• Hoe doen jullie je beha aan. Ik had geen idee dat er ook een andere mogelijkheid was. Maar blijkbaar volgens het buzzfeed filmpje wel. Dus, ja. Toen was ik benieuwd.
    Ik doe mijn armen eerst erin steken en dan vanachter vastmaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niphredil schreef:
    (...)

    I dunno, but we are massively skilled


    Dat sowieso. Het is een talent.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Dat sowieso. Het is een talent.


    Dus, dan weet je direct wat je superpower is. Of wat je op je cv moet schrijven bij talenten. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Metamorphoses schreef:
    De hamvraag is: hoe doen jullie hem weer uit? (cat)
    Toch niet met een spin 'n click? Hier is ARMS OUT toch veeeeeeel gemakkelijker?

    Margooot, dude, waarom zijn we in de minderheid? D:


    Uit doe ik langs achter, want je krijgt die dingen er makkelijker uit dan in.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Metamorphoses schreef:
    De hamvraag is: hoe doen jullie hem weer uit? (cat)
    Toch niet met een spin 'n click? Hier is ARMS OUT toch veeeeeeel gemakkelijker?

    Margooot, dude, waarom zijn we in de minderheid? D:


    Jawel. (cat)


    26 - 02 - '16

    Toda schreef:
    (...)

    Uit doe ik langs achter, want je krijgt die dingen er makkelijker uit dan in.


    Uit eigen ervaring blijkt dit echt de grootste leugen die je aan een man kan vertellen :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Uit eigen ervaring blijkt dit echt de grootste leugen die je aan een man kan vertellen :p


    Hilarisch hoe boys er immer mee strugglen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Uit eigen ervaring blijkt dit echt de grootste leugen die je aan een man kan vertellen :p


    Djeez, ik kan nog blind met mijn duim en wijsvinger mijn beha van achter uit doen. Zo moeilijk is dat echt niet. :') Zegt diegene die jaren ervaring heeft ermee lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Saltzman schreef:
    (...)

    Uit eigen ervaring blijkt dit echt de grootste leugen die je aan een man kan vertellen :p


    Eigen ervaring met bh's uitdoen of interpreteer ik dit verkeerd? Als je het langs achter doet, raken ze er inderdaad makkelijker uit dan in. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eledhel schreef:
    Ik maak hem niet open. Ik trek het aan alsof het een t-shirt is, zegmaar.

    Samee ik begon ook al bijna te denken dat ik alleen was, haha.

    Ik moest echt lachen om die man op het eind tho :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    GredWeasley schreef:
    Ik ben "Team Click 'n' Spin". Ik kan die andere wel ook, maar ik vind dit makkelijker.


    -

    Jouska schreef:
    (...)
    Samee ik begon ook al bijna te denken dat ik alleen was, haha.

    Ik moest echt lachen om die man op het eind tho :'D


    Jaa Keith is echt leuk :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK VOOR DE WETENSCHAP VAN BEHA'S DOOR JIP IRENE ACHTERNAAM


    Dus. Door dit topic heb ik vanochtend besloten om de boel eens om te gooien. Ik ben vanaf mijn eerste beha al een Spin 'n' Clicker geweest, zo'n doorgewinterde, dus ik heb in mijn hele leven nog nooit de Arms In methode gebruikt. Vandaag heb ik dat veranderd. Vandaag ben ik dapper in het diepe gesprongen en heb ik mijn borstengerelateerde horizon verbreed en hierbij wilde ik even delen hoe dat is gegaan.

    8:54 uur, ik kom uit bed, pak de beha, steek mijn armen door de bandjes. Meteen valt het op; de cups houden mijn borsten niet vast, zoals cups horen te doen, maar ze liggen ongeveer zeven centimeter te hoog op mijn borsten. Dus niet het goede deel, het onderste deel, dat de ondersteuning werkelijk nodig heeft; nee, dat bovenste deel, het deel waar je in de zomer extra mee pronkt voor een egoboost, het deel dat je voedsel opvangt als je kruimelt, het leuke deel. Dat is waar de cups liggen. Dat is waar het begon.

    Nou, goed, weet je, ik ben ook geen idioot, dus ik denk, als ik die knakkers er nou even inschep, heb ik straks weer de juiste omtrek om de haakjes vast te kunnen maken. Dus ik mijn borsten erin duwen en alles was weer goed en wel.

    Voor een halve seconde. Je raadt het al; de haakjes waren los, er was nergens ondersteuning en alles floepte er weer uit. Tot dusver had ik de smaak nog niet helemaal te pakken.

    Oké, optie twee; de beha gewoon zo ver mogelijk naar beneden trekken, onder de borsten met de bandjes nog om en daarna naar achter om de sluiting vast te maken. Bandjes snijden in je schouders, de beugel komt nog steeds niet helemaal op de plek waar hij hoort te zitten en de band bleef nog steeds te kort; uiteindelijk heb ik hem op het tweede haakje kunnen krijgen, terwijl hij eigenlijk op het derde haakje hoort, want deze beha is een bandmaat te groot. Toen heb ik mijn arme boobs nog moeten bevrijden uit de rare knelling tussen mijn huid en de beugels, ze weer goed in de cups moeten scheppen en de rest van de dag heb ik met een net iets te losse band rondgelopen, want durfde ik hem niet meer los te laten.

    Conclusie: ik geef Arms In een 3/10, would not recommend unless absolutely darn necessary (en zelfs dan, sterksterksterk af te raden voor iedereen met een grote buste).

    #scienced.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK VOOR DE WETENSCHAP VAN BEHA'S DOOR JIP IRENE ACHTERNAAM


    Dus. Door dit topic heb ik vanochtend besloten om de boel eens om te gooien. Ik ben vanaf mijn eerste beha al een Spin 'n' Clicker geweest, zo'n doorgewinterde, dus ik heb in mijn hele leven nog nooit de Arms In methode gebruikt. Vandaag heb ik dat veranderd. Vandaag ben ik dapper in het diepe gesprongen en heb ik mijn borstengerelateerde horizon verbreed en hierbij wilde ik even delen hoe dat is gegaan.

    8:54 uur, ik kom uit bed, pak de beha, steek mijn armen door de bandjes. Meteen valt het op; de cups houden mijn borsten niet vast, zoals cups horen te doen, maar ze liggen ongeveer zeven centimeter te hoog op mijn borsten. Dus niet het goede deel, het onderste deel, dat de ondersteuning werkelijk nodig heeft; nee, dat bovenste deel, het deel waar je in de zomer extra mee pronkt voor een egoboost, het deel dat je voedsel opvangt als je kruimelt, het leuke deel. Dat is waar de cups liggen. Dat is waar het begon.

    Nou, goed, weet je, ik ben ook geen idioot, dus ik denk, als ik die knakkers er nou even inschep, heb ik straks weer de juiste omtrek om de haakjes vast te kunnen maken. Dus ik mijn borsten erin duwen en alles was weer goed en wel.

    Voor een halve seconde. Je raadt het al; de haakjes waren los, er was nergens ondersteuning en alles floepte er weer uit. Tot dusver had ik de smaak nog niet helemaal te pakken.

    Oké, optie twee; de beha gewoon zo ver mogelijk naar beneden trekken, onder de borsten met de bandjes nog om en daarna naar achter om de sluiting vast te maken. Bandjes snijden in je schouders, de beugel komt nog steeds niet helemaal op de plek waar hij hoort te zitten en de band bleef nog steeds te kort; uiteindelijk heb ik hem op het tweede haakje kunnen krijgen, terwijl hij eigenlijk op het derde haakje hoort, want deze beha is een bandmaat te groot. Toen heb ik mijn arme boobs nog moeten bevrijden uit de rare knelling tussen mijn huid en de beugels, ze weer goed in de cups moeten scheppen en de rest van de dag heb ik met een net iets te losse band rondgelopen, want durfde ik hem niet meer los te laten.

    Conclusie: ik geef Arms In een 3/10, would not recommend unless absolutely darn necessary (en zelfs dan, sterksterksterk af te raden voor iedereen met een grote buste).

    #scienced.


    JIP YOU RULE THE WORLD _O_ Op en top geniaal, echt, iemand, geef deze ontzettend awesome user een medaille *O*

    Dit is zó hilarisch om te lezen, oh my word :'D

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 21:47 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    JIP YOU RULE THE WORLD _O_ Op en top geniaal, echt, iemand, geef deze ontzettend awesome user een medaille*O*


    -

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    JIP YOU RULE THE WORLD _O_ Op en top geniaal, echt, iemand, geef deze ontzettend awesome user een medaille*O*

    Kijk eens naast haar naam :x
    Ik ging stuk x'D


    Deep inside, I've never felt alive