• Hey hallo!

    Zoals sommigen van jullie al weten, begint de Ramadan morgen. Dit is zo die ene maand waar zowel moslims als niet-moslims vasten, dus niet eten of drinken vanaf zonsopgang tot zonsondergang.

    Daarom dit topic, als je meevast -kan zowel een dag als een maand zijn- kun je hier je ervaringen delen (:
    Alvast veel succes, iedereen!


    Heaven is a place that we all have

    Thanks a lot! :3

    Is de zon al onder? :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Don't forget to drink enough guys!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Flazeda schreef:
    (...)

    Naar die laatste zat ik dus te kijken. Ze eten/drinken tot Fajr, wat niet hetzelfde is als zonsopgang, maar eerder?


    Fajr is de vroege ochtend en dan is de zon - al is het maar een klein beetje- opgekomen.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb lekker gegeten, btw, hehe. Soep met satés en rghaif en baghrir en oooooh het was lekkker.


    Heaven is a place that we all have

    Ik zag deze net drie keer voorbij komen op Facebook. Zelf ben ik ook blank, en ik probeer niemand ermee in de zeik te zetten of zo. ^_^ Mijn vriend komt ieder jaar weer mee dit thuis, en dit jaar werkt hij ook nog eens in de bouw. Dit gaat hij vaak horen, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    Ik zag deze net drie keer voorbij komen op Facebook. Zelf ben ik ook blank, en ik probeer niemand ermee in de zeik te zetten of zo. ^_^ Mijn vriend komt ieder jaar weer mee dit thuis, en dit jaar werkt hij ook nog eens in de bouw. Dit gaat hij vaak horen, haha.



    HAHAha omg dit vroeg ik letterlijk een paar pagina's geleden oepppsss


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    HAHAha omg dit vroeg ik letterlijk een paar pagina's geleden oepppsss

    Hahahaha, ach mijn vriend vind het zelf niet echt vervelend of zo, behalve als mensen door blijven zagen. Vragen beantwoorden (zoals Royals doet) wil hij best, maar dan moeten mensen wel willen luisteren. c; Het is ook best een logische vraag eigenlijk, in mijn ogen tenminste.


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    Ik zag deze net drie keer voorbij komen op Facebook. Zelf ben ik ook blank, en ik probeer niemand ermee in de zeik te zetten of zo. ^_^ Mijn vriend komt ieder jaar weer mee dit thuis, en dit jaar werkt hij ook nog eens in de bouw. Dit gaat hij vaak horen, haha.



    HAHHAHAHAHHDANKJE HIERVOOR JE WILT NIET WETEN HOE VAAK IK DAT HOOR


    Heaven is a place that we all have

    nog een uurtje en dan l'iftaar


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb trek en ik ben niet eens aan het Ramadannen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik mag atm niet eens ramadannen. kan 't proberen van zodra ik mag, though. maar mijn ma vermoordt me. sowieso. wat is mijn veiligste optie?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 21:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eyyy eet smakelijk! 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SIDENOTE: dit is nOG MAAR DE DERDE DAG

    leah, je kunt halve dagen proberen?


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    HAHHAHAHAHHDANKJE HIERVOOR JE WILT NIET WETEN HOE VAAK IK DAT HOOR

    Hahaha, dat is oprecht de meest gestelde vraag volgens iedereen die de Ramadan doet. ;D

    Wat ik net trouwens meemaakte. . . het was kwart over acht en ik loop door de jumbo heen, minding my own business en dergelijke. Komt er een groepje van zes meiden binnen van rond de zestien jaar, hoofddoek maar tegelijk een dikke plamuurlaag (want logica), die vervolgens overal op zeggen "iew, dit stinkt", "gadverdamme, wat is dat", "waarom eten mensen dat". Om eerlijk te zijn heb ik niet eens een idee waarom er zes dames nodig waren om één blokje gist te gaan halen bij de Jumbo, maar dat zal wel weer aan mij liggen natuurlijk. Het ergste was nog dat ze haast alles bij de bakkerij vast moesten pakken en voelen, gevolgd door braakneigingen. Dit heb ik nou nog nooit meegemaakt, en ik woon toch echt in een vreselijk asociale buurt, al zeg ik het zelf. ;D

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 8:51 ]


    I'm your little ray of pitch black.