• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 10:21 ]


    Your make-up is terrible

    Tyene schreef:
    (...)

    Dit herken ik zo erg. Ik ga er altijd van uit dat ze een auto-ongeluk hebben gehad en leg de telefoon naast me voor het geval dat de politie belt. Best gek, eigenlijk.


    Het is een heel raar iets, inderdaad. Ik ben normaal gesproken geen doemdenker en ik heb tegelijkertijd ook altijd nog wel door dat de kans ongelofelijk klein is dat zoiets echt gebeurt, maar op de achtergrond probeer ik me alvast te herinneren waar de belangrijke gegevens liggen die de verzekering of politie zou willen zien. :')



    Frodo schreef:
    Soms mis ik het echt om een beta te zijn


    Ik weet niet meer of ik dit laatst echt had gezegd of alleen dacht, maar ergens voelt het echt nog als de dag van gisteren dat je naam wel paars was, terwijl ik rationeel gezien wel weet dat het al drie jaar geleden is. :x In mijn hoofd zul je voor altijd half bèta blijven. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet meer of ik dit laatst echt had gezegd of alleen dacht, maar ergens voelt het echt nog als de dag van gisteren dat je naam wel paars was, terwijl ik rationeel gezien wel weet dat het al drie jaar geleden is. :x In mijn hoofd zul je voor altijd half bèta blijven. (krul)


    N'awh, nu mis ik het beta-team nog meer :c wat zijn jullie toch lieverdjes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    tired 24/7


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga mijn haar verven.

    Morgen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 17:00 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Ik ga mijn haar verven.

    Morgen.

    En? Bruin of zwart?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk niet dat iemand hier er iets om geeft, lol.


    Your make-up is terrible

    Te veel mods in skyrim. Lol (:


    ~

    Het is zo warm op m'n kamer damnit


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mentys schreef:
    (...)
    En? Bruin of zwart?


    Ik stuur je straks wel een foto mits het gelukt is (heb het namelijk toch vandaag gedaan heheh)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Flazeda schreef:
    Ik denk niet dat iemand hier er iets om geeft, lol.

    Als het belangrijk is, natuurlijk wel. Ik althans wel, je kan altijd gewoon bij me aankomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stop met te doen alsof je de baas bent in dit huis.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh ja. Ik was vergeten dat het niemand interesseerde dat ik mezelf klote voel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, doe maar, kap er maar een halve liter tabasco in! Leer eens wat beter met maten om te gaan, dan voel je het zo niet pieken in je oren. Ik ben soms zo dom.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, ik zit al op een breakdown af te stevenen omdat ik 2 enorme essays moet schrijven, dan moet je niet ook nog gaan zeuren dat ik een onderwerp voor mijn scriptie moet bedenken. Alsof ik daar niet al gestresst genoeg voor ben.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Blij met m'n haarr


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."