• Hey hallo!

    Zoals sommigen van jullie al weten, begint de Ramadan morgen. Dit is zo die ene maand waar zowel moslims als niet-moslims vasten, dus niet eten of drinken vanaf zonsopgang tot zonsondergang.

    Daarom dit topic, als je meevast -kan zowel een dag als een maand zijn- kun je hier je ervaringen delen (:
    Alvast veel succes, iedereen!


    Heaven is a place that we all have

    Toda schreef:
    En stel nu dat je zwanger bent? Mag je dan drinken of niet? Want dat is toch ook niet gezond voor een baby anders?


    een zwangere vrouw mag helemaal niet vasten. dat is echt niet toegestaan. zelfs een vrouw die de borst geeft, mag dat niet.


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    een zwangere vrouw mag helemaal niet vasten. dat is echt niet toegestaan. zelfs een vrouw die de borst geeft, mag dat niet.


    ah, oké. misschien maar best, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    ah, oké. misschien maar best, haha.


    lijkt me ook niet echt gezond


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    lijkt me ook niet echt gezond


    niet echt, neen. en je zei ook iets over een ongestelde vrouw, maar vrouwen zijn elke maand ongesteld, dus wordt dat dan niet wat lastig? Of is het gewoon die ene week/paar dagen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    niet echt, neen. en je zei ook iets over een ongestelde vrouw, maar vrouwen zijn elke maand ongesteld, dus wordt dat dan niet wat lastig? Of is het gewoon die ene week/paar dagen?


    ik weet niet hoe dit zit maar als je ongesteld bent, ben je niet rein en dus moet je wachten tot die week is afgelopen.


    Heaven is a place that we all have

    Een wat persoonlijkere vraag: val je niet heel veel af door de Ramadan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Een wat persoonlijkere vraag: val je niet heel veel af door de Ramadan?


    je valt misschien zo een 5-10 kilo af, ja.

    maar je kan ook bijkomen omdat je op hele korte tijd veel eet

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:13 ]


    Heaven is a place that we all have

    Volgens mijn moeder begint de helft vannacht pas, haha.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Volgens mijn moeder begint de helft vannacht pas, haha.


    Hah. Oh god, de honger begint te komen, dat merk je als je zin hebt in een pizza met daarin pasta.


    Heaven is a place that we all have

    Het moeilijkste gaat zijn om dit alleen te doen, denk ik. Terwijl iedereen normaal eet thuis.


    Your make-up is terrible

    RoyaIs schreef:
    (...)

    Hah. Oh god, de honger begint te komen, dat merk je als je zin hebt in een pizza met daarin pasta.


    Holy shit. Pizza met pasta?


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Holy shit. Pizza met pasta?


    Bestaat. Dat hadden ze in de Italiaan hier (die ondertussen failliet is). :W Nooit geproefd, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    NIKKI EN LEAH PLS NIET VERDER OVER UITWIJKEN WANT IK STERF HIER

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil iedereen heel veel succes wensen die hier aan mee gaan doen! Jullie kunnen het! En ik heb er sowieso respect voor dat mensen dit kunnen en de betekenis erachter is zoals iedereen hier zegt, heel mooi. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    RoyaIs schreef:
    (...)

    ik weet niet hoe dit zit maar als je ongesteld bent, ben je niet rein en dus moet je wachten tot die week is afgelopen.

    Ja, die moeten het dan inhalen op een later tijdstip. ^_^

    Mijn vriend is zelf moslim en doet hier ieder jaar aan mee. Zelf probeer ik zo nu en dan ook wel mee te doen, maar ik kan dat echt niet. Ik moet teveel drinken, terwijl eten me goed afgaat.
    Mubarak Ramadan. . . Inshallah!

    Nu maar hopen dat ik het goed getypt hebt. x:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:03 ]


    I'm your little ray of pitch black.