie!' roep ik en trek me los, maar verplaats me niet om mijn kruisje niet te laten bewegen. 'Het is goed! Ze doen ons heus niks!'



    Peter Pan
    FC: Robbie Kay | Onbekende leeftijd | "King of Neverland"
    ,,Sometimes the people we should fear the most are the ones closest to us,''


    Het duurt niet lang of het stel begint me te vervelen, dus besluit ik maar te gaan. Ook lekker voor het vermomde pruikenkind dat denkt dat niemand het ziet dat ze een meisje is. Ik zou haar zo door hebben.
    Ik ga naar Florence toe, die nogal groot haar naam met daaronder "Lost Girl" heeft geschreven. 'Is er iets?' vraag ik haar.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 14:06 ]


    obsessive rage

    Florence Red


    Nee niks, alleen we moeten Megan vinden.
    Zo snel mogelijk. Want Odette gaat Megan
    vinden met de piraten, samenwerken dus.
    En dat moest jij niet hebben, toch?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Peter Pan
    FC: Robbie Kay | Onbekende leeftijd | "King of Neverland"
    ,,Sometimes the people we should fear the most are the ones closest to us,''


    'Denk eens helder na Florence.' zeg ik rustig. 'Ten eerste zal Odi meteen zien wat ik van plan ben. Ze is naïef, daar moeten we gebruik van maken. Als we dat niet doen zal ze de hele tijd met hen samenwerken.'
    Ik grinnik. 'Ten tweede gaat dat groepje zo langzaam dat Megan het zelf wel doet. Alles wat we hoeven te doen is zorgen dat de piraten zo afstotelijk zijn dat ze ze zal haten. En ik weet hoe.'
    Ik haal een spiegel tevoorschijn. 'Deze leen ik even van the Snow Queen. Als ze de splinters in hun ogen krijgen worden ze zo negatief tegen elkaar dat Odi ze nooit meer zal vertrouwen. Eerste indrukken zijn erg belangrijk.'


    obsessive rage

    Chris James


    Langzaam open ik mijn ogen en zie dat ik gewoon
    op het zand leef. Ik kijk in de ogen van het mooiste
    meisje ooit en denk dan is goed na. 'Meerminnen.'
    Kan ik alleen nog uitbrengen. 'Weet ik, ik heb je gered.'
    Ik kan even niet helder nadenken, dus doet zei dat voor me.
    'Ik heb je gered.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    × Kalea-Lilly Brown - Undertale

    Ik vertouw niemand. Geen enkele piraat die me aanstaat. 'Zoeken
    ze Megan?' Vraag ik aan Odette. Ik kijk om en zeg dan even niks meer.
    'Ik heb haar gezien, bij Goudlokje. ' Ik kijk dan even naar de bosjes,
    en er dan dwars doorheen. Dat probeer ik tenminste maar het lukt niet...
    'Ik help wel zoeken, maak je klaar voor een spannend ritje, Odette!'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15/16 jaar | Het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think lovely thoughts,''


    Ik lach maar loop dan heel langzaam richting Jo. 'Misschien kan ik je helpen tegen de pijn?' stel ik aan hem voor. 'Ik heb wel eens eerder een vloek verbroken. En dit lijkt op een vloek.'


    obsessive rage

    Tigerlily


    Het begint onderhand wel ontzettend frustrerend te worden. Niet alleen heb ik nog altijd geen flauw benul waar die schaduw plots vandaan kwam, maar ook heb ik geen idee waar hij me achtergelaten heeft. Al dagen loop ik door het woud, in een poging mijn dorp terug te vinden. Het enige wat ik weet, is dat ik nog steeds niet in de buurt bent. Dit woud is veel duisterder en gevaarlijker dan de bossen waar wij in wonen. Er is hier iets onnatuurlijks wat ervoor zorgt dat alles zo aanvallend overkomt. Met mijn pijl gespannen op mijn boog, sluip ik verder het bos door. Mijn oren zijn gescherpt op ieder geluid, terwijl ik zelf geruisloos voortbeweeg, iets waar ik altijd al heel goed in geweest ben.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 16:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    PHOEBE "RAINBOW" BERYL MORGAN
    “The're two kinds of you, one before you broke and one after.”

    Hoewel ik besloten heb Odi niet te vertrouwen, lijkt ze oprecht bezorgd over de verdwijning.
    "Nee, ze was op zoek naar mij, ik heb haar terug gestuurd, dan zal ze geen rondje gaan lopen." Zijn haar woorden, waarna ik mijn ogen tot spleetjes knijp en haar aandachtig aankijk. Ja, ze kan oprecht bezorgd zijn, maar ze kan ook zeker doen alsof. Gezien dat ik meestal van het ergste uit ga, doe ik dat nu dus ook. "Nu maar hopen dat de Lostboys ze niet vinden voordat wij dat doen." Vervolgd ze zichzelf. Ja ja, of jij probeert haar gewoon te vinden voordat wij de kans hebben om haar ook maar in het oog te krijgen. Ik spreek mijn verdenkingen niet uit, omdat ik weet dat ze ze toch zal ontkennen. Wat heeft het dan ook voor zin? In elk geval ben ik er nu ineens wel zeer op gefocust op om Megan, en nu dus ook Lisa - te vinden. Niet omdat ik ze nou zulke geweldige personen vindt, maar omdat ze bij ons op het schip horen. Als Pan alleen al een houten plank van het dek steelt, zal ik al woedend worden.
    "Blijf staan!" Roept Jo dan ineens uit. Ik luister nog ook naar hem. Ik wordt een beetje ziek van het geschreeuw ondertussen.
    Om de situatie er nog erger op te maken, komt er ineens een vliegend meisje uit de lucht vallen.
    "Ik hou niet van nieuwelingen" Zegt ze chagrijnig, waarna ik mijn wenkbrauwen naar haar optrek.
    "Well, wij houden niet van jouw." Bijt ik terug. Weird persoon, als ze zelfs maar een persoon is. Misschien is ze een kruising met een enorm insect.
    "Kallie!" O, geweldig. Odi kent dit kind ook. "Het is goed! Ze doen ons heus niks!" Jep, zolang jullie ons niets doen, denk ik argwanend.
    "Zoeken ze Megan? Ik heb haar gezien, bij Goudlokje." Bij wattes? Ik besluit om me er vooral niet mee te bemoeien. Als het vreemde wezen Odi Odette noemt, weet ik dat Odi een afkorting moet zijn. Vanaf nu neem ik me voor om haar gewoon Odette te noemen, omdat Odi veel te persoonlijk klinkt naar mijn mening. No way dat ik het gevolg van Pan aan bijnaam ga noemen. Ik zie mezelf al gaan met 'hey Pete' of zo.
    "Misschien kan ik je helpen tegen de pijn?" Vraagt Odette aan Jo, waar ik persoonlijk erg blij mee ben. Misschien gaat hij dan minder schreeuwerig doen.
    "Gaan we hier trouwens nog een paar dagen staan, of gaan we werkelijk nog eens naar iemand of zoek?" Vraag ik aan niemand in speciaal. Naar mijn mening staan we nu al erg lang doelloos naast het schip en als er toch steeds meer wezens met vleugels of andere aanhangers van Pan komen, kunnen we hier beter wegwezen.


    She was always looking for more..

    Lisa Macaw

    Ik liep door het bos verder en verder. Ik hoorde geluid van een paard. Een paard? Hier? Ik verstopte me achter een struik en zag Megan met een prins op het paard. 'Megan!'