• Hey hallo!

    Zoals sommigen van jullie al weten, begint de Ramadan morgen. Dit is zo die ene maand waar zowel moslims als niet-moslims vasten, dus niet eten of drinken vanaf zonsopgang tot zonsondergang.

    Daarom dit topic, als je meevast -kan zowel een dag als een maand zijn- kun je hier je ervaringen delen (:
    Alvast veel succes, iedereen!


    Heaven is a place that we all have

    Hey hallo, vaste vaster hier (doeg)

    Khal schreef:
    Maar als het zo warm en benauwd is zoals vandaag, mag je dan wel water drinken overdag? Ik denk dat ik het anders nooit zou redden.
    In ieder geval wel heel veel succes!

    Nee, je mag echt helemaal niks door je keel, ook niet één druppel water.
    Dat is het kracht van vasten. Je leert zuinig om te gaan met de dingen die je krijgt. Je leert om dankbaar te zijn. En het is wel te redden hoor. Je moet 't gewoon rustig houden. That's all c:


    // Als er mensen zijn met vragen, ik ben hier ook om jullie vragen te beantwoorden
    (K)

    Waar is de Ramadan eigenlijk voor? Waar denken jullie aan als jullie die maand niet eten met daglicht?

    Het is toch niet goed voor je lichaam?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 9:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Waar is de Ramadan eigenlijk voor? Waar denken jullie aan als jullie die maand niet eten met daglicht?

    Het is toch niet goed voor je lichaam?


    Eigenlijk is vasten heel goed voor je lichaam. Eigenlijk vast je 's nachts ook, al verbreek je dat weer met ontbijt. Je lichaam krijgt de kans om van alles te 'resetten' en doen. Dr. Jason Fung heeft er veel informatie over op zijn website.

    Poeh, het was niet zo'n geweldig idee om een uur te gaan hardlopen in dit weer en niks te drinken. Ik heb gisteravond zoveel gedronken dat ik vannacht constant naar de wc moest, haha.


    Your make-up is terrible

    Succes allemaal! Ik zou het nooit kunnen. Zijn jullie niet de hele maand duizelig etc van het geen eten/drinken?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Succes iedereen!


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Ik vind dit wel interessant. Ik had gedacht hier ook aan mee te doen, maar ik zit momenteel midden in mijn examens, dus dat gaat helaas niet. Heel veel succes aan iedereen die mee doet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oke, schooldag voorbij. Heb ontzettende dorst maar dat maakt niet zoveel uit. Vandaag kwam er iemand opzettelijk recht voor mijn neus chips eten en wat drinken, jeez, rude much.

    verder kijk ik uit naar straks wanneer ik mag fooden.


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    Oke, schooldag voorbij. Heb ontzettende dorst maar dat maakt niet zoveel uit. Vandaag kwam er iemand opzettelijk recht voor mijn neus chips eten en wat drinken, jeez, rude much.

    verder kijk ik uit naar straks wanneer ik mag fooden.


    Ik vind het echt heel knap van je! Veel succes nog, vanmiddag ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik vind het echt heel knap van je! Veel succes nog, vanmiddag ^^


    dankjeeee, jullie virtuele steun keeps me standing

    en goddonut, vandaag kwam er een mens naar me toe en vroeg: 'En mogen jullie écht geen drinken?' en ze maakte me alleen dorstiger en dorstiger.


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    Oke, schooldag voorbij. Heb ontzettende dorst maar dat maakt niet zoveel uit. Vandaag kwam er iemand opzettelijk recht voor mijn neus chips eten en wat drinken, jeez, rude much.

    verder kijk ik uit naar straks wanneer ik mag fooden.


    Dat is echt gemeen. Ik baal ook wel een beetje van de mensen die eten in het ljh topic posten, lol.

    Ik heb ook dorst!


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Dat is echt gemeen. Ik baal ook wel een beetje van de mensen die eten in het ljh topic posten, lol.

    Ik heb ook dorst!


    ikrr. haha, ik denk gewoon altijd in mezelf: 'dat eten is waarschijnlijk ranzig en bla bla', zodat k mijn eetlust verlies.
    de dorst tho


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    ikrr. haha, ik denk gewoon altijd in mezelf: 'dat eten is waarschijnlijk ranzig en bla bla', zodat k mijn eetlust verlies.
    de dorst tho


    Mijn ouders zitten ook nog eens supersize vs superskinny of zo te kijken. ;x


    Your make-up is terrible

    En stel nu dat je zwanger bent? Mag je dan drinken of niet? Want dat is toch ook niet gezond voor een baby anders?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Flazeda schreef:
    (...)

    Mijn ouders zitten ook nog eens supersize vs superskinny of zo te kijken. ;x


    HAHAH idk maar ik zie dat al voor me.

    oh god nog 5 uurtjes ik ben zo blij zit even aan het slapen pfoe


    Heaven is a place that we all have