• Hoe doen jullie je beha aan. Ik had geen idee dat er ook een andere mogelijkheid was. Maar blijkbaar volgens het buzzfeed filmpje wel. Dus, ja. Toen was ik benieuwd.
    Ik doe mijn armen eerst erin steken en dan vanachter vastmaken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik snap niet dat jullie hem aan kunnen krijgen zonder hem open te klikken want ??? Hoe krijg je de beugels over je borsten?

    Gewoon trekken aan dat ding hahaha
    Misschien zit die van jullie te strak :'D Bij mij gaat het prima namelijk...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Click 'n Spin :Y) Ik kan de andere manier ook wel (en ook snel), maar dat is zo onhandig en ugh D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Okay na grondige analyse blijk ik het net iets afwijkend van de ARMS IN strategie te doen. Ik doe namelijk wel de cups al voor, maar doe dan gelijk de sluiting vast en steek daarna mijn armen door de bandjes (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik doe beiden, maar Click 'n Spin is zooooveel makkelijker. Alleen in de zomer doe ik vaker ARMS IN, vanwege warmte enzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    RichardSHarmon schreef:
    Ik doe de cups eerst achter op mijn rug, bind hem voor vast, draai hem om, doe mijn armen door die dingen, tits goed en done.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik trek hem over mijn hoofd aan, als een shirt, want dat scheelt een heleboel gepruts.


    ©1998

    De hamvraag is: hoe doen jullie hem weer uit? (cat)
    Toch niet met een spin 'n click? Hier is ARMS OUT toch veeeeeeel gemakkelijker?

    Margooot, dude, waarom zijn we in de minderheid? D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GredWeasley schreef:
    Ik ben "Team Click 'n' Spin". Ik kan die andere wel ook, maar ik vind dit makkelijker.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Metamorphoses schreef:
    De hamvraag is: hoe doen jullie hem weer uit? (cat)
    Toch niet met een spin 'n click? Hier is ARMS OUT toch veeeeeeel gemakkelijker?

    Margooot, dude, waarom zijn we in de minderheid? D:


    Hier armen eruit, spin, and click :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Metamorphoses schreef:
    De hamvraag is: hoe doen jullie hem weer uit? (cat)
    Toch niet met een spin 'n click? Hier is ARMS OUT toch veeeeeeel gemakkelijker?

    Margooot, dude, waarom zijn we in de minderheid? D:


    I dunno, but we are massively skilled


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hier armen eruit, spin, and click :'D


    Serieus? Dat is zo'n omweg :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Agent schreef:
    (...)

    Serieus? Dat is zo'n omweg :'D


    Hahhhah mja, maar niet een vreemd gewiebel met je armen omdat hij op je rug al los is maar je armen er nog in zitten. Das echt irritant :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahhhah mja, maar niet een vreemd gewiebel met je armen omdat hij op je rug al los is maar je armen er nog in zitten. Das echt irritant :'D


    Ik doe hem los maken op mijn rug, armen eruit en dan langs de zijkant wegtrekken. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Team arms-in, haha. Ik heb het gevoel dat we in de minderheid zijn :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aan de voorkant vastmaken en dan draaien. Ik ben te onhandig om het langs achter te doen. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried