• Hoe doen jullie je beha aan. Ik had geen idee dat er ook een andere mogelijkheid was. Maar blijkbaar volgens het buzzfeed filmpje wel. Dus, ja. Toen was ik benieuwd.
    Ik doe mijn armen eerst erin steken en dan vanachter vastmaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anatomy schreef:
    (...)

    OH THANK GOD, ik ben niet de enige.


    Ik deed het vroeger ook, haha. Nu lukt het niet meer vanwege de beugel, die komt dan niet lekker te zitten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ledecky schreef:
    Via de voorkant vastklikken en dan ronddraaien. :')


    26 - 02 - '16

    GredWeasley schreef:
    Ik ben "Team Click 'n' Spin". Ik kan die andere wel ook, maar ik vind dit makkelijker.

    Deze (:


    ~

    Anatomy schreef:
    UH IK DOE HET HELEMAAL ANDERS.
    Ik click hem eerst vast, dan trek ik hem over mijn hoofd en dan pas steek ik mijn armen er doorheen. Echt debiel, I know. Ik wil ook team 'Arms in' zijn :<


    Beetje oefenen meg en join de sensuele side of da Bhworld


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Anatomy schreef:
    (...)

    OH THANK GOD, ik ben niet de enige.

    Ik snap ook niet waarom iedereen hem openklikt. Zoveel werk :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Team 's zomers klikken aan de voorkant en vervolgens worstelen tot de huid onder je bust rood is en de cups bij je zij zitten en je tieten triest over de band hangen en rouwen om je mislukte poging de duivel te verstikken in je eigen zweet

    ik haat beha's uGH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik snap ook niet waarom iedereen hem openklikt. Zoveel werk :'D

    Ik snap niet dat jullie hem aan kunnen krijgen zonder hem open te klikken want ??? Hoe krijg je de beugels over je borsten?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Team 's zomers klikken aan de voorkant en vervolgens worstelen tot de huid onder je bust rood is en de cups bij je zij zitten en je tieten triest over de band hangen en rouwen om je mislukte poging de duivel te verstikken in je eigen zweet

    ik haat beha's uGH


    Daarom ARMS IN TEAM. Ronddraaien is toch zoveel moeilijker? o.o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Daarom ARMS IN TEAM. Ronddraaien is toch zoveel moeilijker? o.o


    Ja Qing, spread the message


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ledecky schreef:
    Via de voorkant vastklikken en dan ronddraaien. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niphredil schreef:
    (...)

    Beetje oefenen meg en join de sensuele side of da Bhworld


    Ik ben zo sensueel als een zak aardappelen maar speciaal voor jou zal ik het morgen ochtend proberen, goed?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik maak hem op mijn rug vast en doe dan mijn armen door de bandjes. Hangt ook een beetje van de bh af.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ahh, dit lijkt een goed moment om wijsheid van mijn moeder met Q te delen: beha's moeten zijn uitgevonden door mannen, want geen enkele verstandige vrouw zou ooit de sluiting aan de achterkant hebben gemaakt.

    Maar serieus. Why. Why is this a thing, want het zou duizend keer simpeler kunnen zijn als er gewoon van die haakjes tússen de cups zaten, waar ze altijd een strikje plakken omdat ze waarschijnlijk bang zijn dat we anders vergeten dat dit een vrouwending is. Stop dat strikje dan op de achterkant, ugh. Er is een reden dat broeken geen gulp hebben op je bips. (cat)

    Oh, en ik ben team vastmaken aan de voorkant. Dat gehengel op mijn rug is me veel te veel gedoe, al bewonder ik iedereen die er wel soepel mee uit de voeten kan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Anatomy schreef:
    (...)

    Ik ben zo sensueel als een zak aardappelen maar speciaal voor jou zal ik het morgen ochtend proberen, goed?


    Hahah ik geloof ook niet dat ik vreselijk sensueel ben, maar het filmpje suggereert dat je heel sexy bent als je aan de bedside je bh Arms In aandoet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik doe het helemaal anders ;o ik doe hem zeg maar ondersteboven gewoon met de cups voor en dan maak ik hem achter vast en trek ik de cups naar boven door mijn armen door de gaatjes te doen en dan klapt hij zo terug goed.
    Omg ik weet echt niet hoe ik dit uit moet leggen. Ik voel me raar nu :c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''