• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 10:21 ]


    Your make-up is terrible

    Meh, ik heb gewoon heel veel zin om heel veel te drinken en te eten en alles eventjes te vergeten.


    Your make-up is terrible

    wat ik zou moeten doen:
    • het uitwerken van mijn personages

    Wat ik aan het doen ben:
    • De sterrenbeelden/zodiac signs van mijn personages in Tumblr posts gebruiken

    Lekker bezig Xantha, really.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Moe.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wanneer je opleiding gewoon regelrecht foute informatie verspreidt en je blijkt voor te liegen -


    Slightly drunk.

    Oké whut. Nee. Gewoon nee. I give up. Ik spreek blijkbaar weer spontaan russisch of zo. Of ik word opzettelijk genegeerd/vergeten. Dat is het probs :/


    Happy Birthday my Potter!

    HAARP moet echt ophouden met het misbruik maken van de eigenlijke functie van de apperatuur die ze hebben. Ze horen onderzoek te doen naar de ionosfeer, maar gebruiken het eigenlijk om het weer naar hun hand te regelen. Ook gebruiken ze het om de opwarming van de aarde tegen te gaan, maar iedereen weet dat dit niet eens waar is. De opwarming van de aarde is aan fabeltje, omdat de aarde juist een kwartslag aan het draaien is, waardoor de ene poolkap begint te smelten... Ja, dat is het enige wat we horen, maar de andere kant van het verhaal is dat het er bij de andere kant van de aarde gewoon weer aanvriest. Ze maken dus misbruik van hun functie en regelen het weer naar hoe zij het willen, alleen willen veel mensen dit niet inzien en vele weten het niet eens. Wordt wakker mensen. Wij zijn in de macht van de volledige regering van welk land dan ook. Wij worden zwaar onder de duim gehouden, maar niemand durft hier tegenin te gaan.( Kijk bijvoorbeeld naar het nieuws, alleen maar negatieve onderwerpen terwijl er heus wel leuke dingen gebeuren. Dit is omdat de hogere mensen angst willen zaaien, ons naar hun hand toe willen laten draaien, ons vertrouwen in hun willen krijgen, maar geloof me, als er iets echt heftigs gebeurd worden wij achtergelaten.) Jammer, want in mijn eentje gaat dit nooit lukken.


    Voor de personen die dit gelezen hebben is er een koekje. Maar als je vindt dat ik onzin lul pak ik het koekje weer af ^^

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 23:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik
    Word
    Hier
    Zo
    Ziek
    Van

    Laat me verdomme gaan van deze kutopleiding


    Slightly drunk.

    Yes, I'm drunk. And you're beautiful. And tomorrow morning, I'll be sober but you'll still be beautiful.


    kindness is never a burden.

    RichardSHarmon schreef:
    HAARP moet echt ophouden met het misbruik maken van de eigenlijke functie van de apperatuur die ze hebben. Ze horen onderzoek te doen naar de ionosfeer, maar gebruiken het eigenlijk om het weer naar hun hand te regelen. Ook gebruiken ze het om de opwarming van de aarde tegen te gaan, maar iedereen weet dat dit niet eens waar is. De opwarming van de aarde is aan fabeltje, omdat de aarde juist een kwartslag aan het draaien is, waardoor de ene poolkap begint te smelten... Ja, dat is het enige wat we horen, maar de andere kant van het verhaal is dat het er bij de andere kant van de aarde gewoon weer aanvriest. Ze maken dus misbruik van hun functie en regelen het weer naar hoe zij het willen, alleen willen veel mensen dit niet inzien en vele weten het niet eens. Wordt wakker mensen. Wij zijn in de macht van de volledige regering van welk land dan ook. Wij worden zwaar onder de duim gehouden, maar niemand durft hier tegenin te gaan. Jammer, want in mijn eentje gaat dit nooit lukken.


    Voor de personen die dit gelezen hebben is er een koekje. Maar als je vindt dat ik onzin lul pak ik het koekje weer af ^^


    Nooit gedacht dat iemand op Q het woord HAARP in de mond zou nemen, haha.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Nooit gedacht dat iemand op Q het woord HAARP in de mond zou nemen, haha.


    Het is een regelrecht, onbetrouwbaar project


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Het is een regelrecht, onbetrouwbaar project


    Yes, it is.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Yes, it is.


    Het ergste is nog dat ze overal ter wereld staan. Ons buurland duitsland heeft er eentje vlak bij onze grens. Waar denk je dat die vreemde "enge", dreunende, krakende, of wat dan ook, geluiden vandaan komen? Dat zijn de EM-golven van de aarde door HAARP gemaakt. Dit gebeurd als ze bezig zijn in de ionosfeer. Ze voeren dan te veel druk uit waardoor de magnetische velden rond de aarde op die plek in de war raken.
    Ik vind het maar een gevaarlijk iets hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ uHH, het is erg dat ik daar dus niks over weet..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Star Wars episode 3 spoiler

    fucking anakin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I'm done for the day. Sorry Nicola, Jacob, Christian and Paul but I'll continue tomorrow


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."