• Hoe doen jullie je beha aan. Ik had geen idee dat er ook een andere mogelijkheid was. Maar blijkbaar volgens het buzzfeed filmpje wel. Dus, ja. Toen was ik benieuwd.
    Ik doe mijn armen eerst erin steken en dan vanachter vastmaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik draai hem altijd rond, lol. Als ik dat niet doe, verrek ik mijn armspieren, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik doe de cups eerst achter op mijn rug, bind hem voor vast, draai hem om, doe mijn armen door die dingen, tits goed en done.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Via de voorkant vastklikken en dan ronddraaien. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Net zoals die eerste chick in dat filmpje, ik draai 'm om zodat het sluitinkje aan de voorkant zit, die maak ik vast en dan draai ik 'm goed. (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik doe eerlijk gezegd beide :'D Ligt eraan hoe ik me voel op dat moment


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe het aan de voorkant. ^^


    What would Emma do?

    Team ARMS IN


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Team ARMS IN


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Armen erin en dichtmaken, that's it.

    Toen ik 12 was ofzo, kreeg ik 'm niet achter m'n rug dicht. Toen trok ik 'm aan als een soort hemd, haha. Van te voren dicht doen, over je hoofd heen en dan je armen erdoor steken. Nu gaat dat niet meer :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben "Team Click 'n' Spin". Ik kan die andere wel ook, maar ik vind dit makkelijker.


    Happy Birthday my Potter!

    Voorkant vastklikken :)


    Treat people with kindness

    Ik maak hem niet open. Ik trek het aan alsof het een t-shirt is, zegmaar.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    UH IK DOE HET HELEMAAL ANDERS.
    Ik click hem eerst vast, dan trek ik hem over mijn hoofd en dan pas steek ik mijn armen er doorheen. Echt debiel, I know. Ik wil ook team 'Arms in' zijn :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Eledhel schreef:
    Ik maak hem niet open. Ik trek het aan alsof het een t-shirt is, zegmaar.


    OH THANK GOD, ik ben niet de enige.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ledecky schreef:
    Via de voorkant vastklikken en dan ronddraaien. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."